Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLaw Of Attraction

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Ingenhar sagt at det er enkelt, men det er værdt et forsøk. Når jeg får det til, så hvorfor skulle ikke andre få det til da?

Jeg brukte tid på å snu mitt tankemønster, men med tanke på min bakgrunn, så er jeg svært takknemlig i dag for at jeg har kommet så langt. Og jeg har mest meg selv å takke, for jeg har jobbet bevisst for å få det bedre. I dag har jeg det jeg har behov for og kanskje mer til. Livet mitt er flott nå. Vis takknemlighet, det er viktig!
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

The law of attraction har hjulpet meg kjempe mange ganger etter at jeg leste boken og begynte med det, det virker hvis man bare tror på det :D
Antall ord: 27
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Innlegg av Tosak »

Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?
Antall ord: 106
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Tosak skrev:Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?
hva med å lese?
Dj_Devil skrev: Min er at eg skal tjene mer en far min..
Han er så stormans gal at det skader han at hans uduglige sønn tjener mer enn han ;)
Eg tjener den dag i dag mer en han ;)
2 år siden eg bestemte meg for det ;)

Så for noen få uker siden så var eg positiv mot at eg skulle møta jenta i mine drømmer..
Ser jo hvordan det ente ;)

Neste er at eg skal kunne ha råd til å bygge mitt eget selv designet hus for min fremtidige familie ;)
Driver son smått å tenker den ut...
Har ide'er i hode som eg snart skal sette meg ned å tegne ;)
ting trenger ikke manifistere seg rett foran tryne på en for å ha opplevd det samme ;)
Antall ord: 240
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Tosak skrev:Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?
Her er 30 min av The Secret filmen for er blitt laget:

http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8

Her er det mange som forteller historier om hvordan de har oppnådd det de har ønsket seg. De forteller også en del om "the law of attraction"
Håper det hjalp litt :mozilla_laughing:
Antall ord: 162
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Innlegg av Tosak »

Takk for linken -Astarte- ! :)
Dj_Devil:Høres ut som det meste ordner seg for deg.Man kommer langt med en positiv innstilling, det er også min erfaring.Lykke til med husprosjektet ditt!
Antall ord: 33
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Tosak skrev:Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?
Ja, det funker, kjære deg :) ikke tvil :D

det funker på meg, alt jeg tenker på med mye energi, får jeg inn i mitt liv, enten det er godt eller dårlig. Gruer jeg meg til en ting, foreksempel at jeg skal snakke foran en forsamlig på over hundre personer, så tenker jeg at etterpå, når jeg er ferdig, skal jeg være fornøyd og folk skal komme bort til meg og si " god gjort" . Når jeg gjør det på den måten, føler jeg en ro inni meg, fordi jeg TROR på at det vil skje, og dermed skjer det.

For rundt en og en halv måned siden sa jeg til mine venninner "nå skal jeg bevise at the secret funker, bare vent. jeg har satt meg et mål, jeg skal ha kjæreste innen 6 uker" Mitt siste ordentlige forhold var for 3 år siden. Da det hadde gått 5 uker begynte jeg å snakke med Dj_Devil over mobil, vi hadde delt nr siden vi skulle på messa begge to.

Det ente med at vi den første dagen bare skrev og skrev mer og mer til hverandre, til det ente med at vi traff hverandre FØR messen, fordi vi ikke ville vente :D nå har vi aldri hatt det bedre sammen :D :D :D

The secret funker, enten du liker det eller ikke, enten du anerkjenner det eller ikke :) Tro på det :D

Jeg kan også fortelle en litt mindre betydningsfull historie. For noen uker tilbake satt jeg plutselig på rommet mitt og tenkte på bladet Nemi, og jeg tenkte på en spesiel rute jeg hadde lagt merke til en stund tilbake. og jeg tenkte "hvordan var det nå den var igjen" dagen etter var jeg i oslo på literaturhuset, på bokhandelen der. Der så jeg en tykk nemi bok som jeg tittet litt i, den første siden jeg fikk opp var en side med akkurat den stripen jeg hadde tenkt sånn på kvelden før.

