Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNew World Order -- Illuminati

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Alt i en relativ verden kjenner seg selv gjennom dualsimens prinsipper.
Så hvor vil du ?.... ?
Antall ord: 15
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

"I shouted out: Who killed the Kennedies? Cause after all, it was you and me..."

Hvilken sang?
Vi er alle brødre og søstre, vi er alle en del av det hele.
Det finnes ikke separasjon, det finnes ikke grenser imellom oss, annet enn dem vi er med på å opprettholde selv. Vi er alle like skyldige som uforskyldte, vi har et ansvar; et felles ansvar for fellesskapet. Vi må ta vare på hverandre og oss selv.

Kun med kjærlighet kan en beseire hat.
Antall ord: 85
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 182
Startet: 24 Jan 2005 19:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Meum »

Her er en grei oversikt over hva eliten driver med: http://www.attac.no/meninger/1123750209
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

ludoburgero skrev:"I shouted out: Who killed the Kennedies? Cause after all, it was you and me..."

Hvilken sang?
Vi er alle brødre og søstre, vi er alle en del av det hele.
Det finnes ikke separasjon, det finnes ikke grenser imellom oss, annet enn dem vi er med på å opprettholde selv. Vi er alle like skyldige som uforskyldte, vi har et ansvar; et felles ansvar for fellesskapet. Vi må ta vare på hverandre og oss selv.

Kun med kjærlighet kan en beseire hat.

Veldig sant. Og så legger jeg merke til at paranoian har relativt gode kår under denne tråden. :mozilla_wink:
Antall ord: 108
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

dagnass skrev:

Veldig sant. Og så legger jeg merke til at paranoian har relativt gode kår under denne tråden. :mozilla_wink:
Ja, og en ting jeg har merket meg er:
redsel fører til at ordet paranoia blir brukt om selv de mest jordnære og realistiske skildringer straks noen fornekter virkeligheten slik den forekommer.

Paranoia er en ting. Å være inkluderende nok til å prakke på alle den påminnelse om at man må bry seg om hverandre er en annen ting. Jeg håper ihvertfall at de to fenomenene (om de kan kalles det), kan holdes adskilt.

Det er viktig å bry seg. Og det er viktig å ikke leve i frykt.
Antall ord: 113
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Virker som om folk her faktisk prøver å nesten bortforklare denne tråden som jeg startet?!?! Gi meg da bevis på at neida, dette stemmer overhodet ikke. Det er ikke noe "new world order" osv.. dette er bare pisspreik?
Det var ikke meningen å skape frykt eller paranoia ved å starte denne tråden. Bare syns at en sak som denne burde komme frem i lyset.
Burde sikkert ikke trekke tråder mellom illuminati og nazismen, men vi ville jo såklart brukt all vår makt på å stanse en ny tid med nazisme? Ikkesant? Hvis du så at flere og flere land i verden begynte å vise tegn til nazisme, ville du ikke reagert da?
Beklager, men jeg er veldig skeptisk til mennesker generellt...Har vel opplevd svik og skuffelse og sett for mye vondt til at jeg blindt tror at alle mennesker er "gode"... At mange mennesker er kapable til å gå inn i en gruppe som "illuminati", det tviler jeg desverre ikke på.
Bare se på nazismen...det spredde seg som en pest over store deler av verden. Og det startet i det små..en liten gruppe.. de fikk med seg flere og flere og hitler var jævli flink til å snakke for seg og overbeviste millioner av mennesker.. scary....Det sitter tilogmed folk den dag i dag og sier at Jødene IKKE ble forsøkt utryddet!!
Men sier ikke at det finnes unntak :-) Det er mange fantastiske mennesker der ute også. Ingen tvil om det....
Antall ord: 246
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uenord
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 09 Okt 2007 13:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av uenord »

ludoburgero skrev:
dagnass skrev:

Veldig sant. Og så legger jeg merke til at paranoian har relativt gode kår under denne tråden. :mozilla_wink:
Ja, og en ting jeg har merket meg er:
redsel fører til at ordet paranoia blir brukt om selv de mest jordnære og realistiske skildringer straks noen fornekter virkeligheten slik den forekommer.

