Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserDitt første paranormale minne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gjest

Innlegg av Gjest »

Svartepus skrev:
Akasha memoria skrev:
Kansje han fantasivennen var hjelperen din?? Hva kalte du han?
Noe skikkelig teit... Faktisk såpass teit at jeg ikke tør å si det her.
Har hørt så mange stilige navn i ettertid på andres fantasivenner, så jeg skjønner ikke hvor jeg tok det teite navnet fra... Måtte være min barnlige fantasi :)

Kanskje noen småsynske eller intuitive her kan prøve å finne det ut...? Hvis det var hjelperen min, burde det jo gå an å finne ut hva han heter.
Åh! Nei, si hva han het da :D Nå blei jeg dødsnyskjerrig! Gjerne på pm :mozilla_innocent:
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Svartepus skrev:
Sol@ngelica skrev:Hmm han het Bubli.
Hehe, nei...
Jeg kan jo gi et hint: navnet var todelt :mozilla_laughing:
Brille Kalle!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

jeg har vel aldri hatt en virkelig skummel opplevelse,men jeg kan vel nevne noen.

Jeg er fortsatt bare 13 så jeg er bare barnetxD Men jeg husker en gang når jeg var liten sikkert ja hva skal vi si 5 eller 7 år.Jeg var veldig mørke redd og en natt skjedde det noe jeg syns var skummelt som egentlig er bare morsomt i dag.

Jeg hadde en periode der jeg alltid våknet sånn i 3 tiden på natten. Og alltid når jeg våknet så hørte jeg sånne ekkle pese lyder. En stille pese lyd. Jeg vekket en gang mamma for hun skulle se hva dette var. Og når hun våknet var lyden vekke. Og dette gjenntok seg. Men helt til slutt så vekket jeg pappa og da hørte jeg lyden igjen og da sa pappa: "Det der er bare mamma som snorker" og etter det så ler jeg når jeg tenker på detxD


Jeg har hatt noen opplevelser som er litt mer seriøse også,men de kan jeg fortelle senerexP

Jeg har også hatt fantasivenner jeg hadde sikker ja skal vi si 100 stykker? Alt fra spill jeg spilte og sånne jeg fant på selv. Jeg hadde en livlig fantasi. Meg og vennina mi trodde vi hadde drager i himmelen som passet på ossxD
Antall ord: 230
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ole Ivar?
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Ang. navn på fantasivenn, så var det sikkert noe med bæsj eller tiss, for det er alt unger snakker om.

Ang. paranormale opplevelser: fortell mer, dette er superspennende :D
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 12 Okt 2007 23:14
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

jeg husker fra jeg var liten at jeg kunne se energier til spøkelser som ikke viste seg. jeg skjønte da ikke at ikke alle så det. men søstera mi sa at jeg ropte ting som se på de flyvende fargene. mens ingen andre så noe. ser sånt fortsatt, men ikke like klart som da.
Antall ord: 58
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Tror jeg har opplevd noe lignende Moongirl jeg har sett aura av en dame som står i dør oppgangen til rommet mitt jeg tror det er hjelperen min kanskje
Antall ord: 31
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

De første (para)normale opplevelsene mine må være vardøger (iallefall som jeg kommer på)
Hørte alltid mamma komme hjem 10-15 minutter før hun virkelig kom.
Det samme skjedde andre veien og - mamma hørte alltid meg 10-15 minutter før jeg kom hjem.
Faktisk var dette ganske praktisk når mamma kom hjem fra seinvakt - da gikk jeg på badet og ordnet meg for kvelden og var klar til å gå til sengs når hun kom hjem :mozilla_smile:
Hører ikke vardøger mere nå da, har vel hørt det bare en gang etter vi flyttet fra det huset.
Hadde vel kanskje ikke bruk for det mere? Who knows.....
Antall ord: 118
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sør-trøndelag

Innlegg av line81 »

