Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisin"Psi Ball" :D

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

DclxvI skrev:Du har selfølgelig lov til å utrykke deg å si hva du mener.. men dine "logiske" svar hører nå heller ikke hjemme på en internett side som diskuterer paranormale fenomener.
Jeg er også nå sikker på at du umulig kan ha kjent en ordentlig psi-ball... ellers ville du aldri sammenlignet det med noe som "sommer fugler i magen" og "kjærlighetsrus"
Påstår du nå at på dette forumet skal man ikke diskutere med mindre man er enig og troende? Hvor har du dette fra?

Nei, jeg har ikke kjent en ordentlig PSI-ball, men jeg har kjent de beskrivelsene folk som påstår å ha laget det har skrevet. Jeg sammenlikner ikke kjærlighet og sommerfugler i magen med psi-ball, jeg brukte de som eksempler på at psyken kan gi seg fysisk til kjenne.
Det er til og med observert tilfeller hvor stigmata har oppstått på grunn av psyken. Psyken kan altså antakeligvis manifistere seg i noe så fysisk som sår og merker på kroppen. Som jeg alltid sier; man skal ikke undervurdere psyken.

Hjernen er tross alt kontrollsenteret i kroppen vår, og styrer alle aspekter ved livet vårt.
Antall ord: 199
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DclxvI
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 63
Startet: 31 Okt 2007 15:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av DclxvI »

Dette fører ingen vei.. jeg gidder ikke diskutere med deg mer
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Deg om det. Noe umodent å bli grinete når du ikke klarer å svare for deg. Husk også på at jeg ikke startet denne diskusjonen, men kun har svart på det du har skrevet som reaksjon på mine tanker om emnet.
Antall ord: 40
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

du burde snart ta det som et tegn at folk ikke gidder å snakke med deg,de gjør det ikke fordi du er dyktig til å diskutere,men fordi du er håpløs
Antall ord: 33
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Haha, javel.

Jeg er ennå ikke blitt fortalt hvorfor dere mener dette. Alt dere klarer å få fram er "du er håpløs", "logikken har ikke hold", osv.
Dere har heller ikke svart på hvorfor dere mener jeg ikke har noe her å gjøre.

Alvorlig talt så er det ikke meg som til stadighet vrir diskusjoner over på personangrep og ubegrunnet kritikk. Hvis dere har en smule selvinnsikt vil dere forstå at de som ikke klarer å diskutere her er dere. Med èn gang noen kommer med argumenter som setter dere litt i tenkeboksen eller utfordrer deres egne argumenter så begynner sytinga. Dere evner ikke å se at det er dere selv som er håpløse all den tid dere ikke takler å se andre meninger om ting.
(når jeg sier "dere" sikter jeg til Open_Palm og DclxvI, det finnes heldigvis andre folk her på forumet som det går an å diskutere i en viss saklig form med).

Svar meg på dette; hvis dere ikke tåler andres synspunkter, hvorfor i all verden begynner dere å diskutere da? Og enda bedre; hvorfor fortsetter dere når dere ikke synes det er noe mening i det?

Tror dere ikke denne og mange andre diskusjoner hadde vært langt mer interessant om begge parter kunne holdt seg litt modne og saklige?

Hvis dere ikke har noe mer å føye til den opprinnelige saken, så anser jeg denne diskusjonen som ferdig..til neste gang ;)
Antall ord: 240
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DclxvI
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 63
Startet: 31 Okt 2007 15:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av DclxvI »

Jeg har sagt at jeg respekterer din mening men jeg er ikke enig i den.. jeg vil også si at jeg kan diskutere på en sakling måte i de fleste tilfeller men akkuratt i denne sammenheng har det vært problematisk sidne jeg ikke engang sjønner alle dine inviklede synsvinkler og teorier.

Du startet kanskje ikke denne diskusjonen.. men det ser ikke ut som du gir deg før du har "vunnet" diskusjonen. Når det gjelder og ikke være saklig tror jeg du bør se i deg selv.. jeg henviser til:

når jeg sier "dere" sikter jeg til Open_Palm og DclxvI, det finnes heldigvis andre folk her på forumet som det går an å diskutere i en viss saklig form med).

Som var en høyst unødvendig ting å si.

Enda en ting er at du sier at "hvorfor fortsetter vi når vi ikke synest det er noen mening i det?" vel.. jeg har prøvd å avslutte denne saken før.. men du må altid komme med enda en kommentar.
Jeg har heller aldri sagt at du var håpløs, så hvordan du kan få det over på meg kan jeg ikke si jeg forstår.. jeg tar ikke konsekvensene fra hva Open_palm argumenterer med og tar avstand fra dette.

Jeg avslutter herved ehmnet.. vist du skulle ha noe mer på hjertet får du heller sende meg en PM Kimbara.
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links