Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerIrriterende pendel...

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Hehe...syntes det stod "Irriterende puddel", som om det var noe nytt. :-) (sorry, litt off-topic).
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Så da skal man IKKE stole på de svarene pendelen gir deg? Har spurt min om en del ting (om en jeg liker...).
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daninge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 22 Feb 2008 00:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: notodden

Innlegg av daninge »

det er underbevistheten din som styrer pendelen og legg den i salt vann og rens ut den andre energien så er den så god som ny :)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Huff!!!! :mozilla_cry: Da har han kanskje dame fortsatt.. :o( Jeg har spurt pendelen om han fortsatt har dame/er single. Har fått at han er ledig til svar. Men hvis det er underbevisst heten som styrer, så er det jo det svaret jeg vil høre.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daninge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 22 Feb 2008 00:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: notodden

Innlegg av daninge »

men det kommer ann på , om du spør om det er en ånd der som kan styre pendelen og gi deg de rette svara og du får ja så kan du jo gjøre det på den måten :)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Huff! :mozilla_frown: Tør jeg det da? Har ikke lyst å se han. Er pysete(samtidig som jeg er nyskjerrig).
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightDream
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Mar 2008 13:17
16

Innlegg av NightDream »

En usikker pendel :mozilla_undecided:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

hei å hopp..pendel ja..ser du hvor stor tankens kraft er!?du kan få en pendel til å bevege seg i dine tanker :mozilla_smile: skal du få svar fra pendelen som ikke innbefatter dine tanke ganger å mønstre..må du nullstille deg.d må ikke i hele tatt tenke etter stilt spørsmål,bare ha tillit :mozilla_cool:
Antall ord: 59
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 15 Mai 2008 15:09
15
Blitt takket: 1 gang

Re: Irriterende pendel...

Innlegg av Loddfavne »

Jeg har et sølvsmykke som jeg av og til bruker for å bli klokere på ting. Det bruker jeg som pendel. Og jeg har min egen ide om hvordan slikt fungerer. Jeg tror pendelen ikke er noe magisk i seg selv, men at den lar deg lese magien som allerde finnes i allesammen. Noen svar er selvfølgelig ikke magiske, og dermed vil pendelen lese dette. For meg er pendelen en slags avansert løgndetektor for å kople seg til intuisjonen.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Re: Irriterende pendel...

Innlegg av Nephandi »

Å si at pendelen din leser tenkene dine er som å si at mixmasteren din gjør det når den lager milkshaken din akkurat slik du vil ha den. En pendel er et redskap, den tenker ikke selv, den vet hva du tenker fordi den er et reskap du bruker. En pendel er et redksp for å kontakte det Åndelige, og for å få kontakt med ditt eget underbevise samnt å tolke energier, se på den som en radio, den tar inn signaler du ikke ser og hører selv, men den er ikke noe mer enn et redskap som du må kontrolere for å bruke.

Og selfølgelig kan du få pendelen til å svare ja med tankene, hvordan tror du den fungerer? En pendel beveger seg på grunn av små bevegelser i din hånd, den er en måte å få ting du tar i mot med ditt eget sinn frem på en måte som du kan forstå. Du føler, du tar i mot informasjon som hjernen din sender til pendelen, en pendel i seg selv er bare en dings i en snor ikke noe mer. Det er dette som er kunsten med å bruke pendel, å greie å undertrykke egene impulser så man ikke tvinger frem svarene man selv vil ha men isteden får frem det man tar inn intuitivt.
Antall ord: 217
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links