Så mitt svar til deg er klart det funker. Tro det, prøv det. :D :D :D
Antall ord: 458
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Medi skrev:
Tosak skrev:Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?
Ja, det funker, kjære deg :) ikke tvil :D

det funker på meg, alt jeg tenker på med mye energi, får jeg inn i mitt liv, enten det er godt eller dårlig. Gruer jeg meg til en ting, foreksempel at jeg skal snakke foran en forsamlig på over hundre personer, så tenker jeg at etterpå, når jeg er ferdig, skal jeg være fornøyd og folk skal komme bort til meg og si " god gjort" . Når jeg gjør det på den måten, føler jeg en ro inni meg, fordi jeg TROR på at det vil skje, og dermed skjer det.

For rundt en og en halv måned siden sa jeg til mine venninner "nå skal jeg bevise at the secret funker, bare vent. jeg har satt meg et mål, jeg skal ha kjæreste innen 6 uker" Mitt siste ordentlige forhold var for 3 år siden. Da det hadde gått 5 uker begynte jeg å snakke med Dj_Devil over mobil, vi hadde delt nr siden vi skulle på messa begge to.

Det ente med at vi den første dagen bare skrev og skrev mer og mer til hverandre, til det ente med at vi traff hverandre FØR messen, fordi vi ikke ville vente :D nå har vi aldri hatt det bedre sammen :D :D :D

The secret funker, enten du liker det eller ikke, enten du anerkjenner det eller ikke :) Tro på det :D

Jeg kan også fortelle en litt mindre betydningsfull historie. For noen uker tilbake satt jeg plutselig på rommet mitt og tenkte på bladet Nemi, og jeg tenkte på en spesiel rute jeg hadde lagt merke til en stund tilbake. og jeg tenkte "hvordan var det nå den var igjen" dagen etter var jeg i oslo på literaturhuset, på bokhandelen der. Der så jeg en tykk nemi bok som jeg tittet litt i, den første siden jeg fikk opp var en side med akkurat den stripen jeg hadde tenkt sånn på kvelden før.

Så mitt svar til deg er klart det funker. Tro det, prøv det. :D :D :D
Åe, for en søt historie! :mozilla_smile: Jeg visste ikke at du og Dj_Devil var kjærester^^
Antall ord: 479
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

-Astarte- skrev:Åe, for en søt historie! :mozilla_smile: Jeg visste ikke at du og Dj_Devil var kjærester^^
takk :D

ja, dj er ganske fantastisk :D jeg er veldig heldig :D :D :D
Antall ord: 31
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Law of Attraction(LoA).

Den korte versjonen; er grei å starte med og treng du meir info vil du faktisk finne den ved hjelp av LoA.

Det handler om å være positiv, finn det positive ved alt rundt deg, behandle alle rundt deg positivt, sette deg høge mål, tenke stort, fokusere på det du vil oppnå, heile tida positiv, sett di ære i å oppnå det du vil på ein positiv og god måte. Du må tenke på det du vil oppnå, fokusere på det du vil oppnå, bli det du vil oppnå, bli ett med målet ditt, føle og tenke målet.

Tanken er ditt viktigaste verktøy, lær deg å tenke framover, tenk framtida og dine mål før du kjem dit, tanken må bli positiv uannsett situasjon, du må bli ett med den positive tanken, tenke det ofte, fokusere på det du vil oppnå, fokusere med lidenskap, visualisere ditt mål med tankane ved hjelp av ein god og positiv følelse og du vil lykkast. Prøv dette på alt i livet ditt, start gjerne med kjærligheten du har eller søker.

Tanker og følelser skaper det livet du ynskje å leve.

Så kan du seie at livet er både positivt og negativt, at dette er humbug, men det har faktisk noko å seie kva fot du står opp med kvar dag. Korleis du takler dei dagane du står opp med feil fot.

