Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Vilma skrev:Jeg har hørte at ifølge Mayaene skulle verden gå under kl. ca 9, 23.12. 2012. (så vidt jeg husker) Lærte det på skolen for en del år tilbake.
Hvilken skole var det? Kanskje be om å få skolepengene tilbake, hvis du betalte for den skolen.
Haha, tja. Men det er da en mulighet eller hva? Var visst forresten 22 december, leste jeg på nettet nå.
Men som skrevet, det er en del år siden, og jeg har sikkert tatt det ut av sammenhengen. Forresten, kom jeg på nå, var det ikke en lærer som sa det, det var noen på en dokumentar om Mayaene som vi så på skolen.
det virker som noen snakker om både lyskropper og år 2012 i samme åndedrag.. det er vist jaggu kurs på gang for å være med i denne eliten av individer, klare til hva det nå er som kjem 2012.... noen som har hørt mer om dette?
alien skrev:Om någen vett ka så skjer i år 2012?? di seie at den kristne tidsalderen stoppe dr, å d sama jørr inka kalenderen.. någen seie jesus komme tbage, å andre seie d bare e ein myte
har någen av dåkkår andre ideer på ka så skjer, då vil d ver kjekt å hørra
det eneste jeg vet om 2012 er at det er 100 år siden Titanic sank.....
tenk på hvor mange ganger folk har spådd at jorden skal gå under.. er ganske mange ganger, og ALLE er feil så hvorfor tru på noe så dumt.. det kommer alltid til og være noen som sier at det skjer da og da, men de færreste har rett!
hvis jeg har fortsått rett så er dette riktig (tror jeg) : hvis jesus skulle komme tilbake 2000 år etter han ble født skulle han jo alt ha kommet:S for over 6 år siden (les min tidligere post)
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her