Paranoia er en ting. Å være inkluderende nok til å prakke på alle den påminnelse om at man må bry seg om hverandre er en annen ting. Jeg håper ihvertfall at de to fenomenene (om de kan kalles det), kan holdes adskilt.

Det er viktig å bry seg. Og det er viktig å ikke leve i frykt.
Det er interessant dette, å se at selv på dette forumet blir paranoid-diagnosen utdelt på samme vis som "der ute".

Det er også interessant å se at stiller man kritiske spørsmål til myndighetene, ja, kanskje til og med antyder at de kan ha andre hensikter enn de offisielle, så er ikke veien lang til merkelappene "paranoid" og/eller "konspirasjonsteorier".

Det er nesten en automatisk refleks: Kritiser psykiatrien og vips! du er et psykiatrisk tilfelle selv! Antyd at kanskje staten har skumle planer mot folk (noe historien viser den alltid har hatt!) og vips! konspirasjonsteorier og paranoia med en gang.

For.. Staten gjør da ikke slik! Det er ikke slik vi er blitt opplært til at samfunnet og staten fungerer.
Tips: En ting er hva man er blitt fortalt, noe annet er hva som faktisk skjer!
Men vi blir så innprenta med dette at mange fanden ikke ser det når det skjer foran øya deres en gang! "Må være et unntakstilfelle", "råtne epler", "de må ha fortjent det", "det er sikkert ikke så galt som man skal ha det til" osv.

Vi er blitt opplært til å se verden på en slik måte at påstander om menneskefiendtlige aktiviteter fra statens side mot folket blir for fantastiske. De bryter totalt med det bildet vi er blitt flasket opp med.
Trygge staten. Beskytter deg. Du er staten. Uten staten, totalt kaos. Staten er snill. Ja da....

Glem det du har lest!
Avlær deg det!

Kall en spade en spade. Hvordan styres verden. Etter hvilke prinsipper, etter hvilke regler. Glem hva de s i e r den styres etter. Hvordan er det den f a k t i s k styres !

Realpolitikk!

Da blir alt forståelig.
Da er det fantastiske og usannsynlige verken fantastisk eller usannsynlig lenger. Men ofte en selvfølge.

Så rolig nå, med disse psykiatriske diagnosene som slenges rundt her!
;)
Antall ord: 434
utelukker ingenting

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uenord
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 09 Okt 2007 13:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av uenord »

Tok en rask titt for å se om det var enkelt å finne en norsk definisjon på realpolitikk, om noen skulle trenge det. Fant at det ikke var så mye! Selv ikke wikipedia har det!

Første treff

realpolitikk, en politikk som til enhver tid bestemmes av de faktiske forhold og ikke av idealistiske mål.
http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9329334

Litt lenger ned, fra en lengre artikkel "Den realpolitiske terror":

-klipp-

Her bør den nytenkningen Hoem etterlyser, sette inn, og da kanskje vi kan begynne med den moderne ”realpolitikkens” teoretiske opphavsmann – den italienske renessansetenkeren Niccolò Machiavelli.

Machiavelli er kjent for sitt skille mellom offentlig og privat moral: De løgner og skitne triks vi forkaster blant statens borgere, forvandles til dyder blant statens ledere. I denne tankegangen har det statlige maktapparatet en egenverdi, og alt som på en eller annen måte tjener staten, har instrumentell verdi, om det aldri så mye strider mot normale moralske normer. Machiavellis synspunkter er ført videre av Thomas Hobbes og av senere ”realister” i samfunnsvitenskapen, den bærer i seg kimen til fascistisk teori og praksis, representert ved for eksempel Carl Schmitt og Mussolini, og den inngår som legitimeringsgrunnlag for mange av de kriger som har vært ført i nasjonalstatens navn.
http://home.online.no/~ivajoha/nato/realpolitiske.html

