Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 186
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

livingdeaddoll skrev:kanskje det er illusjonen om at du trenger å tappe andre mennesker for energi som gjør at du sliter når du ikke stjeler energi fra andre..?
hva får deg til å tro at du er en psi-vampyr?
det er en her på forumet som har mye kunnskap om dette emnet, men husker ikke hvordan nicket hans skrives.. :(
zylace tror jeg han heter :mozilla_wink: . Han er en vampyr selv.
Antall ord: 73
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hvor er du Xirque Zdataan..!!??? han jeg tenkte på han er psi-vampyr..
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Jeg har gått reikikurs og lært å hente energi fra universet! Kunne det vært noe å prøve? Lykke til!
Antall ord: 21
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

leser litt hva han har skrevet i en tidligere tråd. istedenfor å stjele mye energi fra en person, kan man lære seg å kontrollere energi tappingen, slik at man stjeler umerkbart energi fra maaaange.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

murmel skrev:Jeg har gått reikikurs og lært å hente energi fra universet! Kunne det vært noe å prøve? Lykke til!
Liza dette tror jeg kan være noe for deg eller du kan ta kontakt med han fyren som LivingDeadDoll Anbefalte Xirque Zdataan.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Xirque Zdataan er det bare å kontakte. Han er Veldig koselig, behjelpelig og har mye kunnskap om emnet. Lykke til..!:)
Men du må gjerne fortelle her hvorfor du tror du er en psi vampyr..
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Mantropolix skrev:
Sol@ngelica skrev:Å drit i å lage så mange dritt tråder da.
Kan dere faen i meg se å få rydda opp litt her.
Nå må du roe deg litt ned her synes jeg,Vedkommende som startet tråden , startet den fordi hun har et problem som hun sliter med og tenkte andre kansje kunne gi henne råd eller hjelpe henne og så skriver du slikt.Skam deg !
Det hadde vært helt greit at du skrev slik du gjorde om dette bare omhandlet temaet , da hadde jeg ikke reagert,men i dette tilfelle da noen spørr om hjelp og råd så synes jeg det du skrev er litt vel på kanten.
Er du 29 år og ikke skjønner at dette er en tulle tråd?
Jeg tror jeg er en vampyr?
LOL.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

Det jeg vil råde vampyrene er å få hjelp hos psykolog.Komme dere tilbake til det virkelige liv før dere blir alvorlig syke.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

altså, det går ann å tro på engler, spøkelser, romvesen og at prikker på bilder (orber=støv) er bevis på åndelig aktivitet. Det går ann å tro at man kan heale, at man er indigobarn/stjernebarn, at man er klarsynt og at man ser div. andre mennesker ikke kan se. Men tror man at man er en psi vampyr, da er man så kokos, at man må komme seg til psykolog..??
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

rasyre skrev:Det jeg vil råde vampyrene er å få hjelp hos psykolog.Komme dere tilbake til det virkelige liv før dere blir alvorlig syke.
beste rådet i hele tråden!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

Skal jeg gi deg ett godt råd?Ta deg en tur til en psykolog slik at du kan komme deg ut av den fantasiverdenen du lever i og begynne å leve i det virkelige liv
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

rasyre skrev:Skal jeg gi deg ett godt råd?Ta deg en tur til en psykolog slik at du kan komme deg ut av den fantasiverdenen du lever i og begynne å leve i det virkelige liv
du vet du skriver på para nå eller? det er veeeeeldig mange forskjellige oppfatninger om hva som er virkelig og ikke her. og hvorfor skal den enes virkelighets oppfatning bli hånet av deg, og på den måten du gjør det på..?

Skal hver eneste "jeg har opplevd noe paranormalt/sett noe paranormalt" tråd inneholde et krast, "KOM DEG TIL PSYKOLOG" kommentar mener du..?

og en gang til... du vet du er på para eller..?
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

mange råd her... Folk er mye rart altså..
Jeg var ikke bevisst på slikt før.. psi vampyrer har 0 innvirkning på meg - Fordømmende og hatefulle mennesker er en annen sak.. .

Dere som bor i oslo kan jo bite dere merke i en Ting - om dere ikke tror - fordi jeg har lagt merke til en morsom ting hos psi vamper som er på godt traffikerte offentlige plasser - Tenner - skarpe tenner - sier ikke at de alle har det men - det er en observasjon jeg har gjort meg - // hva det kommer av? for mye film? bøker? Fantasi og forestillinger? Vel - En punker går stort sett kledd som en Punker osv... .. .

Klovner - musikere - tiggere - de statueFolka - ( sier ikke at alle av dem er det ) men jeg har lagt merke til at det er Påfallende mage av de som holder på me "enrgi tyveri" - / og da jeg gikk forbi noen av disse La jeg "tilfeldigvis" merke til Tennene.. de kvasse... hmmm

jaja... jeg bryr meg ikke så mye om det akkurat.. folk for styre ... :) Jeg vet rett og slett for lite om temaet. ..
Antall ord: 184
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ber om at para får seg en moderator som faktisk har tid til å ta seg litt av forumet, det trengs noe jævlig sårt. Sikkert noen frivillige som kan stille opp!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

Allle vet jo at vampyrer er fri fantasi.Ikke ett snev av bevis eller virkelighet.Akkurat som donald duck ,supermann og varulver etc. er fantasi.Det er en person som står bak som har skapt disse fantasiene.Sikkert kjekt å forestille seg (leke)men det blir litt galt når fantasifiguren blir virkelig.Tenker også på personer som blir betatt av personer man leser i bøker f.eks.isfolkbøkene.disse bøkene er meget spennende men det er jo fri fantasi.Det er ikke for å håne og det er ikke noen skam å gå til psykolog.?????De er til for å hjelpe folk
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links