Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter17 juli 2007!!!!

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

madjava skrev:
Men er det ikkje du som ser meiningar som galle da?
Nei, jeg gjør ikke det

Hvorfor svarer du et spørsmål med et spørsmål?

Ellers gleder jeg meg til i morgen dere. Lykke til alle de som skal være med, og de som ikke skal være med

Og til de som mener det er bedre å sende et smil - ja, men det er nå også det som er meningen da. At vi skal sende smil og positive ting. Gjøre noe som gjør oss glade inni hjertene våre. Og å sende smil til folk på gata i den timen er jo perfekt - og det kan gjøres i alle timer ellers også. Men hvorfor ikke i denne timen og? ;)
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

magnolia skrev:Når vi har fine tanker, sterke ønsker og intensjoner, sender vi ut fra oss selv sterke og positive energier/krefter. Tenk da hvordan dette ville vært om vi, flest mulig, hadde gjort dette.
Den sterkeste energipåvirkning er jo nettopp tankene og intensjonene våre. Jeg er viss på at vi ville merket det og opplevde hver for oss et magisk øyeblikk.
Det skader ikke å prøve det. Vi består av ren og fri vilje. Vi tenker det vi vil og mener det vi måtte ønske. Hvorfor ikke prøve å påvirke vår verden og våre medmennesker, natur og dyrelivet, ved hjelp av disse kraftige energier.
Det er mange som mener at vår klode og menneskeheten står over for et nytt tideværv, en æra som bl. annet skal gi våre barn et åpent tredje øye ved fødsel.
Om dette er slik som skrevet, da er det som å få en ny sjanse. Hvorfor ikke gripe den? Vær litt oppmerksom fremover. Vær åpen og legg merke til selv små endringer. Reflekter over det og kanskje vil man være i stand til å se ting på andre måter. Kanskje er det en slags dypere innsikt som vil bli oss tildelt.
Hva med å dele de opplevelser man får fremetter her i paranormal?

fint skrevet...helt enig...må si at det er en del ting som har hendt meg i det siste,mye positivt :D
Antall ord: 246
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

dagnass skrev:
kraBat skrev:Jeg vil bare anbefale alle å se video'n angående arbeidet til Dr.Horowitz med tanke på fire the grid imorgen.
Det vil hjelpe mange og forstå hvordan vi/alt fungerer og klarere noen lag med skydekke.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9022&hl=es

For noe sprøyt!!! Amerikansk vås fra ende til annen! Hvorfor kommer alt dette fra USA hele tiden??? "British Invasion" snakker fyren på videoen om......kan overhodet ikke se noe positivt at en fyr klarer å lire av seg så mye "crap"......det verste er vel at folk "kjøper" dette oppgulpet! Skremmende....dårlig! Prøver å spre frykt med en elendig powerpoint-presentasjon. Gud bedre!!



han prøver ikke og spre frykt,han sier bare sannheten...da er det nok bare du som frykter sannheten, men skal si meg enig at han tar i litt og det virker som at han vil tjene penger på denne informasjonen...men det er ikke første gang at noen gjør.
Antall ord: 169
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

kraBat skrev:Jeg vil bare anbefale alle å se video'n angående arbeidet til Dr.Horowitz med tanke på fire the grid imorgen.
Det vil hjelpe mange og forstå hvordan vi/alt fungerer og klarere noen lag med skydekke.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9022&hl=es
Så lang snutt med så lite innhold skal eg holde meg langt unna på ei stund...

Religiøst vinkla, med stadig fordømming av menneskets utvikling, der alt som ikkje passer fanatiske konservative kristne vert sett på som roten til alt vondt, dvs alt er som forventa.

Er ikkje måte på kor mykje bibelen har å seie om alle desse konspirasjonsteoriane den godeste Horowitz pirka nett i overflata, akkurat så mykje at han greidde å flette fantasi-kurva saman på eit vis.

Og svaret på alle problema er å "synge ein ny sang", dvs bygge opp eit spirituellt samfunn som jobber mot vidare utvikling.