:)
Antall ord: 223
utelukker ingenting

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Deep Space skrev:Virker som om folk her faktisk prøver å nesten bortforklare denne tråden som jeg startet?!?! Gi meg da bevis på at neida, dette stemmer overhodet ikke. Det er ikke noe "new world order" osv.. dette er bare pisspreik?
Det var ikke meningen å skape frykt eller paranoia ved å starte denne tråden. Bare syns at en sak som denne burde komme frem i lyset.
Burde sikkert ikke trekke tråder mellom illuminati og nazismen, men vi ville jo såklart brukt all vår makt på å stanse en ny tid med nazisme? Ikkesant? Hvis du så at flere og flere land i verden begynte å vise tegn til nazisme, ville du ikke reagert da?
Beklager, men jeg er veldig skeptisk til mennesker generellt...Har vel opplevd svik og skuffelse og sett for mye vondt til at jeg blindt tror at alle mennesker er "gode"... At mange mennesker er kapable til å gå inn i en gruppe som "illuminati", det tviler jeg desverre ikke på.
Bare se på nazismen...det spredde seg som en pest over store deler av verden. Og det startet i det små..en liten gruppe.. de fikk med seg flere og flere og hitler var jævli flink til å snakke for seg og overbeviste millioner av mennesker.. scary....Det sitter tilogmed folk den dag i dag og sier at Jødene IKKE ble forsøkt utryddet!!
Men sier ikke at det finnes unntak :-) Det er mange fantastiske mennesker der ute også. Ingen tvil om det....
Før vi kan si om det er noe New World Order, kanskje du kan definere hva det er? Hvor du har det fra, osv.

Illuminatus ble stiftet 1. mai 1776 av Adam Weishaupt, og ble forbudt og nedlagt i 1785.
Noen mener den fortsatt lever, men vi har særdeles lite grunnlag for å tro at Illuminatus overlevde det attende århundre.
Antall ord: 310

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 182
Startet: 24 Jan 2005 19:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Meum »

Idèer kan verken forbys eller nedlegges. Dette er Weishaupts idèer og Illuminatis program:

All religionsutøvelse skal forbys, unntatt de doktriner som kan bli brukt av Illuminati.
All nasjonalitet skal avskaffes og enhver følelse av å tilhøre en nasjon skal undermineres.
All eiendom, privat som statlig, skal gradvis overtas av Illuminati.

Så er det opp til enhver å finne ut om det kanskje er dette som er i ferd med å skje.

Sammenhold også med inskripsjonen på The Georgia guidestones som ble reist omkring 1980:

1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
2. Guide reproduction wisely - improving fitness and diversity.
3. Unite humanity with a living new language.
4. Rule passion - faith - tradition - and all things with tempered reason.
5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
7. Avoid petty laws and useless officials.
8. Balance personal rights with social duties.
9. Prize truth - beauty - love - seeking harmony with the infinite.
10.Be not a cancer on the earth - Leave room for nature - Leave room for nature.
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

En stor ros til uenord for mange sterke og aktuelle ord i denne tråden! :)

Altså - det er så latterlig naivt å tro at det IKKE finnes mennesker der ute med makten og muligheten (som de har anskaffet seg på diverse vis) som vil redusere verdens befolkning kraftig. Nå ser vi jo at vi har hatt en kolossal økning i verdens befolkning i alle disse år. De siste hundre årene har jo vært helt hinsides. Før eller siden vil det bli problemer utav det. At noen tenker kynisk og vil gjøre noe med den saken allerede nå fremstår like sannsynlig for meg som at noen på den "andre siden" ser at kreft begynner å bli et stort problem og tester ut vaksiner og medisiner og diverse på forsøksdyr (kynisk det og!) for å helbrede menneskeheten fra kreften (som også har hatt signifikant økning med årene).

