Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter17 juli 2007!!!!

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

For å være ærlig orket jeg ikke gå i gjennom alle videoene...begynte på den første...og så har jeg lest noen av svarene og reaksjonene her. Som sagt intet nytt under solen, spør du meg, derfor er nok ikke jeg så ivrig som deg. Greit det vel? :mozilla_wink:
Antall ord: 52
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Var det ikke noen ivrige sjeler som for en tid tilbake skulle bevise at vi mennesker kunne fly også, ved egen hjelp? Joda, hvis mange nok mediterte på samme dato og klokkeslett skulle de levitere sammen og bevise en gang for alle at vi mennesker også kunne hoppe og drite i tyngdekraften...bokstavelig talt. Funka dårlig det...men det var morsomt å se på mener jeg å huske. Men for all del...17 juli folkens. :mozilla_wink:
Antall ord: 76
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

dagnass skrev:For å være ærlig orket jeg ikke gå i gjennom alle videoene...begynte på den første...og så har jeg lest noen av svarene og reaksjonene her. Som sagt intet nytt under solen, spør du meg, derfor er nok ikke jeg så ivrig som deg. Greit det vel? :mozilla_wink:

Forsto bare på det du sa at vi pratet om to forskjellige ting. Og hvis du ikke har sett videoene så er jo ikke det så rart. Handler ikke helt om hvem som er mest ivrig. Det blir bare litt for teit å bruke tid på å svare på argumenter som ikke handler om det som tråden egentlig handler om. Jeg diskuterer det som faktisk skal skje 17 juli - er i grunn ikke så interessert i å diskutere noe som bygger på .... tja, tanker om hva du tror at vi kanskje prater om. For du misforstår nok litt her - er i hvert fall slik jeg tyder det du sier,

Og det er helt greit. Du skal selvfølgelig interessere deg for det du gjør. Men da er diskusjonen over for min del.

Tar den gjerne videre dersom du ser videoene og vet hva dette er for noe, selvfølgelig :)
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Du diskuterer "hva som skal skje den 17 juli" akkurat som om du VET hva som skal skje? Vel da er også diskusjonen død for mitt vedkommende. Kommer uansett til kort så lenge du er profet og kan forutsi hva som skjer den 17 juli. Fint om du legger ut en rapport etterhvert da og faktisk forteller hva som skjedde den 17 juli? Så kan vi kanskje ta en ny diskusjon på bakgrunn av det. Lykke til. Og mellom oss så håper jeg selvsagt du får rett og at jeg er litt ute på viddene og ikke har fatta helt. :) Men det vil vel tiden...som du skjønner jeg har et anstrengt forhold til...vise. :mozilla_wink:
Antall ord: 121
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

dagnass skrev:Du diskuterer "hva som skal skje den 17 juli" akkurat som om du VET hva som skal skje? Vel da er også diskusjonen død for mitt vedkommende. Kommer uansett til kort så lenge du er profet og kan forutsi hva som skjer den 17 juli. Fint om du legger ut en rapport etterhvert da og faktisk forteller hva som skjedde den 17 juli? Så kan vi kanskje ta en ny diskusjon på bakgrunn av det. Lykke til. Og mellom oss så håper jeg selvsagt du får rett og at jeg er litt ute på viddene og ikke har fatta helt. :) Men det vil vel tiden...som du skjønner jeg har et anstrengt forhold til...vise. :mozilla_wink:
Hmmm. liker skrivemåten din her;-) Skjønner hvor du vil hen...syns det er ok å være uenige jeg. Det er sunt!
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

dagnass skrev:Du diskuterer "hva som skal skje den 17 juli" akkurat som om du VET hva som skal skje? Vel da er også diskusjonen død for mitt vedkommende. Kommer uansett til kort så lenge du er profet og kan forutsi hva som skjer den 17 juli. Fint om du legger ut en rapport etterhvert da og faktisk forteller hva som skjedde den 17 juli? Så kan vi kanskje ta en ny diskusjon på bakgrunn av det. Lykke til. Og mellom oss så håper jeg selvsagt du får rett og at jeg er litt ute på viddene og ikke har fatta helt. :) Men det vil vel tiden...som du skjønner jeg har et anstrengt forhold til...vise. :mozilla_wink:
Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.

Og at jeg syns det er deilig at så mange mennesker skal gjøre dette samtidig - vet ikke helt hvorfor du skulle ha noe problem med det?

Og som du ser ellers i tråden så er det noen som har merket at det er et stort fokus på dette. Fordi vi syns det er en fin energi rundt, som vi kanskje tror kan ha med dette å gjøre. Du vet, at når så mange mennesker begynner å fokusere på lys, så er det ikke egentlig unaturlig at det merkes - med mindre du ikke tror på sånn - da syns du nok det er unaturlig.

