Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNew World Order -- Illuminati

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Ordene fra Yoda er fine å tenke på og de stemmer jo:
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

Men man skal ikke stole på at kjærlighet kan redde verden. Hvorfor ikke? Jo fordi mennesket er det mest destruktive "dyret" på planeten. Sånn har det vært fra tidenes morgen. Helt fra mennesket kom til jorden på en eller annen måte og frem til idag. De eneste som kanskje er i nærheten av å ha et ikke-destruktivt liv, er vel kanskje buddhistene?

Å være bevisst på hva som skjer i verden er sunt. Vi har teknologi som gjør at vi kan få all informasjon vi ønsker. Ingen begrensninger. Selv er jeg enormt skuffet over mennesket og er skamfull med tanke på hva vi har gjort gjennom tidene. Vi forbedrer oss ikke heller.. Det er jo det værste. For meg er det helt uforståelig å tenke at en person ikke har empati i seg, men sånn er det faktisk...man må få lov å være skeptisk.
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Deep Space,jeg skal ramse opp for deg utifra min minnebank som jeg har kommet mer og mer i dypere kontakt med hvor det var høyt utviklete kulturer - dvs evnen til kjærlighet...
Druidene i England(Glastonbury,Avebury,Stonehenge),
Nord-Amerikanske indianerstammer som levde i fred i visse epoker,
Inkaene i Peru i visse epoker, det samme med Mayaene(i noen epoker),Det gamle Egypt når Solguden Ra(er egentlig en erkeengel fra Pleiadene) var der..og mange mange andre kulturer har storhetstider hvor de hadde solid dose med kjærlighetsfrekvensmottakelighet.

Når du sier at kjærligheten ikke vil være med å redde vår planet så speiler du ditt indre - din evne til å motta kjærlighet til deg selv....følelsesmessige blokkeringer....skal du erkjenne at kjærlighet har mye for seg så må du jobbe uendelig mye mer med deg selv - fordi følelseskroppen har solide forbindelser til vår spirituelle kropp - vår mentalekropp har det med vår fysiske kropp. Det virker som om du er for mye i det mentale.......

De mektigste frekvensene i Universet - de kraftigste er kjærlighetskraften. Og vår mektigste frekvens er følelseskroppen - den er mer mektig enn mentalkroppen. Balansere dette er viktig i første retning.

Vi bærer endel ting fra tidligere liv som er lagret i vår følelseskropp...og når man ikke bearbeider barndommen - tidligere liv - og følelser tilknyttet dette så kan man fort bli for mye i den intellektuelle - eller mentale verden.....og da får man ikke særlig tilgang til kjærlighetsfrekvenser eller ha noe særlig dialog med det spirituelle. Når man jobber kontinuerlig med å gi slipp på visse mønstre i følelsesregisteret sitt og åpner opp for dypere relasjoner til Moder Jord så vil man lettere være åpen for det jeg sier.

Og om man skal løsrive seg fra det du tenker i siste avsnitt,Deep Space - så må man tørre å gi slipp på følelsesmessige ting som ligger der som lokk i følelseskroppen. Og du proijserer ikke bare hva som skjer i verden - men også i din bevissthet. I alle våre bevissthet - men noen har vært flinkere til å gi slipp enn andre og dermed er de mye mer optimistiske og de er mer mottakelig for kjærlighet og ikke minst har sterkere relasjoner til Moder Jord og multidimensjonelle sfærer.
Antall ord: 404
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Undring
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 24 Sep 2006 21:17
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Undring »

Jeg leste et sted at..

De negative føleslsene vi skaper synker inn i jorden, blir reflektert ut igjen av kjernen og skader mange.. innkludert vår jord.
Mens de positive følelsene, og viktigst av alle kjærlighet, skyter til værs, blir reflektert tilbake av himmellegemene der ute til bake til jorden og oss, og varmer verden over..

Syns det er et veldig vakkert bilde på hvorfor hva vi føler og gjør har så mye å si for oss alle på jorden utover vår lille lokale sfære.. og at hvert enkelt individ betyr så utrolig mye..
Jeg tror bokstavelig på denne tanken, så når jeg tenker, føler og handler i og av kjærlighet, vet jeg at det har en posetiv effekt på henne (jorden selv) og mennesker verden over :)

En stor motivasjon for meg til å hente frem det beste i meg selv, og kun det..
Antall ord: 153
Jorden er vakker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links