Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenUt av kroppen opplevelse på operasjonsrommet

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Gummitarzan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 06 Jan 2007 00:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Ut av kroppen opplevelse på operasjonsrommet

Innlegg av Gummitarzan »

*slettet*
Sist redigert av Gummitarzan på 15 Mar 2010 09:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Hei

Innlegg av Pianisten »

Oi! En veldig spennende historie du har! Det måtte sikkert ha vært en merkelig opplevelse. Virkelig rart å tenke på at de snakket med deg og spurte deg om ting. Deg gir meg virkelig troen på at døden ikke er farlig! :mozilla_smile:

:mozilla_innocent: Ida Sofie.
Antall ord: 47
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
songshen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 11 Jul 2004 20:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av songshen »

En vakker historie, skjønner at den opplevelsen var sterk så detaljert som du kan beskrive den ;)

Takk for at du delte :mozilla_wink:
Antall ord: 24
Intuisjon er sjelens hvisken ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

En veldig flott historie ja, takk for at du delte den med oss!
Antall ord: 13
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Flott historie! Og ganske typisk for de som opplever slikt.......... Man blir litt mindre redd for døden av å høre slikt!
Du skriver foresten veldig bra, har lagt merke til det i flere av dine innlegg! Det var et kompliment altså :mozilla_wink:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
FreeZeMan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 27 Nov 2005 16:59
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Ut av kroppen opplevelse på operasjonsrommet

Innlegg av FreeZeMan »

Det var en helt fantastisk og utrolig historie. Som sagt så er det jo veldig artig at slike ting kan skje med oss, og den deilige følelsen det egentlig er. Som oftest så blir det jo sånn at man egentlig gleder seg til å dø, men likevel vet at det enda ikke er på tide til det. Man skal nyte den lille tiden vi lever her nede på jorden og bare det å kunne gjøre sitt aller beste med alle man møter og elsker, så vil vi vokse utrolig mye på det.

La oss se på alt det negative som noe positivt også. For man kan alltid vri på det og se også på det positive som kommer ut av det negative. Det er ihvertfall det jeg alltid gjør, derfor blir man aldri ulykkelig ;)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 88
Startet: 22 Jan 2006 21:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moelv

Innlegg av Nettin »

det er veldig koselig at du vil dele sånt med alle oss. Som sagt over her, så minsker det frykten for døden. :)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Flott historie! Det med lenken til kroppen din har jeg lest om flere andre steder i forbindelse med UKO og astralreiser. En slags silver et eller annet. Kanskje du lett kan trene deg opp til å bevisst gjøre dette?

Du er flink til å fortelle, men det er også så flott at du deler dine erfaringer.
Hvorfor tror du dette hendte deg? Du virket ikke som du var i livsfare?
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
FreeZeMan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 27 Nov 2005 16:59
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Ut av kroppen opplevelse på operasjonsrommet

Innlegg av FreeZeMan »

Har skrevet dette før her, men kan gjerne repetere det siden jeg syntes det var såpass fantastisk selv.

Da jeg var ute av kroppen eller død. Hvem vet? Legene trodde jeg var død først, men sjekket meg for siste gang da jeg var på vei til likrommet eller hva det kalles. Det var noe med det venstre pupillen min. Dette skjedde for nesten 2 år siden i en kraftig bilulykke.

Jeg husker at jeg svevde opp i et lys til jeg møtte en utrolig vakker kvinne. Hun spurte meg om jeg ville dra ned igjen eller bare være der jeg var. Alle de utrolige sterke følelsene som da dukket opp, jeg gråt da jeg fikk vite alt som jeg har vært igjennom mitt liv. Jeg følte at jeg måtte komme ned hit igjen, men det er mye jeg ikke husker ut av dette.

Men dette førte jo til at jeg også ikke er noe redd for å dø, men vet at jeg har en oppgave her nede som jeg enda ikke har vært igjennom. Derfor sier jeg alltid at ulykken har vært det beste som har skjedd i mitt liv, selv om nesten ingen tror på meg, men men... Så derfor forstår jeg deg så godt at du heller ikke er redd for å dø. For det er jo helt fantastisk, men det verste er å ta sitt eget liv som jeg selv har prøvd på for lenge lenge siden på grunn av mine verste problemer. Nå elsker jeg livet her :)
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Ikke verst freezeman
Skulle ha hjengt meg og men jeg drikker så mye.
Skal jeg knyte en knute så blir det bnare tull....


Så liker jeg vodka så fgodt.
oioioioioi.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Fin historie. Mye mer ålreit å høre slike historier enn de som mener de har tittet ned i helvete etter en delvis mislykket operasjon:)
Antall ord: 24
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Jøss..... jeg har sett en dokument en gang på tv om folk som kom ut fra kroppen under operasjon.. I denne dokument var det lege, pasient, psykologi, og en del folk som har kunnskap om slik. Og de kom med forskjellig argumenter om saken.. Det var veldig interessant å se.. En pasient var blind.. (det høres veldig overbevist ut....) så hun ble operasjon i hjernet sitt for hun hadde svulst midt i mellom to (hvis jeg husker riktig så det var henne) så hun kom seg ut av kroppen og så alt hva som skjedde under operasjon og det "værst" av alt var at hun kunne SE hvem som var der og hvilken farge det var der.. Og hun hørte til og med hva de legene snakket om.. Hun hadde jo ørepop på seg siden de sag hjennom hjernen.. Så fly hun enda høyere lang bort... slik at hun kom seg ut av sykehuset og denne dagen var det nydelig været og sol skinnet.. Hun så alt nydelig farge på trær (det var vår) og fulger som flyr rundt. Blå vannet. Grønn gress osv... Plutselig så hun lys og møtt hennes grand tante el noe sånt og hun følte seg "velkommen" men så kom det en mann og sa det er for tidlig og ba henne å dra tilbake.. Men hun ville ikke fordi hun kunne se og hadde en sånn "god" følelse. Men mannen sa tiden din har ikke kommet enda... Dra tilbake.. så smådytt han henne så hun dro tilbake og våknet..

Hun fortalt hva som skjedde under operasjon og hva som ble sagt... Sykepleieren ble overrasket for hun hadde ørepop på seg slik at hun ikke skulle høre noeting....

Sånn er interessant synes jeg :)

Gummitarzan,- spennende historie- takk for at du delte den med oss :)
Antall ord: 314
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

(edru igjen)

Tror det er trapped soul her inn som har siden

www.Hidden-truth.net

Se på den du @ngel
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Skal ta et titt på det
Antall ord: 6
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zhuul
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 07 Mar 2007 12:50
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Odda og Trondheim

Innlegg av zhuul »

Metodisten skrev:(edru igjen)

Tror det er trapped soul her inn som har siden

www.Hidden-truth.net

Se på den du @ngel
hey utrolig kul link!
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links