Nå er jeg ikke sikker på om første gang var en drøm eller om det var virkelig... men etter at oldemoren min døde da jeg var 7 år gammel, så mente jeg at jeg kunne se henne hjemme hos bestemor og bestefar...
ei natt jeg lå over, så ble jeg skikkelig skremt.. hun kom krypende fra under senga.. og jeg husker at jeg sprang ned og rett opp i armene til bestefar og stor skrek...og jeg husker bestefar sa at oldemor ikke var farlig og at hun var opp i himmelen. og siden den gang så har jeg vært redd for å gå opp på loftet...
i ettertid så har onkelen min fått ei dame til å rense huset... siden han følte så mye aktivitet der. og da var jeg tilstede.... jeg fortalte historien min til denne damen og onkelen min... og da jeg nevnte dette så ble faktisk hele rommet iskaldt.. og da sa damen at det er tydelig at det var oldemoren min som var tilstede.... så kanskje det ikke var drøm likevel????!!!!
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Fra jeg var en 3-4 år og frem til jeg var 11, så jeg to unger som kom gående mot meg. En gutt på en 3/4 år og ei jente på rundt 6. Jenta gikk alltid og leide på gutten, hun hadde på seg en blomstrete kjole og hadde mørkebrunt hår med fletter. Han hadde på seg en mørkeblå sparkebukse og en stripete rød genser og hadde kort krusete noe lysere hår.

For hver gang jeg så de, kom de nærmere og nærmere, siste gang kunne jeg nesten ta på de. Jeg husker jeg lurte på hvem de var.

Det som også er det "rare" er at jeg så de på to forskjellige plasser, både der vi bodde før og der vi bor nå, så de kan ikke være stedbundet.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

monsteret under senga :lol:
Antall ord: 3
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sør-trøndelag

Innlegg av line81 »

FEUER skrev:monsteret under senga :lol:
kanskje d var et monster forkledd som oldemoren min... hehe...
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Line81: Tror jeg har lest noe lignene i en bok kan ikke huske historien hundre prosent,men har du lagt ut historien din før?
Antall ord: 25
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gina87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 16 Jun 2008 14:46
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Heaven

:)

Innlegg av Gina87 »

Min aller første opplevelse husker jeg utrolig godt! :)
Jeg var vel i 9 års aldern. På denne tiden pleide jeg å se på åndenes makt(den amerikanske versjonen) på Discovery.
En kveld(det var fortsatt litt lyst ute), i 9 tiden på kvelden, sto jeg utenfor huset mitt og snakket med nabogutten. Jeg fortalte han om den siste episoden jeg hadde sett av Åndenes Makt, hvor ei dame hadde liggi på soverommet med mannen sin,og hun plutselig hadde sett en skygge stå ved senga,men skyggen hadde ingen person som sto der. (Husker denne episoden godt. Dama slo på lyset,og skyggen forsvant. Hun vekket mannen sin,men han trodde hun bare så syner og sov videre. Hun ringte til og med moren sin og fikk henne til å komme over for å roe henne ned. Da moren hennes dro og hun la seg igjen, dukket den samme skyggen opp igjen på rommet). Jeg fortalte nabogutten hvordan denne skyggen hadde sett ut(slik tv serien viste d), at det så ut som en munk på en måte, fordi det så ut på skyggen som om personen hadde en kappe på seg.
Så plutselig får jeg øye på en skygge(akkurat samme som jeg nettopp hadde beskrivd for nabogutten min!) komme gående opp ved siden av nabohuset, jeg kikket på nabogutten for å se på han om det faktisk ikke bare var jeg som så dette, og det var det ikke! Han så like skrekkslagen ut som meg!
Vi løp inn i huset mitt og låste døren, og hva skjedde? Låsen låste seg opp igjen!
Vi ble begge livredde og nabogutten turte ikke å gå alene hjem til huset sitt rett ved siden av,så mamma måtte følge han hjem.
Dette glemmer jeg aldri!
Tror igrunn det var en ånd som så et snytt til å "tøyse" litt med oss unger, spesielt når han(eller hun) hørte meg snakke om ånder. Men noe morsomt syntes ikke akkurat vi at det var. .
Antall ord: 339
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
__bankeånd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 17 Jun 2008 13:21
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en mørk skog langt borte

Innlegg av __bankeånd »

Baderomsdøra stod åpen. Jeg var rundt 11 og aleine heime. Jeg skulle forbi døra og ned trappa da dusjen slo seg på. Det var en smuuule skummelt.
Antall ord: 29
My doctor gave me two weeks to live. I hope they're in August.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links