Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinLær det grunnleggende i healing!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Syns det første innlegget her var fint da :) og slik kan gjøres både på seg selv og andre. Det er faktisk så enkelt. Men de fleste må regne med å prøve mange, mange ganger før de kjenner at noe skjer. Selv om noen nok tuner inn med en gang.

Det handler om intensjonen, ikke fargen på lyset. Se for deg blåt eller fiolett eller hvit eller... noe annet enn lys om du ønsker. Men visualiser noe som DU oppfatter som rensende, helende. Dersom noen har vondt i en skulder, visualiser gjerne at rust løser seg opp og renner ut i en fantasikran eller løses opp i kroppens naturlige avfallsystem.

Gjør det og gjør det. Og dersom du skal gjøre fjernhealing (som er mitt hjertebarn) se for deg personen så sterkt at du føler den er der. Litt det samme som hvis du er forelsket og nesten kan kjenne personen i rommet - visualiser til du får en liknende følelse, og visualiser videre at du gjør det samme som du ville gjort i person.

Men husk å stoppe healingen etterpå. Det kan være greit å vaske hendene i kalt vann. Vann stopper energi og skaper god flyt. Dette fordi at ellers kan det godt hende du på en måte henger igjen i healingen og blir gående i det leeeenge etterpå - og det kan tappe deg for energi. Eller i hvert fall skape en viss ubalanse da du er i fokus "andre" i stede for fokus "meg". Viktig å skille mellom de to tilstandene. Ellers kan man ende opp som apatisk og bare kjenne, og kjenne - ikke bra og ikke utviklende. Det er da jordingen forsvinner og folk blir rosa. Jeg får litt nok av rosa folk som bare flyr :) hehe
Antall ord: 303

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

raVn skrev:jeg har drevet med healing i 3-4 år nå, og i det siste året har jeg begynt å lære energiene å kjenne på et dypere plan.
Det har vært en læreprossess , for ingen healing seanse har vært lik, man møter stadig nye energier, og lærer mye om seg selv i prossessen

Mine personlige erfaring har vært at jeg har måtte lære min egen energi å kjenne før jeg kunne gjenkjenne andres energier, meditasjon har vært viktig for meg, og via meditasjon har jeg lært å expandere min egen energi, eller aura om du vil
Jeg er en håndpålegger, jeg trenger den direkte kontakten med mennesket jeg skal heale, og med hendene 'ser' jeg hvor ubalanse sitter og jobber direkte med de stedene.

En nyere oppdagelse jeg har gjort er at jeg ikke trenger dette , ved å holde på vedkommende , forreksempel i hånden samtidig som jeg tuner inn og går inn i en meditativ tilstand , så får jeg inn direkte bilder , beskjeder og ubalanse, og vedkommende jeg jobber sammen med føler ofte kribling og strømninger i hele kroppen mens dette pågår. Det hele føles som om jeg linker min aura til den jeg jobber med, og jeg kombinerer denne metoden med å direkte jobbe med omerådene som er i ubalanse.

Huh :mozilla_oops: , dette ble omtrent et foredrag :D
Poenget til nybegynnere er:
-Ta tiden til hjelp , tror de færreste blir en god healer over natten.
-Mediter!
- Lær energiene å kjenne , ikke minst dine egne. (jeg gikk faktisk og lot hendene hvile på alt fra planter , dyr , mennesker , gjenstander, bare for å føle at alle energiene føltes forskjellige)

PS... Jeg har fortsatt mye å lære , så om noen ønsker en healing så er jeg i møre og romsdal , send meg en privat melding og vi kan se hva vi kan ordne (gratis selvfølgelig)
Kjempefint at du deler dette, raVn. Jeg har samme erfaring, dog myyye kortere :mozilla_wink: , at en må kjenne seg selv veldig godt før ballen virkelig begynner å rulle.
Antall ord: 352
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !