Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg ser luften..... Flere??

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 410
Startet: 10 Sep 2008 20:27
15
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Jeg ser lufta :-D
den ser mere ut som støv og masse dritt^^
trur lufta er menneskeskapt.
Antall ord: 18
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
vinden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Mar 2011 07:46
13
Blitt takket: 6 ganger

- Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av vinden »

Hei. Jeg vil meddele at jeg har lignende erfaringer selv.
Har også erfaringer med mine evner (/6. sans). :mozilla_smile: Men jeg tror det er uhyre viktig å ikke blande sammen dette og evnene (vs alt "overnaturlig").

I løpet av noen mnd nå har jeg begynt å se farger "i luften" - dette være seg først og fremst blå, grønn samt andre farger.
Det er helt klart at det hender det er energier til stede, men jeg tror at dette er ikke måten å merke de på! Jeg opplever nemlig at disse fargene bare er til hinder for mine evner. Et godt eksempel på at de ikke ER i "luften", er at jeg kan også se de når jeg lukker øynene.
Jeg har dessverre gått i litt for lang tid og lurt på hva dette er, og det har i perioder blitt sterkere og sterkere. Det kan være i sidesynet, et objekt jeg ser direkte på eller andre ting.

Jeg vil anbefale alle som har lignende opplevelser å ikke ta det for gitt at det er energier det kan være. Selvfølgelig er det sikkert mulig å merke energier på lignende måter, men dersom man begynner å blande evner med syner som ikke har noe med evner å gjøre i det hele tatt, så ender det opp med at man blir nogen lunde forvirret.

Dersom noen av dere ser farger eller andre ting i luften, vil jeg råde dere til å se på et sterkt lys og undersøke om det blir kraftigere da. I så tilfelle, har det med deg selv å gjøre og ingenting utenfra.
Jeg undersøkte dette i går ved å se direkte på et sterkt lys ("lykten" på mobilen) en stund, for så å se ut i luften. Effekten var mildt sagt sprø. Det var streker, sirkler og andre former i alle slags farger over alt. Og jeg snakker ikke om svake farger, men like sterkt som alle fysiske objekter man ser.
Må poengtere at når jeg begynte å se disse fargene, lurte jeg fælt på hva det var, i forhold til at jeg har brukt mine evner en del før - føler jeg noe spesielt, spurte jeg meg selv. Saken er at når det er energi til stede er det som regel ikke noe man bare ser, etter min erfaring. Og disse fargene kunne ikke ha så mye med noe "overnaturlig" å gjøre, da jeg verken følte noe negativt eller positivt med fargene. Jeg følte rett og slett ingenting i forhold til fargene, det var bare noe jeg ! Dette syntes jeg ble enda merkeligere, at jeg ikke kunne svare meg selv på hva dette egentlig var. Noe som igjen fortalte meg at her har vi nok ikke med energier å gjøre.
Samtidig har jeg utviklet evnene mine og disse fargene kunne av og til vise meg forskjellige ting - for eksempel et fly - noe som viste seg å være det at det fløy et fly over huset, hehe. Sånn sett har mine evner blitt blandet inn i disse synene av og til. Men det skal jo ikke være slik, for det blir bare slitsomt å se masse farger som ikke har med evnene å gjøre. Og når man prøver å fokusere med evnene kommer disse fargene i veien (det oppdaget jeg etter hvert).

Jeg ringte forleden ei klarsynt dame for å spørre om hva dette var (samt en del andre ting). Alt hun sa ellers stemte ypperlig. Hun mente at det jeg så var på en måte et "speilbilde" av meg selv og at det slett ikke var noe positivt med dette (da jeg har hatt litt problemer med halschakra som også er blå)... Hun sa for eksempel "du er mye svimmel", kjekt når folk forteller deg hvordan du har det før du har nevnt det selv :D
Hun mente at dette var noe feil i alle fall, og der tror jeg nok hun hadde rett.

Jeg har undersøkt alt jeg kommer over av Synsforstyrrelser, Øyesykdommer, osv osv. Jeg fant ingenting som lignet. Men heldigvis fortsatte jeg letingen på nett i går, og der fant jeg ut at dette ligner på "Aura migrene". Jeg har jo ikke hatt slike syner tidligere i livet, men migrene med hodepine, ja det har jeg hatt! Så jeg tror ganske sikkert at dette er forklaringen :mozilla_smile:
Migrene kan nemlig komme i flere utgaver - det behøver ikke å være hodepine det er snakk om, faktisk.
Så nå skal jeg få sjekket det og ta en ny synstest hos optiker i tillegg. Har jo tatt synstest før og tror ikke det vil vises noe på synstest, da migrene jo har med nerver i hjernen å gjøre. Verdt å undersøke dette med migrene, folkens!
Så nå håper jeg at jeg kan bli kvitt dette og begynne å ta i bruk evnene mine normalt igjen :mozilla_smile:
Klar over at dette kanskje er litt gammel trå men måtte nesten skrive her da det sikkert er mange fler med lignende erfaringer som lurer fælt ;)
Antall ord: 850

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av L123 »

Jeg så det en gang før, men jeg har absolutt ingen anelse om hva det var. Jeg prøver og finne ut mer.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av FFlower »

Jeg kan også se dette! Har gjort det siden jeg var liten, men har aldri skjønt hva det er eller hvorfor jeg ser det. Så nå ble jeg glad når jeg så innlegget ditt :D
Antall ord: 36
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av Høretil »

Dette syns jeg var gøy! Selv har jeg flaut spurt opp til flere venner og nære om oppover! Jeg ser partikler. Som om at jeg kan se luften som pitte små korn på en måte :)

Det blir anderledels i dagslys ute :)
Antall ord: 44
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links