Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg ser luften..... Flere??

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

GJest

Innlegg av GJest »

Hmm.. jeg kan også "se" partikler eller noe i luften. som om luften er synlig..
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

KB skrev:Hmm.. jeg kan også "se" partikler eller noe i luften. som om luften er synlig..
Ja "luften" ser jeg, og den vibrerer... Men desse stjernene er noe annet igjen, i tilegg til denne vibreringen... :mozilla_smile:
Antall ord: 38
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zerocool
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 25 Jul 2008 12:18
15

Innlegg av zerocool »

[quote="Skarabè Ja "luften" ser jeg, og den vibrerer... Men desse stjernene er noe annet igjen, i tilegg til denne vibreringen... :mozilla_smile:[/quote]

Jeg har også sett dette og ser det oftest på dagen. Men jeg klarer ikke helt å konrollere det enda. Ser ut til at jeg ser disse stjernene når jeg er alene, når jeg får tid til å konsentrere meg om omgivelsene. Klarer ikkeå se mer enn ca 10 minutter av gangen.

I det siste har de blitt sterkere og jeg også tror jeg ser en energi, som jeg ikke helt kan forklare. Har faktisk lurt på om andre kan se det også, men har ikke hørt om noen andre før nå.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
intodeep
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 14 Jul 2008 23:35
15

Re: Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av intodeep »

Skarabè skrev:Hvis jeg kikker mot ett vindu på dagtid så ser jeg mange små "stjerner" som danser i luften... Et medium jeg snakket med sa at dette er energier, til flere "stjerner" til mer energier... Til dere som ikke har sett dette før, så se mot vinduet på dagtid når det er lyst ute, lettest å se da... Prøv å ikke se på noe annet enn luften, så ser du det kanskje.. :)

Høres kanskje merkeligt ut for de som ikke "ser" den, men jeg ser alså luften... Uansett hvor jeg kikker så ser jeg "energien" eller hva det er i mellom meg og det jeg ser på... Det kan av og til bevege seg. Noen ganger ser det ut som skugger som beveger seg i sidesynet... Av og til vibrerer luften uten noen varme under.. (nesten slik som luften ser ut over ett stearinlys...) Og viss dette nermer seg så kan jeg ofte kjenne ett kaldt gufs, som om noen går forbi... virker ikke som det samme som "stjernene i vinduet, eller er det det? Noen andre som opplever og "ser" det samme??
Jeg gjør det samme. Har gjort dette lenge. Har prøvd å fortelle folk om det, men de tror jeg er gal. :) Artig å se at flere ser dette.
Antall ord: 215
Knowing is not enough,
we must apply.

Willing is not enough,
we must do.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 138
Startet: 12 Jul 2008 18:27
15
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

Det er noe som er helt normalt, husker ikke hva det heter, men mange har dette, det er noe med øynene som gjør at du ser det, det du ser er egentlig "vanndråper" i øynene eller noe.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg fikk nettopp kontakt med en ETV!!

woho.. Den plutselig dukker opp når jeg tenkte på å "sende" tanker.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 138
Startet: 12 Jul 2008 18:27
15
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

KB skrev:Jeg fikk nettopp kontakt med en ETV!!

woho.. Den plutselig dukker opp når jeg tenkte på å "sende" tanker.
Spam??
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

jeg har skrevet dette i 2 poster. er det spam nå, Er ikke hver dag en for ufo observasjon etter iniativ. tross alt noe en ser i luften..
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Ja, men du skriver omtrent det samme i alle mulige tråder. Alle tråder handler ikke om UFO'er og liknende.
Antall ord: 22
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

hm

Innlegg av Nature »

Jeg og må si meg enig i det der med energi i luften, jeg skal ikke sette meg ned her og si at jeg bestemt har noen evner, men jeg kan se det samme "luftfenomenet" eller hva jeg skal kalle det komme fra min egen og andres kropp, ting og i luften på enkelte steder.

Jeg har mange ganger stjerner i øya når jeg reiser meg for fort, og har hatt hjernmangel, jeg har også sett "vannet" og rusk på øynene. Så det normale fenomenet er jeg innforstått med. Men dette er noe helt annet, så der er jeg helt enig med de andre som mener de ser noe.

Den energien som jeg ser strømmer hos mennesker osv, er til å ta og føle på. Jeg kan ta på den, og det er som å svømme i vann. du kan kjenne den mellom fingre og rundt kroppen.

Som når du eks. lager en energiball.

Jeg har også lekt med dette "teppet" i senga før jeg skal sove, men jeg har også hatt teppet "lekende rundt meg" Disse energistrømmene kan sno seg og flytte seg. Og har absolutt i følge min mening et eget liv.

Jeg har tatt og følt på min egen energi i en ganske lang tid nå, og andres. Andre kjenner min energi om jeg har hendene i nærheten, og jeg finner lett blokkeringer osv. om jeg tar en "healingreading" eller hvaforrno jeg skal kalle det. Jeg kan ikke alle uttrykka her.

Jeg kan til tider se min energi komme fra kroppen, så hvorfor i all verden skulle dette være noe annerledes?

Ingen her kan vel være så utlært at de kan sette foten ned og si at det ikke finnes et menneske på jorden som kan se energi? det er vi vel alle klare over at er ganske normalt. noen hevder til og med å kunne ta bilder av det.

Det er litt motsiende på en side med fokus på paranormalitet,ast det skal mange som så absolutt ikke skal tro på noe som helst annet enn seg selv og egne erfaringer. Folk burde være litt mer åpne for andres tanker og følelser osv. Alle kan lære, og alle kan ta feil.

Det er jo det som er det fine med det paranormale? det finnes ingen fasit, og det finnes ingen i verden som kan alt. Vi er inne på dette forumet for å lære, utforske osv?

Jeg er iallefall det, og det vet jeg mange av dere andre her er og, muligens oxo de fleste:) Og finner mange spennende innlegg, og jeg dømmer ikke noen av dem nord og ned, for jeg VET ikke noe, jeg har bare muligheten til å tro

Nå oppfattes jeg veeeldig negativ her muligens, det er ikke meningen:=)

Jeg har det med å bli veldig engasjert i det jeg tror på og mener, og det kan komme fram i litt spisse komentarer. =)

Ikke meningen å fornærme noen iallefall:)

Ha en fin kveld alle sammen:)
Antall ord: 506
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Takk for ett flott innlegg, Nature, så det ikke før nå.. :mozilla_undecided:

Jeg har også begynt og kjenne energien nå, ikke bare se den.. Veldig facinerendes, og det blir ett fysisk bevis på at det er noe reelt... En bekreftelse... :D skjer noe nytt hver dag.. Og jeg er veldig glad for at jeg var såpass åpen og har tro på at ikke alt er så A4 som enkelte vil ha det til.. Hvis ikke hadde jeg ikke opplevd dette...

Jeg bryr meg ikke lenger om hva en skeptiker sier, for nå har jeg fått så mange bekreftelser og beviser.. Jeg synes mer synd på dem som lever i en "snever" verden der alt er slik det alltid har vært, og alt annet er bare tull.. hehe... :mozilla_wink: Hadde vi ikke vist bedre så hadde de nok hardnakket trodd at jorden var flat og at vi ville falle viss vi kom til enden.. hehe :lol:
Antall ord: 157
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Robonez
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 15 Okt 2007 22:22
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 2 ganger

Re: Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av Robonez »

Skarabè skrev:Hvis jeg kikker mot ett vindu på dagtid så ser jeg mange små "stjerner" som danser i luften... Et medium jeg snakket med sa at dette er energier, til flere "stjerner" til mer energier... Til dere som ikke har sett dette før, så se mot vinduet på dagtid når det er lyst ute, lettest å se da... Prøv å ikke se på noe annet enn luften, så ser du det kanskje.. :)

Høres kanskje merkeligt ut for de som ikke "ser" den, men jeg ser alså luften... Uansett hvor jeg kikker så ser jeg "energien" eller hva det er i mellom meg og det jeg ser på... Det kan av og til bevege seg. Noen ganger ser det ut som skugger som beveger seg i sidesynet... Av og til vibrerer luften uten noen varme under.. (nesten slik som luften ser ut over ett stearinlys...) Og viss dette nermer seg så kan jeg ofte kjenne ett kaldt gufs, som om noen går forbi... virker ikke som det samme som "stjernene i vinduet, eller er det det? Noen andre som opplever og "ser" det samme??

Jepp!!

Noen ganger når jeg sitter og slapper av og bare glaner utover (i dagslys) så har jeg opplevd akkurat det der!!!
Det er akkurat som om man plutselig kan se millioner av partikler danse rundt. Helt sykt!!!
Jeg har ingen anelse hva det er, og ingen jeg kjenner skjønner hva jeg mener heller!

