Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisBermuda triangelet?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

suss24

Innlegg av suss24 »

HAHAHA :mozilla_laughing:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Spesielle dimensjonsporter som er mer åpne enn andre steder på Jorden som kan skape forvirring ang fartøy som har elektriske gjenstander i seg så er ikke Bermuda Triangelet alene om det - det er flere steder på Jorden som har lignende "åpne" dimensjonsporter. Veldig spesielle kraftsteder. Og det vet endel urfolk verden over om inkl samer,indianer på det amerikanske kontinentet,urfolk i Afrika,aboriginere mm...
Antall ord: 66
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hvor da?
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Hvor da?
Da må du utvikle et kontaktnettverk ang urfolk verden over.......eller andre. Jeg husker ikke andre steder utenom Bermuda ang disse veldig åpne dimensjonsportene. Jeg kom over materiale som nevnte disse tingene, men har ikke det lengre. En må nok møte de "rette" folkene og evt ha allianser i åndeverdenen som kan være med å lede en på riktig vei ang å finne disse stedene.
Kraftsteder eksisterer i diverse regnskog som Amazonas blant annet. I Norge er Finnmarksvidda (langt langt der inne) et kjent kraftsted i Norge, som noen av samisk opprinnelse vet noe om.
Antall ord: 99
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Letet litt på nettet men fant ikke noe om kraftstasjoner. kan du henvise til ett nettsted? Ville vært artigt å se om det var noen andre steder det forsvinner ting til stadighet
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Letet litt på nettet men fant ikke noe om kraftstasjoner. kan du henvise til ett nettsted? Ville vært artigt å se om det var noen andre steder det forsvinner ting til stadighet
Jeg har ikke noe nettsider ang Bermuda Triangel eller lignende. Du kan jo søke selv da på Bermuda Triangelet og kanskje det finnes linker(sannsynligvis) om lignende steder via de sidene du får opp.Lykke til.
Antall ord: 72
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hehe.....var det jeg gjorde....men under skumlesningen min (vel å merke) så jeg ikke noe om noen kraftstasjoner i verden, ikke i de vitenskapelige områdene. Og hvis de finnes burde det jo finnes info ang sammenhengen mellom de forskjellige stedene på nettet regner jeg med.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Hehe.....var det jeg gjorde....men under skumlesningen min (vel å merke) så jeg ikke noe om noen kraftstasjoner i verden, ikke i de vitenskapelige områdene. Og hvis de finnes burde det jo finnes info ang sammenhengen mellom de forskjellige stedene på nettet regner jeg med.
Om man leter på riktige plasser(ufo-forum f.eks) så kan en få opp interessante linker. :mozilla_cool: Og en kan ikke lete via vit.kilder..mye skepsis blant slike steder - så en kan ikke se der.
Antall ord: 86
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hehe....så man kan finne om disse kraftområdene på useriøse fansider :mozilla_wink: Og det er ikke noen som har forsket på det?
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Hehe....så man kan finne om disse kraftområdene på useriøse fansider :mozilla_wink: Og det er ikke noen som har forsket på det?
Det kommer an på hvem du anser som seriøse eller useriøse...for meg er de som ikke har en spirituell bevissthet i sin mentalitet ikke til å stole på ang mystiske fenomener. En får forholde seg til de kilder man vil. Useriøse fansider kan ha like mye rett eller mer rett , som såkalte seriøse vit.menn........
Antall ord: 88
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Behøver ikke være "seriøse vitenskapelige menn" for å drive med forskning vet du. Er mange parapsykologiske mennesker som driver med forskning, og vitenskapen har også begynt å åpne seg og driver med forskning på paranormale fenomener. Og det er områder de ikke klarer å pelle fra hverandre.

Så de som ikke har en spirituell bevissthet i sin mentalitet ikke til å stole på ang mystiske fenomener, vil da si at mennesker som er kritiske ikke har noe lurt å komme med fordi de stiller spørsmål "bunn troende" fortrenger?Så hvis en skeptiker sier "jeg tok feil, dere hadde riktig" så burde man ta det som en løgn? Siden dette individet har ett "vitenskapelig" syn?

Nei.....jeg ser det slik at de mest seriøse menneskene er de som forstår at alt har en side som tyder "for" og en annen side som viser "imot". Altså tester ut en hypotese. Og hvis de i tillegg klarer å bevise påstanden sin så har de overbevist meg.

Alle overnaturlige fenomener har ikke en overnaturlig forklaring og visa verca. Gjør det at min mening , og dem som mener som meg,da ikke kan bli tatt seriøst fordi de ikke tror blindt?

:mozilla_smile: Hehe.......virker jaggu seriøst gitt
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Om en person har erfaringer ang et kraftsted eller bermuda triangel eller andre lignende steder så bruker de ikke andre kilder som verifisering om det stemmer eller ikke..de bruker sine erfaringer. Så det beste er å erfare noe selv ang det åndelige. Ang disse stedene som ligner på Bermuda Triangelet så blir det mye synsing og sånt om det er dimensjonsport der eller ikke....eller andre steder...tror en må erfare noe rundt slike steder for å bli skikkelig overbevist. Eller andre åndelige erfaringer for å være åpen for at det eksisterer slike åpne dimensjonsporter eller kraftsteder.
Antall ord: 97
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Nå kom jeg på noe jeg har lest et sted - husker ikke hvor i fortiden om at utenfor kysten av Japan så er det også et lignende sted som Bermuda Triangelet og i USA i en innsjø.
Antall ord: 37
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Jeg tror at det er steder i verden som har enerigifelt i negativ eller positiv forstand. mange av disse stedene er det også BEVIST at det er energifelt som det ikke er andre steder. Noen oppstår plutselig og forsvinner like plutselig.
Jeg har ikke erfart på kroppen om dette stemmer. Men jeg har erfart at om man kan bevise sin påstand som feks at det er ett energifelt på ett sted som det ikke burde være, så er det energifelt. Og jeg tror mere på de som beviser at dette stemmer, enn feks en som roper spøkelse bare de ser sigarett røyk eller ett ansikt i en kvist.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Antall ord: 41
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links