Det finnes "gode og onde mennesker", om vi vil velge å se det på den måten.
Egentlig ville jeg kalt det forskjellige mennesker med forskjellige hensikter og idéer, forskjellige ønsker og visjoner, krav til seg selv og krav til andre.
Det ligger mye imellom der; finesser og hvorvidt de tenker mer på den tiden de lever i akkurat nå, eller om de tenker på sikt - frem i tid (langt eller nær fremtid?), om de vil gjenskape historien/fortiden etter deres lidenskap til visse ideologier som forelå da, eller om de vil skape revolusjon på sett og vis; konstruktivt eller destruktivt, det være seg alt etter "behovene" og idéene til disse mennesker og hvilke formål de ser, hvilke utbytter de får, eventuelt at de tenker på "jordas balanse" som jo står i The Georgia Guidestones.

Hvorfor skal det være rare tanker?
Hvorfor skal noen stemples bare fordi om de velger å tenke annerledes og lete etter andre muligheter enn de som blir servert gjennom de mest lettleste kanalene med størst kringkasting, autoritet eller anerkjennelse?

Jeg velger å se det på lik linje som at jeg, o'store kresenpaven som jeg er stemplet som, velger å lete etter alternativ musikk. Ikke fordi det nødvendigvis er bedre enn samlebåndmusikken som spilles på radio - nei, IKKE for å være konsekvent eller prinsippfast. Jeg liker bare ikke det repetive, det enkeltkjedelige, det middelmådige og likegyldige, det døve og grusomt lite gjennomførte, når det finnes så uendelig mange alternativer i denne verden, når det er et så stort mangfold som det er.
Nå er det et langt sprang fra kvantitet til kvalitet, og smak og behag er delt, og preferanser er alt fra A til Å fra person til person, ja vi er vidt forskjellige mennesker med forskjellige ønsker... så hvorfor ikke prøve å finne noe eget? Hvorfor gli inn i den glemte mengden hvor alle må ha noe døvt til felles?
Hvorfor ikke oppsøke muligheter og oppdage noe nytt?
Så kjært og egent det blir straks du forstår det, så mye mer integrert du blir med deg selv og det du oppsøker, så sterkt du peker deg ut fra mengden.

Flertallet har ikke alltid rett. Ikke fåtallet heller.
Uansett er det ihvertfall jævla feigt å stole på det du leser i avisa.
Det tyder på at du viser lite initiativ til at resten av verden skal ha det bra, så lenge du i ditt eget liv har lite nok problemer slik at du kan takle hverdagen din.
For det å godta at en hel verden manipuleres gjennom svadanyheter, slik at de formes til å bry seg om totalt unyttige ting som sladder om kjendiser, etc, det er rett og slett en forbrytelse i mine øyne. Å ta vekk fokus fra alt det viktige som skjer i verden.
Med tiden har mediene mistet sin plikt: nemlig å holde oss borgere underrettet om hva som VIRKELIG skjer i verden. Det har snudd til det omvendte.
Det er en skremmende virkelighet som er veldig lik den som er beskrevet i "1984".
Vi er der allerede, og jeg tror det vil bli verre.
Til slutt vil vi ikke reagere på det, for vi formes på alle måter det lar seg gjøre til å akseptere det. Til enhver tid testes vår toleranse ovenfor vold, grusomheter, seksuelle avvik, groteske bilder lanseres som komiske og ydmykelse er plutselig blitt en diffus forveksling av den såkalte "selvironien".

Vi er forvirrede stakkars mennesker.
Klar til å ledes inn i enda flere overtramp mot menneskeheten.
Alt er så på nippet til å være fullkomment klart til dette.
Slik ser jeg det. Og jeg tror det finnes mye sannhet i "offisielle forklaringer",
selv om gjerne saken blir pakket inn i gullfolie og vinkles og manipuleres til det utroligste. Vi har rett og slett sett for mange smile og gråte på film, sett for mange vennlige selgere som bare vil oss beste med støvsugeren sin, og opplevd for mange overtramp mot vår identitet i form av reality-TV og ikke minst vi gutter - i Forsvaret.
Vi er grundig hjernevasket, det håpes at vi skal klare å glemme historien,
det håpes at vi skal godta den nye ordningen.
Noen står absolutt og hånflirer oss når de får oss til å tro at vi er så ubetydelige bare fordi vi er så mange nå. Det er snakk om at alle vil ha sine femten minutter.
Ikke faen. Hvem er de til å si slikt? Når først hele verden er spurt, enhver mann og kvinne som er i stand til å snakke, så er det rettferdige målinger på gang.
Meningsmålinger? Dem hengir vi oss til...
hvor mange ganger har ikke venninna di eller kompisen din sagt:
"De sier den skal være bra..."
"De sier visst at det er fordi..."
De, de, de... ja, de...
Hvem er de?

