Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLaw Of Attraction

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Sandman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 29 Apr 2007 21:38
17

Innlegg av Sandman »

Dj_Devil skrev:
Metodisten skrev:.



Jeg tenker allt jeg kan att jeg skal vinne i lotto.
det må du gjøre...
men vinner du 20kr så har du vunnet i lotto ;) husk det ;)
Sikt mot stjernene, kansje du rammer månen.
Hvem vet [-o<
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
puma/f

Innlegg av puma/f »

hmm kom til og tenke på en liten ting her

Husker ikke hvor jeg hørte det men tanken bare slo meg ; " the ultimate curse, I grant you everything you wish for" ( tror den også kalles the gupsy curse

men det er vell litt det at en skal være litt forsiktig med hva en ønsker seg vil jeg tro
For alt en sender ut kommer tilbake, så og tenke gjennom ting før en øsnker seg det er ikke en dum ide...

og så er det et lite faktum at tenker en positivit vil en føle seg bedre . Det er bevist at tvinger du deg sjøl til og le vil du kunne lure hjernen til og produserer hormoner slik at du faktisk blir i bedre humør.... og blir en i bedre humør går ting lettere og en går også mer inn for ting... så hey ikke noe er umulig



Puma/f
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sandman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 29 Apr 2007 21:38
17

Innlegg av Sandman »

-Astarte- skrev:The law of attraction har hjulpet meg kjempe mange ganger etter at jeg leste boken og begynte med det, det virker hvis man bare tror på det :D
Sinnet tiltrekker seg hva det dveler ved, så enkelt er det, eller så vanskelig, alt etter tankegang. :o
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sandman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 29 Apr 2007 21:38
17

Innlegg av Sandman »

Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Selvfølgelig dem som tenker minst positivt :D
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Sandman skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Selvfølgelig dem som tenker minst positivt :D
og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???

penger er mye men ikke alt... folk glemmer det så lett men men there loss my gain

puma/f
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sandman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 29 Apr 2007 21:38
17

Innlegg av Sandman »

puma/f skrev:
Sandman skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Selvfølgelig dem som tenker minst positivt :D
og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???

penger er mye men ikke alt... folk glemmer det så lett men men there loss my gain

puma/f
Det er ikke flaks, intelligens eller hardt arbeid som former livet ditt. Det er følelsene dine – de gode, dårlige, oppglødde, nedtrykte og alle andre i mellom. Følelsene dine avgjør utfallet i enhver situasjon. For loven om tiltrekning er klar: Like ting tiltrekker hverandre. Følelser er vibrasjoner, og det gjelder å vibrere i samsvar med det vi ønsker oss. For gleden vi føler når et ønske går i oppfyllelse, er den tilstanden vi er ment å skulle være i.

Vi får alltid det vi ber om, og er vi ikke fornøyde med det vi har fått og får, må vi ta en nærmere titt ikke bare på ønskene våre, men på følelsene bak dem. Alt som er i livet ditt, har du selv tiltrukket deg ved hjelp av følelsesenergien din Den energien du sender ut kommer tilbake til deg, for universets lov om tiltrekning er klar: Likt tiltrekker likt. Derfor er det viktig å lede tankene i retning av gode følelser, som velværefølelsen vi kjenner når vi forestiller oss at ønsket vårt oppfylles.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Sandman skrev:
puma/f skrev:
Sandman skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
Selvfølgelig dem som tenker minst positivt :D
og hvor står fasiten om at rikdom som i shitload of money er det samme som lykke???

penger er mye men ikke alt... folk glemmer det så lett men men there loss my gain

puma/f
Det er ikke flaks, intelligens eller hardt arbeid som former livet ditt. Det er følelsene dine – de gode, dårlige, oppglødde, nedtrykte og alle andre i mellom. Følelsene dine avgjør utfallet i enhver situasjon. For loven om tiltrekning er klar: Like ting tiltrekker hverandre. Følelser er vibrasjoner, og det gjelder å vibrere i samsvar med det vi ønsker oss. For gleden vi føler når et ønske går i oppfyllelse, er den tilstanden vi er ment å skulle være i.

