Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLiving in the 5th Dimension, Releasing Illusions of the 3th

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Svartepus skrev:
kraBat skrev: Enkelt og greit, hold kjeften din, jeg tåler ikke lese sånn piss.. Jeg sprer informasjon og that's it!
Er ikke dette et eksempel på noe som ikke er helt i en lysarbeiders ånd...?
Kanskje for deg.. Ingen eier informasjon i realiteten og er det ikke det som teller.
Jeg kan begynne og kalle visse personer for grunnloven snart, slapp av.
Klart jeg reagerer når jeg føler meg krenka med jeg ''gjennomskuer'' deg komentarer. Ferdig med saken. (deg og hecate)
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Hecate skrev:
kraBat skrev:Enkelt og greit, hold kjeften din, jeg tåler ikke lese sånn piss.. Jeg sprer informasjon og that's it!
Du verden for en holdning fra en lightworker. Hvilken meridian traff jeg som ga et slikt utslag i ditt menneskelige ego?

"Only a fool lean upon his own misunderstanding" ~kraBat~
Haha tenk litt etter, hvem er det som egentlig er ego som da vil si og tenke. Når nettop
du skriver og dømmer meg på det værste utifra hold kjeft, jeg sier igjen hold kjeft jeg gidder ikke, jeg retter til innlegget jeg la ut ikke til deg og meg!
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
Antall ord: 62
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

kraBat skrev:Kanskje for deg...
Ja meg og flere...

...Kommunikasjonen mellom dere på jorden er det dere bruker mest tid på. Desto viktigere er det at denne kommunikasjonen bidrar til å løfte og styrke hverandre i kjærlighet. Alle handlinger og ord har en god hensikt bak seg uansett hvordan det måtte komme ut. Tilgivelse er nøkkelordet. Sårer du deg selv ved å såre andre? Sårer du andre ved å såre deg selv? Du er den andre. Du sårer andre ved å såre deg selv. Du sårer deg selv ved å såre andre. Hvordan ønsker du at andre skal oppfatte deg? Ønsker du å være en lysarbeider med et godt hjerte? Hva skjer når du ikke er i hjertet?...

...For å kunne skape fred i verden trenger menneskene fred i hjertene sine. Fred i hjertet oppstår når alle uoverensstemmelser er borte. Ro og fred i tanker og i sinn. Det starter med deg selv først. Den dagen du har fred i hjertet ditt, og det ikke lenger er noe som kan gjøre deg opprørt fordi du har oppnådd en indre ro, vil du kunne merke forandringer i omgivelsene dine. Du vil skape fredfylte relasjoner...

Selv om det ikke er nøye for deg hvor infoen kommer fra, tar jeg meg likevel bryet med å fortelle at disse sitatene kommer fra:
http://www.ildsjelen.no/phpbb3/viewtopi ... 7b3881f28c
kraBat skrev:Ingen eier informasjon i realiteten og er det ikke det som teller.
Nei, men skal man spre informasjon og opplysning må man også være åpen for både spørsmål og kritikk. Er man en lysarbeider overser man alle evt. dårlige undertoner og svarer på spørsmålet på en forståelsesfull måte...
kraBat skrev:Jeg kan begynne og kalle visse personer for grunnloven snart, slapp av.
Ja, vi er vel alle grunnloven på sett og vis, så det tror jeg ingen ser på som noe negatvt.
Jeg slapper forresten veldig godt av :) Det er jo helg og jeg er fremdeles i et mystisk godt humør som har vart i en måned allerede...
kraBat skrev:Klart jeg reagerer når jeg føler meg krenka med jeg ''gjennomskuer'' deg komentarer. Ferdig med saken. (deg og hecate)
Som lysarbeider burde du heller se på spørsmål som en mulighet til å spre mer info og kunnskap, enn som en krenkelse. Husk også de kloke ordene fra min guru Snuppedilla om at hvis du føler deg truffet, bør du kanskje gå i deg selv og finne ut hvorfor. Deretter kan du bruke det til å jobbe med å bli et enda bedre menneske. En bedre lysarbeider som har fred i både seg selv og i samspill med andre.

Og til slutt: en lysarbeider blir aldri "ferdig med saken". Det er alltid mer å lære og mer å gjøre, både i seg selv og i forhold til andre...
Antall ord: 493
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Hecate skrev:Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
:D Sånn er det. Men fytti katta for noen luxusbatellproblemstillinger dere lager sak ut av, hahaha jenter ass :mozilla_wink:
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

kraBat skrev:
Hecate skrev:Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
:D Sånn er det. Men fytti katta for noen luxusbatellproblemstillinger dere lager sak ut av, hahaha jenter ass :mozilla_wink:
Hva skal vi si da? Mannfolk, azz...klarer ikke å holde orden på kildelitteraturen sin....makan til surrehuer :mozilla_foot:
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Hecate skrev:
kraBat skrev:
Hecate skrev:Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
:D Sånn er det. Men fytti katta for noen luxusbatellproblemstillinger dere lager sak ut av, hahaha jenter ass :mozilla_wink:
Hva skal vi si da? Mannfolk, azz...klarer ikke å holde orden på kildelitteraturen sin....makan til surrehuer :mozilla_foot:
men så har vi alle vært mann eller dame i våres levetider her på jorden :)
Antall ord: 122
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Svartepus skrev:
kraBat skrev:Kanskje for deg...
Ja meg og flere...

