Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHvilke drømmer drømmer du?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Boyi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Des 2013 13:35
10

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Boyi »

Har drømt flere ganger at jeg blir truffet av lyn

første gang var noen år siden, da jeg sprang over et jorde og ble plutselig truffet av lyn i bakhodet-nakken og ble dratt/sugd opp mot himmelen i full fart slik at jeg kjente suge i magen. så våknet jeg.

andre gangen ble jeg å truffet men da viste jeg at jeg kom til å bli truffet for jeg kjente varme i panna og ble så truffet av lyn og ble liggende. våkner hele tiden etter å bli truffet.

den siste gangen jeg drømte var for noen dager siden da tror jeg ble truffet midt på hodet.

rart....
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jenny77
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 25 Jul 2013 19:30
10
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Jenny77 »

At det skal være så mange symboler i en og samme drøm!, er bare nødt til å bli forvirra da jo :dontknow
Skal forklare noen relasjoner på forhånd, for ikke å avbryte i drømmen.
- Jeg jobber i barnehage, og vi har eneggede tvillingjenter der som jeg har et veldig godt forhold til. Foreldrene har jeg kun et proff. forhold til og snakker kun med i jobbsammenheng.
- gikk fra eksen min for tolv år siden, fordi alt av følelser var dødt. Det har ikke vært noe som helst gnist i etterkant heller. Han er far til barna mine.
- ellers forklarer jeg litt i parenteser
Og for å være klar på det, jeg navngir ingen av disse [-X

Så drømmen:
Jeg og eksen hadde akkurat bestemt oss for å bli sammen igjen. Utover i drømmen begynte jeg å angre på dette, for jeg kunne ikke forestille meg å dra hjem og ha sex med han senere. Vi var bedt i selskap til tvillingforeldrene. De bodde i et stort hus, 3 etasjer, men vi satt kun i kjellerstua. Tror de hadde fire/fem toaletter i huset. Det satt to menn i stua som var eneggede tvillinger. (Noen fra bygda jeg vokste opp i som er like gamle som meg). De var absolutt ikke like i drømmen, og jeg visste godt hvem som var hvem.
Eksen min tok utrolig stor plass i sofaen. Han er egentlig ganske tynn, men breia seg ut som bare det. Vi andre som var der, var nødt til å sitte tett på hverandre. Jeg ba han flytte seg flere ganger, men uansett hvordan han satt tok han bare stor plass.
Det ene paret som hadde besøk, hadde også tvillingjenter. Foreldreparet som hadde bedt oss hadde plutselig ikke tvillinger lenger, men trillinger. Det ukjente barnet het Hedda. Husker vi snakka litt om hvordan vi så forskjell på jentene, jeg hadde ingen problemer med det, men kunne ikke peke på hva jeg så forskjell på. Jeg følte det var mer intuitivt. Hedda var visstnok 5cm høyere en de to andre. I drømmen hadde jeg ikke noe spesielt godt forhold til henne, vi forholdt oss til hverandre som to ukjente gjør. Disse to andre satt på fanget mitt hele tiden.
Da barna var lagt, ble vi tibudt å være over natta fordi det skulle være barnebursdag dagen etter. Vi takket nei til det, men sa vi skulle komme tilbake isteden. Men vi ble sittende utover kvelden.
Jeg måtte på do etterhvert. Flere voksne hadde kommet og gikk litt rundt. Jeg gikk inn på en do, var ganske sikker på at jeg lukket døra, men det hadde jeg ikke gjort. Døra var vanlig, døråpningen var under en trapp. Derfor gikk det ikke an å lukke døra. (Utrolig hvordan folk kan innrede i drømmer :haha ). Så da satt jeg der i alles påsyn, det var ingen som flytta seg bort fra døra, jeg følte at de tenkte 'når hun er så dum å sitte der så..'. Jeg syntes det var litt flaut, men ikke verre enn at jeg taklet det.
Senere satt jeg i sofaen igjen, og da hadde jeg plutselig ikke klær på meg, kun surra meg inn i en dyne. Jeg taklet vel det ganske greit også, men lurte på når jeg hadde kledd av meg.


Neste drøm/'kapittel'
Jeg og eksen skulle ta drosje hjem. Vi gikk sammen en kollega av meg. Vi så en drosje, og jeg og eksen satte oss inn i den. Sjåføren kjørte før kollegan rakk å sette seg inn. Jeg satt i baksetet, og der var det en bærebag med baby i også. Det var babyen til kollegaen min. Jeg og eksen ba sjåføren stoppe for at kollegaen skulle være med, men han brydde seg ikke. Kollegaen løp etter et langt stykke.
Jeg trr vi var i Oslo, og sa at vi skulle av på Borgen skole (jada, den tv-serien fra 80-tallet). Sjåføren fant ikke frem dit heller, kjørt litt rundt i byen, tror kanskje det ikke var mer enn tre gater i sentrum heller. Han parkerte på en parkeringsplass, rett etter at vi sa 'vi skal dit' og pekte på Borgen skole. Der sa jeg til eksen 'han må være en tyv', om sjåføren. Det var han. Han gikk ut av bilen, spaserte rolig bortover gata, tok av seg drosjeuniformen, og ble borte.
Jeg tok med meg babyen og gikk også ut av bilen. Jeg traff kollegaen og hun ble så glad for å få babyen sin tilbake.
Det kan vel også sies at kjøreturen ikke gikk rolig for seg, det var ganske villmannskjøring i perioder.


Jeg tenker at tvillinger/flerlinger, toalettbesøk/nakenhet, eks, kjøretur, baby og tyv er de mest fremtredende symbolene, men finner liksom ikke noe fellesnevner her.
Dessuten også følelsen av å angre på å ha inngått et forhold til eksen.
Og når jeg har skrivd ned det her, så kom jeg til å tenke på at eksen faktisk kjører drosje, mulig det har noe å si?

Noen forslag?
Antall ord: 867

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av jeditrond »

Boyi skrev:Har drømt flere ganger at jeg blir truffet av lyn

første gang var noen år siden, da jeg sprang over et jorde og ble plutselig truffet av lyn i bakhodet-nakken og ble dratt/sugd opp mot himmelen i full fart slik at jeg kjente suge i magen. så våknet jeg.

andre gangen ble jeg å truffet men da viste jeg at jeg kom til å bli truffet for jeg kjente varme i panna og ble så truffet av lyn og ble liggende. våkner hele tiden etter å bli truffet.

den siste gangen jeg drømte var for noen dager siden da tror jeg ble truffet midt på hodet.

rart....
Tror det er noen som vil si deg noe, aktivisering av kronechakraet ditt muligens?
Antall ord: 127
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Boyi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Des 2013 13:35
10

- - - Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Boyi »

jeditrond skrev:
Boyi skrev:Har drømt flere ganger at jeg blir truffet av lyn

første gang var noen år siden, da jeg sprang over et jorde og ble plutselig truffet av lyn i bakhodet-nakken og ble dratt/sugd opp mot himmelen i full fart slik at jeg kjente suge i magen. så våknet jeg.

andre gangen ble jeg å truffet men da viste jeg at jeg kom til å bli truffet for jeg kjente varme i panna og ble så truffet av lyn og ble liggende. våkner hele tiden etter å bli truffet.

den siste gangen jeg drømte var for noen dager siden da tror jeg ble truffet midt på hodet.

rart....
Tror det er noen som vil si deg noe, aktivisering av kronechakraet ditt muligens?

Hvordan skal jeg gå frem når noen vil si meg noe?
kronechakraet er det healing?
har noen i familien min som er healere
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av jeditrond »

Boyi skrev:
jeditrond skrev:
Boyi skrev:Har drømt flere ganger at jeg blir truffet av lyn

første gang var noen år siden, da jeg sprang over et jorde og ble plutselig truffet av lyn i bakhodet-nakken og ble dratt/sugd opp mot himmelen i full fart slik at jeg kjente suge i magen. så våknet jeg.

andre gangen ble jeg å truffet men da viste jeg at jeg kom til å bli truffet for jeg kjente varme i panna og ble så truffet av lyn og ble liggende. våkner hele tiden etter å bli truffet.

den siste gangen jeg drømte var for noen dager siden da tror jeg ble truffet midt på hodet.

rart....
Tror det er noen som vil si deg noe, aktivisering av kronechakraet ditt muligens?

