Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

saken er den Gaute. At jeg syns den aktuelle kanaliseringen, eller la oss si det aktuelle avsnittet - var hårreistende. Og jeg kommer ikke til å endre mening. Jeg kommer heller ikke til å innse at det er min tolkning. Jeg kommer til å stå fast på at det var konkret, det var påståelig og det var feil. Det er INGEN unnskylding for det der. Og det er en misbruk av folks tillit i tillegg til en hoverende holdning overfor andre mennesker når du unnskylder det på måten du gjør

og du kan preike rundt i firkanter om tillit og væren og sjel alt du vil. Det er IKKE godt nok. Jeg vet ikke helt hva rolle du prøver å utspille. Men den virker å være fjern fra "sammen med menneskene rundt meg" og mer i form av "meg på toppen av verden". Og det høres falskt ut i mine ører, hvordan er det i dine?

Men kjekt for deg om du er ferdig utviklet og utredet .- i hvert fall i din egen tro. Likevel så er nok ikke alle enige i dette. Og sånn er det

Så kan du kalle det hva du vil. Si gjerne at alle andre bare er fulle av frykt og du er den rene. Vi vet hva vi kjenner inni oss, og om vi frykter eller ikke. og du vet hva du kjenner inni deg .- og... vel, det er opp til deg å definere hva som er frykt i ditt hjerte. Men jeg håper du vet å gjenkjenne den for det den er...

For jeg tror du har evner, og med beina på bakken kunne du vært en flott ressurs.
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

kaja43 skrev:Vi kan være enige om at det er reelt for alle som
opplever det.

Om jeg opplever en engel som står foran meg og forteller
meg ett budskap er det også reelt?
Eller er det fantasi selv om budskapet gir mening for meg?

For meg er min indre verden like reell som en elgpåkjørsel.
Jeg tror ikke på den, jeg VET. Av erfaring og observarsjoner
som ikke kan bortforklares i mitt indre.
Det ville være å gå i mot min sjel, det har jeg prød og som
Gaute sier, da blir en syk, alvorlig syk etter hvert.

Veldig mange erkjenner intuisjon og strever etter å følge den,
det er flott og ett skritt på veien, ett skritt videre er å oppleve
sjelen som den lysende og kjærlighetsgivende visdommen som
akkurat DU trenger akkurat nå.

En finner ikke samklang med den ved å skulle bevise for andre
eller overbevise noen om at noe finnes, en finner den kun ved
å være trygg i seg selv. Ikke skjele til hva som er vedtatte
sannheter, men hva som er sant for deg uten tanke på andre.
Jeg vil gi mitt syn på det du her beskriver, og det fungerer slik for meg, men det er ikke gitt at det er sant for det. Ikke engang for meg selv, fordi jeg erkjenner at det er mitt syn på det, og min oppfatning er ikke verdt noe mer enn en annens, selv om den er unik og min, og selv om faktisk enkelte kan dele samme syn, så er det en del av meg, men her kommer mitt syn på hvordan dette fungerer:

Realiteten vi aller helst bør forholde oss til er den vi har til felles.
Det er der vi skal samarbeide.
Om noen kjører på en elg, er det ikke slik at ingen kan se dette dersom de passerer åstedet. Det er noe som faktisk har skjedd, og det er ikke til å unnslippe. Å betvile dette kan være skadelig for psyke og sjel. Det blir en slags fornektelse for realitetene.

Inni oss har vi også en slags realitet. Men denne er først og fremst en ressonanse, en slags funksjon hvor alt bearbeides, filtreres og omgjøres, basert på våre oppfatninger, og disse oppfatningene er dannet på basis av oppvekst, innlærte fordommer, miljø generelt, og vår illusjon (eller finnes den?) om vår egen frie vilje og evne til å være innovative og nyskapende selv.
Det finnes også andre ting, men det tør de færreste uttale seg for sylskarpt om hva er. For finnes egentlig intuisjon? Ja, mange vil nok si det. Kanskje flere nå enn for tjue år siden. Men kanskje færre enn for tjuetusen år siden? Hvem vet...

Realitetene flettes sammen der vi velger det selv.
Det er elgpåkjørselen et genuint eksempel på.
Det har skjedd og vi kan velge å fornekte det eller å godta det.
Fornekter en det, distanserer en seg fra det psykisk.
Det forandrer ikke det faktum at det har skjedd i det vi trygt kan kalle realiteten. Det er den vi alle ser. Om det ikke skjer i din realitet, vil du få store vansker med å overbevise de andre som forholder seg til den felles realiteten om at dette ikke har skjedd. Lever de i sin egen realitet hvor de også fornekter det, er det nok bare barnemat.

Jeg vil gjøre deg oppmerksom på det siste jeg sier her, og vil i den anledning si at det er nok slik mange vil oppfatte de som iherdig kaster rundt seg med for skråsikre definisjoner på hva som er og ikke er. Det motvirker sin funksjon om en vil ha forståelse. Det er å finne den gyldne middelvei, den passasje som de fleste kan se. De som forholder seg til den felles realiteten vi har vil begynne i det små, fra scratch, om de skal kunne se ting de "åndelige hyperbevisste" gjør.
Det er klart... når det skal sies, så snakket jo Jesus også i gåter.
Fyren fikk det jo bra til, så det er nok ikke allverdens.
Men o' Store Gud; se hvor mye uenighet det ble utav de tolkningene også... ;)
Klartekst funker fint.

I fare for å bli misforstått er ikke dette noe kritikk til deg fra meg, dette er observasjoner basert på forskjellige oppfatninger av hva realitet er, generelt, men med fokus på eksempelet hvor en elg blir påkjørt.
Antall ord: 745
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

EYES OF TRUTH sier at en ikke alltid skal ta profetier bokstavelig. Men at det er endel symbolikk ute og går fra vår multidimensjonale selv som er vanskelig å tolke til tider - ikke lett for oss å være kanaler for ren informasjon med tanke på en så fortettet dimensjon vi lever i som denne. Det handler om å jobbe med fintuning av forbindelser til EYES OF TRUTH. Det krever hardt arbeid med forskjellige metoder over tid og det krever arbeid jevnlig.
Antall ord: 81
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

PlantSpirit skrev:EYES OF TRUTH sier at en ikke alltid skal ta profetier bokstavelig. Men at det er endel symbolikk ute og går fra vår multidimensjonale selv som er vanskelig å tolke til tider - ikke lett for oss å være kanaler for ren informasjon med tanke på en så fortettet dimensjon vi lever i som denne. Det handler om å jobbe med fintuning av forbindelser til EYES OF TRUTH. Det krever hardt arbeid med forskjellige metoder over tid og det krever arbeid jevnlig.
eyes of truth sier nok også at dersom en kanalisering eks inneholder "det er ikke til å unngå at dette vil skje" så er det løgn? Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen. Husk at det er alltid motsatt?
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline skrev:
PlantSpirit skrev:EYES OF TRUTH sier at en ikke alltid skal ta profetier bokstavelig. Men at det er endel symbolikk ute og går fra vår multidimensjonale selv som er vanskelig å tolke til tider - ikke lett for oss å være kanaler for ren informasjon med tanke på en så fortettet dimensjon vi lever i som denne. Det handler om å jobbe med fintuning av forbindelser til EYES OF TRUTH. Det krever hardt arbeid med forskjellige metoder over tid og det krever arbeid jevnlig.
eyes of truth sier nok også at dersom en kanalisering eks inneholder "det er ikke til å unngå at dette vil skje" så er det løgn? Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen. Husk at det er alltid motsatt?
Tja, det kommer an på hvem som er kanalen og det har vi ikke oversikt over - det har EYES OF TRUTH oversikt over. Så er det bare å hengi seg til Universets læremester til alt som er - vårt multidimensjonale selv. Du snakker om Gaute sine kanaliseringer her - jeg er åpen for det han sier - men jeg har ikke fasiten på om det stemmer - og at bare noe av det han sier er rett osv..kan sikkert være et svar. Fasiten er hos EYES OF TRUTH og det handler om å tune seg inn på den - det kreves mye hardt arbeid som sagt med ens naturlige døds- og bevissthetsprosesser i bevisstheten og Gaute som jeg ser det er bevisst på sine prosesser ang det så om ikke alt stemmer ang det han kanaliserer så er noe av det - det essensielle. Å være kanaliserer for EYES OF TRUTH er ikke lett som sagt og skjelne mellom symbolikk,ren informasjon og tolke osv er en spesiell fintuning som krever endel egenskaper. Han er på rett vei som jeg erfarer det - om alt det han kanaliserer stemmer er jeg ikke sikker på - men han er inne på noe helt klart etter min mening.
Antall ord: 326
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Det tviler jeg ikke på.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:
Gaute skrev:
Globeline skrev:Gi hva budskap du vil for meg. Men dersom du hevder å være en profet - så bør du søren meg legge deg flat dersom din profeti viser seg å være bullshit

Hvis dere blir syke av å gå innn og kikke nærmere på det dere får feil på. Da er det faktisk hjelp å få til dette.
Har noen av oss sagt dette, eller hevdet noe som helst om hva vi er? Kan du gjøre et forsøk på å lese det vi faktisk skriver? Kan du lese innleggene i sin helhet, istedefor å plukke ut ord og sette det sammen til noe helt annet?.
Mener bestemt at dette ikke er noe jeg har sagt til deg. Så hvorfor du svarer på det, det er en gåte for meg.
Vær ærlig mot deg selv.
er mine preferanser dine preferanser? Nei, tror ikke det. Vi har helt klart totalt forskjellige preferanser.
Nei, i sjelen har vi samme preferanser. Det at du ikke ser dette, handler om motstanden du har til din egen sjel.
og du kan preike rundt i firkanter om tillit og væren og sjel alt du vil. Det er IKKE godt nok. Jeg vet ikke helt hva rolle du prøver å utspille. Men den virker å være fjern fra "sammen med menneskene rundt meg" og mer i form av "meg på toppen av verden". Og det høres falskt ut i mine ører, hvordan er det i dine?
Ja, dersom jeg hadde plassert meg selv på en høyere hylle enn andre mennesker så. Men jeg plasserer meg som sagt alltid på lik linje med alle andre, og skriver om det som forbinder oss alle, om vårt guddommelige potensiale. Om du hadde gjenkjent det jeg skriver i ditt indre, så hadde du sett og lest innleggene mine i sin helhet - og også kanaliseringene. Det at du skyver dette unna, og mener det ikke er godt nok - kommer kun av motstanden i ditt indre. Du tviler på deg selv. Det er derfor det er så viktig for deg å overbevise skeptikere, og å få meg til å endre min virkelighetsoppfattelse til fordel for din egen som er basert på frykt og tvil. Falskhet er å være noe man ikke er. Jeg kan aldri mene noe som ikke harmoniserer med mitt sanne jeg. Da er jeg ikke ekte. Jeg må være oppriktig, hvis ikke lever jeg ikke ut den jeg er som sjel.

Vi kan aldri overbevise andre om egne erfaringer, da blir det kun tro. Som jeg sa i begynnelsen av denne tråden så har min intensjon aldri vært å overbevise noen, jeg er bare en kanal for energi. Og en kanal kan ikke holde tilbake energiflyten, samme hva andre mener er riktig. Urene kanaler gjør slikt. Mine energier har ingen motstand mot tema, derfor flyter budskapet uhindret. Å overbevise andre er ikke min jobb, og det er helt umulig - for en overbevisning er aldri 100% før den harmoniserer med vår indre visshet. Vi kan tro, men å tro er ikke det samme som å vite i sjelen. For det er sjelen som sitter med erfaringer og evig viten.

Jeg har tillit, derfor hindrer jeg ikke kanaliseringer og meninger å komme ut, uansett innhold. Å forhindre dette blir å gå imot meg selv og min sjel - som er det samme som å gå imot universet...livet...skapelsen. Foresten så har jeg fått vite at kanaliseringene som jeg hittil har lagt ut bare er begynnelsen. Det kommer mer kontroversielt budskap som må formidles i fremtiden. Og tema blir ikke nødvendigvis natur"katastrofer".
For jeg tror du har evner, og med beina på bakken kunne du vært en flott ressurs.
Jeg vet at du har evner, og med tillit til deg selv så blir du en enda bedre ressurs. ;)
Meg trenger du som sagt ikke å bekymre deg for. Det at du bekymrer deg for andre handler kun om deg selv og din egen frykt og tvil. Det finnes ingenting i verden å bekymre seg over. Dersom du tror det, så er det bare fordi du ikke har funnet din sanne identitet - som er sannhet. For frykt og tvil er ikke forenlig med den du i sannhet er.
Antall ord: 703

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:eyes of truth sier nok også at dersom en kanalisering eks inneholder "det er ikke til å unngå at dette vil skje" så er det løgn? Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen. Husk at det er alltid motsatt?
Det er ikke til å unngå at Jorden snart vil gjennomgå enorme geofysiske endringer nei, og at Norge blir påvirket, dette er skjebnebestemt.

"Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen." Hvem har sagt eller kanalisert dette? Ikke meg ihvertfall. Det er helt opp til hver enkelt hvordan de vil forholde seg til kanaliseringene, og det blir alltid helt riktig for vedkommende. Alle forholder seg helt riktig utifra sin egen personlige utvikling. Det at du valgte å henge deg opp i datoene til tross for at jeg over en måned før 15. mars skrev at alt dette gjaldt energien for jordskjelvene - var også helt riktig, for deg. Dette gjorde du pga tvil. Tvil til meg som bunner i tvilen du har til deg selv og ditt innerste. Du overså det viktige hovedbudskapet som var å forberede oss mennesker, med alt det innebærer av indre og ytre prosesser. Men igjen, det var også helt riktig - for deg.
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Globeline skrev:eyes of truth sier nok også at dersom en kanalisering eks inneholder "det er ikke til å unngå at dette vil skje" så er det løgn? Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen. Husk at det er alltid motsatt?
Det er ikke til å unngå at Jorden snart vil gjennomgå enorme geofysiske endringer nei, og at Norge blir påvirket, dette er skjebnebestemt.

"Ikke forhold deg til konkrete utsagn i kanaliseringen." Hvem har sagt eller kanalisert dette? Ikke meg ihvertfall. Det er helt opp til hver enkelt hvordan de vil forholde seg til kanaliseringene, og det blir alltid helt riktig for vedkommende. Alle forholder seg helt riktig utifra sin egen personlige utvikling. Det at du valgte å henge deg opp i datoene til tross for at jeg over en måned før 15. mars skrev at alt dette gjaldt energien for jordskjelvene - var også helt riktig, for deg. Dette gjorde du pga tvil. Tvil til meg som bunner i tvilen du har til deg selv og ditt innerste. Du overså det viktige hovedbudskapet som var å forberede oss mennesker, med alt det innebærer av indre og ytre prosesser. Men igjen, det var også helt riktig - for deg.
Du er en smule innbilsk her.

Det er ikke så mye det at jeg tviler på deg, som det at jeg tror på meg.
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:Kjære Gaute. du er en smule innbilsk her. NEI, jeg sier ikke noe på bakgrun av min tvil til deg, ikke egentlig - selv om det kan hende jeg prøver å være litt høflig og sier at jeg tviler på det du sier.

jeg avviser din kanalisering, eller den delen (har ikke lest hele, ikke nå i hvert fall) på bakgrunn av at JEG VET det er usant. Fordi jeg får min egen informasjon, som til nå har vist seg å stemme, mens din har vist seg å ikke stemme

Altså, jeg tviler ikke egentlig så mye på deg, men jeg tror på meg
"jeg tviler ikke egentlig så mye på deg" - er like fullt tvil. Litt tvil er også tvil. :lol:
Men du må bare få tvile på meg, du gjør det på bakgrunn av tvilen til deg selv. Tvil eller motstand er samme sak. Når vi har sterk motstand mot noe...så kommer dette alltid av en motstand vi har inne i oss, som bunner i tvilen til vårt inneste vesen - sjelen. Og det er jo ikke til å stikke under en stol at du har sterk motstand, selv om motstanden ikke ser ut til å være like sterk nå som tidligere i tråden. :D

Men, hva er det av min informasjon som har vist seg å ikke stemme? Som jeg skrev ovenfor så opplyste jeg jo om at datoene gjaldt energien for jordskjelvene som kommer, og det gjorde jeg like etter portalåpningen 1. februar. Lenge før 15. mars, datoen for Nordsjø-skjelvet. Det var dine forventninger som ikke gikk i oppfyllelse, ikke mine. Så når du diskuterer her så må du forsøke å forholde deg til det som faktisk er skrevet, inkl. det du selv har skrevet. For du kan ikke overse det folk skriver og oppkonstruere noe annet som passer deg bedre om du vil føre en saklig og konstruktiv diskusjon, og aller minst om du vil avgi en saklig konklusjon.

Jeg vet at alt kommer til å skje, og jeg har kanalisert det (som om det spiller noen rolle). Energiportaler verden over trenger å etableres først, før energinivået på Jorden blir høyt nok til at endringene kan iverksettes. Portalen for jordskjelvet ved Geiranger ble satt opp 1. februar, og det var en sterk opplevelse å kjenne Jordens følelser og forløsningen av dem. En venninne av meg som "ser" deltok i energiåpningen og så klart og tydelig fjellsiden som havner i fjorden, og flodbølgen.

Jorden er også et levende vesen med følelser. Hun går gjennom oppstigningsprosessen akkurat som vi mennesker og har sine innestengte følelser som hun trenger å få forløst for at energinivået på Jorden kan bli høyt nok til den nye dimensjonen. Både vi og Jorden må frigjøre innestengt energi. Det finnes energiportaler spredt over hele kloden, dette er Jordens energipunkter, akkurat som kroppen vår har energipunkter som stimulerer ulike følelser og chakra. Disse energiportalene blir aktivert nå for tiden av lysarbeidere over hele verden, helt i tråd med det globale energinivået. Alle portalene blir åpnet i guddommelig timing, og den fysiske manifestasjonen av Jordens forløsning og renselse er jordskjelv, vulkanutbrudd og storm. Alt vil skje når energiene er tilrettelagt for det.

Men bare for å repetere....dette er min overbevisning. Andres overbevisning har jeg ingenting med, og den bryr jeg meg fint lite om. Men når noen forsøker å endre energien i denne tråden, ved å i frykt og tvil bortforklare og uviktiggjøre temaet, så vil jeg sørge for å opprettholde den opprinnelige energien når jeg føler det er nødvendig. Og den energien er vår sanne natur, den er vårt sanne jeg. Tidspunktet for når energiene for jordendringene manifisteres i det fysiske er uinteressant, ihvertfall for meg. Jeg har tillit til at jeg er på rett sted til rett tid - alltid. Jeg får heller ikke vite når det skjer, det skal komme som en gledelig overraskelse også på meg.

Tråden handler i bunn og grunn om forberedelsene til jordendringene og 2012, om vårt indre arbeid og om hvordan dette påvirker livet vårt og omgivelsene her og nå og i fremtiden. DER skal fokus være, på vårt indre arbeid som fører oss nærmere sjelen som er essensen i oss alle. Men om noens indre arbeid personlig blir dratt inn i tråden så er ikke det feil, alt er riktig og like viktig...ingenting er tilfeldig - for vi er alle forbundet til hverandre, vi er alle et viktig ledd til en felles forståelse. Men vi kan aldri komme frem til en felles forståelse uten at den harmoniserer med sjelen. For det er der vi deler forståelsen, det er i sjelen at vi er forbundet.
Antall ord: 815

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Ja vel gaute. Vi kan godt gjøre det om til at jeg vet du tar feil, fordi det stemmer ikke med min egen opplevelse. Og jeg har full tiltro til meg selv.

altså, du tar feil, jeg har rett. Noe som jo strengt tatt også har vist seg i denne saken.

Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade. Jeg hadde rett, du hadde feil.

Hva tråden ellers handler om er uvesentlig. Jeg prater og har pratet om det ene avsnittet. Og det vet du.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Gaute;
I ettertid er det jo lett å legge til grunn det som passer for å overbevise om kanaliseringens fortreffelighet og behovet for den...men tråden handla om dine tolkninger om endringer på jorda i 2007...og desse endringane har ikkje innfridd...
Nå er det ikke lenge igjen til det virkelig vil skje store ting på deres planet. Det er ikke lenge til dere må nødt til å innse at det ikke er tilfeldigheter alle møtene dere vil få med naturelementene. Dette vil komme i løpet av de neste to månedene, da vil dere merke at energiene vil bygge seg opp til rundt mars, da vil det begynne for fullt. Dere vil merke at det frem mot denne tiden vil bli mer og mer vind, og mer og mer alvorlige hendelser i landet deres. Dere vil oppleve at dette ikke er enkelthendelser, men at dette er noe som eskaleres fremover mot midten av mars. Det er da det virkelig vil bli satt i gang enorme rystelser i Jordens indre, dette vil gi utslag i Jordens ytre. Dere vil få oppleve jordskjelv, og en del flodbølger vil treffe verden over. Dette vil også skje i Norge. Det som skjer her er at en flodbølge vil komme i fra Nordsjøen som et resultat av en del rystelser i Jorden som vil føre til at et undersjøisk fjell velter. Denne flodbølgen vil ramme hele den norske kysten. Deler av Europa og også England vil bli beveget av dette.
Antall ord: 253
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeg spår atte... havstrømmen vil endres langt før vi får så mye drama som Gaute påstår...

menne.. jeg har lest klimaartikler på Aftenposten :mozilla_tongue:
Antall ord: 29
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Re:Alle portalene blir åpnet i guddommelig timing, og den fysiske manifestasjonen av Jordens forløsning og renselse er jordskjelv, vulkanutbrudd og storm. Alt vil skje når energiene er tilrettelagt for det.

Timing har du rätt i.
Men sen...................2012
Ordnings följd rening....överskottet av solenergin kommer att användas.
1.Gaias innre
2.Vattenflöden från bergen
3.Insjöar
4.Världshaven
5.Luften du andas
6.Resterande innanför atmosfären.
7.Insight

Stabilisering av klimatförändringarna gör att isbildningen succesivt förbättras.
+<> - balans.
Parallellt sker nödvändiga åtgärder för hela systemet.
Antall ord: 105
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade. Jeg hadde rett, du hadde feil.

Hva tråden ellers handler om er uvesentlig.
Du har ikke forstått noe som helst av det jeg har skrevet. Det ser ikke ut som du har lest det engang.