Artig at du også ser det! :mozilla_smile:


Roy.
Antall ord: 252
________________________
_________________________________
My tunes:
http://www.soundlift.com/RoyBratbakken
_________________________________
________________________
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av PearlDrop89 »

Robonez skrev:
Skarabè skrev:Hvis jeg kikker mot ett vindu på dagtid så ser jeg mange små "stjerner" som danser i luften... Et medium jeg snakket med sa at dette er energier, til flere "stjerner" til mer energier... Til dere som ikke har sett dette før, så se mot vinduet på dagtid når det er lyst ute, lettest å se da... Prøv å ikke se på noe annet enn luften, så ser du det kanskje.. :)

Høres kanskje merkeligt ut for de som ikke "ser" den, men jeg ser alså luften... Uansett hvor jeg kikker så ser jeg "energien" eller hva det er i mellom meg og det jeg ser på... Det kan av og til bevege seg. Noen ganger ser det ut som skugger som beveger seg i sidesynet... Av og til vibrerer luften uten noen varme under.. (nesten slik som luften ser ut over ett stearinlys...) Og viss dette nermer seg så kan jeg ofte kjenne ett kaldt gufs, som om noen går forbi... virker ikke som det samme som "stjernene i vinduet, eller er det det? Noen andre som opplever og "ser" det samme??

Jepp!!

Noen ganger når jeg sitter og slapper av og bare glaner utover (i dagslys) så har jeg opplevd akkurat det der!!!
Det er akkurat som om man plutselig kan se millioner av partikler danse rundt. Helt sykt!!!
Jeg har ingen anelse hva det er, og ingen jeg kjenner skjønner hva jeg mener heller!

Artig at du også ser det! :mozilla_smile:


Roy.
Dette ser jeg også og det ofte spes nå i det siste. Noen som har en god forklaring på hva dette kan være?
Antall ord: 278
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

:)

Innlegg av Nature »

Jeg har også opplevd å føle at det er mennesker i rommet , og sett energistsrømmer i voldsom rotasjon en enkelt plass på gulvet og opp i luften. En gang valgte jeg å dra hendene mine gjennom denne strømmen, da jeg har følt på at det var en mann som titt og ofte var innom bare for nysgjerrig å se på meg. Vennlig vesen^^men slitsomt når jeg skulle sove, men så fort jeg ba om det, ble han borte.

Strømmen med energi, føltes som vann, og oppførte seg liketil, den svermer seg rundt, imellom osv over alt som går gjennom.

Måtte le litt for meg selv, for hadde jeg kommet inn og sett meg selv hadde jeg trodd jeg stod å så på en som hadde klikka:P

Det så sikkert utrolig snodig ut fra utsiden... Men jeg hadde det kjempemorsomt i noen minutter=)
Antall ord: 150
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trønderbrura
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Sep 2008 23:41
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av trønderbrura »

Skarabè skrev:
Men så til det siste, dette med å se luften; dette opplever jeg og! Jeg tenker ikke så mye over det i det daglige, men jeg ser det hele tiden. Virker som en slags energi, som beveger seg raskt i alle retninger. Det stopper aldri, og skygger ikke for noe annet. Har spurt samboeren min, og han ser det ikke. Så vidt jeg husker har det alltid vært sånn, og jeg ble veldig glad nå, Skarabé, for det virker som de fleste tror dette er tøys. Tror du det faktisk er å se energien i lufta?
Ja nettopp, beveger seg raskt bortover i alle retninger... Men det er forskjell i hastighet og bevegelse fra sted til sted... På gjesterommet hos svigermor (ett gammalt hus) der var det masse energi.. Jeg såg det strømde over dynen min, og veeeeelgig intenst over sønnen min som lå i reisesengen... Jeg tror dette er energier, men energier av hva??

Etter at jeg oppdaget at jeg "ser" luften så kan det bli litt slitsomt innimellom, spessielt på enkelte kjøpesenter og slikt... Om jeg så kikker på en helt ren hvit overflate, så er det litt "skurrete" av denne "energien" i mellom når jeg fokuserer på den... Synet mitt er helt fint, netopp vert hos øyenlegen.. :D
Jeg trodde det var støvpartikler jeg...:)
Antall ord: 225
trønderbrura


"Vend deg til solen, og du ser ikke skyggene"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links