Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg ser luften..... Flere??

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

karina skrev:Nei. Har alltid sett det, helt siden jeg var liten. Tror ikke det er noe galt med meg for det. Jeg lever jo stadig... :)
Spøkels lever ikkje...hmmm...forandra avartar oxo...kor er para's husspøkels blitt av? :)
Antall ord: 42
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 12 Okt 2007 23:14
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

Det var litt morsomt dette, men jeg har aldri tenkt over hva det var før nå.
har sett det uten å tenke over det, kansje fordi jeg ikke viste hva det var da, hehe
Antall ord: 34
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Moongirl skrev:Det var litt morsomt dette, men jeg har aldri tenkt over hva det var før nå.
har sett det uten å tenke over det, kansje fordi jeg ikke viste hva det var da, hehe
Ja når en først "oppdager" og ser det kan det til tider bli litt for mye av det... hehe... Skulle ønske jeg kunne "skru av og på". Nå har det blitt veldig voldsomt i mørke også.. Jeg såg det kun i lyset før...
Antall ord: 84
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Når du sier det så føler jeg at jeg ser sånne prikker når du sier det
Jeg ser de hele tiden nå, bare jeg fokuserer... :D Men det ute på tomte var spessilet...
Hvordan ser du det da? Jeg ser noen runde hvite kuler og vis jeg konsentrerer meg å se på dem så skifter dem farge
Antall ord: 63
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 12 Okt 2007 23:14
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

det blir litt mye av det ja, jeg ser mer farger når jeg ser på folk, ser jeg auraene dems da?
Antall ord: 22
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Når du sier det så føler jeg at jeg ser sånne prikker når du sier det
Jeg ser de hele tiden nå, bare jeg fokuserer... :D Men det ute på tomte var spessilet...
Hvordan ser du det da? Jeg ser noen runde hvite kuler og vis jeg konsentrerer meg å se på dem så skifter dem farge
jeg ser dem som pittesmå stjerner som "danser" i luften, lyse skinnende/"sølvfarget?" stjerner... Med det samme jeg såg det i mørket så såg det ut som mørket begynte og bevege seg og jeg ble litt småskremt, men når jeg nå fokuserer så ser jeg at det ikke er mørke som beveger seg, men det er akkurat de samme små "stjernene" som danser rundt, og det har fått meg til å tro det er mørke som ar beveget seg før.. hehehe....
Antall ord: 156
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Moongirl skrev:det blir litt mye av det ja, jeg ser mer farger når jeg ser på folk, ser jeg auraene dems da?
Ja det kan hende det er auraen du ser.. jeg ser kun det lyse feltet rundt personer, det eteriske legemet.. Er ikke lenge jeg har fått til dette, så jeg utikler meg sakte men sikkert.. =o) På min sønn såg jeg en grønn farge rundt det lyse eteriske laget... Men kun hos han jeg har sett en farge...
Antall ord: 86
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raven666
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 31
Startet: 13 Apr 2008 23:00
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: verdal

Re: Jeg ser luften..... Flere??

Innlegg av raven666 »

Skarabè skrev:Hvis jeg kikker mot ett vindu på dagtid så ser jeg mange små "stjerner" som danser i luften... Et medium jeg snakket med sa at dette er energier, til flere "stjerner" til mer energier... Til dere som ikke har sett dette før, så se mot vinduet på dagtid når det er lyst ute, lettest å se da... Prøv å ikke se på noe annet enn luften, så ser du det kanskje.. :)

Høres kanskje merkeligt ut for de som ikke "ser" den, men jeg ser alså luften... Uansett hvor jeg kikker så ser jeg "energien" eller hva det er i mellom meg og det jeg ser på... Det kan av og til bevege seg. Noen ganger ser det ut som skugger som beveger seg i sidesynet... Av og til vibrerer luften uten noen varme under.. (nesten slik som luften ser ut over ett stearinlys...) Og viss dette nermer seg så kan jeg ofte kjenne ett kaldt gufs, som om noen går forbi... virker ikke som det samme som "stjernene i vinduet, eller er det det? Noen andre som opplever og "ser" det samme??
HEI SKARABE.. vil gjerne svare deg seriøst på dette jeg. først til dere som driver å komentere ting dere ikke har begrep på, et godt ordtak sier at kan man ikke si noe smart og gjennomtenkt, kan man like greit tie stille... Jeg har jobbet som medium noen år aktivt, men har hadt disse gavene siden jeg var liten..OG JEG VET VELDIG GODT HVA DU SNAKKER OM.. så til alle dem som sier at du ikke er spesiell, og at dette ikke har noe med gaver å gjøre, er meget lite opplyste sjeler, som du ikke skal bry deg om. du skal lytte til deg selv du. disse lysprikkene som danser i luften, kaller jeg for lysenglene mine--:-), og det er ikke så mange som ser dem. disse, de skyggene som du beskriver, fortettet luft, alt dette er en del av hverdagen min. som noen har vært inne på her, så er dette helt riktig energier, i forskjellige former.. alle energier, er forskjellige, kommer ann på hvem man er sammen med, hvor man er, hvor mye mennesker som er der, er man på fjell eller i by...sælig i hjemsøkte steder, og hellige steder, vil luften(energien) være mere synlig, og mere tett..jeg tror du med stort hell kan videreutvikle deg jeg, for som sagt, ikke lytt til bedrevitere som ingenting vet...du er spesiell:-) blessings and love----raven666
Antall ord: 423