Alt i livet er ikkje positivt, men nedturane kan du ta aleine utan at nokon får vite det(vanskeleg og kreve sterk psyke) eller du kan ta nedturane saman med nokon du stoler fullt og fast på(dere hjelper kvarandre under nedturane utan at andre får vite det). Det viktigaste er at nedturane må taklast konstruktivt, dvs at du omformer det negative til noko positivt. Neste steg på veien er å forvandle alt negativt til noko positivt, gjerne fortast mogleg, slik at dei negative impulsane ikkje får påvirke ditt positive nye "jeg". Det lar seg gjere, men kreve omstilling av tanker og følelser, fokus, lidenskap og sterk vilje.

Lykke til!
Antall ord: 358
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

madjava skrev:Law of Attraction(LoA).

Den korte versjonen; er grei å starte med og treng du meir info vil du faktisk finne den ved hjelp av LoA.

Det handler om å være positiv, finn det positive ved alt rundt deg, behandle alle rundt deg positivt, sette deg høge mål, tenke stort, fokusere på det du vil oppnå, heile tida positiv, sett di ære i å oppnå det du vil på ein positiv og god måte. Du må tenke på det du vil oppnå, fokusere på det du vil oppnå, bli det du vil oppnå, bli ett med målet ditt, føle og tenke målet.

Tanken er ditt viktigaste verktøy, lær deg å tenke framover, tenk framtida og dine mål før du kjem dit, tanken må bli positiv uannsett situasjon, du må bli ett med den positive tanken, tenke det ofte, fokusere på det du vil oppnå, fokusere med lidenskap, visualisere ditt mål med tankane ved hjelp av ein god og positiv følelse og du vil lykkast. Prøv dette på alt i livet ditt, start gjerne med kjærligheten du har eller søker.

Tanker og følelser skaper det livet du ynskje å leve.

Så kan du seie at livet er både positivt og negativt, at dette er humbug, men det har faktisk noko å seie kva fot du står opp med kvar dag. Korleis du takler dei dagane du står opp med feil fot.

Alt i livet er ikkje positivt, men nedturane kan du ta aleine utan at nokon får vite det(vanskeleg og kreve sterk psyke) eller du kan ta nedturane saman med nokon du stoler fullt og fast på(dere hjelper kvarandre under nedturane utan at andre får vite det). Det viktigaste er at nedturane må taklast konstruktivt, dvs at du omformer det negative til noko positivt. Neste steg på veien er å forvandle alt negativt til noko positivt, gjerne fortast mogleg, slik at dei negative impulsane ikkje får påvirke ditt positive nye "jeg". Det lar seg gjere, men kreve omstilling av tanker og følelser, fokus, lidenskap og sterk vilje.

Lykke til!
Godt forklart :mozilla_laughing:
Antall ord: 364
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Ok, dette må prøves!

Jeg erklærer herved at jeg, Svartepus, skal ha fått drømmemannen min på kroken innen jul!

Nå får vi se... *sitrer av spenning*

Forresten, jeg lager en egen tråd om slike "løfter"... Fortsettelse følger...
Antall ord: 45
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Det var ikkje rare fristen du gav deg sjølv for å få drømmemannen på kroken...hehe

Håper du lykkast! :)
Antall ord: 21
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

madjava skrev:Det var ikkje rare fristen du gav deg sjølv for å få drømmemannen på kroken...hehe

Håper du lykkast! :)
Hehe, ja jeg innser jo at dette blir et vanskelig "oppdrag"... Han er litt vanskelig å få kontakt med, og som menn flest; vanskelig å forstå seg på...

Men joda, jeg håper også jeg lykkes :mozilla_smile:
Jeg skal holde dere oppdatert...
Antall ord: 64
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Svartepus skrev:
madjava skrev:Det var ikkje rare fristen du gav deg sjølv for å få drømmemannen på kroken...hehe

Håper du lykkast! :)
Hehe, ja jeg innser jo at dette blir et vanskelig "oppdrag"... Han er litt vanskelig å få kontakt med, og som menn flest; vanskelig å forstå seg på...

Men joda, jeg håper også jeg lykkes :mozilla_smile:
Jeg skal holde dere oppdatert...
Da har du alerede funnet han? ;) men du prøver å veive inn kroken som ikke er så enkelt alltid ;)
Antall ord: 85
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !