Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender - arvelig?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
17

Innlegg av Tjohei »

hehe
Antall ord: 1
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Innlegg av -Pedersen- »

=P~

Hehe
Antall ord: 1
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
barbara

Re: Varme hender - arvelig?

Innlegg av barbara »

stavenes_dronning skrev:noen andre her med barn med varme hender/varm utstråling i sjel og sinn?
min 9åring har den siste tiden begynt å satt ord på ting han opplever i kropp og sinn.
lurer på om han har arvet sin oldemor (far har også evnen men blokkerer mer eller mindre bevisst da han ikke helt evner å tro på det)

bl a at han noen ganger blir ekstrem varm i kroppen og det på en måte kribler fra skuldrene, følger armen og ender i håndflatene.
(samme med føttene, men mest hender)
jeg har kjent varmen hans og det er helt ekstremt. han la håndflatenepå ryggen min engang jeg hadde vondt, og verkingen forsvant.
og han ble veldig sliten etterpå. (var frivillig handling fra hans side altså..visste ikke dette da)

har flere episoder jeg kunne fortalt om, men ønsker først å høre om noen andre her opplever det samme.
send meg gjerne en privat mld. er her inne jevnlig :)
Jeg har alltid hatt varme hende, ja hele kroppen er kokvarm. Samboer sier jeg er som en varmovn.

Arvet dette fra min mor. Personer med kreft har tatt meg i hånden for å hilse på meg (jobber i helsevesenet) og de kommenterer dette. Ei ganske religiøs ei spurte om jeg kunne "ta" på henne da hun trodde på dette med varme hender og healing. Jeg sa at jeg alltid hadde hatt varme hender men at jeg ikke nødvendigvis trodde på det med "varme hender-healing".... men hun ba meg så innstendig at jeg bare gjorde det. Selv om jeg følte meg litt ubekvem.
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zimzky
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Feb 2008 21:08
16

Re: Varme hender - arvelig?

Innlegg av zimzky »

[quote="stavenes_dronning"]noen andre her med barn med varme hender/varm utstråling i sjel og sinn?
min 9åring har den siste tiden begynt å satt ord på ting han opplever i kropp og sinn.
lurer på om han har arvet sin oldemor (far har også evnen men blokkerer mer eller mindre bevisst da han ikke helt evner å tro på det)

bl a at han noen ganger blir ekstrem varm i kroppen og det på en måte kribler fra skuldrene, følger armen og ender i håndflatene.
(samme med føttene, men mest hender)
jeg har kjent varmen hans og det er helt ekstremt. han la håndflatenepå ryggen min engang jeg hadde vondt, og verkingen forsvant.
og han ble veldig sliten etterpå. (var frivillig handling fra hans side altså..visste ikke dette da)

har flere episoder jeg kunne fortalt om, men ønsker først å høre om noen andre her opplever det samme.
send meg gjerne en privat mld. er her inne jevnlig :)[/quo

tror egentlig at alle kan lære å heale men ikke alle har plass inni seg til å ta imot det som trengs. jeg er en gutt på 15 og har hat en episode med healing allerede så kan like gjerne fortelle historien her ;) Mamman min driver med healing og det var en gang at broren min var skikkelig syk, og mamman min ba meg ta hendene mine opp i været og forestille meg en kilde med kjærlighet osv og så ba hun meg om å puste dypt inn og slippe så ut lufta når jeg trakk ned hendene mine så la jeg dem over broren min og fokuserte på at han måtte bli frisk og sendte han kjærlighet, jeg kjente at håndflatene mine ble utrolig varme og jeg kjente at energien strømte mellom hendene mine, broren min ble frisk neste dag. =)
Antall ord: 314

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Varme hender - arvelig?

Innlegg av BA. »

stavenes_dronning skrev:noen andre her med barn med varme hender/varm utstråling i sjel og sinn?
Hvordan menneskers varme fordeler seg er idividuelt, og kan nok være arvelig, siden slikt ligger i genene.

Ofte ser jeg at de som er varme i huden lettere fryser. Jeg har tenkt det har med at de mister mye av kroppsvarmen til omgivelsene, mens jeg selv er lettere kald i huden, og er god og varm innvendig, selv når det er forholdsvis kjølig rundt meg.

Hvis det er mer varme enn det som virker godt for ham, ville jeg nok tatt en tur til legen for å få undersøkt dette.

Du vet at energi ut kan aldri bli mer enn energi inn, og hvis han avgir mye varmeenergi, så må han ihvertfall få nok energi inn.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Varme hender - arvelig?

Innlegg av Dj_Devil »

BA. skrev:
stavenes_dronning skrev:noen andre her med barn med varme hender/varm utstråling i sjel og sinn?
Hvordan menneskers varme fordeler seg er idividuelt, og kan nok være arvelig, siden slikt ligger i genene.

Ofte ser jeg at de som er varme i huden lettere fryser. Jeg har tenkt det har med at de mister mye av kroppsvarmen til omgivelsene, mens jeg selv er lettere kald i huden, og er god og varm innvendig, selv når det er forholdsvis kjølig rundt meg.

Hvis det er mer varme enn det som virker godt for ham, ville jeg nok tatt en tur til legen for å få undersøkt dette.

Du vet at energi ut kan aldri bli mer enn energi inn, og hvis han avgir mye varmeenergi, så må han ihvertfall få nok energi inn.
Hva med meg som er generelt varm over hele kroppen men koker på hendene? ;)
Eg er den typiske menneske som går likt kledd året rundt.
Fryser sjeldent :)
Antall ord: 167
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links