Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHvorfor ikke ditt, hvorfor ikke datt ?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA skrev:
Globeline skrev:
Tom_34 skrev:BA er veldig nyttig å ha her inne han....han har flere ganger fått meg til å tenke et par ganger ekstra på ting jeg har ansett som reelle. Tror kanskje mange andre burde ta til seg en del av det han skriver. Det bygges usunt mange luftslott i paranormale sinn.
KAN DERE IKKE SNART FATTE AT BA IKKE ER MANN????? unnskyld den høye stemmen.
Det vet ikke du heller. Ingn her vet noe om mitt kjønn, eller noe særlig annet om meg heller.

Det har ingen betydning heller, fordi det er mine argumenter jeg håper dere vil vurdere meg etter. Hverken utdannelse, kjønn, alder eller seksuell legning bør innvirke på deres inntrykk, bare hvorvidt innleggene er saklige og at påstandene er korrekte og etterettelige.
Sant nok at det ikke har betydning - egentlig. Men jeg vet at du er kvinne likevel.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Nesten litt paranormalt at alle er så opptatt av BA.... :mozilla_laughing:
Antall ord: 12
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links