Vi får alltid det vi ber om, og er vi ikke fornøyde med det vi har fått og får, må vi ta en nærmere titt ikke bare på ønskene våre, men på følelsene bak dem. Alt som er i livet ditt, har du selv tiltrukket deg ved hjelp av følelsesenergien din Den energien du sender ut kommer tilbake til deg, for universets lov om tiltrekning er klar: Likt tiltrekker likt. Derfor er det viktig å lede tankene i retning av gode følelser, som velværefølelsen vi kjenner når vi forestiller oss at ønsket vårt oppfylles.
du svarte meg ikke når jeg spurte om hvor det står at penger er det samme som lykke ;)
men jeg skal være snill lol og ikke nagge om det.

Det er en ting som blir litt glemt, det er det at når en er en type personlighet kan en anna type. Dette trenger ikke være dårlig langt der i fra, men det kan av og til bli en smule slitsomt. Jeg er positiv av natur og impulsiv, prøver og se det postivie i ting... sånn sett funker "the law" for meg ypper lig! små ting går rett veg sjøl når det stormer... ulempen blir når jeg setter meg ned og tenker... av alle mine nære venner og tildligere og nåværende kjæreste(r) har alle uten unntak hatt sikkege problemer og alvorlige deperesjoner. Det har vært så ille at et par ganger har jeg tatt kniver, og sitti på telefon og hørt et gevær blitt lada... En eller anna oppe i systemet må ha skylt meg en tjeneste for det har gått bra... takk gudane for det!!!
Så er det verd når du på gode dager får takk og noen "fixer" støle nakker med varme tanker fra en anna verdens del *s*
Men som sagt det jeg prøver og si er at det er ikke alltid det en forventer og tiltrekke seg en faktisk får...
Får uanset hva problemer disse menneskene har og har hatt er de uten untak fantastiske venner som stiller opp de gangene jeg har en dårlig dag!.....


Verden er ikke svart hvot... det er mange farger imellom også grå

puma/f
Antall ord: 553

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sandman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 29 Apr 2007 21:38
17

Innlegg av Sandman »

Penger er ikke nødvendigvis det samme som lykke. Gi 1000kr. til en som bor på gata,så har han til en ukes fyll. Lykke?? Gi til en som er er rik ,så har det blitt nye arbeidsplasser.Lykke?? Det handler om mentalitet. Lykke kommer innenfra.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Dj_Devil skrev:
Svartepus skrev:
madjava skrev:Det var ikkje rare fristen du gav deg sjølv for å få drømmemannen på kroken...hehe

Håper du lykkast! :)
Hehe, ja jeg innser jo at dette blir et vanskelig "oppdrag"... Han er litt vanskelig å få kontakt med, og som menn flest; vanskelig å forstå seg på...

Men joda, jeg håper også jeg lykkes :mozilla_smile:
Jeg skal holde dere oppdatert...
Da har du alerede funnet han? ;) men du prøver å veive inn kroken som ikke er så enkelt alltid ;)
Jepp, jeg veiver inn for harde livet... Men jeg satser ikke så høyt at jeg tror det blir et forhold innen jula er slutt. Når jeg sier "få drømmemannen på kroken", tenker jeg flørting og bekreftelse på at han vil ha meg også. Og litt kyss og klem og slike ting...:mozilla_wink:
Venninna mi kommenterte at han virket veldig opptatt av meg når vi var i en barnebursdag sist helg (til vårt felles gudbarn...)... Fikk med seg alt jeg sa til andre og kommenterte nesten alt jeg sa, småmobbet meg litt hele tiden for det jeg sa og gjorde, og at den eneste han tiltalte med navn iløpet av kvelden var meg...

Men jeg vet ikke. I ene øyeblikket er han hyggelig og virker kanskje litt interessert, mens i neste øyeblikk kommer han med småsarkastiske kommentarer som jeg ikke helt skjønner hvor han vil med... Det som er, er at han virker mer hyggelig jo færre som er sammen med oss, han ser ut til å slappe mer av rett og slett...

Da vi møttes i sommer på fest sa han masse fint og ga meg komplimenter, i fylla vel og merke. Men i startfasen synes jo jeg også at det er lettere å si fine ting med litt alkohol innabords...
En annen ting er at vi aldri møtes alene, uten masse av familien hans (inkl barna hans) og felles venner til stede, så det blir aldri mulighet til å bli bedre kjent og finne ut av ting uten masse folk rundt som får med seg alt... Bare det at søstra hans er venninna mi, gjør jo ting litt ekstra flaut og vanskelig...

Mitt store håp er å treffe han i jula, uten unger og på et sted der vi kan prate litt og bli kjent med hverandre, og finne ut hva vi egentlig vil. Jeg er lei av å være avstandsforelsket og ikke ane hva han tenker om meg...
Antall ord: 422
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Men ikke med for mye alkohol i blodet vell å merke.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).

Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).

Klare signaler og ikke hinting sier eg berre :)

Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell ;) Lær det :p hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Antall ord: 168
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Men ikke med for mye alkohol i blodet vell å merke.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).

Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).

Klare signaler og ikke hinting sier eg berre :)

Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell ;) Lær det :p hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...
Antall ord: 196
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Svartepus skrev:
Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Men ikke med for mye alkohol i blodet vell å merke.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).

Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).

Klare signaler og ikke hinting sier eg berre :)

Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell ;) Lær det :p hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...
;) ;) ;) ;) ;) Da var det berre å veive inn snøret da ;)
Antall ord: 207
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Svartepus skrev:
Dj_Devil skrev:Tenkt på enda en fest da?
Du vet. Når det er fest. Med mange rundt. Så er det enklere at dere 2 stikker av for å prate litt alene uten at noen egentlig skal bry seg eller merke det for godt.
Men ikke med for mye alkohol i blodet vell å merke.
Med aldri så lite alkohol i blodet også så blir en mer modig (men igjen, ikke for mye).

Så virker det som han er en smule usikker. Å når du blir usikker så får han en ny signal som sier du er usikker. Så når du er frempå så får han en signal som er at du er sikker. Å det gjør oss menn usikre delux (vertfall eg, vert med på det der mange ganger).

Klare signaler og ikke hinting sier eg berre :)

Noe av det verste eg vet er jenter som hinter mye. Di aller fleste menn skjønner ikke hintene likavell ;) Lær det :p hehe (merk di aller fleste betyr ikke alle)
Det er nettopp en fest jeg tenker på når jeg håper å møte ham i jula :mozilla_wink: Med pittelitt rødvin innabords...

Pusen min.., vær litt slu nå.. Ta kontakt med han og be han på fest til deg, si at en del mennesker kommer og at det hadde vært hyggelig om han kom... Selvfølgelig kommer det ingen andre, og du får han for deg selv.
Det er jo lov å prøve seg, i krig og kjærlighet er alt (?) tillatt!!
Antall ord: 261
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, alt er tillatt i krig og kjærlighet, i blandt veldig slue metoder.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Amfelia skrev: Pusen min.., vær litt slu nå.. Ta kontakt med han og be han på fest til deg, si at en del mennesker kommer og at det hadde vært hyggelig om han kom... Selvfølgelig kommer det ingen andre, og du får han for deg selv.
Det er jo lov å prøve seg, i krig og kjærlighet er alt (?) tillatt!!
hehe, ja god idé... Men sååå tøff er jeg da ikke...
Tror jeg skal invitere ham på en heidundranes bygdefest, for på lokalet der er jeg lommekjent og vet om alle stedene vi kan gjemme oss unna på... :mozilla_innocent:
Dessuten har han bare med å dra ræva med seg ut på byen i romjula! Vi er en hel gjeng med felles kjente som skal ut, og da kan han godt møte opp!

Huff, nå ble denne tråden plutselig en teit "Svartepus og jakten på kjærligheten"-tråd...
Antall ord: 155
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links