Så det er bare hvis dere får betalt for telefontjenester osv dere kan velge hva dere vil se noe om? For da kan dere visstnok klare det.
Nix, jeg bedriver ikke denne type.
Dette er forsket p med seriøse øyne mange ganger, og hver gang har resultatet vært negativt. Det beviser dog ikke at ikke andre kan klare det, og hvis du mener du kan, så ta kontakt med Phil Plait i JREF, og meld deg på The Million Dollar Challenge.
Igjen.. Jeg kan ikke velge syn... Jeg får opp kun det som er relevant til den personen somer mellom mine hender, og eller når det dukker opp et og annet varsel...
Jeg har sett David Copperfield gå gjennom den kinesiske mur, men jeg tror fortsatt ikke han kan det. Jeg har sett svindlere på gaten i Milano med fingre så raske at du ikke vet ordet av det før du sannsynligvis er svindlet rett foran dine egne øyne.
Nå har jo ikke denne fyren noe med Paranormale og gjøre heller da..
Nei, du skal ikke tro at du ikke kan ta feil. Det er menneskelig å feile, og å innse det er første skritt mot en skeptisk/vitenskapelig forståelse.
Men, å respektere det du presantert foran din egne øyne, og tro på dine neste som trenger hjelp, og tro på deres beretninger om de bekreftende situasjoner, som er på forhånd "sett".. er FØRSTE skritt til den Paranormale verden.
Må du rope? Hvis du vil begynne å diskutere skikkelig blir det artigere å diskutere med deg.
Hehe, forstår du ikke at disse personer får nok av dine kverruleringer, om at det ikke er noe som heter en paranormal hendelse... Alt kan forklares... Du må nok bare innse at det blir fler og fler som kommer til å hyle, rope og skrike til deg...