Det kom i feil innleggJohnny skrev:Der datt jeg av.Eaglespirit skrev:Da må det være en planet med vann,men det har vi vel ikke i nabolaget, bortsett fta europa,men den jo nedfrystJohnny skrev:Vi har utviklet oss i ulik retning. Alt liv har jo de samme vilkårene fra big bang alikevell.Eaglespirit skrev:Er vi egentlig det. Vi forbruker naturen,mens de bruker den.Johnny skrev:
Ja men apene har jo også samme vilkår som oss fra big bang? Vi er jo fortsatt mye mer inntelligente enn dem.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Liv på en annen planet?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Antall ord: 96
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
er 100% sikker på att vi ikke er alene der ute. For det er så utrolige mange planeter, univærs, galaksa o.l SÅ gleder meg til vi ser dem der ute!
Kanskje kommer dem på besøk hos oss:-D
Kanskje kommer dem på besøk hos oss:-D
Antall ord: 41
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2008 19:45
- 16
- Kjønn (valgfri): Ung mann
- Lokalisering: Earth
Kanskje de allerede er på besøk hos oss?Mr.Mulder skrev:Kanskje kommer dem på besøk hos oss:-D
Jeg er 100% sikker på at de er her, pågrunn av alle mine ufo observasjoner.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Hvis de er her allerede, har de funnet en måte å oppheve tiden.RHA skrev:Kanskje de allerede er på besøk hos oss?Mr.Mulder skrev:Kanskje kommer dem på besøk hos oss:-D
Jeg er 100% sikker på at de er her, pågrunn av alle mine ufo observasjoner.
Hvis de er på vei hit, så snakker vi om mange lysår.
Da må det bli mange generasjoner ombord på skipet.
Er ikke sikkert planeten dems eksisterer hvis de når hit
Antall ord: 85
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
kommer litt ann på hvordan de reiser. Som du sier også dette med tid. Hvis de reiser igjennom andre dimensjoner så kan de være her på rimelig kort tid. Men mindre de reiser fortere en lysets hastighet (som kan tenkes, ettersom vi ikke har svaret på alt).
Antall ord: 48
Hide post links |