Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg ser luften..... Flere??

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Skarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette... :)
Ikke tro du har spesielle evner nå ;)

Jeg skrev jo at jeg selv ser dette.
Antall ord: 36
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Når Kimbara også ser det, kan det i hvertfall ikke være noe rart :mozilla_tongue:

Jeg ser sånt jeg og.Selv har jeg forklart det som auraer i luften?Det er det jeg har tenkt i allefall :mozilla_wink:
Antall ord: 40
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Kimbara skrev:
Skarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette... :)
Ikke tro du har spesielle evner nå ;)

Jeg skrev jo at jeg selv ser dette.
Jeg har også sett dette en million ganger....og jeg må si at jeg tviler på at det er noe overnaturlig...sorry.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg har dårlig fargesyn.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Kimbara skrev:
Skarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette... :)
Ikke tro du har spesielle evner nå ;)

Jeg skrev jo at jeg selv ser dette.
Hehehe... Vet jeg har spessielle evner, må bare utvikle de litt... :mozilla_wink: Tror ikke det du sier du ser er det samme som det jeg ser.. Høres ikke slik ut... Jeg kan ikke stye dette på noen måte...

Jeg tor ikke dette er noe paranormalt, for det er nå ikke noe paranormalt med energier i luften... :D
Antall ord: 97
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

Skarabè skrev:
Men så til det siste, dette med å se luften; dette opplever jeg og! Jeg tenker ikke så mye over det i det daglige, men jeg ser det hele tiden. Virker som en slags energi, som beveger seg raskt i alle retninger. Det stopper aldri, og skygger ikke for noe annet. Har spurt samboeren min, og han ser det ikke. Så vidt jeg husker har det alltid vært sånn, og jeg ble veldig glad nå, Skarabé, for det virker som de fleste tror dette er tøys. Tror du det faktisk er å se energien i lufta?
Ja nettopp, beveger seg raskt bortover i alle retninger... Men det er forskjell i hastighet og bevegelse fra sted til sted... På gjesterommet hos svigermor (ett gammalt hus) der var det masse energi.. Jeg såg det strømde over dynen min, og veeeeelgig intenst over sønnen min som lå i reisesengen... Jeg tror dette er energier, men energier av hva??

Etter at jeg oppdaget at jeg "ser" luften så kan det bli litt slitsomt innimellom, spessielt på enkelte kjøpesenter og slikt... Om jeg så kikker på en helt ren hvit overflate, så er det litt "skurrete" av denne "energien" i mellom når jeg fokuserer på den... Synet mitt er helt fint, netopp vert hos øyenlegen.. :D
Da ser vi nok det samme. Tipper alle kan se det, men at alle kanskje ikke har "aktivert" det? Nesten som når man ser på en tegning der det er to bilder i ett, og man bare ser det ene. Når man først har sett det andre, klarer man aldri å gå tilbake å se kun det ene igjen.. Om du skjønner ;)

Så til dette med energier, dette er vel egentlig til deg, Kimbara. Nå snakker jeg bare for meg selv riktignok, men jeg strør ikke om meg med energi-begrepet uten mål og mening. Når jeg bruker det mener jeg faktisk energi. Det er energi i alt, også i luften. Det er energi som gjør at det blåser, at vi kan løfte på ting, se ting. Og energi kan manifestere seg ikke-fysisk, som i en fortetning slik Skarabé nevner her. Jeg kunne godt kalt det pølse i steden, om det ville vært bedre. Det er bare en benevnelse på en kraft jeg mener er over alt..

Så til Skarabé igjen; jeg tror at når vi ser noen energier som virker mer fortettede enn det vanlige, betyr det rett og slett at der er det noe vi egentlig ikke kan se med det blotte øye, men som manifesterer seg på den måten. Det kan være gjenferd (energi-avtrykk) eller det som man gjerne kaller ånder, et menneskes sjel som henger igjen på vår side..

Det er nå det jeg tenker :)
Antall ord: 473

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Da ser vi nok det samme. Tipper alle kan se det, men at alle kanskje ikke har "aktivert" det? Nesten som når man ser på en tegning der det er to bilder i ett, og man bare ser det ene. Når man først har sett det andre, klarer man aldri å gå tilbake å se kun det ene igjen.. Om du skjønner?
Ja nettopp slik, godt forklart det med det du sier om to bilder i ett.... Når jeg først oppdaget det, ser jeg det hele tiden... Av og til kan jeg glemme det, men så kommer desse "bevegelsanne" og jeg blir obs på det igjen... :)
Antall ord: 110
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Skarabè skrev:
Kimbara skrev:Dette er absolutt ikke "energi", det er helt naturlig, og noe de fleste ser.

"Myggdans", som det ofte ble kalt før i tiden, er små "rusk" inne i selve øyet, nærmere bestemt rester etter blodkar fra det ble dannet. Disse vises spesielt hvis du ser mot lyse overflater som f.eks. himmelen.