Vet ikke helt hva du tror at jeg mener skal skje - men ut fra diskusjonen din er det ganske tydelig at du tror at jeg sikter til noe helt annet - eks at jeg tror alle skal få katteøyne. Og det er derfor jeg spurte om du hadde sett filmene. Fordi jeg ser ikke poenget i å diskutere noe der du har en formening om at jeg tror noe som jeg aldeles ikke tror. Det handler ikke om uenighet - det handler om å være i en diskusjon der vi ikke diskuterer det samme. Og jeg kan ikke se at det skal føre noe som helst sted hen.
Antall ord: 384

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Har ingen problemer med folk som sender healing og lys, som du sier. Fint tiltak....håper å få høre erfaringene du gjorde deg den 17 juli da? Spennende.... :mozilla_wink:
Antall ord: 31
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.
:mozilla_cool:

Mange mennesker, muligens opp mot tusenvis, kommer til å tro de sender healing og lys osv. :)

Å bruke ord som vet i slike sammenhenger blir totalt feil, vet du. :D
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:
Globeline skrev:Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.
:mozilla_cool:

Mange mennesker, muligens opp mot tusenvis, kommer til å tro de sender healing og lys osv. :)

Å bruke ord som vet i slike sammenhenger blir totalt feil, vet du. :D
Du fant veien ja. Hyggelig
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

BA. skrev:
Globeline skrev:Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.
:mozilla_cool:

Mange mennesker, muligens opp mot tusenvis, kommer til å tro de sender healing og lys osv. :)

Å bruke ord som vet i slike sammenhenger blir totalt feil, vet du. :D
Bare et dumt lite spørsmål ;
dersom endel folk setter av en time til å sette godhet, snillhet, og å ønske folk en bedre fremtid - i fokus for en stakket stund - hva gale kan egentlig det gjøre ?

Om man setter seg ned og faktisk bryr seg om sine barn, så mye at man sitter sammen med de og gleder seg med de ?
Healing og lys kan nemlig og være dette; å vise omtanke for de rundt deg,
får du et menneske til å føle seg bedre en stakket stund, vil jeg våge påstanden om at du har gitt både healing og lys !
Uten noe magi ellers som sådan - kun medmenneskelighet, kjærlighet og omtanke.

whoopppsss... Hva OM det skulle dukke opp litt ekstra healingenergi, som hjelper en eller annen - annen stakkar ? det ville vel egentlig ikke være en katastrofe det heller ?

Bare det å gi et smil til et annet menneske kan gjøre at det mennesket får en bedre dag.

Uansett; jeg planlegger å bruke litt tid den dagen - den timen - såsant jeg får anledning.

Jeg VET at noen vil være fornøyd etter at den timen er over - kansje ikke alle men noen.
Både barn og voksne.
Og DET er ihvertfall ikke feil bruk av ordet VET . ;-)

Ha en fin time da, den 17 . . .

mvh Asbjørn
Antall ord: 310

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Asbjørn skrev:
BA. skrev:
Globeline skrev:Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.
:mozilla_cool:

Mange mennesker, muligens opp mot tusenvis, kommer til å tro de sender healing og lys osv. :)

Å bruke ord som vet i slike sammenhenger blir totalt feil, vet du. :D
Bare et dumt lite spørsmål ;
dersom endel folk setter av en time til å sette godhet, snillhet, og å ønske folk en bedre fremtid - i fokus for en stakket stund - hva gale kan egentlig det gjøre ?

Om man setter seg ned og faktisk bryr seg om sine barn, så mye at man sitter sammen med de og gleder seg med de ?
Healing og lys kan nemlig og være dette; å vise omtanke for de rundt deg,
får du et menneske til å føle seg bedre en stakket stund, vil jeg våge påstanden om at du har gitt både healing og lys !
Uten noe magi ellers som sådan - kun medmenneskelighet, kjærlighet og omtanke.

whoopppsss... Hva OM det skulle dukke opp litt ekstra healingenergi, som hjelper en eller annen - annen stakkar ? det ville vel egentlig ikke være en katastrofe det heller ?

Bare det å gi et smil til et annet menneske kan gjøre at det mennesket får en bedre dag.

Uansett; jeg planlegger å bruke litt tid den dagen - den timen - såsant jeg får anledning.

Jeg VET at noen vil være fornøyd etter at den timen er over - kansje ikke alle men noen.
Både barn og voksne.
Og DET er ihvertfall ikke feil bruk av ordet VET . ;-)

Ha en fin time da, den 17 . . .

mvh Asbjørn
Du har så rett i det du sier! Jeg blir alltid så rørt når noen viser glede over at jeg gir et lite smil, en liten oppmuntring. Poenget er at det skal så lite til for å glede andre. Det er en ting vi her i nord ikke er så flinke til; nemlig å ta til oss ros! Vis andre at du blir glad fordi noen synes godt om deg!
Det var en gang en som fortalte meg om sin nevø. Denne skulle konfirmeres og har dawn syndrom. Gutten gledde seg til den store dagen, og da dagen kom, og alle var kommet i kirka, sa presten noen rosende ord. Denne gutten hoppet opp og slo begge armene ut i luften og ropte; "jepp!" i ren glede. Han strålte over hele ansiktet. Gleden smittet over på alle som var der. Ja, slik tenker jeg vi skulle opplevd hver dag. La oss være litt mer bevisste på hvordan vi opptrer. Det vi tenker og de holdninger vi har, vises utad. Man ser det ikke selv, men de rundt deg ser det. Vi skal vise at vi bryr oss om hverandre, ikke sant?
Antall ord: 506

