Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinReconnective Healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

trafik

Innlegg av trafik »

hei
ja jeg har hvert til behandling oss wikerby.det ga meg mye hadde mye mer energi og alt fungerte mye bedre etter behandlingen så det er å anbefale.
jeg for vel si at jeg og min kone hvar der for oppjustering.

og en liten kommetar til iluna.
iluna ble startet på grun av at reconnection er et merke beskytet navn og all opplæring eller kurs skall gå via Eric Pearl .etter det jeg har forståt så var dem i unniverst ikke helt fornøyd resultatet, for det ble for mye penger involvert.for tanken med reconnection er under healing eller kurs skall aktiveres og bringe lyset i meneskene vidre. for og hjelpe jorden til og bli et bedre sted ,og hjelpe jorden i dens oppstigning til 5 dimmesjon.via kurs eller healing blir man aktivert til og finne evnene iseg selv og fleste for healing evener og noen for kontakt med universet. noen blir aktivivert av og bare lese boka til Eric Pearl .

jeg kjenner flere som har reconnection kurs og som holder på med iluna og det er bare hyglige personer alle sammen

for iluna er bare et navn, enregiene er det samme om det er iluna -reconnection-reki-eller spirituel healing dem kommer alle fra universet.det som er av gjørende er nok personen selv og dens evne til og koble ut og bare la enrgiene flyte fritt igjenom.og cellende i kroppen må også til passe seg energiende.så mer du healer og du for troen på deg selv.sterkere blir energiene.

:D :D :D
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sorgenfri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Feb 2007 18:06
17

Innlegg av sorgenfri »

trafik skrev:hei
ja jeg har hvert til behandling oss wikerby.det ga meg mye hadde mye mer energi og alt fungerte mye bedre etter behandlingen så det er å anbefale.
jeg for vel si at jeg og min kone hvar der for oppjustering.

og en liten kommetar til iluna.
iluna ble startet på grun av at reconnection er et merke beskytet navn og all opplæring eller kurs skall gå via Eric Pearl .etter det jeg har forståt så var dem i unniverst ikke helt fornøyd resultatet, for det ble for mye penger involvert.for tanken med reconnection er under healing eller kurs skall aktiveres og bringe lyset i meneskene vidre. for og hjelpe jorden til og bli et bedre sted ,og hjelpe jorden i dens oppstigning til 5 dimmesjon.via kurs eller healing blir man aktivert til og finne evnene iseg selv og fleste for healing evener og noen for kontakt med universet. noen blir aktivivert av og bare lese boka til Eric Pearl .

jeg kjenner flere som har reconnection kurs og som holder på med iluna og det er bare hyglige personer alle sammen

for iluna er bare et navn, enregiene er det samme om det er iluna -reconnection-reki-eller spirituel healing dem kommer alle fra universet.det som er av gjørende er nok personen selv og dens evne til og koble ut og bare la enrgiene flyte fritt igjenom.og cellende i kroppen må også til passe seg energiende.så mer du healer og du for troen på deg selv.sterkere blir energiene.

:D :D :D
Var oppjusteringen bra? Kunne tenkt meg å prøvd det selv. Åpnet det seg noen nye veier for deg etter det? Veldig nysgjerrig :)
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hæ? Universet ikke fornøyd med Reconnection p.g.a. kommersialisering?
Da er det, pokker ta meg, mange som sliter under Universets misnøye! :lol:
Antall ord: 24
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei
dem i universet forundrer seg vell grønn på oss meneskers penge griskhet.se bare innen alternative verden .utrolig hva enkelte ting koster.mange useriøse som prøver og tjene penger på mennsker som virkelig trenger hjelp.telefon samtaler opp til 1800kr timen. og husrens til 4000-5000kr og som noen ganger ikke har kunskap nokk..til og med dem som ringer opp kreft syke menesker og lover dem og bli friske vis det setes 4000kr inn på kontoen.
dette skaper desvere dårlig bide av dem virklige seriøse, før det er mange dyktige alternative behandlere der ute uten tvil. kjenner flere selv.
at unniverset ikke er fornøyd med pr er ikke noe jeg har hentet ut av lufta.det er ikke kunskapen eller healing formmen som det er noe feil med, for det er vell ikke så mage healere som har så bra resultater som eric pearl.

jeg mener ikke at det er feil og tjene penger ,foraldel alle trenger penger for og overleve
i et penge samfun.

dette er et utdrag fra en kanalisering

"det er ikke blitt så effektivft som vi håpet på forde menneskerer først nødt til og lære seg dette med personal reconnecion fysisk.det går for sakte.itilegg er det blitt for mye
pengeinndustri i det.som har ført til at mennesker som har dårlig råd ikke kunne ha dratt
på slike kurs.grunnet det er for dyrt."


:D :D :D
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er enig i at mange tar seg godt betalt og alt det der, men så og si alle "healingsystemer" som krever at folk går kurs eller blir intiert koster penger. Om det så bare dreier seg om å dekke kursmateriell og utgifter. Og der er det ikke bare Reconnective som "synder".

Derfor har jeg ikke fryktelig mye til overs for slike kurs. Jeg kan godt betale personer for tjenester som kanalisering og healing etc, men det er fordi de setter av tid og krefter for min skyld, ikke for at de i første omgang tenker butikk.

Dessuten tror jeg livet i seg selv er skolen til opplysning. Dersom en tenker på det store perspektivet og ikke bare dette ene livet isolert. Jeg liker å ta ting naturlig, selv om også jeg kan bli fryktelig utålmodig til tider over at ting tilsynelatende går tregt. Men innerst inne vet jeg at det jobbes hele tiden på et nivå som ikke er merkbart før etter en lang stund. Og da får en "en litt sånn wow-opplevelse". :D
Antall ord: 180
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

trafik:

Du har nok noe rett i det du sier, men ikke ta alt for god fisk.

Ett godt råd når en leser kanaliseringer er å kjenne på energien
i ordene. Er det ren kjærlighet eller er det mye av den som
kanaliserer i ordene? Det vil alltid være spor av personen, men ærlig
talt i dett var det mye.
Jeg aner ikke hvem som har fått det ned, men det ville forundre meg
om det ikke var fra en av de som har gått ut av systemet og over i
Iluna :mozilla_wink:

Ingen kan leve uten penger i det samfunnet vi har, og det vet
de der "oppe/inne" veldig godt.
Om ting blir stoppet eller mister oppbacking kommer nok mer av
intensjonen bak ting enn hvor mye penger som tjenes.

F.eks healer jeg eller holder kurs for å bli rik, få ros, føle personlighetens
glede over å hjelpe +++?
Eller gjør jeg det forde jeg har en indre dragning og bare vet at dette er jeg satt
til uten å ønske noe resultat eller oppmerksomhet.
Kan jeg bruke skelneevnen og vet hvor jeg selv er og oppdager
det når egoet kommer for mye frem?
Dette er etter min erfaring hva de ser etter når de backer opp større prosjekter.
Og når de trekker energiene tilbake, noe som også skjer innimellom.
Antall ord: 231
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei
at unniverset er fylt med kjærilighet er det sikker men likke sikker er ar dem prøver og fortelle oss til stadig het at alt her på jorden er ikke alt som det skall vere.og det er ikke altid lett sikkert og fortelle oss med kjerlighet fule ord, for våre dumheter er det inngen grenser på.
i bøkene til NEALE DONALD WALSCH himelske samtaler er ikke bare fylt med kjærlighets budskap.
GUD sier faktisk at vi de siste 70år bare har blitt dummere.i det å ta vare på natur ,dyr osv.
og med liv på så mange tusner av planeter så er det sikkert noen ueniheter uti universet også.for vi vet at det er negative energier i universet .ingen lys uten mørke
som jeg sa over så er det ingen feil og tjene penger .alle er forløpig avhengig av penger.skal vi tro på unniverset så skall alle pengesystemer og sykdommer forsvinne
mot 2012.og mer retferdig fordelin av resurser :D