Hvordan skal jeg gå frem når noen vil si meg noe?
kronechakraet er det healing?
har noen i familien min som er healere
Kronechakraet ditt er det øverste chakraet, toppen av hodet, det er mer direkte link til informasjon fra "oven" :) Men skal du heale kan det være en god idé å hente inn energien du skal bruke utenfra via kronechakraet slik at du ikke tømmer dine egne energireserver under healing.

http://www.larsrolle.net/Chakrafiler/Sa ... chakra.htm

Hvordan du skal gå frem om noen vil si deg noe, ja... Forsøk å stilne tankene dine med meditasjon f.eks. eller meditere over disse drømmebildene og se om det kommer noe mer informasjon.
Antall ord: 247
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Høretil »

Teiteste drømmen jeg drømte i natt:

Jeg skulle spise en banan! I det jeg skulle åpne bananen så jeg et lite hull på den ene siden. Jeg åpnet bananen, og i enden på bananen krøyp et innsekt som hadde fargen grønn, rød og brun. Det var ikke en larve, siden den hadde ben...

Anyone?

Leste litt på drømmetydning på nettet, men tar i mot innspill :)
Antall ord: 71
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av FFlower »

Når jeg har hatt tid og ork på morgenkvisten, eller plutselig har husket på hva jeg drømte natten før, har jeg skrevet det ned på telefonen. Når jeg går gjennom det jeg har skrevet ser jeg ikke noe spesielt som går igjen, men kan jo dele noen av drømmene. Noen av dem får meg til å lure på hva i all verden det er som farer gjennom hodet mitt, haha:

-Drømte at hele verden var truet med at det ville bli skutt raketter og at raketten(e) kunne treffe hvilket som helst land. På internettet fant jeg en type oversikt - et bilde av et kart hvor rakettene var markert som røde prikker - som viste hvor de ulike raketter var stasjonert. Uten at jeg visste det kunne man styre rakettene fra dette kartet jeg fant, og jeg fikk uheldigvis sendt ut en bomberakett som landet like ved en øy. Det ble stort oppslag på VG-nett og jeg var livredd for at noen skulle finne ut at det var jeg som var den skyldige. Jeg planla å forklare at jeg ikke visste at man kunne styre rakettene på nettsiden, og at når jeg klikket et sted på kartet ville dette utløse en rakett. Selv om dette var sannheten, var jeg kjempe redd for at jeg ikke ville bli trodd. Senere i drømmen var ikke rakettene lenger bomberaketter, men raketter som inneholdt hemmelig informasjon om et eller annet. Da kunne man se på VG-tv en slags animasjon av at raketten lå under vann og at et papir fløyt ut og at bilde frøs, slik at man kunne lese det som var skrevet.

- Gikk på en kjempelang vei av murstein som var dekket med bilder av folk, hvor det sto tidspunkt for når de avbildede ble gravlagt der.

- Bodde ute i skogen med en familie. Var et veldig rart samfunn hvor alt var basert på naturen. Jeg gikk ut fra der vi bodde for å samle gress og lyng da jeg fant to store biter med bark. Da jeg kom inn igjen var en annen familie fra samfunnet vi bodde i på jakt etter min familie. Tre av oss gjemte oss bak bitene med bark, men nå hadde disse blitt omgjort til store skiver med spekeskinke (kanskje jeg var fysen? Haha). Vi tok disse skivene med spekeskinke på store tannpirkere, type like lange som et voksent menneske, slik at de lagde et slags skjold foran oss. Så kom hele gjengen som var ute etter oss, men siden alle som bodde i dette samfunnet ikke var så kloke, men uvitende (menneske kunne minne om de som levde i steinalderen), la de ikke merke til oss bak de store skivene med spekeskinke. Plutselig blir vi lagt merke til, men vi klarer å forhandle oss ut av situasjonen. En av de som jaktet på oss ble skutt med en slags pil og bue av en av sine egne.

- Drømte at jeg var ute på havet på en liten skjærgård (egentlig bare en veldig stor stein). Der hadde ei jente tegna en havfrue ved hjelp av ting hun fant i vannet. Det ble høye bølger og deler av tegningen ble skult bort. Jeg prøvde å dekke over tegningen så den ikke skulle bli borte.

- Drømte at jeg trakk ut en tann, men at det plutselig var et helt gebiss med masse skjeve tenner pluss en tann som stakk helt ut jeg hadde fjernet fra munnen.