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

madjava skrev:
karina skrev:Nei. Har alltid sett det, helt siden jeg var liten. Tror ikke det er noe galt med meg for det. Jeg lever jo stadig... :)
Spøkels lever ikkje...hmmm...forandra avartar oxo...kor er para's husspøkels blitt av? :)
Litt lei av spøkelsesavataren... Så jeg tenkte jeg skulle vise min cellospillende side istedet. Og cellospillere lever jo som kjent :)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Skarabè skrev:
Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Når du sier det så føler jeg at jeg ser sånne prikker når du sier det
Jeg ser de hele tiden nå, bare jeg fokuserer... :D Men det ute på tomte var spessilet...
Hvordan ser du det da? Jeg ser noen runde hvite kuler og vis jeg konsentrerer meg å se på dem så skifter dem farge
jeg ser dem som pittesmå stjerner som "danser" i luften, lyse skinnende/"sølvfarget?" stjerner... Med det samme jeg såg det i mørket så såg det ut som mørket begynte og bevege seg og jeg ble litt småskremt, men når jeg nå fokuserer så ser jeg at det ikke er mørke som beveger seg, men det er akkurat de samme små "stjernene" som danser rundt, og det har fått meg til å tro det er mørke som ar beveget seg før.. hehehe....
Kanskje det kan sees på forskjelig måte for vert syn som ser?
Antall ord: 171
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:
Skarabè skrev:
Rosalind skrev:Når du sier det så føler jeg at jeg ser sånne prikker når du sier det
Jeg ser de hele tiden nå, bare jeg fokuserer... :D Men det ute på tomte var spessilet...
Hvordan ser du det da? Jeg ser noen runde hvite kuler og vis jeg konsentrerer meg å se på dem så skifter dem farge
jeg ser dem som pittesmå stjerner som "danser" i luften, lyse skinnende/"sølvfarget?" stjerner... Med det samme jeg såg det i mørket så såg det ut som mørket begynte og bevege seg og jeg ble litt småskremt, men når jeg nå fokuserer så ser jeg at det ikke er mørke som beveger seg, men det er akkurat de samme små "stjernene" som danser rundt, og det har fått meg til å tro det er mørke som ar beveget seg før.. hehehe....
Kanskje det kan sees på forskjelig måte for vert syn som ser?
Ja det kan nok hende.. :mozilla_smile:

For alt vi vet er det som er grønt for meg, rosa for deg...Blått er rødt for deg.. men siden vi har lært fra spedbarn av at den fargen som er der er Blå, så er det slik for den personen... Kanskje har vi alle forskjellige fargesyn og verdensbilder.. hehehe...

Jeg tror ikke dette, men det kunne vært... :D
Antall ord: 244
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Vel vel jeg er nå nesten farge blind så det er godt mulig jeg ser noe annet kan jo være vi ikke ser samme tingen en gang :D
Antall ord: 28
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Moirhan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Sep 2007 00:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eks. trøndelag - nå bergen

Innlegg av Moirhan »

Ser luften som oppdelte partikler som er "konstante" og som ikke beveger seg med øyet slik "myggdans" og andre naturlige ting med synet gjør. Dette har jeg hatt så lenge jeg kan huske og vet godt hva du mener. Du har kanskje varme/kuldesyn med ett av hvert øye og??? Det har jeg og det gjør at når du fokuserer på en person i 5 sekunder - lukker øynene, så vil personen komme sterkere og sterkere frem . Vanligvis fader bilder på netthinna bort, men hos meg blir de sterkere - etter 30 sekunder kommer ofte aura og lysskinn av guider frem. Har du testet ut dette før? Det burde du gjøre ettersom du har dette "partikkelsynet". Du skal ikke se bort i fra at det funker godt for deg og :)
En annen svært spes. ting er når det "regner" inne og ute. Dvs. det er strek på 2-5 cm som slår ned som regn. Jeg har opplevd dette mange ganger alene, men og sammen med andre. Spes. i forbindelse med lyssirkler eller UFO fenomener. Når luften har vært ladet på en helt spes. måte (ikke som før tordenvær). Fikk høre for snart 20 år siden at dette var en type positiv energi som kom i forbindelse med utenomjordisk aktivitet. - noe som har vist seg å stemme så langt. Jeg har aldri sett dette i forbindelse med ånder o.l. Håper virkelig at du kan få oppleve dette en gang - for det er virkelig heftige saker :)

SÅ - lykke til med synsopplevelsene dine. Husk at du må ikke la deg dukke under av de som måtte synes at dette er merkelig. Du har en type evner som absolutt bør utvikles. STÅ PÅ!!!
Antall ord: 295
Husk at det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet..........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Moirhan skrev:Ser luften som oppdelte partikler som er "konstante" og som ikke beveger seg med øyet slik "myggdans" og andre naturlige ting med synet gjør. Dette har jeg hatt så lenge jeg kan huske og vet godt hva du mener. Du har kanskje varme/kuldesyn med ett av hvert øye og??? Det har jeg og det gjør at når du fokuserer på en person i 5 sekunder - lukker øynene, så vil personen komme sterkere og sterkere frem . Vanligvis fader bilder på netthinna bort, men hos meg blir de sterkere - etter 30 sekunder kommer ofte aura og lysskinn av guider frem. Har du testet ut dette før? Det burde du gjøre ettersom du har dette "partikkelsynet". Du skal ikke se bort i fra at det funker godt for deg og :)
En annen svært spes. ting er når det "regner" inne og ute. Dvs. det er strek på 2-5 cm som slår ned som regn. Jeg har opplevd dette mange ganger alene, men og sammen med andre. Spes. i forbindelse med lyssirkler eller UFO fenomener. Når luften har vært ladet på en helt spes. måte (ikke som før tordenvær). Fikk høre for snart 20 år siden at dette var en type positiv energi som kom i forbindelse med utenomjordisk aktivitet. - noe som har vist seg å stemme så langt. Jeg har aldri sett dette i forbindelse med ånder o.l. Håper virkelig at du kan få oppleve dette en gang - for det er virkelig heftige saker :)

SÅ - lykke til med synsopplevelsene dine. Husk at du må ikke la deg dukke under av de som måtte synes at dette er merkelig. Du har en type evner som absolutt bør utvikles. STÅ PÅ!!!
Tusen takk for fint svar og gode tips.. :D Skal prøve... Tar i mot enda flere tips hvis noen har... :D

Men det du skrev om det "regnet", forstod ikke helt hav du mente, så det har jeg ikke opplevd enda... Flere "streker" på 2-5cm som daler, eller kun en?? Sølvfarget/dråpefarget??
Antall ord: 351
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Skarabè skrev:Jeg var ute på tomten vår i går... Der er sprengt bort masse fjell, så der huset skal stå, var tidligere fjell... Jett om jeg så masse dansende "stjerner/energier" der da... (Nei det var ikke støv/sandpartikler som speglet seg i solen) Det var helt rart har alldri sett så mye på en plass tisligere, har det noe med at der har vært fjell i så mange år, og nå er det borte???
Jeg las boken til Anne G. Nygård nå og der stod dette:
Nå for tiden ser vi faktisk mer og mer av stressende og urolige energier rundt oss. Dette har ofte sammenheng med at vi bygger store byggefelt. Da bruker en dynamitt i grunnen og graver med maskiner. En bryter opp grunnen og legger på plass nye hus og veier. Man legger opp masser av elektriske og elektroniske anlegg, og dette kan det bli problemer av. Gamle energier som har ligget i ro lenge blir forstyrret, og kommer i ubalanse. Det er dette vi kaller å trigge en situasjon. Dette ser en også ofte når en bygger på huset sitt.
Vi som kan ta inn energier fra universet ser også en økende tendens til dette etter at en fikk digitale paraboler og lignende utstyr. Og spesielt etter at trådløse nettverk er kommet for å bli. Dette er også usynlige frekvenser som går, akkurat som de usynlige rundt oss. Klart at de blir trigget, de vet jo ikke hva de skal tro lenger. De blir bobardert med ukjente signaler og frekvenser fra alle kanter. Forvirringen rår hos dem. Mange av de som før har hatt det med å drive litt rundt uten mål og mening vil nå trekke inn i til hus for å søke trygghet. Det er da en må begynne og sette grenser for seg selv. Man må bestemme seg for hva en ønsker å ha i sitt eget hus.
Så sprengingen og gravingen på tomten har sikkert gjort energiene stresset og urolige.. Var sikkert derfor jeg så en slik voldsom aktivitet der.. Håper det roer seg til vi flytter inn... :mozilla_wink:
Antall ord: 359
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links