Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinprøver og prøver men får det ikke til!!!!!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: Joda, Jada

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Skeptikerdama skrev:Visst har jeg opplevd ting jeg ikke kan forklare. Dessuten synes jeg det overnaturlige er spennende og interessant. Men derfra og til å konsentrere energi med bare hendene - det er for dumt.
Hva jeg har opplevd? Vardøger. Folk med underlige evner som definitivt overbeviste meg. Men si meg - hva skal du egentlig med en sånn ball? Hva er nytten av det?

Vil fortsatt hevde at det ikke lar seg gjøre. Og det burde du vite, om du følger med i fysikktimene på skolen.
Hadde du fulgt med i fysikktimene så hadde du vist at det LAR seg gjøre, Det heter Kvantefysikk; overføring av energi mellom ustaile atomer.
Du har oppllevd folk med underlige evner, men aviser grunnlaget for evnene deres.

Det å lage en psi-ball er en treningsøvelse for å trene evnen for energikontroll, ellementert for healere, klarsynte, og alle andre med som du selv kaller det "uvanlige evner".

TT. Det er ikke sikkert du har evnen som skal til for å få det til, men det skader ikke å prøve.
Ett lite tips: Prøv å meditere, da er det mye leter å samle energi, Det kan også være at du har en blokkering ett sted.
Antall ord: 202
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hei

Innlegg av TT »

ja takk for tipset... men jeg prøvde i går å lage en. den lyste ikke men den var der sterkere en noen gang. etter jeg hadde holdt på med den sirka 10 min så kastet jeg den på en drømmefanger, og den bevegde seg! :D
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Joda, Jada

Innlegg av Amfelia »

Xirque Zdataan skrev:
Skeptikerdama skrev:Visst har jeg opplevd ting jeg ikke kan forklare. Dessuten synes jeg det overnaturlige er spennende og interessant. Men derfra og til å konsentrere energi med bare hendene - det er for dumt.
Hva jeg har opplevd? Vardøger. Folk med underlige evner som definitivt overbeviste meg. Men si meg - hva skal du egentlig med en sånn ball? Hva er nytten av det?

Vil fortsatt hevde at det ikke lar seg gjøre. Og det burde du vite, om du følger med i fysikktimene på skolen.
Hadde du fulgt med i fysikktimene så hadde du vist at det LAR seg gjøre, Det heter Kvantefysikk; overføring av energi mellom ustaile atomer.
Du har oppllevd folk med underlige evner, men aviser grunnlaget for evnene deres.

Det å lage en psi-ball er en treningsøvelse for å trene evnen for energikontroll, ellementert for healere, klarsynte, og alle andre med som du selv kaller det "uvanlige evner".

TT. Det er ikke sikkert du har evnen som skal til for å få det til, men det skader ikke å prøve.
Ett lite tips: Prøv å meditere, da er det mye leter å samle energi, Det kan også være at du har en blokkering ett sted.
Jeg selv øver masse med psi-baller, strekker de ut, kaster fra hand til hand osv...det er mye man kan gjøre med dem!! De lærer oss også å føle energiene rundt oss når man blir kjent med energiene.
Antall ord: 247
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: hei

Innlegg av Xirque Z'dataan »

TT skrev:ja takk for tipset... men jeg prøvde i går å lage en. den lyste ikke men den var der sterkere en noen gang. etter jeg hadde holdt på med den sirka 10 min så kastet jeg den på en drømmefanger, og den bevegde seg! :D
Bra..Da fikk du det til. Kjangsen for at du ser at den lyser er liten meg mindre du har evnen til å se artral energi, men du vil kunne kjenne størrelsen på den og kjenne vekta av den. Har du prøvd å gi den videre?
Lykke til videre
Antall ord: 97
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: hei

Innlegg av Xirque Z'dataan »

TT skrev:ja takk for tipset... men jeg prøvde i går å lage en. den lyste ikke men den var der sterkere en noen gang. etter jeg hadde holdt på med den sirka 10 min så kastet jeg den på en drømmefanger, og den bevegde seg! :D
Bra..Da fikk du det til. Kjangsen for at du ser at den lyser er liten meg mindre du har evnen til å se artral energi, men du vil kunne kjenne størrelsen på den og kjenne vekta av den. Har du prøvd å gi den videre?
Lykke til videre
Antall ord: 97
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: hei

Innlegg av Xirque Z'dataan »

TT skrev:ja takk for tipset... men jeg prøvde i går å lage en. den lyste ikke men den var der sterkere en noen gang. etter jeg hadde holdt på med den sirka 10 min så kastet jeg den på en drømmefanger, og den bevegde seg! :D
Bra..Da fikk du det til. Kjangsen for at du ser at den lyser er liten meg mindre du har evnen til å se artral energi, men du vil kunne kjenne størrelsen på den og kjenne vekta av den. Har du prøvd å gi den videre?
Lykke til videre
Antall ord: 97
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hei

Innlegg av TT »

nei ikke ennå :D
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

prøv det, og det å sende den frem og tilbake fra person til person.
Antall ord: 14
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hei

Innlegg av TT »

ok skal prøve :D
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Spennende å jobbe med energi! :mozilla_smile:
Antall ord: 6
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hei

Innlegg av TT »

ja jeg vet hehe :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links