:D :D :D
Sist redigert av trafik på 03 Mar 2007 12:47, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Waterman skrev:Nå har mange i Reconnection her i Norge trekt seg unna av en eller annen grunn. Kanskje fordi det ikke ble helt slik som forventet? Eller ble det kanskje for bombastisk for mange? Eller er dette en slags maktkamp innen det alternative? Jeg bare lufter ut noen spørsmål..
Nå kaller de seg iluna healere. Reconnection forum er slettet og omgjort til Iluna. I begynnelsen var reconnection i ilden, men det kan virke som det nå har sluknet.

http://iluna.no/forum/index.php
Det folk trekker seg unna er merkelappen Reconnection. Energiene har endret seg veldig det siste året, og det kan nesten virke som om de er enda mer "smittsomme" enn før. Nå begynner flere å kanalisere etter å kommet i kontakt med energiene, noe jeg også gjorde 3-4 dager etter kurset i 2004. Men på den tiden var ikke energiene så høye som de er nå, derfor var ikke dette vanlig. Eric Pearl selv hadde vært borti dette kun noen få ganger, at klienter begynner å kanalisere Pleiadisk mens de ligger på benken. Dette skrev han også om i boken. Nå er energiene mye mer høyvibrasjonelle, og derfor er det blitt normalt at folk åpner opp for kanalisering etter å ha vært i kontakt. I tillegg får veldig mange evnen til å få kanaliserte bevegelser under healing. De blir "guidet" til ulike håndbevegelser...som ledes til steder på kroppen som trenger "aktivering". Dette skjedde for første gang i fjor høst, siden har denne evnen spredd seg som ild i tørt gress.

Eric Pearl fikk vite om dette, og det er derfor forumet på Reconnection-siden ble nedlagt. Eric likte i utganspunktet ikke at den norske siden hadde et forum, han var vel redd for å miste kontroll. Da han fikk vite om hva som foregikk i Norge...at energiene hadde blitt "oppgradert", og at folk favoriserte dette fremfor de gamle energiene - ble det månelyst...for å si det sånn. Det ble trusler om søksmål mot norske Reconnection-utøvere som sto for denne nye energien, og derfor var det enkelte som trakk seg fra merkelappen Reconnection. Og det ble dannet et nytt forum...og et nytt navn på de nye energiene - Iluna.

Flere utøvere føler seg ikke vel med å ta seg så uvanlig godt betalt for Personal Reconnection (ikke healing), som er en "påkobling" av meridian-linjene i Universet. Fastprisen er på 333 Euro. Så det sier seg selv at spredningen av energien ikke er optimal med denne avskrekkende prisen. De nye energiene gir mange evnen til å ta en kanalisert "Personal Reconnection", dvs. at de punktene og linjene som man tidligere måtte pugge på et Level 3-kurs, kommer nå av seg selv. Og punktene blir nå skreddersydd for hver enkelt som mottar "oppjusteringen" - som er navnet på denne nye formen for Personal Reconnection. Og det kommer også andre bevegelser som ikke er med i en Personal Rec. Og prisen er lavere. Jeg vet faktisk ikke prisen, siden jeg ikke jobber med Oppjusteringen, men tror de tar rundt 1000,-. Kanskje 1200.

Dette er grunnen til at mange har trekt seg fra trademarken Reconnection. Det handler ikke om maktkamp, ihvertfall ikke for de som har gått over til Iluna. Det handler om å ikke lenger ville stå for og begrense seg til den gamle energien...og til en pengefokusert merkelapp. Om å heller stå på egne ben, i sin egen energi - og om å heller bruke sine egne evner som man har fått aktivert ved hjelp av denne nye energien. Slik får man fri utfoldelse, og energiene og hjelpen når frem til flere mennesker.

Eric Pearl forteller på kursene at Reconnective Healing er en ny og mer høyvibrasjonell energi som også innehar alle frekvensene av de andre energiene på Jorden, som Reiki osv. Her er jeg ikke helt enig. Jeg er enig i at energien er mer høyvibrasjonell, men det betyr ikke at andre healing-energier blir overflødige. Alle typer healing-energier har helt spesielle egenskaper og har ulik virkning. Alle er perfekte til det de skal brukes til. Reconnective energien kommer fra Pleiadene, det gjør også "Iluna"-energien. Grunnen til at denne energien har endret seg nå og blitt mer høyvibrasjonell enn tidligere, er fordi energiene på Jorden og menneskene er blitt høyere - dermed kan mer lys og informasjon kanaliseres ned på planeten.
Antall ord: 738

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Waterman skrev:
Octopuzzy skrev:Jeg synes boken var bra og helt fin jeg. Lett å lese, og enkle teknikker og filosofier. Veldig etter mitt hjerte.

Det eneste jeg synes var merkelig er at alle som har gått på kurs med Eric Pearl blir skikkelig høye på pæra etterpå og flyr rundt og skal åpne andre. Plagsomme greier.
Litt enig med deg her. Det kan virke som mange har mistet bakke kontakten og jordingen.
Det er da urgammel kunnskap kommer inn. Jeg synes Pearl blir for bombastisk i sine meninger, at vi skal se bort i fra den urgamle kunnskapen om healing.

Selv om vi går inn i en ny tid og vi mottar mer intelligente energier, så tror jeg ikke vi skal se bort i fra kunnskap i fra gammel tid. Alt annet en reconnection skal vist være frykt basert. Men er det virkelig det? Sett i fra forskjellige vinkler. Sannheten har mange ansikt.
Ja, Eric Pearl er bombastisk i sine meninger - og ville vel helst at "hans" energi skulle ta over alle andre. Jeg har inntrykk av at hans intensjoner var renere før, det ser ut til at pengegriskheten har tatt mer overhånd nå. Men han kan ikke klandres, han bor jo tross alt i Hollywood. ;) Jeg er enig i at vi ikke skal se bort fra kunnskap og healing-metoder fra gammel tid. Vi har MYE å lære av urbefolkningen på Jorden, som lever i pakt med naturen. Mens vårt "avanserte" samfunn bryter ned naturen og Jorden...

At alt annet enn Reconnection er fryktbasert har jeg ikke hørt noen påstå. Det er jo mildt sagt en grov påstand. :D
Alle healingenergier er basert på kjærlighet, hvis ikke kan det jo ikke kalles healing.
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

trafik skrev:i bøkene til NEALE DONALD WALSCH himelske samtaler er ikke bare fylt med kjærlighets budskap.
gud sier faktisk at vi de siste 70år bare har blitt dummre.i det å ta vare på natur ,dyr osv.
Sannheten kan svi. Og sannhet ER kjærlighet ;)
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Gaute skrev:
trafik skrev:i bøkene til NEALE DONALD WALSCH himelske samtaler er ikke bare fylt med kjærlighets budskap.
gud sier faktisk at vi de siste 70år bare har blitt dummre.i det å ta vare på natur ,dyr osv.
Sannheten kan svi. Og sannhet ER kjærlighet ;)
Helt åpenbart. Det heter dummere. Godt poeng, vi blir helt åpenbart dummere, eller dummre burde jeg kanskje skrevet. Og Gud skrives med store bokstaver for dem som er troende, det er et "fornavn". Men han er død, i følge Nietsche. Og for min del.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

jeg beklager dypt.jeg har rettet skrive feilen .jeg trudde ikke hvar et sted med norsklærere som skall rette alle skrive feil .for da har ikke jeg noe her og gjøre.
for jeg trodde at det var innholdet som gjaldt :D


:D :D :D
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

trafik skrev:jeg beklager dypt.jeg har rettet skrive feilen .jeg trudde ikke hvar et sted med norsklærere som skall rette alle skrive feil .for da har ikke jeg noe her og gjøre.
for jeg trodde at det var innholdet som gjaldt :D


:D :D :D
Trøst deg med det traffic, at hvis man kun er opptatt av skrivefeilene dine, betyr vel det at de har resignert angående din kunnskap og viten. Det skal du ta med deg videre.
Antall ord: 79
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Waterman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 17 Aug 2006 14:31
17

Innlegg av Waterman »

Gaute skrev:
Waterman skrev:Nå har mange i Reconnection her i Norge trekt seg unna av en eller annen grunn. Kanskje fordi det ikke ble helt slik som forventet? Eller ble det kanskje for bombastisk for mange? Eller er dette en slags maktkamp innen det alternative? Jeg bare lufter ut noen spørsmål..
Nå kaller de seg iluna healere. Reconnection forum er slettet og omgjort til Iluna. I begynnelsen var reconnection i ilden, men det kan virke som det nå har sluknet.

http://iluna.no/forum/index.php
Det folk trekker seg unna er merkelappen Reconnection. Energiene har endret seg veldig det siste året, og det kan nesten virke som om de er enda mer "smittsomme" enn før. Nå begynner flere å kanalisere etter å kommet i kontakt med energiene, noe jeg også gjorde 3-4 dager etter kurset i 2004. Men på den tiden var ikke energiene så høye som de er nå, derfor var ikke dette vanlig. Eric Pearl selv hadde vært borti dette kun noen få ganger, at klienter begynner å kanalisere Pleiadisk mens de ligger på benken. Dette skrev han også om i boken. Nå er energiene mye mer høyvibrasjonelle, og derfor er det blitt normalt at folk åpner opp for kanalisering etter å ha vært i kontakt. I tillegg får veldig mange evnen til å få kanaliserte bevegelser under healing. De blir "guidet" til ulike håndbevegelser...som ledes til steder på kroppen som trenger "aktivering". Dette skjedde for første gang i fjor høst, siden har denne evnen spredd seg som ild i tørt gress.

Eric Pearl fikk vite om dette, og det er derfor forumet på Reconnection-siden ble nedlagt. Eric likte i utganspunktet ikke at den norske siden hadde et forum, han var vel redd for å miste kontroll. Da han fikk vite om hva som foregikk i Norge...at energiene hadde blitt "oppgradert", og at folk favoriserte dette fremfor de gamle energiene - ble det månelyst...for å si det sånn. Det ble trusler om søksmål mot norske Reconnection-utøvere som sto for denne nye energien, og derfor var det enkelte som trakk seg fra merkelappen Reconnection. Og det ble dannet et nytt forum...og et nytt navn på de nye energiene - Iluna.

Flere utøvere føler seg ikke vel med å ta seg så uvanlig godt betalt for Personal Reconnection (ikke healing), som er en "påkobling" av meridian-linjene i Universet. Fastprisen er på 333 Euro. Så det sier seg selv at spredningen av energien ikke er optimal med denne avskrekkende prisen. De nye energiene gir mange evnen til å ta en kanalisert "Personal Reconnection", dvs. at de punktene og linjene som man tidligere måtte pugge på et Level 3-kurs, kommer nå av seg selv. Og punktene blir nå skreddersydd for hver enkelt som mottar "oppjusteringen" - som er navnet på denne nye formen for Personal Reconnection. Og det kommer også andre bevegelser som ikke er med i en Personal Rec. Og prisen er lavere. Jeg vet faktisk ikke prisen, siden jeg ikke jobber med Oppjusteringen, men tror de tar rundt 1000,-. Kanskje 1200.

Dette er grunnen til at mange har trekt seg fra trademarken Reconnection. Det handler ikke om maktkamp, ihvertfall ikke for de som har gått over til Iluna. Det handler om å ikke lenger ville stå for og begrense seg til den gamle energien...og til en pengefokusert merkelapp. Om å heller stå på egne ben, i sin egen energi - og om å heller bruke sine egne evner som man har fått aktivert ved hjelp av denne nye energien. Slik får man fri utfoldelse, og energiene og hjelpen når frem til flere mennesker.

Eric Pearl forteller på kursene at Reconnective Healing er en ny og mer høyvibrasjonell energi som også innehar alle frekvensene av de andre energiene på Jorden, som Reiki osv. Her er jeg ikke helt enig. Jeg er enig i at energien er mer høyvibrasjonell, men det betyr ikke at andre healing-energier blir overflødige. Alle typer healing-energier har helt spesielle egenskaper og har ulik virkning. Alle er perfekte til det de skal brukes til. Reconnective energien kommer fra Pleiadene, det gjør også "Iluna"-energien. Grunnen til at denne energien har endret seg nå og blitt mer høyvibrasjonell enn tidligere, er fordi energiene på Jorden og menneskene er blitt høyere - dermed kan mer lys og informasjon kanaliseres ned på planeten.
Jeg forstår at Pearl reagerer når han har lagd et system som er beskyttet "tm" og når folk mister bakkekontakten.