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Skulle ønske at verden hadde en slik time hvert døgn! Det koster så lite å sende varme tanker og smil rundt omkring. Et smil kan gjøre en vanskelig dag så mye bedre, så bare det og gi et lite smil til et menneske du tror trenger det kan gjøre underverker!
Jeg er med denne timen :)

Amfelia
Antall ord: 58
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Asbjørn skrev:
BA. skrev:
Globeline skrev:Ja, det er fordi jeg vet hva som skal skje. Mange tusen mennesker skal sende healing og lys på samme tid. Det er hva som skal skje. Trenger ikke være profet for å vite det, det kommer klart frem dersom du eks ser filmene eller leser på hjemmesiden hennes.
:mozilla_cool:

Mange mennesker, muligens opp mot tusenvis, kommer til å tro de sender healing og lys osv. :)

Å bruke ord som vet i slike sammenhenger blir totalt feil, vet du. :D
Bare et dumt lite spørsmål ;
dersom endel folk setter av en time til å sette godhet, snillhet, og å ønske folk en bedre fremtid - i fokus for en stakket stund - hva gale kan egentlig det gjøre ?
Hvorvidt dette kan gjøre noen skade har jeg ikke vurdert fordi jeg ikke kikket på mer enn et par av disse filmene. Det jeg kommenterte var påstanden om hva man vet her, hvilket er nada.
Om man setter seg ned og faktisk bryr seg om sine barn, så mye at man sitter sammen med de og gleder seg med de ?
Healing og lys kan nemlig og være dette; å vise omtanke for de rundt deg,
får du et menneske til å føle seg bedre en stakket stund, vil jeg våge påstanden om at du har gitt både healing og lys !
Uten noe magi ellers som sådan - kun medmenneskelighet, kjærlighet og omtanke.
Hvorfor kan du da ikke kalle en spade for en spade? Hvorfor bruke ord som å sende lys eller healing, hvis du mener å vise kjærlighet?
whoopppsss... Hva OM det skulle dukke opp litt ekstra healingenergi, som hjelper en eller annen - annen stakkar ? det ville vel egentlig ikke være en katastrofe det heller ?
Ja, hva så?
Bare det å gi et smil til et annet menneske kan gjøre at det mennesket får en bedre dag.

Uansett; jeg planlegger å bruke litt tid den dagen - den timen - såsant jeg får anledning.
Gjør du som du vil. Jeg kaster ikke bort en time på dette, jeg bruker den heller til vanlig omtanke og kjærlighet for både min egen familie og evt. andre som måtte være i nærheten.
Jeg VET at noen vil være fornøyd etter at den timen er over - kansje ikke alle men noen.
Både barn og voksne.
Og DET er ihvertfall ikke feil bruk av ordet VET . ;-)
Jo, det er det, for selv om du tenker på noen spesielle du planlegger å gjøre det hyggelig for, så vet du ikke om noe trist skulle komme til å skje i mellomtiden.
Ha en fin time da, den 17 . . .
Jo takk, jeg får håpe du har 24 fine timer samme dag, og enhver annen dag og for den saks skyld. :)
Antall ord: 471

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Amfelia skrev:Skulle ønske at verden hadde en slik time hvert døgn! Det koster så lite å sende varme tanker og smil rundt omkring. Et smil kan gjøre en vanskelig dag så mye bedre, så bare det og gi et lite smil til et menneske du tror trenger det kan gjøre underverker!
Jeg er med denne timen :)

Amfelia
Verden har 24 slike timer hvert døgn. Det er bare å smile og gjøre det du kan for å gjøre verden til et triveligere sted for andre. Hele tiden. Hvorfor skal dette kun gjøres en spesiell time en spesiell dag?
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Du vet BA. Det er helt greit om du ikke vil gjøre dette denne dagen. Ingen som prøver å presse deg til det. Faktisk tvert imot.

Du trenger ikke gjøre noe som helst, du kan bare sove eller kverulere på paranormal den timen om du ønsker det. Ingen vil prøve å få deg til å gjøre noe annet. Så kan du ha det slik hver dag, og spre positivitet og glede. Helt flott

Lys er forøvrig et annet ord for kjærlighet hvis du ikke visste at det var brukt. Lys er ordet vi bruker når vi tenker kjærlighet på en litt annen måte en i dagliglivet. Men du trenger ikke bruke det ordet selv hvis du ikke ønsker det. Og hvorfor nettopp ordet lys? Jo, det er fordi det er lys. Som vi også ville sagt at sola lyser - lyser kroppene våre også.

Og noen vil si at det lyset er energi - aura, kalles det ofte. Det har du sikkert hørt om?

Tror du det er innbildning? Ja, vel, det trenger du ikke si, for alle her vet nok at du tror det. Men det er bare fordi du ikke har sett det.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links