Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter17 juli 2007!!!!

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Derrek
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 26 Jun 2007 22:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Innlegg av Derrek »

Hva var det som skjedde med sønnen etter at han kom på sykehuset?

fikk det ikke helt med meg
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Derrek skrev:Hva var det som skjedde med sønnen etter at han kom på sykehuset?

fikk det ikke helt med meg
Han var vel i koma og de mente han var hjernedød.
No sånt tror jeg...
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

wicced skrev:
Derrek skrev:Hva var det som skjedde med sønnen etter at han kom på sykehuset?

fikk det ikke helt med meg
Han var vel i koma og de mente han var hjernedød.
No sånt tror jeg...
Han var temmelig grønnsak og luktet visstnok råttent i tillegg. Shelley sa også noe om at innvollene begynte å "skli ut" av kroppen på han. Fæle greier...

Etter å ha gitt ham positiv energi i flere dager, luktet han "ny baby" og fungerte helt normalt. Ikke noe hjerneskade eller varige mén.
Antall ord: 94
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

keke skrev:Kort versjon:

17. juli 2007 kl. 13.11 norsk tid er et viktig kosmisk øyeblikk. På dette tidspunktet skal mennesker fra hele verden, fra mange forskjellige religioner og sosiale tilhørigheter be for/meditere for(eller lignende) (antenne gitteret) for jorden og menneskene her.

Poenget er at menneskene for mange tusen år siden valgte å koble seg fra/løsrive seg fra et kollektivt gitter som bandt oss sammen og som forente oss med Gud og himmelen. Dette gjorde at vi i større grad fikk fri vilje, men det har også gjort at vi har gjort flere og større feiltakelser som virker negativt på jorden. I tillegg er alle disse gitterene(alle arter har et felles) forent i en "kilde", som det blir vanskeligere for oss å kommunisere med når vi er fraskilt fra det. Fordi vi har koblet oss ut har heller ikke Gud kunnet hjelpe oss på samme måte. Vi virker også som "lynantenner" for jorden, og fordi vi har koblet oss ut, får ikke da Gud hjulpet jorden på samme måte heller (dette er forklart mer inngående i teksten under "plan").

Ved at så mange som mulig over hele verden, fra alle kroker i verden, sitter og "tenner" dette gitteret igjen samtidig i kun en time av livet sitt fra kl. 13.11 norsk tid, vil vi bli koblet til gitteret igjen. Den naturlige strømmen av energi mellom oss og Gud, Gud og jorden og menneskene i mellom vil bli gjenopprettet. Dette og gitteret vil da for evig være med oss igjen. Gud vil få større muligheter til å hjelpe oss, menneskene vil få en større følelse av helhet og samspill, som alle dyr har (foreksempel som når fugler flyr i perfekte kreasjoner på himmelen - de er koblet til gitteret sitt), og jorden vil bli helbredet.

Dette har blitt fortalt til en kvinne med navn Shelley Yates fra lysvesener. Hennes historie som også står beskrevet på siden er en slags metafor for hva som kommer til å skje, og den gir større tiltro til prosjektet for de som ikke tror på slike ting, historien er virkelig, og det var under/etter dette at hun fikk kontakt med lysvesnene.

Vi vil bli ett igjen med vårt kilde av lys, det vil jorden og, vi vil helbrede oss selv og jorden.
Hej !
Det finns många olika utvecklingsfaser i vårt solsystem och därmed också djurriket och mänskligheten.
Tror du verkligen att vi är mogna för det redan. Se globalt och ta hänsyn till alla olika nivåer på nationella utvecklingsfaser.
Vi har alla en del av det ständiga energiflödet som flödar.
Varje individ är sin egen skapare och därmed också ligger ett "mogentillstånd" latent hos alla. Det gäller bara att upptäcka dett.
Sen är det ju allmänt känt att vissa av oss har en egen s.k förbindelse med överordnande natur. :D
Antall ord: 501
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Nå skal jeg fremtre som ekstremt høytflyvende her, men det er greit. Vil bare si at dette her er faktisk virkelighet, det har allerede startet og vært spesielt sterkt de siste 3 ukene.

Og hvis noen tviler, bare begynn å legg merke til alle de rare tingene som skjer. Dessuten vil ikke jorden begynne å lyse den 17. Livet går videre likevel, men vi vil kunne bli ganske mye gladere og vår energi vil bli sterkere og vi vil merke et større samspill med våre medmennesker.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Hvilke rare ting er det som skjer da?
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

skeptikeren skrev:Hvilke rare ting er det som skjer da?
Jeg lever ikke ditt liv, så det kan jeg ikke si. Men du får begynne å følge med vettu :)

Ofte i diskusjoner på forum som dette så fremtrer skeptikere sterkt fordi de sier alt er tilfeldig. Hvis du har lyst, så kan du nå merke deg tilfeldighetene i ditt liv. De vil være ekstra sterke nå, og på bakgrunn av det vil du kanskje endog endre mening. Men det er hvis du har lyst da, selvfølgelig.

