Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinkan noen lære meg healing?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest alle disse PSI trådene.

Men jeg sitter å lurer på hva vitsen er med dem?
Hvorfor styrer dere med dette?
Antall ord: 30
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Innlegg av -Pedersen- »

kaja43 skrev:Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest alle disse PSI trådene.

Men jeg sitter å lurer på hva vitsen er med dem?
Hvorfor styrer dere med dette?

Mange benytter Psi Ball til å lære å bruke, og forstå energien..
Flere healere lager Psi Ball før en healing seanse.

Brukes også ved fjernhealing :)
Antall ord: 57
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
LilleTrille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 23 Jul 2007 23:47
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av LilleTrille »

Begynn med å lese boka; the reconnection av Eric Pearl. Der startet min healing;)
Antall ord: 13
Den som tror, får se.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
I see dead people!
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 24 Okt 2006 20:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Åmot

Innlegg av I see dead people! »

en viktig ting å huske på når du enten skal lage psi-ball eller utføre healing er å skru av alt som går på strøm... Datamaskiner spesiellt... ikke spør hvorfor men de drar energi som du fremkaller.. så hvis du får en dårlig psi ball eller healinga ikke fungerte ordentlig så bør du sjekke hva slags elektrisk utstyr som står på:) bare et lite tips;)
Antall ord: 72
når noen dør så velger de enten å ''gå igjen'' elr å gå videre. men hva hvis de som ''går igjen'' forsvinner helt når de går videre til andre siden? altså bare blir borte.. null bevissthet og null eksistens.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

-Pedersen- skrev: _______________________________________________________________________

Og en til "Kimbara"

For det første er jeg helt enig i at det som "samma det" skrev er veldig tynt.

Jeg er har holdt på en god stund nå, Psi Ball er ikke nødvendigvis en ball. Men det er mer et magnetfelt. Ikke spør om hvorfor det det blir kaldt en ball, men har en teori om at man samler energien til en ball.
Og mye av energien som befinner seg her på jorden er synlig. Som f.eks lyn, som du sier.

Men hva med varme, det er energi. ser du den? Det er bare et av mange eksempel.
Et annet eksempel er Psi Ball, det er også energi.
Den kan faktisk sees med noe som heter "Det 3 øyet".. Mulig du har hørt snakk om det tidligere.
Men en helt vanlig person, som ikke driver med det paranormale kan ikke se den..
Det krever også en del erfaring og tolmodighet for å klare dette.
Men det kan øves inn..

Lykke til alle sammen. Hvis dere lurer på noe så ta en titt på denne siden:

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=12041

Det er en link til en tråd her på forumet som jeg har skrevet.


Ha en god jul alle sammen :)
Jeg tror ikke du helt oppfattet hva jeg mente. Poenget er at det dere snakker om; healing, energier, PSI-ball...det er ikke noe som er stadfestet, det er slike ting som kan forklares nevrologisk og psykologisk. Det dere sier dere vet og kan ang. disse tingene er i sannhet ting dere TROR. Egenteorier basert på en generell subjektiv oppfatning av nevnte fenomener.

Varme kan sees med de rette hjelpemidler, og varme kan kjennes og måles. Alle energier kan måles, bare ikke den dere snakker om, og det burde få en til å tenke etter en gang til før man snakker om disse som en sannhet.

Jeg leste på en webside om hvordan man kan lære seg å se aura. Det jeg lærte var at det er utrolig hvor mye folk kan misforstå naturlige fenomener. For å se aura skulle man begynne med å stirre på et objekt mot en nøytral bakgrunn. "Energien" skulle da etterhvert vise seg rundt objektet. Som ved en slående tilfeldighet var fargen på denne energien akkurat i komplimentærkontrast til fargen på objektet. Dette forteller meg at de som hevder å se aura rett og slett ikke har kunnskap om at inverterte bilder henger igjen på netthinna når man stirrer på noe, og kan gi en illusjon om at det dannes en aura, eller stråler opp rundt objektet.

Slike ting blir misforstått som noe langt mer mystisk enn det egentlig er. Likedann er det med prikking i hendene når man prøver å lage en PSI-ball. Dette har en forklaring, og den har ikke noe med disse energiene å gjøre. Jeg forstår at dette virker ekte for deg, og at du er overbevist om at du har krefter som ikke vanlige personer har, men der stopper også sannheten.
Antall ord: 514
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Kimbara skrev:
-Pedersen- skrev: _______________________________________________________________________

Og en til "Kimbara"

For det første er jeg helt enig i at det som "samma det" skrev er veldig tynt.

Jeg er har holdt på en god stund nå, Psi Ball er ikke nødvendigvis en ball. Men det er mer et magnetfelt. Ikke spør om hvorfor det det blir kaldt en ball, men har en teori om at man samler energien til en ball.
Og mye av energien som befinner seg her på jorden er synlig. Som f.eks lyn, som du sier.

Men hva med varme, det er energi. ser du den? Det er bare et av mange eksempel.
Et annet eksempel er Psi Ball, det er også energi.
Den kan faktisk sees med noe som heter "Det 3 øyet".. Mulig du har hørt snakk om det tidligere.
Men en helt vanlig person, som ikke driver med det paranormale kan ikke se den..
Det krever også en del erfaring og tolmodighet for å klare dette.
Men det kan øves inn..

Lykke til alle sammen. Hvis dere lurer på noe så ta en titt på denne siden:

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=12041

Det er en link til en tråd her på forumet som jeg har skrevet.


Ha en god jul alle sammen :)
Jeg tror ikke du helt oppfattet hva jeg mente. Poenget er at det dere snakker om; healing, energier, PSI-ball...det er ikke noe som er stadfestet, det er slike ting som kan forklares nevrologisk og psykologisk. Det dere sier dere vet og kan ang. disse tingene er i sannhet ting dere TROR. Egenteorier basert på en generell subjektiv oppfatning av nevnte fenomener.

Varme kan sees med de rette hjelpemidler, og varme kan kjennes og måles. Alle energier kan måles, bare ikke den dere snakker om, og det burde få en til å tenke etter en gang til før man snakker om disse som en sannhet.

Jeg leste på en webside om hvordan man kan lære seg å se aura. Det jeg lærte var at det er utrolig hvor mye folk kan misforstå naturlige fenomener. For å se aura skulle man begynne med å stirre på et objekt mot en nøytral bakgrunn. "Energien" skulle da etterhvert vise seg rundt objektet. Som ved en slående tilfeldighet var fargen på denne energien akkurat i komplimentærkontrast til fargen på objektet. Dette forteller meg at de som hevder å se aura rett og slett ikke har kunnskap om at inverterte bilder henger igjen på netthinna når man stirrer på noe, og kan gi en illusjon om at det dannes en aura, eller stråler opp rundt objektet.

Slike ting blir misforstått som noe langt mer mystisk enn det egentlig er. Likedann er det med prikking i hendene når man prøver å lage en PSI-ball. Dette har en forklaring, og den har ikke noe med disse energiene å gjøre. Jeg forstår at dette virker ekte for deg, og at du er overbevist om at du har krefter som ikke vanlige personer har, men der stopper også sannheten.
Må desverre rette på deg der,en masse vitenskapsmenn har klødd seg i hodet etter at de har filmet hendene til healere og fått se unormalt store utslag av varm energi strømme fra hendene.Jeg ville heller ikke gått så langt som å begynne å bestemme hva disse menneskene tror/vet eller ikke,for det virker det ikke som du vet stort om.Selv om du er skeptiker og kan litt teori så er det mye du ikke vet. Så det ville vært fint hvis du iallefall var litt mindre skråsikker neste gang
Antall ord: 613

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

open_palm skrev:
Må desverre rette på deg der,en masse vitenskapsmenn har klødd seg i hodet etter at de har filmet hendene til healere og fått se unormalt store utslag av varm energi strømme fra hendene.Jeg ville heller ikke gått så langt som å begynne å bestemme hva disse menneskene tror/vet eller ikke,for det virker det ikke som du vet stort om.Selv om du er skeptiker og kan litt teori så er det mye du ikke vet. Så det ville vært fint hvis du iallefall var litt mindre skråsikker neste gang
Har du noen forskningsrapporter som viser dette?

Jeg vet at mange healere bruker friksjonsenergi for å få varme hender. Dette har jeg lest andre steder på forumet, der det sies at en del av "ritualet" er å gni hendene mot hverandre.

Jeg kan jo selvfølgelig ta feil av hva healere tror og ikke tror, men nå gikk jeg ut ifra det Pedersen skrev, og det kommer ganske tydelig fram hva hun/han tror, det skal ikke mye spekulasjon til. Jeg tråkker ikke på noen ved å si at det er en stor mulighet for at oppfatningen de har av at de har spesielle evner kan bero på at de ikke kjenner til diverse naturlige fenomener kroppslig sett. Det er først når man overser disse faktum jeg reagerer og kan virke brysk.

Og poenget mitt er like fullt at INGEN, ikke du og ikke Pedersen, vet om slike energier dere påstår faktisk er en realitet. Det er og blir subjektive tolkninger av opplevde fenomener. Beklager at jeg gjentar meg selv, men det skulle være mulig å innrømme dette. Og ja, dette er jeg skråsikker på, for det er ingenting som indikerer det motsatte.
Antall ord: 297
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Kimbara skrev:
open_palm skrev:
Må desverre rette på deg der,en masse vitenskapsmenn har klødd seg i hodet etter at de har filmet hendene til healere og fått se unormalt store utslag av varm energi strømme fra hendene.Jeg ville heller ikke gått så langt som å begynne å bestemme hva disse menneskene tror/vet eller ikke,for det virker det ikke som du vet stort om.Selv om du er skeptiker og kan litt teori så er det mye du ikke vet. Så det ville vært fint hvis du iallefall var litt mindre skråsikker neste gang
Har du noen forskningsrapporter som viser dette?

Jeg vet at mange healere bruker friksjonsenergi for å få varme hender. Dette har jeg lest andre steder på forumet, der det sies at en del av "ritualet" er å gni hendene mot hverandre.

Jeg kan jo selvfølgelig ta feil av hva healere tror og ikke tror, men nå gikk jeg ut ifra det Pedersen skrev, og det kommer ganske tydelig fram hva hun/han tror, det skal ikke mye spekulasjon til. Jeg tråkker ikke på noen ved å si at det er en stor mulighet for at oppfatningen de har av at de har spesielle evner kan bero på at de ikke kjenner til diverse naturlige fenomener kroppslig sett. Det er først når man overser disse faktum jeg reagerer og kan virke brysk.

Og poenget mitt er like fullt at INGEN, ikke du og ikke Pedersen, vet om slike energier dere påstår faktisk er en realitet. Det er og blir subjektive tolkninger av opplevde fenomener. Beklager at jeg gjentar meg selv, men det skulle være mulig å innrømme dette. Og ja, dette er jeg skråsikker på, for det er ingenting som indikerer det motsatte.
Re: Forskningsrapporter (som du kräver) :mozilla_sealed:
Det första du måste lära dig är att det är inte meningen att den breda skaran skall
förstå. Det är ENDAST den enskilde individen som får vetskap. I början tvivlar man
på det man upplever men efter en rad upprepningar övergår tron till att veta.

Våra forskningsenheter skall helt enkelt inte få vetskap om detta. Om det skedde
vad skall människorna då tro och hoppas på. Allt hör ihop t.o.m. samtliga planeter i
vårt system (farkost) är beroende av varandra. Det handlar om ett samspel som
under tusentals år har "mognat". Det gäller inte enbart healing utan även krystall
healing m.m. I många fall använder man sig av olika symboler eller krystaller som
fungerar som "vägvisare" över vad man önskar. Det är mycket svårt att börja
använda sig av nya symboler eller material som "vägvisare" detta förbryllar enbart.

Användningsmetodiken måste växa fram under lång tid för att ett samspel skall
bli möjligt. Utöver detta finns det även människor som kan förmedla sina egna
tankar för att åstadkomma åtgärder/önskningar. Detta är dock väldigt unikt.

Börja tänk i ett betydligt bredare perspektiv där du föreställer dig att
TRO HOPP & KÄRLEK är grundsatserna för ett samspel och förståelse mellan
livsformer i vårt solsystem. :mozilla_kiss:
Antall ord: 551
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

:roll:
Antall ord: 0
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

First Day skrev:
Re: Forskningsrapporter (som du kräver) :mozilla_sealed:
Det första du måste lära dig är att det är inte meningen att den breda skaran skall
förstå. Det är ENDAST den enskilde individen som får vetskap. I början tvivlar man
på det man upplever men efter en rad upprepningar övergår tron till att veta.

Våra forskningsenheter skall helt enkelt inte få vetskap om detta. Om det skedde
vad skall människorna då tro och hoppas på. Allt hör ihop t.o.m. samtliga planeter i
vårt system (farkost) är beroende av varandra. Det handlar om ett samspel som
under tusentals år har "mognat". Det gäller inte enbart healing utan även krystall
healing m.m. I många fall använder man sig av olika symboler eller krystaller som
fungerar som "vägvisare" över vad man önskar. Det är mycket svårt att börja
använda sig av nya symboler eller material som "vägvisare" detta förbryllar enbart.

Användningsmetodiken måste växa fram under lång tid för att ett samspel skall
bli möjligt. Utöver detta finns det även människor som kan förmedla sina egna
tankar för att åstadkomma åtgärder/önskningar. Detta är dock väldigt unikt.