Det eneste du bryr deg om er å finne feil, og da går du glipp av det tråden handler om....da overser du 80% av kanaliseringene som omhandler vårt indre arbeid og hvordan vår indre motstand blir gjenspeilet i omgivelsene. Og det finnes jo heller ingen feil i kanaliseringene. Trenger jeg virkelig å påminne deg enda en gang om det jeg skrev FØR 15. mars som er av ytterst relevanse i forhold til om du skal kunne fortsette denne ensporede fokuseringen din på et noenlunde saklig grunnlag? Det er kanskje liten vits i...men jeg gjør det likevel; jeg skrev at datoene gjaldt energien for jordskjelvene. Dette fikk jeg som sagt vite under portalåpningen 1. februar.

Så du mener det er uvesentlig hva tråden handler om? Det eneste som betyr noe for deg er at jeg innrømmer en feil som i sannhet ikke er? Er ikke det egoistisk? Du overser fullstendig det verdifulle hovedbudskapet som er veiledning til personlig utvikling.

Har du foresten lest det jeg skrev helt i begynnelsen av denne tråden om Hvordan lese kanaliseringer? Hadde du tatt innover deg den teksten, så hadde du aldri låst deg fast i noe som helst av innholdet i kanaliseringene. Den eneste grunnen til at du gjør det er pga motstanden du selv har i ditt indre. Punktum. Du sier at du har tiltro til deg selv. Ja, du har tilTRO. Det er noe helt annet enn tillit. Tro er vaklende, tillit er stødig. Hadde du hatt tillit til den du i sannhet er i sjelen, så hadde du ikke hatt motstand i deg. Da hadde du ikke svartmalt noe som helst i det ytre, du hadde sett kjærligheten og verdien i alt. Du hadde forstått at det er en dyp mening med alt som skjer.

Å lete etter feil er det samme som å lete etter feil i skapelsen. Man vet ikke at skapelsen er perfekt, man vet ikke at man selv er perfekt. Man forsøker å finne feil i andre for å bekrefte tvilen man har til sitt sanne jeg. Når man når inn til sitt sanne jeg, så ser man at dette er perfekt. Vårt sanne jeg, sjelen, er en del av gud/skapelsen/universet. Fra dette indre ståstedet så ser vi at det ikke finnes feil, alt og alle er som det skal være. Da får vi fred. Vi møter ikke lenger noe i det ytre som trigger motstanden som vi selv har til vårt indre. Ingenting i det ytre påvirker oss negativt, fordi vi ikke lenger har motstand i vårt indre som reflekterer ytre negative opplevelser. Livet får utfolde seg fritt slik det er ment å gjøre, ingenting kan hindre det, fordi vi ikke lenger har motstand til det.

Det jeg skrev her er sant. Ser du ikke det så kan vi like gjerne legge på røret.

Og nå skal si enda mer som er sant, det som er kjernen til de fleste diskusjonene du havner i her på forumet. Jeg ser at du har følelser i deg som du ikke klarer å erkjenne, det er derfor du projiserer disse over på andre her på forumet - og det er derfor du har kommet dårlig overens med mange. Det handler ikke om andre, det handler om deg. Det handler ikke om andres feil eller mangler - det handler om dine. Dette er din kamp her inne, og den gjentar seg og gjentar seg og gjentar seg....helt til du har fortstått at alt handler om deg.

Ovenfor her beviste du dette da du skrev at det er uvesentlig hva tråden handler om. Kjærlighet, veiledning til indre arbeid er uvesentlig for deg. Det som er viktig for deg er å finne feil.

Men du, jeg er takknemlig for at du er her. Du gir meg motstand og du provoserer meg til å si det jeg mener rett ut. :D Jeg kan ikke lenger gå rundt grøten. Du provoserer meg fordi jeg ikke lever ut den jeg er 100%. Jeg MÅ være helt ærlig og direkte, hvis ikke lever jeg ikke ut min sjel. Så kampen din handler om oss andre også, som blir testet på å stå opp for følelsene og meningene våre, og ikke undertrykke disse av frykt for dine vulkanutbrudd.
Så takk for det. :D
Antall ord: 782

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links