Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter17 juli 2007!!!!

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

madjava skrev:
Globeline skrev:Ærlig talt Madjava. Nå går det ikke ann å sitte å se på deg lenger. Du prater til Snuppedilla som om hun var en idiot. Og hun fremtrer altså som ganske langt mer intelligent enn du gjør. Og når vi snakker om nedlatende holdninger... nå vet jo selvfølgelig ikke jeg din intensjon. Men man trenger ikke lese mellom linjene for å oppfatte deg som ekstremt nedlatende....

ja faktisk er det så galt at det er ubehagelig å lese innleggene dine.

Du skylder egentlig Snuppedilla en fotvask, slik jeg ser det. Og i det minste en gedigen unnskyldning.
Hmmm...ser at positiviteten jobber på spreng hjå deg...og du fekk alså noko ut av denne timen? Start dagen med eit smil...det hjelper... :)
Så du mener at du kan si din mening. Men hvis jeg sier min så er jeg ikke positiv?

Stort sett starter jeg alle dagene med et smil. Hva med deg? Har du bedt snuppa om unnskyldning?
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Globeline skrev:
madjava skrev:
Globeline skrev:Ærlig talt Madjava. Nå går det ikke ann å sitte å se på deg lenger. Du prater til Snuppedilla som om hun var en idiot. Og hun fremtrer altså som ganske langt mer intelligent enn du gjør. Og når vi snakker om nedlatende holdninger... nå vet jo selvfølgelig ikke jeg din intensjon. Men man trenger ikke lese mellom linjene for å oppfatte deg som ekstremt nedlatende....

ja faktisk er det så galt at det er ubehagelig å lese innleggene dine.

Du skylder egentlig Snuppedilla en fotvask, slik jeg ser det. Og i det minste en gedigen unnskyldning.
Hmmm...ser at positiviteten jobber på spreng hjå deg...og du fekk alså noko ut av denne timen? Start dagen med eit smil...det hjelper... :)
Så du mener at du kan si din mening. Men hvis jeg sier min så er jeg ikke positiv?

Stort sett starter jeg alle dagene med et smil. Hva med deg? Har du bedt snuppa om unnskyldning?
Ok...innrømmer gjerne at eg...er frekk av natur...har tilegna meg ei nedlatande holdning til det meste...seie det eg meiner...aldri har vurdert å gje snuppedilla ein fotvask...ikkje føler det rett å be snuppedilla om unnskyldning...kunne forklart dette i lange vendingar... :)
Antall ord: 210
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

...men det er neppe godt nok...såh
snuppedilla skrev:Føttene mine blei vaska av en viss herr Livingstone...

jeg kunne bare ikke dy meg... men dette kan jo være ganske så engasjerende og interessant, jeg er ikke kjent for å være så hårsår av meg ;)
Koz og klemz og peace out.. det er sommerferie :mozilla_tongue:
Ettersom eg ganske sikkert har vore nedlatande og arrogant i mitt svar til deg...vil eg orsake for all negativ påvirkning eg har påtrykt deg...mest truleg vil det gjenta seg...uannsett ligger det ikkje noko vondt bak... :)
Antall ord: 99
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

madjava skrev:...men det er neppe godt nok...såh
snuppedilla skrev:Føttene mine blei vaska av en viss herr Livingstone...

jeg kunne bare ikke dy meg... men dette kan jo være ganske så engasjerende og interessant, jeg er ikke kjent for å være så hårsår av meg ;)
Koz og klemz og peace out.. det er sommerferie :mozilla_tongue:
Ettersom eg ganske sikkert har vore nedlatande og arrogant i mitt svar til deg...vil eg orsake for all negativ påvirkning eg har påtrykt deg...mest truleg vil det gjenta seg...uannsett ligger det ikkje noko vondt bak... :)
Gud hjelpe Madjeva... jeg mistet min nattesøvn og hva verre er etter denne tråden #-o

menne.. la oss se nå... jeg skal vedde på at vi kan sikkert finne noen som syns enten jeg var tulling... eller du tulling.. eller begge tulling... hehe, ja enda til Globeline ville sikkert blitt med i tullingklubben :)
så hva blir konklusjon? et forum, en debatt, rivende, henrivende osv osv og alt er såre vel tilslutt.