Börja tänk i ett betydligt bredare perspektiv där du föreställer dig att
TRO HOPP & KÄRLEK är grundsatserna för ett samspel och förståelse mellan
livsformer i vårt solsystem. :mozilla_kiss:
Og hvem sier at det ikke er meningen at man skal forstå dette? Du bygger et langt innlegg på akkurat det jeg argumenterer imot; subjektiv tolking.
Du snakker som om det finnes en universell sannhet; en intelektuell kraft/entitet, som bestemmer kunnskapsnivået, og hvem som skal erverve dette. Du har ikke noe hold i det du sier, kun en individuell tro. Og det hele er et selvmotsigende argument for å skjule at troen på healing/spirituelle energier egentlig kun er en tro hos individer som er tilbøyelig til å finne fred med sin egen overbevisning ut ifra, mest sannsynlig, feilaktige tolkninger og egenkonklusjoner.
Antall ord: 358
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Kimbara skrev:
First Day skrev:
Re: Forskningsrapporter (som du kräver) :mozilla_sealed:
Det första du måste lära dig är att det är inte meningen att den breda skaran skall
förstå. Det är ENDAST den enskilde individen som får vetskap. I början tvivlar man
på det man upplever men efter en rad upprepningar övergår tron till att veta.

Våra forskningsenheter skall helt enkelt inte få vetskap om detta. Om det skedde
vad skall människorna då tro och hoppas på. Allt hör ihop t.o.m. samtliga planeter i
vårt system (farkost) är beroende av varandra. Det handlar om ett samspel som
under tusentals år har "mognat". Det gäller inte enbart healing utan även krystall
healing m.m. I många fall använder man sig av olika symboler eller krystaller som
fungerar som "vägvisare" över vad man önskar. Det är mycket svårt att börja
använda sig av nya symboler eller material som "vägvisare" detta förbryllar enbart.

Användningsmetodiken måste växa fram under lång tid för att ett samspel skall
bli möjligt. Utöver detta finns det även människor som kan förmedla sina egna
tankar för att åstadkomma åtgärder/önskningar. Detta är dock väldigt unikt.

Börja tänk i ett betydligt bredare perspektiv där du föreställer dig att
TRO HOPP & KÄRLEK är grundsatserna för ett samspel och förståelse mellan
livsformer i vårt solsystem. :mozilla_kiss:
Og hvem sier at det ikke er meningen at man skal forstå dette? Du bygger et langt innlegg på akkurat det jeg argumenterer imot; subjektiv tolking.
Du snakker som om det finnes en universell sannhet; en intelektuell kraft/entitet, som bestemmer kunnskapsnivået, og hvem som skal erverve dette. Du har ikke noe hold i det du sier, kun en individuell tro. Og det hele er et selvmotsigende argument for å skjule at troen på healing/spirituelle energier egentlig kun er en tro hos individer som er tilbøyelig til å finne fred med sin egen overbevisning ut ifra, mest sannsynlig, feilaktige tolkninger og egenkonklusjoner.
Varje människa har sin egen personlighet och vi är alla olika.
Re: Og hvem sier at det ikke er meningen at man skal forstå dette?
Jag, säger detta. Visserligen får vi då och då insikt i vad som är möjligt men att
kunna förstå helheten är inte möjlig inom överskådlig tid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Re: en universell sannhet; en intelektuell kraft/entitet
Ja, denna existerar vi är ungefär 4 miljarder människor som påstår detta.
Du verkar vara så fixerad vid forsknings reslutat så en forskare som jag
kan föreslå är Hawkins. Han efter många års forskning kommit fram till
samma ståndpunkt "en intelligent livsform existerar" Hawkins kallar denna
kraft för Gud.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Re: bestemmer kunnskapsnivået
Nej det finns ingen som bestämmer kunskapsnivån. Tvärtom får vi ibland hjälp
på trave, dock utan att vi förstår detta.
När, det dock gäller forskning angående livsformer vid vår sida så intar man
medvetet en låg profil. Människan är oberäknelig och vi har lång väg att
vandra innan vi förstår. Till att börja med kan du läsa följande link............
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 25c6486dbd
----------------------------------------------------------------------------------------------
Till de resterande raderna av vad du skrivit vill jag bara säga...............
kommer tid kommer råd
----------------------------------------------------------------------------------------------
Men jag är glad att du finns för det är sådana individer som du som möjliggör
en debatt. :mozilla_wink:
Antall ord: 617
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Nå vil jeg bare informere at man healer ikke med en PSIball. Man healer med universets kraft og lyset, som en healer er en kanal for. Man healer ikke med egen energi.
Antall ord: 32
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

er det bare meg eller går dette over til krangling :mozilla_undecided:
Antall ord: 11
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

staaleh skrev:er det bare meg eller går dette over til krangling :mozilla_undecided:
isåfall er det bare meg også
Antall ord: 20
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

open_palm skrev:
staaleh skrev:er det bare meg eller går dette over til krangling :mozilla_undecided:
isåfall er det bare meg også
æ gidder ikke kommentere dette her engang
Antall ord: 29
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !