Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterÅ samarbeide i Vannbærerens Tidsalder

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg kan forklare ordene så klart :)

Noen av uttrykkene blir kanskje brukt i bibelske sammenhenger, har ikke lest bibelen så
er ikke så kjent på det området.

Den Guddommelige kraft Den energien som vi er bygd opp av, omgir oss med og kan kanalisere til oss selv og andre.

ingen får gå hodeløs og blind gjennom livet uten å bli merket Vil si at alt vi gjør har en konsekvens. Vi kan leve kun med tanke på oss selv, materielle goder og egen vinning, ikke se andre for annet enn de handlingene de gjør. Men det får en virkning på ditt eget liv. Altså Karma.

Åpne deg for høyere dimensjoner Med det menes at det finnes dimensjoner på ett mye høyere nivå enn de fleste mennesker på jorden er i. Å åpne seg for det vil si å aktivt jobbe for å komme dit. Og dit, det er å ha fokus på seg selv og hva en gjør med livet, sine tanker, følelser og handlingsmønstre sånn at hat og egoisme kan bli dempet.


illusoriske ønsker om å oppleve noe i de astrale sfærer Det er en forklaring på at det å løpe rundt å lete etter ånder eller andre paranormale ting er kun personlighetens ønske om å bli underholdt på nok en måte og at disse opplevelsene kun er en illusjon.
Det menes ikke at det ikke skjer, men at i det astrale er det så mye grums at alt kan manes frem med sterke nok ønsker.

Fisketidens energi Den tiden energimessig vi nå har forlatt etter å ha vært i de siste 2000 år. Jmfr. blandt annet Teosofien.

Vannbærerens tidsalderDen tiden vi nå er i og som vil vare ca 2000 år frem. Det er en tid hvor det blir nedfelt sterkere energi til hjelp for å løfte jorden og menneskene ut av alt det mørke vi har pådratt oss, og som derfor vil medføre at fler og fler blir åndelig vekket og får en dragning mot noe mer enn det materielle livet. De retter sin indre ensomhet mot noe de ikke vet hva er, og så etterhvert vil oppleve er sitt opprinnelige jeg. Det fantastiske vesen de er uten kroppens og personlighetens fengsel.

din innerste kjerne Det er den du er når du legger av deg innlærte forestillinger, tankemønstre og følelseskaos og bare ER. Eller som jeg ser det, når du har full sjelsgjennomstrømning.

alle andre lysarbeidere En lysarbeider er en som mener at alt er ett og at vi sammen kan løfte jorden ved å være transformatorer for unviersets kjærlighetsenergi ned på jorden. Ved å si ja til å bli brukt som formidler av lys og jobbe hardt for å rense seg selv for alle blokkeringer blir de ett våkent ledd i menneskenes vilje til å leve i fred.


Det finnes millioner av mennesker over hele verden som jobber i det stille på denne måten. Noen tusen også i Norge.

Håper du fikk noe ut av forklaringene :)
Antall ord: 508
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Jeg takker for svaret Kaia. Nå vet jeg i alle fall hva jeg kan ha motforestillinger imot,.... og hva jeg kan si meg enig i. :mozilla_smile: Nå gjenstår det bare for meg å bruke hodet, og i tillit til at det kan skje uten å risikere å brenne av sikringer :mozilla_wink:
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Aron skrev:Jeg takker for svaret Kaia. Nå vet jeg i alle fall hva jeg kan ha motforestillinger imot,.... og hva jeg kan si meg enig i. :mozilla_smile: Nå gjenstår det bare for meg å bruke hodet, og i tillit til at det kan skje uten å risikere å brenne av sikringer :mozilla_wink:
Koble deg på i begge ender så flyter det fritt :mozilla_cool:
Antall ord: 65
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

kaja43 skrev:
Aron skrev:Jeg takker for svaret Kaia. Nå vet jeg i alle fall hva jeg kan ha motforestillinger imot,.... og hva jeg kan si meg enig i. :mozilla_smile: Nå gjenstår det bare for meg å bruke hodet, og i tillit til at det kan skje uten å risikere å brenne av sikringer :mozilla_wink:
Koble deg på i begge ender så flyter det fritt :mozilla_cool:
Tror du på våset ditt selv? Nivå? Koble deg til i begge ender!

Pass på at du ikke slår stumpen når du en gang faller ned på jorden, mitt barn.. :D
Antall ord: 100
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links