Vert lei meg på vegne av dei som oppfatter dette som truverdig... :(
Antall ord: 162
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Dagnass, du er blind
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Svartepus;
Problemet er å ha andre meiningar og eit anna syn enn det som er vedtatt inna den sjølvoppnevnte new-age overklassen.

Målet med denne timen er jo meir enn bare smil og glede, og mitt syn på den delen(det spirituelle) er negativt, fordi mange vert narra til å tru på sprøyt som mest truleg er løgn og bedrag.


Hecate;
Bruken av ord og kva dei betyr er ikkje alltid samanfallande, såleis ser eg ikkje relevansen mellom kjærlighetskretsen og nestekjærlighet. Ordet kjærlighet vert stadig brukt for å opphøye tilhørigheten mellom folk som knapt kjenner kvarandre og for å vise eit falskt bilde av at menneska forandrer seg til noko betre. Verdenssamfunnet vert nok enda verre før det kan nærme seg noko av det det burde vert. Og norden med sin vesle prosent er ikkje representativ for verdenssamfunnet som "kjærlighetskrets".


Globeline;
Kvifor ikkje svare eit spørsmål med eit spørsmål?
Vi burde både smile og være vennlige så langt som mogleg heile tida, ikkje berre ein liten time.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Noko anna som slår meg er behovet for å gjere noko akkurat den timen, er det så dårleg fatt rundt om at vanleg folkeskikk og respekt ikkje er relevant dagleg?

Uannsett er det fint å prøve å glede andre både nært og fjernt, men om ein kunne gidde å gjere det kvar dag som ein del av korleis ein vil leve livet sitt, ville ingen føle behov for å sette av ein spesifikk time.

PS
Det slår meg at målet ikkje er det positive, men dog heller eit enormt behov hjå mange spirituelle om å framstå som akkurat spirituelle, kanskje fordi den spirituelle opplevinga dagleg ikkje er noko å rope hurra for. Da er det fint å sette seg ned ein time og "ta inn" alle dei andre spirituelle rundt om i verdenssamfunnet, i det minste kunne innbille seg at det skjer noko eksepsjonelt akkurat der og da. Ikkje for det, mange hevder at alt dei opplever er spirituellt, som naturen, og derved bevis for det spirituelle som mange andre ikkje er våkne nok til å ta del i. Naturen er ikkje spirituell, men vi menneska, pga kunnskapsmangel, gjere den om til noko spirituellt. Eg har vore der, og kome meg vidare, så kan ein jo diskutere korvidt den eine eller den andre er kome lengst, men det er egentleg ikkje så relevant sia alle har behov for å være på sitt "nivå"...


Lukke til... :)
Antall ord: 417
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

guardian skrev:
magnolia skrev:Når vi har fine tanker, sterke ønsker og intensjoner, sender vi ut fra oss selv sterke og positive energier/krefter. Tenk da hvordan dette ville vært om vi, flest mulig, hadde gjort dette.
Den sterkeste energipåvirkning er jo nettopp tankene og intensjonene våre. Jeg er viss på at vi ville merket det og opplevde hver for oss et magisk øyeblikk.
Det skader ikke å prøve det. Vi består av ren og fri vilje. Vi tenker det vi vil og mener det vi måtte ønske. Hvorfor ikke prøve å påvirke vår verden og våre medmennesker, natur og dyrelivet, ved hjelp av disse kraftige energier.
Det er mange som mener at vår klode og menneskeheten står over for et nytt tideværv, en æra som bl. annet skal gi våre barn et åpent tredje øye ved fødsel.
Om dette er slik som skrevet, da er det som å få en ny sjanse. Hvorfor ikke gripe den? Vær litt oppmerksom fremover. Vær åpen og legg merke til selv små endringer. Reflekter over det og kanskje vil man være i stand til å se ting på andre måter. Kanskje er det en slags dypere innsikt som vil bli oss tildelt.
Hva med å dele de opplevelser man får fremetter her i paranormal?

fint skrevet...helt enig...må si at det er en del ting som har hendt meg i det siste,mye positivt :D

Av natur er vi mennesker altfor opphengt i uheldige eller neg hendelser. Dette "elendige" omgir oss både fra tv, aviser og andre mediaer. Ja til og med naboene mine er så opptatt av en annen nabo av oss fordi noen i nabolaget tror at hun er løs på tråden, høy på pære, ufordraglig etc.. Bare elendighet med andre ord.
Hvorfor kan vi ikke glede oss over hverandre, fokusere mer på det positive og smile? Sant nok er denne kloden kanskje full av krig, mord, brutale ran, you name it i fleng. Men det er da fine og hyggelige ting også. Begynn med deg selv og jobb deg utover, til slutt kan man i ren glede føle at man er i stand til å favne hele verden. Hvorfor det? Rett og slett av ren glede og omsorg. Positive tanker fører til positive ønsker og intensjoner, som igjen gir oss i stand til å utøve positive handlinger.
Når det gjelder den nabodame som er nevnt over og som en del av de andre i naboene har så mange meninger om, så bryr jeg meg ikke om det. Damen er veldig hyggelig, smiler og er livlig på alle måter. Hun er positiv og når jeg snakker med henne utstråler hun en god og fin energi som i allefall jeg merker. Hun har rett nok en del beilere, men dama er singel, vakker og svært sjamerende. Hvorfor skulle hun ikke ha friere??? Om hun tar en eller flere med seg til sitt kammer, bryr vel ikke meg!! Jeg liker henne ganske enkelt fordi hun er slik hun er. De naboene mine som snakker bak hennes rygg, har ikke giddet å se bak skallet hennes. De bryr seg ikke, er kun opptatt av å slarve. Det er ren og skjer slarving!
Selv ser naboene skjeivt på meg for de ser jo at jeg tar meg en kopp kaffe med henne og prater med henne. Noen har til og med sagt at hun er under min standard! Hva er det for noe bullshit? Skulle ikke jeg synes at hun er ok?
Jeg sier; la oss som ønsker å være glade og positive få lov til å være det, så får heller de som velger å være sure og gå rundt med et skjeivt blikk få lov til det.
Antall ord: 640

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

madjava skrev:Svartepus;
Problemet er å ha andre meiningar og eit anna syn enn det som er vedtatt inna den sjølvoppnevnte new-age overklassen.

Målet med denne timen er jo meir enn bare smil og glede, og mitt syn på den delen(det spirituelle) er negativt, fordi mange vert narra til å tru på sprøyt som mest truleg er løgn og bedrag.
Jeg skjønner mye av din motvilje mot "new age overklassen" og deres forsøk på å være mer spirituelle og opphøyet enn andre, men jeg tolket ikke budskapet fra denne kvinnen (Shelley) som noe opphøyet spirituelt new age greier. Jeg tolket det som at man kan gjøre livet sitt mer positivt og innholdsrikt ved å bruke mer tid på å gjøre betydningsfulle ting for seg selv og andre. Hva som er betydningsfullt varierer fra person til person. Spirituelle mennesker kan meditere, jordnære familiefolk kan bruke mer tid sammen med familien, er man glad i naturen kan man være mer ute i naturen osv. Er man glad og fornøyd selv, blir man en større inspirasjon for andre, som igjen skaper mer positiv energi i verden.

Det er greit å være skeptisk til sånne prosjekter, og jeg har selv stor motvilje til religiøse sekter og andre grupperinger som prøver å fremstå som bedre enn andre. Å tro at man er bedre enn andre er vel strengt tatt ikke å spre positiv energi heller, så hvis noen velger å sitte i meditasjon med den tanken i bakhodet, bidrar de ikke særlig til å øke noe annet enn sitt ego.

Jeg forsto det sånn at Shelley mente at alle burde gjøre litt nå og litt da for å gjøre verden bedre, men at den ene timen er en mulighet til å "øke innsatsen" ved at flere deltar på samme tid. En slags dugnad.

Jeg er ingen new ager som mediterer masse og er spirituell til tusen, men jeg tror at verden trenger balanse også på energiplanet. Den beste måten å bidra til å nøytralisere negativ energi med positiv energi er etter min mening nettopp å gjøre noe til hverdags. Er man glad, gjør man andre glad, og den positive energien øker.
Jeg vil likevel gjerne være med på en liten "dugnad" i tillegg, og hadde planlagt å tilbringe tid med noen jeg var glad i eller gjøre noe som gleder meg og dem rundt meg. Det ser ut til at mitt bidrag blir å være sjåfør for onkelen min i akkurat denne timen... Ikke helt planlagt, men jeg skal gjøre det beste ut av det både for min, onkels og resten av verdens skyld.:)
Antall ord: 447
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

madjava skrev:Svartepus;
Problemet er å ha andre meiningar og eit anna syn enn det som er vedtatt inna den sjølvoppnevnte new-age overklassen.

Målet med denne timen er jo meir enn bare smil og glede, og mitt syn på den delen(det spirituelle) er negativt, fordi mange vert narra til å tru på sprøyt som mest truleg er løgn og bedrag.


Hecate;
Bruken av ord og kva dei betyr er ikkje alltid samanfallande, såleis ser eg ikkje relevansen mellom kjærlighetskretsen og nestekjærlighet. Ordet kjærlighet vert stadig brukt for å opphøye tilhørigheten mellom folk som knapt kjenner kvarandre og for å vise eit falskt bilde av at menneska forandrer seg til noko betre. Verdenssamfunnet vert nok enda verre før det kan nærme seg noko av det det burde vert. Og norden med sin vesle prosent er ikkje representativ for verdenssamfunnet som "kjærlighetskrets".


Globeline;
Kvifor ikkje svare eit spørsmål med eit spørsmål?
Vi burde både smile og være vennlige så langt som mogleg heile tida, ikkje berre ein liten time.
Ja hvorfor ikke. :) Skal da huske å ikke spørre deg om ting jeg ønsker svar på :) stress å sløse med energi... haha

Ja, vi bør smile hele tiden. Helt enig. Og som du vet, et smil nytter, tillitt nytter og positive ting nytter. Så tenk hvor fantastisk deilig når så mange gjør det på en gang!!! Kjekt å komme inn i et rom der en person lyser opp rommet med verdens beste smil - hva om alle i rommet gjorde det samtidig. Det ville vært noe det.

Så, vel - jeg er nå tilhenger av å smile både her, der og i den timen.
madjava skrev:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Noko anna som slår meg er behovet for å gjere noko akkurat den timen, er det så dårleg fatt rundt om at vanleg folkeskikk og respekt ikkje er relevant dagleg?

Uannsett er det fint å prøve å glede andre både nært og fjernt, men om ein kunne gidde å gjere det kvar dag som ein del av korleis ein vil leve livet sitt, ville ingen føle behov for å sette av ein spesifikk time.

PS
Det slår meg at målet ikkje er det positive, men dog heller eit enormt behov hjå mange spirituelle om å framstå som akkurat spirituelle, kanskje fordi den spirituelle opplevinga dagleg ikkje er noko å rope hurra for. Da er det fint å sette seg ned ein time og "ta inn" alle dei andre spirituelle rundt om i verdenssamfunnet, i det minste kunne innbille seg at det skjer noko eksepsjonelt akkurat der og da. Ikkje for det, mange hevder at alt dei opplever er spirituellt, som naturen, og derved bevis for det spirituelle som mange andre ikkje er våkne nok til å ta del i. Naturen er ikkje spirituell, men vi menneska, pga kunnskapsmangel, gjere den om til noko spirituellt. Eg har vore der, og kome meg vidare, så kan ein jo diskutere korvidt den eine eller den andre er kome lengst, men det er egentleg ikkje så relevant sia alle har behov for å være på sitt "nivå"...


Lukke til... :)
Ja, tror at mange som leser dine innlegg forstår og kanskje har forstått lenge, at det er slike ting som slår deg. Og det er litt trist på en måte. Fordi...