PS: jeg har meget rene føtter, de pleier jeg å vaske selv og jeg spurte sjela mi og den sa atte jeg trengte ingen unnskyldning for det stakk ikke ;) Og så sa den videre at den likte både Globeline og Madjeva og at de begge to er veldig berikende for diskusjonene på para \:D/
Antall ord: 228
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LilleTrille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 23 Jul 2007 23:47
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av LilleTrille »

Hmm. Har bursdag den 17.juli ;P
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

KristineH skrev:Hmm. Har bursdag den 17.juli ;P
Grattis på etterskud da :D
Antall ord: 13
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si, bare at dette har endret livet mitt i stor grad. Tusen takk KraBat
Antall ord: 22
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

peak-a-boo? skrev:Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si, bare at dette har endret livet mitt i stor grad. Tusen takk KraBat
Ja, det er jammen sinnsykt om dagen. haha, kommer ikke over det. La det bare kulminere og vare lenge :)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

en eller annen propp løsna... kanskje...?
Antall ord: 7
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

snuppedilla skrev:en eller annen propp løsna... kanskje...?
Ja virkelig. Syns de fleste løper rundt som hodeløse høner og sier," jeg fatter ikke bæret" :) haha. Både de med med fine og de med stygge truser (intern).

Men virkelig. Til og med skeptikerene (øøh, noen av dem) begynner å prate om magafølelse og merkelige tilfeldigheter. DA står ikke verden til påske jammen :) haha
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Globeline skrev:
snuppedilla skrev:en eller annen propp løsna... kanskje...?
Ja virkelig. Syns de fleste løper rundt som hodeløse høner og sier," jeg fatter ikke bæret" :) haha. Både de med med fine og de med stygge truser (intern).

Men virkelig. Til og med skeptikerene (øøh, noen av dem) begynner å prate om magafølelse og merkelige tilfeldigheter. DA står ikke verden til påske jammen :) haha
:lol: blir snart helt truseløse tilstander jo!!!!

jeg spurte igår meg selv om hva dette nye kunne være med det resultatet av at det skjedde mye rart så dukket det opp en viss person i tankene og da kom det noen rare bilder gitt ha ha. :badgrin: Og jeg sleit med å sove noen ganger... våknet midt på natta og det var sinnsykt aktivt og ubehagelg.

ja ja.. tenkte jeg.. dette er en av de nettene.. gir faen.. får holde ut så får jeg sove igjen.. vips klarte jeg å sove igjen.
Antall ord: 166
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kjell
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 26 Jul 2005 17:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sogn og Fjordane

Innlegg av Kjell »

Lurer berre på om det kan vere ein samanheng her.

Etter den 17.juli har det skjedd nokså mange "eksplosjonar" under jorda som har resultert i at kumlok har sprotte i veret og forårsaka diverse skader. Dette begynte i New York den 18.juli og sidan den tid har det skjedd ei rekke liknande tilfeller rundt om kring i verden. Har lese om minst 10 episoder som er komme fram i media, ei av dei siste ulukkene eg las om var i Finnland, dei fleste i USA. Årsaka til eksplosjonane er ikkje skikkelig klarlagt.

Kan effeten av "fire the grid" ha noko med dette å gjere.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kjell
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 26 Jul 2005 17:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sogn og Fjordane

Innlegg av Kjell »

Fann ein link om dette på eit amerikansk forum:

http://www.godlikeproductions.com/bbs/m ... 07&forum=1
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Har lagt merke til at folk har blitt mye mer åpen for paranormale ting...Det står ofte om det i avisen, ikke bare om marta som har stått åpent fram om at hun kan snakke med engler, men jeg har sett mye annet for tiden også. Bland annet en katt som spår død...dette er jo litt intressant :) Men jeg vet ikke om d her noe med fire the grid å gjøre :mozilla_undecided:
Antall ord: 76
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 14 Mai 2006 15:21
17

Innlegg av mrs.mystic »

peak-a-boo? skrev:Har lagt merke til at folk har blitt mye mer åpen for paranormale ting...Det står ofte om det i avisen, ikke bare om marta som har stått åpent fram om at hun kan snakke med engler, men jeg har sett mye annet for tiden også. Bland annet en katt som spår død...dette er jo litt intressant :) Men jeg vet ikke om d her noe med fire the grid å gjøre :mozilla_undecided:
Folk har vel alltid vært åpne for paranormale ting, men det her de siste tiårene vært veldig tabulagt. Bare spørr en gammel du kjenner hvordan det var da de vokste opp, og om hvordan de opplevde eldre folk da de var små....
Antall ord: 126
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links