Tror vi skal kvitte oss med dette presset, disse villedende tankene våre... våre egne usikkerhet som fører til disse tankene om at vi må være som alle andre, tro på det alle andre gjør, lese det samme, se det samme på TV, høre samme musikken på radioen... alt bare for å få innpass. Det bygger oss opp til å bli overfladiske. Og at vi ikke ser det... det kan jeg ikke begripe... vi vil jo bare så gjerne følge med i tiden, for hva enn det koster. Og det koster oss jo noe, for alt går begge veier. Alt er prioriteringer.
Snart burde vi prioritere fremtiden, slutte å tenke "egoistisk" (jeg liker bedre begrepet jeg så spontant vil kalle "masseegoismen" som eksisterer idag, siden vi tross alt har et felles ansvar ovenfor hverandre som mennesker og levende skapninger på denne jorda).
Vi skal tross alt ha det bra, og det vil jeg at mine fremtidige barn og barnebarn også skal. Så får vi heller kolonisere månen og Mars og hva enn NASA vil finne på...
vi blir nok mange etter hvert. Men naturen selv har også sin gang, og pandemier og annet vil utslette oss etter hvert. De sterkeste vil overleve, nok en gang.
At noen mennesker vil ta denne saken i sine hender og utslette oss med våpen og gift... det er grusomt!

Tenk kjærlighet, lev kjærlighet og spre den.
Antall ord: 1211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Nov 2005 22:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Seraphim »

ziw skrev:
? skrev:Elite??

mener du virkelig at det er en Elite??
Det finnes kun tre personer i verden som med et tasterykk kan utslette deg, meg et firma , ja hva som helst.
Den ene er i usa en i østen og en i jepp norge . Dette er opplysninger jeg ikke skal vite men , hihi vet no likavell da,,, og no vet du det også. Da er vi litt elite vi også
Jadda.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det jeg merker utifra min bevissthet er at de som reagerer sterkt på info om denne New World Order eller mørke ordener i Jordas historie er at de muligens også er redd for sin mørke sider....og ta et oppgjør med dem - gi slipp på dem...kjenne på dem - gi dem kjærlighet/lys - tilgi dem og så gi slipp - balansere lyse og mørke sider er viktig om en vil jobbe bevisst med seg selv.

Personlig har jeg også erfart det - jeg har unngått mye mørk informasjon om Jordas historie om det ene og det andre fordi jeg var redd for min egen mørke sider........i en verden som denne er det uungåelig at det eksisterer og har eksistert konspirasjoner. Det er jo naturlig siden vi lever i en så dualistisk verden...godt vs ond...light vs dark.....positivt vs negativt osv osv.....kontroll vs fri vilje osv osv

Jeg har erfart flere mørke sider ang Jordas historie og hva som skjuler seg ang fragmenter av jordas kollektive mørke bevissthet......og fordøyd det. Ikke alt - men noe.

I vår underbevissthet - så har vi erfaringer fra andre planeter i vår solsystem hvor det var liv.....før vi entret Jorda....på Venus,Maldek(som nå er asteroider - planet sprengt i filler) og Mars. Arketyper i vår underbevissthet spiller en viktig rolle i våre liv og om man er bevisst på visse arketyper som jeg forklarer her så vil man også lettere gi slipp på mønstre man har i sin bevissthet. Underbevisstheten rommer endel interessant informasjon om våre inkarnasjoner her på Jorden og de andre nevnte planeter i vår solsystem blant annet.
Antall ord: 288
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

...men David?

Hvis man gir slipp på "sine mørke sider" og tankene om de dystre konspirasjonene som rett og slett er ødeleggende for samfunnet her på jorden...
da ignorerer man jo i samme slengen mye ondskap.
Og det blir feil, vel?

Jeg vet at hat kun kan bekjempes med kjærlighet.
Hat mot hat fyrer opp under en evigbrennende ond sirkel.
Så på mange måter kan jeg forstå og være til dels enig i det du her sier.

Problemet oppstår bare iogmed at jeg tror første steget er informasjon, at den skal være fri og tilgjengelig for alle. Slik får vi ærlighet, åpenhet og dermed et solid og godt grunnlag for videre kjærlighet som kan basere seg på dette.
Først da kan man gi slipp på "de mørke sidene sine", når de ikke lengre finnes.
De ødeleggende krefter må stoppes. Om det så må gjøres med kjærlighet.
Og akkurat der tror jeg ikke det er nok å gi seg selv en klem, akkurat...
Andre som trenger den mer---
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Ludo,Å gi slipp betyr at man integrerer det i sin bevissthet og er mer balansert. Så en har det i seg - men det er ikke en blokkering lenger i følelseskroppen sin.

Følelser er utrolig undervurdert i vår kultur. De er mer mektig og kraftigere enn vår mentale side. Følelsene er vår link til det spirituelle. Og løse opp knuter og blokkeringer i følelseskroppen så vil man være mer mottakelig for det åndelige - multidimensjonelle selv.

Kjærlighet handler om så mye - å skape en bedre verden handler om å jobbe med seg selv og skape positive bånd,grupper eller hva det skal være i denne verden. Og følge den naturlige evolusjonen i sin bevissthet innebærer at man følger en vei hvor man ikke lar seg rive med de negative tingene som skjer i verden - man registrerer det - løsriver seg fra det- følelsesmessig....

Det handler om frekvenser i sin bevissthet - og følge naturlige evolusjonen(som Maya-kalenderen gjør) i livet sitt så får man læring og veiledning når man er moden og en vil få det kontinuerlig. Det er det ingen som har kontroll over ang hva. Det har foregått en voldsom frekvenskontroll i mange århundre her på Jorden - tv og internett innehar også frekvenser - og om man ikke er bevisst på å jobbe med seg selv og løsrive seg fra diverse følelsesmessige blokkeringer for å få ut sitt multidimensjonale - åndelige potensialet - så vil man lettere være et offer for frekvenskontroll i media og overalt i samfunnet.

Kjærlighet er en av de sterkeste frekvensene man kan få mye tilgang til,som du er åpen for. Og gi næring til det og skape positive ting i livet vil være veldig bra for verden - for Moder Jord og vår kollektive bevissthet. Og kjærlighet handler så mye mer om et vanlig parforhold,være glad i mennesker rundt en - familie og venner - eller klemmer...det er uendelig mye mer.....

Det som skjer i 2012 og etter det så vil jordas bevissthetsfrekvensen blir kraftig oppgradert og det vil føre til at de som ikke er bevisst på å jobbe med seg selv og spesielt ang følelsesmessige blokkeringer - som innehar visse frekvenser - bli veldig kaotisk og frustrerende. En får gjøre det man tiltrekkes mot - men å følge naturlig evolusjon i sin bevissthet så er man på trygg grunn - man følger Moder Jords dypere frekvenser og det handler om å følge livets naturlige evolusjonsfrekvens som Maya-kalenderen er en stor bærer av. Tiden vil vise hva som vil skje i 2012 og etter det.

Ordene frekvens og multidimensjonale selv vil bli mer og mer brukt i årene som kommer. Flere vil forstå at vi har hjerne og bevissthet som kan fintune seg inn på diverse frekvenser i Universet - i vår galakse - av multidimensjonellt art.
Antall ord: 488
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links