Har mange flere, men nå orker jeg ikke å skrive mer, hehe. Planen var egentlig fra starten å få prøvd å tyde drømmene. Har søkt litt på nett, men vet ikke om jeg helt stoler på det jeg har funnet. Det er jo uansett gøy å se tilbake på alt det rare man har drømt :)
Antall ord: 643
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av jeditrond »

Høretil skrev:Teiteste drømmen jeg drømte i natt:

Jeg skulle spise en banan! I det jeg skulle åpne bananen så jeg et lite hull på den ene siden. Jeg åpnet bananen, og i enden på bananen krøyp et innsekt som hadde fargen grønn, rød og brun. Det var ikke en larve, siden den hadde ben...

Anyone?

Leste litt på drømmetydning på nettet, men tar i mot innspill :)
Nytt liv/ny vei? :)
Antall ord: 78
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av jeditrond »

Får komme med en jeg også;

Jeg er i en lobby eller noe med rulletrappgelender som kun går ned virker det som. Alt er malt i institusjonshvit, altså sånn gulhvit som var populær på sykehus osv. på 70-tallet. Tar tak i gelenderet til rulletrappen og sendes rett ned hvor jeg plutselig befinner meg i en boks/celle med kun en liten glugge. Jeg "sprenger" meg vei ut av den ved å spre, vel, vingene mine, type englevinger av alle ting. Åja, navnet Sureté ble nenvt. Eneste jeg forbinder med Sureté er Rosa Panteren-filmene :)
Antall ord: 98
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Brandal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 05 Aug 2013 23:03
10
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Brandal »

Det foregår jammen mye rart i hodet mitt om natten. Felles for nesten alle er at eg bråvåkner og tenker hva pokker som egentlig foregår oppi der. De er så ulogiske, irrasjonelle og kaotiske totalt uten sammenheng.

Av de eg husker så er den mest tilbakevennende drømmen den hvor man faller. Hvor eg hopper utfor en klippe og suser nedover. Eg våkner aldri, men begynner som regel å fly. Ganske kult. Det er alltid her det går over til å være lucide drømmer, så eg kan både styre og føle hva som skjer.
Ellers er det mye kriging som foregår, hvor eg så godt som alltid har overnaturlige evner.

Tror mest eg har sett for mye superhelt filmer eg.
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Svartepus »

Jeg drømte nylig om en paranøtt her inne fra. Vermilion Oriol var visst danselærer eller noe og hoppet rundt med lange rastafletter mens han skulle lære meg og noen flere å danse skikkelig utagerende dans som hadde innslag av afrikanske rytmer og moves (bare hakket mer voldsom veiving med armer og ben). Synd jeg ikke husker så mye mer fra den drømmen! :lol:
Antall ord: 66
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av g.r.y »

Dette er ikke hva man kan kalle en tilbakevendende type drøm, da jeg bare har den et par ganger, men like fullt lurer jeg på hva i all verden de kan bety for noe..
Saken er at jeg ved et par anledninger har hatt noen sterke/klare drømmer om at jorden er i ferd med å gå under. Den ene gangen, var det i ferd med å gå tomt for luft, mens det den andre gangen, var solen som tok til å vokse (type slik det er forespeilet å skje om en 3-4 milliarder år når den er utbrent).
Felles med de begge, er at jeg står sammen med moren og broren min i vinduet i barndomshjemmet mitt og serut over elven. Vi har enda ikke begynt å få problemer med disse fenomenene, men i sistnevnte drøm, ser vi at solen vokser "as we speak". Det er også verdt og nevne at på dette stadiet, synes "armageddon" å være et svært vakkert skue, og da spesielt den hvor solen er i ferd med å gå bananas..
Greia er at rundt meg, later alle og enhver til å ha forsonet seg med det som er iferd med å skje, og tar det hele med en knusende ro som irriterer meg grenseløst. Jeg har heller ikke den panikk som en kunne forvente ut i fra tingenes tilstand, men jeg er etterhvert temmelig intens i mitt virke i henhold til å få folk rundt meg til å reagere slik at vi kan redde oss selv. For i mine øyne er ikke håpet ute, men jeg er avhengig av at de rundt meg våkner opp og blir handlekraftige, slik som meg selv.
Jeg vet ikke hvordan det ender, men det er ikke noe mareritt-aktig ved oppvåkningen eller noe..
Noen som kan ha noen anelse om hva dette kan bety?..
Antall ord: 307
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Svartepus »