Men du vil bli glad da, når du merker at de tingene du i hvert fall ikke trodde ville kunne skje, faktisk skjer - når du våger å tro på det.
Sist redigert av Globeline på 06 Jul 2007 19:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

ok
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Globeline skrev:
skeptikeren skrev:Hvilke rare ting er det som skjer da?
Jeg lever ikke ditt liv, så det kan jeg ikke si. Men du får begynne å følge med vettu :)

Ofte i diskusjoner på forum som dette så fremtrer skeptikere sterkt fordi de sier alt er tilfeldig. Hvis du har lyst, så kan du nå merke deg tilfeldighetene i ditt liv. De vil være ekstra sterke nå, og på bakgrunn av det vil du kanskje endog endre mening. Men det er hvis du har lyst da, selvfølgelig.

Men du vil bli glad da, når du merker at de tingene du i hvert fall ikke trodde ville kunne skje, faktisk skjer - når du våger å tro på det.

Jeg har ikke merket noen ting jeg. Og jeg er ikke skeptiker. Men jeg håper virkelig det du skriver kommer til å skje, det man ikke tror kommer til å skje. For jeg kunne virkelig trenge "et mirakel" nå. :mozilla_undecided:
Antall ord: 161
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Vilma skrev: Jeg har ikke merket noen ting jeg. Og jeg er ikke skeptiker. Men jeg håper virkelig det du skriver kommer til å skje, det man ikke tror kommer til å skje. For jeg kunne virkelig trenge "et mirakel" nå. :mozilla_undecided:
I promise :) legg merke til tilfeldighetene.

Ikke forvent at det plutselig står 50 000 på bankkontoen. Men merk det folkene rundt deg, merk deg komplimentene du får. Merk deg hvordan ting som går galt, viser seg å gjøre deg tilgjengelig for noe enda bedre. Eller andre lignende små ting.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Globeline skrev:
Vilma skrev: Jeg har ikke merket noen ting jeg. Og jeg er ikke skeptiker. Men jeg håper virkelig det du skriver kommer til å skje, det man ikke tror kommer til å skje. For jeg kunne virkelig trenge "et mirakel" nå. :mozilla_undecided:
I promise :) legg merke til tilfeldighetene.

Ikke forvent at det plutselig står 50 000 på bankkontoen. Men merk det folkene rundt deg, merk deg komplimentene du får. Merk deg hvordan ting som går galt, viser seg å gjøre deg tilgjengelig for noe enda bedre. Eller andre lignende små ting.
Hehe, nei hadde vel ikke forventet 50 000. Men hadde absolutt ikke vært dumt. Men jeg håper du har rett. Da skal jeg prøve å være litt oppmerksom. :mozilla_laughing:

Ha! Du hadde rett gitt! Ikke en så stor greie, men har plaget meg i flere dager nå. Ting løsner seg opp. Håper det fortsetter slik :D
Antall ord: 155
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Ja ting løsner. Jeg er litt sensitiv for slikt, og har merket meg at noe skjer. Og det som er så rart er at de rundt meg blir smittet - og det skjer med dem også. Og eneste som trengs er oppmerksomhet og tillit til det.

Mange små ting blir veldig store til sammen. Og et par venninner av meg har hatt noen episoder som har vært så sprø (positivt, men for utrolig) at du blir sittende igjen som et stort, tomt spørsmålstegn når det skjer :) og ikke bare det - men dette skjer midt i merkur retrograde!!! Bare tenk hva som vil skje når merkur snur rett vei. (det var for dem som er inni astrologi, noe jeg egentlig ikke her :))
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er en enorm forløsning på gang. Har meditert mye på dette i de siste dagene, sittet "pålogget" Gud og sendt kjærlighet og forløst masse, ikke bare mitt. Jeg fikk litt fra andre også, men så var det hensikten. Vil få flest mulig healet og våkne. Vi nærmer oss avslutningen snart :)
Antall ord: 57
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Så sett igang, har ikke merket noe jeg!
Eller er det new age svada nok en gang
Antall ord: 17
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Har nå sett hele filmen ( alle 8 delene ) - var faktisk ganske spesielle ting hun kom med.

Uansett om dette er virkelighet eller ikke,
så har jeg følgende spørsmål, om en er troende, tvilende, eller avvisende :

Hvilken SKADE kan det være å ha en liten time hvor man gjør noe som er gledesfylt for en selv ? Hvor man gleder seg selv, og gjerne andre ( som hun sa - sitte med barn, eller andre og lese en historie - grille pølser sammen, eller noe - noe som gjør at man faktisk føler ekte glede. . .
http://www.firethegrid.org/ og filmene her; http://www.youtube.com/watch?v=cqUAluDvuU4 anbefales.

mvh Asbjørn
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links