Vel, når noe virkelig gjør deg glad. Når du merker at noe virker, fungerer - ja og det nesten er litt for godt til å være sant. Nesten litt magisk på en måte. Da er det jo litt trist at ikke resten av verden får samme deilige opplevelse.

Så jeg syns det er litt dumt, trist eller... vel, skulle ønske du ikke gikk glipp av det. For å si det sånn.

Personlig har jeg gått rundt i .. tja, noen uker. Og hatt noen opplevelser som ikke ligner noen ting. Jeg har ikke hatt så mye energi, møtt så mange flotte mennesker, fått så mange komplimenter på lenge. Nesten som å være barn igjen.

Du vet hva jeg mener? Når alt var bare kjekt og hvis vi kom våte inn etter storm og regn så ventet en varm stue og kakao - et varmt bad der vi ble holdt når vi kom ut så vi ikke skulle fryse og... ja, prøver egentlig å beskrive den greia der ting var så godt som perfekt. Det var bekymringer da også, men nesten usynlige fordi de ble overstrødd av ivaretakelse.

Vel - litt tidlig. Prøver å si mye, fort. Men poenget er at jeg faktisk merket en stor endring, før jeg fant siden og filmen på nett.

Og det skjer virkelig. Helt sant. Men tillit er en utrolig viktig ting her. Å tro, kjenne, tro og vite.

Ja, det er også sant at det er for lite folkeskikk. Folk er ikke akkurat ute etter å være snille med hverandre. Det var ikke så mange dagene siden jeg hadde en mann som kom innom kontoret mitt fordi han måtte prate litt. Han var så utav seg, visste ikke verken frem eller tilbake., Frustrert, kunne ikke være hjemme, ikke ute, ikke reise noe sted. Fordi plutselig en dag var det noen som hadde kranglet med ham, og de hadde like gjerne funnet en eller annen tang og knepet av fingrene hans, en etter en.

Klart vi trenger en endring, klart at det er mangel på godhet og medmenneskelighet,

Men nå er det ikke lenge til.

Så tillit... haha.... jeg er ikke vant med å preike åndelige greier. Men satser jo på at siden jeg ikke pleier forhellige allverdens saker. Så er det noen som tenker at, aha, her må det være noe. For Globeline er jo nesten skeptiker :)

Tillit folkens. Og nyt dagen. It's gonna be wonderful!!!

Have fun.
Antall ord: 976

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

jaja.. gud ta oss.........
tror det ikke før eg får se\føle det..
feiring er det i dag uansett. for søstra mi har bursdag i dag :)
Antall ord: 30
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Hentet denne setningen fra FireThegrid.org;

"To put this is perspective; billions of us will be without food, fuel or water by 2025. Explain that to your grandchildren."

Lurer på hvor de får alt ifra, det stemmer ikke det de sier om planetens tilstand i det hele tatt
Jeg bare skummet igjenom svadan på disse sidene, men skremselpropaganda blir for dumt.
Om 18 år så er det ikke mere liv på planeten Jorden
Men de vil jo selvsagt si at de har reddet planeten.
Resten er her

http://www.firethegrid.org/eng/home-fr-eng.htm
Antall ord: 97
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 295
Startet: 03 Jun 2006 10:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

Omtrent 1.1 milliarder mennesker har ikke tilgang til rent vann, det er en sjettedel av verdens befolkning

2.2 millioner mennesker i utviklingsland, de fleste barn, dør hvert år av sykdommer som oppstår fordi de ikke har tilgang på rent drikkevann, har dårlige sanitære forhold og dårlig hygiene.

18.000 barn dør hver dag på grunn av matmangel. 850 millioner mennesker legger seg med en tom mage. Dette er en situasjon verden ikke trenger å være i.
Antall ord: 84
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Sant nok, men man fikser ikke det ved og tenke gode tanker
Antall ord: 12
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

skeptikeren skrev:Sant nok, men man fikser ikke det ved og tenke gode tanker
Jo, faktisk er det slik en får ballen til å rulle. Ringvirkninger av gode tanker ;)
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Neppe
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links