UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Myten om sjøårmen
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 00:00
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
Men noen observasjoner er også svært så troverdige. Du skriver at vi vet at noen er fake.. ergo er det flere filmer som ikke er det ! Ja for kom ikke å si at du ikke tror på sjøormer BA ? Jeg vet du ikke tror på så mye annet enn tyngdekraften og leksikon men sjøormen er et håndfast dyr. Ikke noe hokus pokus her. Bare et stort uoppdaget dyr og dem finnes det mange av her i denne verden,- både store og små .BA skrev:Nei, det var nok ikke turistnæringen som fant opp sjøormen, men den har nok holdt liv i den en stund. Med hjelp av svensken Jan Ove Sundberg.
Det er mye som er blitt fortalt om, sjøormer, yetier, bigfoot, orker og enter.
Når det er observert sjøorm i Seljordsvannet, kan det være trestokker noen ganger, fiskestim andre ganger. Noe er observert og fotografert, vi vet ikke hva det er hver gang. (Noen filmer og fotografier fra Loch Ness vet vi imidlertid er fake.)
Antall ord: 176
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 20
- Blitt takket: 2 ganger
Hvordan kan du vite det når de er uoppdaget?Drusilla skrev:Bare et stort uoppdaget dyr og dem finnes det mange av her i denne verden,- både store og små .
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 20
Kanskje finnes det en binders med gule og røde striper men sannheten får vi nok aldri vite.. :mozilla_frown:line001 skrev:Glomma finnes det nok mer enn det vi tror
Antall ord: 32
Hide post links |
Nei, ihvertfall ikke siden de jævla bønda slepper ut dritten sin der!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg har hørt at det bader brunetter i nordre enden av Glomma hver fredag kl. 1900Sol@ngelica skrev:Nei, ihvertfall ikke siden **BANNEORD!?** bønda slepper ut dritten sin der!
Det artige er at da sitter alle de som kunne hatt nytte av informasjonen hjemme og drikker cola og hiver innpå ostepop..
Blondinene bader ikke, de plasker..

Antall ord: 59
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
Nei vi er smart nok til å holde oss unna Glomma!
Tenk om vi ble ufrivillig brunetter?
Finnes ikke noe værre i verden!
Tenk om vi ble ufrivillig brunetter?
Finnes ikke noe værre i verden!

Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Nei, digre innsjømonstre tror jeg heller ikke på. Det er nok bare vanlige ting som er sett i uvanlige omgivelser. Dermed sier jeg også at jeg tror på mange av observasjonene som er gjort, og sikkert noen bilder og filmer også. Likevel er det klart at det er mange forfalskede bilder og filmer, noe som svekker sannsynligheten for sjømonstrene.Drusilla skrev:Men noen observasjoner er også svært så troverdige. Du skriver at vi vet at noen er fake.. ergo er det flere filmer som ikke er det ! Ja for kom ikke å si at du ikke tror på sjøormer BA ? Jeg vet du ikke tror på så mye annet enn tyngdekraften og leksikon men sjøormen er et håndfast dyr. Ikke noe hokus pokus her. Bare et stort uoppdaget dyr og dem finnes det mange av her i denne verden,- både store og små .BA skrev:Nei, det var nok ikke turistnæringen som fant opp sjøormen, men den har nok holdt liv i den en stund. Med hjelp av svensken Jan Ove Sundberg.
Når det er observert sjøorm i Seljordsvannet, kan det være trestokker noen ganger, fiskestim andre ganger. Noe er observert og fotografert, vi vet ikke hva det er hver gang. (Noen filmer og fotografier fra Loch Ness vet vi imidlertid er fake.)
Det finnes sikker tmilliarder av uoppdagede dyr, men det er stort sett innsekter og andre smådyr. Jo større dyret er jo mindre sjanse er det for at det er uoppdaget, og jo lettere tilgjengelig det er, jo mindre sjanse er det for at det er uoppdaget. Dermed kan det finnes mange uoppdagede dyr på f.eks. store havdyp, men Loch Ness og Seljordsvannet er ikke så store, og de er grundig undersøkt uten å finne noe.
Antall ord: 317
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 18
Så dere på tvnorge igårkvled kl. 23.45 om loch ness monsteret ?
Der oppklarte de at de bildene som var tatt var en robåt, pinner, bølger, bølger fra båter osv..
Men de var uansett ikke sikker på om det var helt tomt for noe monster der.
Der oppklarte de at de bildene som var tatt var en robåt, pinner, bølger, bølger fra båter osv..
Men de var uansett ikke sikker på om det var helt tomt for noe monster der.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Fordi sannsynligheten er overveldne !! Forskere finner nye arter hver dag. De har funnet dyr som man har regnet som utdødd i lange tider og det er et faktum at vår planet er for det meste dekket av hav og forskerne vet mindre om hva som finnes der enn de vet om månen !paraunormal skrev:Hvordan kan du vite det når de er uoppdaget?Drusilla skrev:Bare et stort uoppdaget dyr og dem finnes det mange av her i denne verden,- både store og små .
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
he he he ... en dag skal jeg nok finne noe du må innrømme at du tror på du også ! Du har blitt min utfordringBA skrev:Nei, digre innsjømonstre tror jeg heller ikke på. Det er nok bare vanlige ting som er sett i uvanlige omgivelser. Dermed sier jeg også at jeg tror på mange av observasjonene som er gjort, og sikkert noen bilder og filmer også. Likevel er det klart at det er mange forfalskede bilder og filmer, noe som svekker sannsynligheten for sjømonstrene.Drusilla skrev:Men noen observasjoner er også svært så troverdige. Du skriver at vi vet at noen er fake.. ergo er det flere filmer som ikke er det ! Ja for kom ikke å si at du ikke tror på sjøormer BA ? Jeg vet du ikke tror på så mye annet enn tyngdekraften og leksikon men sjøormen er et håndfast dyr. Ikke noe hokus pokus her. Bare et stort uoppdaget dyr og dem finnes det mange av her i denne verden,- både store og små .BA skrev:Nei, det var nok ikke turistnæringen som fant opp sjøormen, men den har nok holdt liv i den en stund. Med hjelp av svensken Jan Ove Sundberg.
Det finnes sikker tmilliarder av uoppdagede dyr, men det er stort sett innsekter og andre smådyr. Jo større dyret er jo mindre sjanse er det for at det er uoppdaget, og jo lettere tilgjengelig det er, jo mindre sjanse er det for at det er uoppdaget. Dermed kan det finnes mange uoppdagede dyr på f.eks. store havdyp, men Loch Ness og Seljordsvannet er ikke så store, og de er grundig undersøkt uten å finne noe.

Antall ord: 344
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 18
- Kjønn (valgfri): Mr.man
noen som så dokumentaren om Lock Ness uhyret på søndag natt?
dere syns om det?:)
dere syns om det?:)
Antall ord: 16
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 07 Nov 2006 09:53
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringlørv'
- Lokalisering: Fauske
Har dere sett det programmet som går på National Geographic? Eller var det Discovery?
Det er laget en mekanisk Nessie, som de holder liv i myten med. Den så skremmende virkelig ut. De som hadde sett denne mekaniske Nessie ute på sjøen, ble intervjuet etterpå, og de var veldig overbeviste om at det var den virkelige Nessie. Så da funker spøken.
Hva om det aldri har vært noen Nessie der?
Vis meg beinrestene av monsteret, så skal jeg tro på det!
Det er laget en mekanisk Nessie, som de holder liv i myten med. Den så skremmende virkelig ut. De som hadde sett denne mekaniske Nessie ute på sjøen, ble intervjuet etterpå, og de var veldig overbeviste om at det var den virkelige Nessie. Så da funker spøken.
Hva om det aldri har vært noen Nessie der?
Vis meg beinrestene av monsteret, så skal jeg tro på det!
Antall ord: 85
Hide post links |