...Kommunikasjonen mellom dere på jorden er det dere bruker mest tid på. Desto viktigere er det at denne kommunikasjonen bidrar til å løfte og styrke hverandre i kjærlighet. Alle handlinger og ord har en god hensikt bak seg uansett hvordan det måtte komme ut. Tilgivelse er nøkkelordet. Sårer du deg selv ved å såre andre? Sårer du andre ved å såre deg selv? Du er den andre. Du sårer andre ved å såre deg selv. Du sårer deg selv ved å såre andre. Hvordan ønsker du at andre skal oppfatte deg? Ønsker du å være en lysarbeider med et godt hjerte? Hva skjer når du ikke er i hjertet?...

...For å kunne skape fred i verden trenger menneskene fred i hjertene sine. Fred i hjertet oppstår når alle uoverensstemmelser er borte. Ro og fred i tanker og i sinn. Det starter med deg selv først. Den dagen du har fred i hjertet ditt, og det ikke lenger er noe som kan gjøre deg opprørt fordi du har oppnådd en indre ro, vil du kunne merke forandringer i omgivelsene dine. Du vil skape fredfylte relasjoner...

Selv om det ikke er nøye for deg hvor infoen kommer fra, tar jeg meg likevel bryet med å fortelle at disse sitatene kommer fra:
http://www.ildsjelen.no/phpbb3/viewtopi ... 7b3881f28c
kraBat skrev:Ingen eier informasjon i realiteten og er det ikke det som teller.
Nei, men skal man spre informasjon og opplysning må man også være åpen for både spørsmål og kritikk. Er man en lysarbeider overser man alle evt. dårlige undertoner og svarer på spørsmålet på en forståelsesfull måte...
kraBat skrev:Jeg kan begynne og kalle visse personer for grunnloven snart, slapp av.
Ja, vi er vel alle grunnloven på sett og vis, så det tror jeg ingen ser på som noe negatvt.
Jeg slapper forresten veldig godt av :) Det er jo helg og jeg er fremdeles i et mystisk godt humør som har vart i en måned allerede...
kraBat skrev:Klart jeg reagerer når jeg føler meg krenka med jeg ''gjennomskuer'' deg komentarer. Ferdig med saken. (deg og hecate)
Som lysarbeider burde du heller se på spørsmål som en mulighet til å spre mer info og kunnskap, enn som en krenkelse. Husk også de kloke ordene fra min guru Snuppedilla om at hvis du føler deg truffet, bør du kanskje gå i deg selv og finne ut hvorfor. Deretter kan du bruke det til å jobbe med å bli et enda bedre menneske. En bedre lysarbeider som har fred i både seg selv og i samspill med andre.

Og til slutt: en lysarbeider blir aldri "ferdig med saken". Det er alltid mer å lære og mer å gjøre, både i seg selv og i forhold til andre...
Hehe, jeg er helt enig med det du skreiv hvis det var det du lurte på, untagen og refere til hvor og hva, bare spør ivei jeg er ikke gjerrig på informasjon har slengt det ut gjentatte ganger, til og med referende informasjon :D
Antall ord: 539

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

guardian skrev:
Hecate skrev:
kraBat skrev:
Hecate skrev:Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
:D Sånn er det. Men fytti katta for noen luxusbatellproblemstillinger dere lager sak ut av, hahaha jenter ass :mozilla_wink:
Hva skal vi si da? Mannfolk, azz...klarer ikke å holde orden på kildelitteraturen sin....makan til surrehuer :mozilla_foot:
men så har vi alle vært mann eller dame i våres levetider her på jorden :)
Jeg er jente, men jeg har hårete baller. Eller at de er hårete, det er noe H. har fått det for seg....nei, skal vi la EE Michael få lov til å kutte alle negative energibånd som vi har knyttet i denne tråden og la helgefreden senke seg? Trossalt , var jo hensikten fra kraBat god og jeg beklager at det gikk en liten f... i meg. La oss nå være i 5. dimensjon og legge dette 3. dimensjonstullet bak oss!

En ting til; fordelen med å legge ut kildehenvisning er at andre som blir inspirert kan finne mer informasjon på de sidene. Sånn, nå skal jeg ikke gnåle mer. Peace!
Antall ord: 240
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Hecate skrev:
guardian skrev:
Hecate skrev:
kraBat skrev:
Hecate skrev:Da kan vi le sammen, da!
For jeg ler jo av deg nå. Og egoet mitt...ja det er stort som bare rakkeren, men det skal sabla mye til før jeg lar slengbemerkninger gå innpå meg. Tenk litt over det, du. Du ble sur fordi jeg spurte deg om noe og så ber du meg holde kjeft....jaja, slik er livet. :)
:D Sånn er det. Men fytti katta for noen luxusbatellproblemstillinger dere lager sak ut av, hahaha jenter ass :mozilla_wink:
Hva skal vi si da? Mannfolk, azz...klarer ikke å holde orden på kildelitteraturen sin....makan til surrehuer :mozilla_foot:
men så har vi alle vært mann eller dame i våres levetider her på jorden :)
Jeg er jente, men jeg har hårete baller. Eller at de er hårete, det er noe H. har fått det for seg....nei, skal vi la EE Michael få lov til å kutte alle negative energibånd som vi har knyttet i denne tråden og la helgefreden senke seg? Trossalt , var jo hensikten fra kraBat god og jeg beklager at det gikk en liten f... i meg. La oss nå være i 5. dimensjon og legge dette 3. dimensjonstullet bak oss!
hehe,ja helt enig :) må si at det er en del "småkrangling" her inne noen ganger :P god hælg, og lev i fred og harmoni, det er dit vi skall :)
Antall ord: 242
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links