Bevis for tidligere liv / reinkarnasjon ?
En familie i Ohio er overbevist om at sønnen har levet et annet liv som en dame....
Publisert 5. feb. 2015
Tror du på tidligere liv ?
En familie i Ohio forteller at de gjorde ikke det, inntil lille Luke startet med å dele spesielle detaljer.
Han fortalte om at han hadde levet et annet liv, i en annen by, som en dame, og som fikk en voldsom død....
https://www.youtube.com/watch?v=Qva4pUsljuA
En liten gutt fra Ohio i USA er for tiden lokalsamfunnets lille snakkis etter at moren hans påstår at han kom med imponerende detaljer om det han forklarer er hans tidligere liv. Det skriver Fox News.
Ifølge moren, Erika Rehlmann, startet det hele med at Luke (5) ble mer og mer opptatt av sikkerhet - som for eksempel det å gå over gaten og å holde seg unna varme ting og høyder.
Kort tid etter denne sikkerhets-greia ble Luke helt besatt av navnet «Pam», og begynte å fortelle sin mor om sitt tidligere liv som kvinne, ifølge nyhetskanalen.
– Da jeg var jente hadde jeg sort hår, kunne Luke finne på å fortelle mamma Erika skriver Fox News.
– Altså, det var meg engang, men jeg døde
En dag, da Luke hadde nevnt navnet «Pam» flere ganger, ble Erika Ruehlman så nysgjerrig at hun bare måtte finne ut av hvem dette kvinnemennesket var:
– Hvem er Pam?
– Altså, det er jo meg, var svaret fra femåringen, som så utdypet ytterligere ovenfor moren:
– Eller altså, det var meg engang, men jeg døde. Så ble jeg sendt til himmelen, og da så jeg gud, men han sendte meg ned igjen, og da jeg våknet var jeg en baby, og du kalte meg Luke.
Erika ble helt sjokkert over sin sønns detaljrikdom, og ble derfor nysgjerrig på hans påståtte tidligere liv, skriver nyhetskanalaen.
Var afroamerikansk kvinne
Den unge gutten kunne fortelle at han hadde bodd i Chicago, og at han hadde vært en afroamerikansk kvinne ved navn Pam, påstår Fox News.
Pam hadde dødd i en brann, og Luke kunne fortelle at han hadde løpt ut av vinduet etter brannen.
Nå var interessen til Ruehlman virkelig tent, og hun begynte å søke etter detaljene på internett. Da fikk hun sjokk:
Sønnens historie førte nemlig til en reel brann i Chicago på 90-tallet, ifølge den amerikanske kanalen.
Pam levde
Brannen i Paxton Hotel i Chicago i 1993 krevde 19 menneskeliv. En av de som omkom het Pamela Robinson, ifølge Fox News.
Ruehlman fant så et bilde av Pamela Robinson - kvinnen som hadde vært død i 25 år - og la det i en bunke med andre bilder.
Femåringen hadde ingen problemer med å peke ut sin tidligere påståtte kropp, til morens store forskrekkelse, skriver nyhetsformidleren.
Ifølge Fox News har Luke nå gitt slipp på Pam, og moren Erika Ruehlman forteller derfor sin historie i media for at den ikke skal bli glemt, skriver kanalen.