Terjegutt skrev:Jeg begynner og bli litt skremt :- S Men det står jo i bibelen at det skal være krig osv.. før dommedag?
Det har alltid vært krig på jord. Frykt ikke av den grunn.
Faktisk er det mindre av det nå, og det er mye mindre voldelig enn før i tiden, selv om ironisk nok folk ser ut som de tror det er motsatt... det viser bare hvor fryktstyrte vi er.
Se gjerne forrige episode av "Hjernevask" på NRK Nett-TV på nrk.no
Der tar de opp akkurat det.
Dommedag skal også være når alle forventer det minst?
Typisk uttrykk: "Det kommer når du minst venter det!"
Eller den klassiske: "Det er alltid de du minst tror noe sånt om, som gjør det!"
Perfekt for å holde folk i konstant frykt.
"Du må alltid passe på, aldri føle deg trygg, det er alltid det du venter minst."
For noe bullshit.
Noe kommer sikkert til å skje i 2012 rundt den datoen

Men aner ikke hva. Jorda går nok ikke under. Men MAYAER HAR IKKE SAMME DATOER SOM OSS! :- D BINGO !!! Yess : - D Da går ikke jorda under :- D
Jeg gleder meg til 22 desember 2012 :- D fordi da skal jeg feire at jorda gikk under for en dag siden.. BTW så hadde det vært mere sannsynlig med at den datoen hadde vært 21. 12. 2112
Jeg er flink til å prate mye dritt ass :- D
Noe kommer kanskje til å skje. Jeg er åpen for det.
Tror og håper ikke det er verdens undergang, men jeg tror ikke det er særlig lenge til noe sånt skjer heller... uavhengig av hva som står i Bibelen og andre skrifter.
...men ingen vits i å leve i frykt. "Ikke lenge til" kan også bety noen tusen år til.
Og noen tusen år til er bare et blaff i vinden hvis vi tenker hvor lenge denne jordkloden har eksistert... og jeg tror iallefall ikke det kommer noe godt utav å være redde. For hvis det ikke er noe vi kan gjøre for å redde oss selv, må vi heller tenke på det vi KAN gjøre bedre for oss selv!
Ikke sant?