Det du skal være litt obs på er hvis de opplever at de lysende prikkene tiltar i styrke og mengde, og hvis de også kommer når du ser på mørkere områder. Da er det ikke "myggdans", og det lønner seg å kontakte lege.
Hihi, vet hva du mener med "myggdans", og jeg har flere slike, men de beveger seg etter øyebevegelsene, at du ser de "daler" når du fokuserer, når du tar opp igjen synet, så fyker de opp igjen... Dette er noe annet... Kanskje noe du ikke ser??? :mozilla_wink:

Det er ikke noe blod kar tror jeg... Men er heller ikke enig med deg heller ! For jeg ser det også , det er naturlig , det kan fk.s være når du ser på lyset og ser bort , så ser du slike farge prikker . Men det er akkurat det samme mener nå jeg . Kan ikke si det er en gave akkurat .
Antall ord: 217
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

. Ga
Vermilion Oriol skrev:
Kimbara skrev:
Skarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette... :)
Ikke tro du har spesielle evner nå ;)

Jeg skrev jo at jeg selv ser dette.
Jeg har også sett dette en million ganger....og jeg må si at jeg tviler på at det er noe overnaturlig...sorry.
Det er nokk ingen evne nei.. :mozilla_undecided: , Hviss du insisterer på om det er en evne , gjærne for meg . Men kanskje du burde funnet ut før du sa du hadde en evne med og spørre deg litt fram ? Finne litt mer ut om det og finni ut att det ikke var det eller om det var det. Jeg selv er VELDIG skeptisk att det er en evne .
Antall ord: 132
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Du myntet vel ikke innlegget på meg...sant?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Vermilion Oriol skrev:Du myntet vel ikke innlegget på meg...sant?

Nei nei :D .
Antall ord: 13
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tosideravsammesak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 13 Apr 2008 00:23
16

Innlegg av Tosideravsammesak »

Ser ofte en slags... energi (fyfyfy) rundt trær og vekster hvis jeg konsentrerer meg veldig.
Dette er bare mulig i dagslys og skjer aldri innendørs. Kanskje noe av det samme som orginal poster?

Eller har jeg godt syn og ser pollen bli spredt evt. problemer med disse blodkarene nevnt tidligere her... :mozilla_wink:
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jerry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 01 Mai 2008 23:18
16
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Nordland

Å se energier

Innlegg av Jerry »

Det ligger bakterier i øyets hinner som kan se ut som "molekyler" når man ser ut i luften. Gjenstander kan skape fargeskygger som ligger utenfor gjenstanden når man ser på dem. Dette er kun fysiske fenomener. :mozilla_laughing:

Noen ser energier rundt levende vesener/planter.

Man kan se en klar gjennomsiktig varmeenergi rundt personer. Bølger i luften på samme måte som på en varm sommerdag varmebølger over asfalt.

Man kan også se farger rundt personer og energier som flytter seg i lufta.

Man ser med det indre øyet. Man føle(ser) energier.

Man kan se individer fra andre dimensjoner som viser seg for en. :mozilla_laughing:
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Skarabè skrev: Hehehe... Vet jeg har spessielle evner, må bare utvikle de litt... :mozilla_wink: Tror ikke det du sier du ser er det samme som det jeg ser.. Høres ikke slik ut... Jeg kan ikke stye dette på noen måte...

Jeg tor ikke dette er noe paranormalt, for det er nå ikke noe paranormalt med energier i luften... :D
Nå forandrer du mening slik at det passer din egen tro.

Du skrev:
Ja nettopp, beveger seg raskt bortover i alle retninger...
, noe som tilsier at det jeg beskrev var det samme som du snakket om.

Så hvorfor kan ikke den varierende intensiteten ha med lysforhold og omgivelser å gjøre? Forklar meg hvordan dette funker.
Det virker ikke som om man kan styre retningen, men det kan man altså.

Kan du også forklare meg hva du mener med "energier"?
Antall ord: 140
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Å se energier

Innlegg av Kimbara »

Jerry skrev:Det ligger bakterier i øyets hinner som kan se ut som "molekyler" når man ser ut i luften. Gjenstander kan skape fargeskygger som ligger utenfor gjenstanden når man ser på dem. Dette er kun fysiske fenomener. :mozilla_laughing:
Du har ikke veldig god peiling på det du prater om her, har du vel? ;)
Noen ser energier rundt levende vesener/planter.

Man kan se en klar gjennomsiktig varmeenergi rundt personer. Bølger i luften på samme måte som på en varm sommerdag varmebølger over asfalt.
Det er fysisk mulig ja.
Man kan også se farger rundt personer og energier som flytter seg i lufta.
Utdyp dette.
Man ser med det indre øyet. Man føle(ser) energier.
Hva er det indre øyet? Hva er "energier"?

Man kan se individer fra andre dimensjoner som viser seg for en. :mozilla_laughing:
Hvordan? Hvordan vet du at det finnes andre dimensjoner?
Antall ord: 153
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links