At energiene arbeider av seg selv er ikke noe nytt. Det dere Ilunaer kaller oppjusteringer skjer helt av seg selv og har alltid gjort det. Mennnesker har til alle tider hatt behov for å lage systemer og derfor system som Personal Reconnection og oppjustering som en egen seanse. Noe som egentlig skjer under en vanlig healing time, uten hokus pokus.
Antall ord: 822

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Waterman skrev:Jeg forstår at Pearl reagerer når han har lagd et system som er beskyttet "tm" og når folk mister bakkekontakten.

At energiene arbeider av seg selv er ikke noe nytt. Det dere Ilunaer kaller oppjusteringer skjer helt av seg selv og har alltid gjort det. Mennnesker har til alle tider hatt behov for å lage systemer og derfor system som Personal Reconnection og oppjustering som en egen seanse. Noe som egentlig skjer under en vanlig healing time, uten hokus pokus.
De energiene som var utbredt på den tiden da Rec. healing-energien begynte å spre seg, var ikke de samme. Det kan alle som har erfart de ulike energiene skrive under på. Altså klienter som har vært borti det ene og det andre. -som selv blir "smittet" av disse høyfrekvente energiene etter kontakt. Det er en markant forskjell. Men som sagt, ingen av energiene er bedre enn andre, alle energier har som sagt sin hensikt.

Men at mange mennesker har hatt behov for å lage systemer for ting, er jeg enig i. Dette kan komme av mangel på tillit til seg selv og sine egne evner, at man føler behov for å støtte seg til en tittel eller en viss type arbeid som man har papirer på. Men, et nytt navn på en ny type energi som arbeider på en helt forskjellig måte enn hva som har vært kjent tidligere - kan også være nødvendig dersom det er viktig at denne energien blir spredt til så mange som mulig på Jorden på kortest mulig tid. For selv om kanskje du er kjent med kanaliserte bevegelser og oppjusteringer (ikke håndspålegging styrt av intuisjon), så vet jeg at dette er ukjent for de aller aller fleste. Mange blir også forskrekket av å se denne type energi i arbeid, fordi de ikke er vant til at healere vifter med hendene og lager sære bevegelser over behandlingsbenken. Jeg har ingen problemer med å tro at også andre mennesker på jorden får denne type kanalisert healing, den store forskjellen er at dette nå er tilgjengelig for alle...gjennom denne nye høyfrekvente energien. Og at evnen til å heale og ta oppjusteringer på andre spres med rekordfart - siden dette er smittsomt. Ingen trenger å gå dyre kurs for å "lære" seg dette. Det trenger ikke læres...det bare skjer av seg selv. Og her finnes det ingen som sitter på toppen av en pyramide og tar ut gevinst. De samme mulighetene ligger der for absolutt alle.... Så jeg skjønner godt at E.P. reagerer jeg også, det har jo kommet ut av "kontroll" ;)

For ordens skyld, jeg kaller meg ikke for en "Iluna-healer", og jeg gjør ikke oppjusteringer. Jeg kan kjenne at denne energien "styrer" meg til bevegelser, men jeg har ikke tatt meg tid til å utforske dette. Jeg forholder meg heller til det jeg føler er min retning i livet, og det er ikke "tm"- merket og vil aldri bli det. Det går jo ikke...vi er alle skapt forskjellige og har hver våre unike egenskaper. Kurs eller utdanning kan være greit for å få bedre oversikt over kvalitetene våres. Men så snart vi støtter oss til dette, fremfor kvalitetene i vår egen sjel - så står vi ustøtt i den vi ER. Og da kan vi heller ikke gi av vårt fulle potensiale....vi begrenser den vi er til det vi har kurs eller utdanning i.
Antall ord: 583

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links