Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Her også ! Jeg vil også se fantastiske farger på himmelen ( sutre furt furt )
Antall ord: 13
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Jeg sitter og venter på tidenes eksplosjon på sola. Det er en giga-solflekk rettet direkte mot oss, den største solflekken på mange år. Det er estimert 70% sjanse for utbrudd i løpet av de neste 12 timene (24-timersvarselet ble lagt ut for snart 12 timer siden), og om den "blåser" må det bli bra! Så spørs det jo hvor lang tid det tar før eventuell storm når oss..
Se på den hot-spoten `a!
Hadde vært perfekt med nordlys nå som været er brukbart!
At stormen kan bli så kraftig at den ødelegger ting er ikke så nøye.
Antall ord: 109
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Jeg har tenkt positiv hver gang jeg, men det blir alltid overskyet. Nei, jeg tar med en og setter meg borte hos Lilja
Antall ord: 23
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Regntungt skydekke gjør det umulig å se noe her også.........som vanlig
Antall ord: 12
Ja, er det ikke typisk.. Her har det også vært stjerneklart og skyfritt i lang tid. I går var det litt nordlys en halvtimes tid, men nå som det endelig kjører skikkelig i gang er det tett "oppi der". Blæh. Men håper alikavel noen er heldige og får det med seg!
Antall ord: 57
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.