g.r.y skrev:Dette er ikke hva man kan kalle en tilbakevendende type drøm, da jeg bare har den et par ganger, men like fullt lurer jeg på hva i all verden de kan bety for noe..
Saken er at jeg ved et par anledninger har hatt noen sterke/klare drømmer om at jorden er i ferd med å gå under. Den ene gangen, var det i ferd med å gå tomt for luft, mens det den andre gangen, var solen som tok til å vokse (type slik det er forespeilet å skje om en 3-4 milliarder år når den er utbrent).
Felles med de begge, er at jeg står sammen med moren og broren min i vinduet i barndomshjemmet mitt og serut over elven. Vi har enda ikke begynt å få problemer med disse fenomenene, men i sistnevnte drøm, ser vi at solen vokser "as we speak". Det er også verdt og nevne at på dette stadiet, synes "armageddon" å være et svært vakkert skue, og da spesielt den hvor solen er i ferd med å gå bananas..
Greia er at rundt meg, later alle og enhver til å ha forsonet seg med det som er iferd med å skje, og tar det hele med en knusende ro som irriterer meg grenseløst. Jeg har heller ikke den panikk som en kunne forvente ut i fra tingenes tilstand, men jeg er etterhvert temmelig intens i mitt virke i henhold til å få folk rundt meg til å reagere slik at vi kan redde oss selv. For i mine øyne er ikke håpet ute, men jeg er avhengig av at de rundt meg våkner opp og blir handlekraftige, slik som meg selv.
Jeg vet ikke hvordan det ender, men det er ikke noe mareritt-aktig ved oppvåkningen eller noe..
Noen som kan ha noen anelse om hva dette kan bety?..
Akkurat sånn type dommedagsdrømmer med samme følelse av å være den eneste som innser alvoret, har jeg også hatt. Og stort sett bestandig opplever jeg å være i barndomshjemmet. Rare greier. Det er lenge siden sist jeg hadde en sånn drøm nå men i perioder hvor sånne drømmer har dukket opp har jeg slitt psykisk med noe, og da ofte følelsen av å ikke bli sett eller forstått av dem rundt meg.
Antall ord: 391
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Høretil »

Jeg bråvåkna i natt av en drøm jeg hadde. Jeg drømte at ei jeg kjenner havna i sjøen med bilen sin. Hun hadde de to barna sine i bilen. I drømmen klarte hun å løsne seg selv, men ikke barna. Hun kom seg ut av bilen, og svømte opp til overflaten. Jeg så henne svømme i et klart og fint vann! Jeg så alt fra undersiden, kunne se henne svømme oppover, og bilen bare sank dypere og dypere. Barna kom seg ikke ut! I det hun svømte oppover var det et hvitt/gult lys som skinte ned i vannet og det var derfor et fint syn å se henne svømme oppover.

Jeg har sååå stor respekt for havet!
Antall ord: 128
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Hvilke drømmer drømmer du?

Innlegg av Svartepus »

I natt drømte jeg at jeg var gravid og skulle føde. Jeg hadde ikke noen utpreget gravidemage og følte meg helt uforberedt. Hadde ingenting som minte om veer eller noe heller. Jordmoren mente jeg var klar til å føde og var på tur til å jage meg ned i liggende stilling og begynne å ta imot ungen. Jeg ymtet frampå om at jeg hadde fått anbefalt keisersnitt av medisinske årsaker (dette er faktisk tilfelle i virkeligheten) men det mente hun var bare tull, jeg skulle føde naturlig. Jeg kom aldri så langt at jeg fødte men gikk lenge rundt og trødde på gulvet mens jeg snakket med jordmoren og lurte på hvorfor jeg ikke merket noe til at jeg skulle føde. Rett før jeg våknet så jeg et skilt eller noe på en vegg som visstnok skulle være dato for fødselen av barnet mitt; 16. august. Jeg husker dessverre ikke årstallet.

Etterpå drømte jeg om masse svære stjerneskudd og lysende spiraler som fløy over himmelen. Tror til og med det var noen paranuts der, blant annet Bearchild :D

Sånn er det med ferie og mye soving, da drømmer jeg masse. Det som er ekstra sært er at jeg har begynt å drømme mye klarere og detaljert (og til tider rarere) etter at jeg sluttet på hormonprevensjon.
Antall ord: 231
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links