never forget.never forgive.
uansett, siv jensen er reptil ellers hadde hun ikke blitt invitert til bilderbergmøtet i 2006.

Moderator: Asbjørn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
"Neeei det er ikke meg som gjør alt det der og ødelegger miljøet og så videre, det er alle de andre.. jeg synes alt er veldig fælt, bare ikke nok til å gjøre noe med det, men jeg SYNES det!"ludoburgero skrev:Vi er alle innerst inne reptiler, og hver gang vi slipper løs reptilen i oss er når vi feks sier ting som 'ekspertene sier...' eller vi adlyder autoriteter, eller vi argumenterer FOR overvåking, eller vi slår på TVen, går og shopper, osv.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Er hun med? Sånn oss som ikke er på face imellom?ludoburgero skrev:Når vi først snakker reality og de...
Hørte jeg noen si MÅTTE LILLESØSTERA TIL LUDO VINNE TOP MODEL?
Når vi først er seriøse, tenkte bare å nevne det.
Hide post links |
Jeg vurderte å like innlegget ditt men jeg tør ikke av redsel for å ødelegge hele verdensbalansen og få illuminati i hodet.Vermilion Oriol skrev:Synes vi heller skal rette fokuset mot det her i stedet:
http://www.seher.no/922033/charter-hild ... arterfeber
EDIT: OMGWTF!!!! JEG DØØØR! Jeg har nr 666 i antall innlegg OG antall liker!![]()
![]()
Nå kommer illuminati springende etter meg!
Ja hun eller hun berta fra hjembygda mi. Vi får legge inn et godt ord hos hjelperne deres eller selge sjela vår til motarbeiderne deres. Eller pendle masse over saken mens vi puster duepust og innånder salvie og flaggermuslort gjennom venstre nesechakra. Og se på disse bildene mens vi venter på jesus, illuminati og årets valg:ludoburgero skrev:Når vi først snakker reality og de...
Hide post links |
Støtter innsatsen din. Det er om å gjøre å bry seg om de viktige tingene!Svartepus skrev:Ja hun eller hun berta fra hjembygda mi. Vi får legge inn et godt ord hos hjelperne deres eller selge sjela vår til motarbeiderne deres. Eller pendle masse over saken mens vi puster duepust og innånder salvie og flaggermuslort gjennom venstre nesechakra. Og se på disse bildene mens vi venter på jesus, illuminati og årets valg:ludoburgero skrev:Når vi først snakker reality og de...
Nåjo, hun blir bare brukt av de store, vet du. Husk at bilderbergerne er bare et ytre skalkeskjulFighteren skrev:uansett, siv jensen er reptil ellers hadde hun ikke blitt invitert til bilderbergmøtet i 2006.
Hide post links |
Nei faktisk ikkeLilja skrev:Ble jeg lurt igjen nå?
![]()
![]()
![]()
Hide post links |