Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

nå er det ikke snakk om disse fantasiskapningene med huggtenner, som ikke tåler sollys og drikker menneskeblod. det trådstarter her hevder at hun er en psi vampyr, som er noe helt annet enn den oppdiktede fantasifiguren. trodde det kom tydelig frem her i tråden jeg men... men noen er visst tydelig ikke interessert i å lese annet en overskriften og vil heller kritisere enn å hjelpe..
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av jon blund »

Liza skrev:Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:
Har ikke lest igjennom hele tråden så jeg vet ikke om du har fått dette rådet før, men det beste rådet du kan får er...

Meditasjon.

Saken er at du må få kontakt med den utømmelige kilden i ditt indre som fyller deg med energi. Da er meditasjon den beste, enkleste og mest effetkive teknikken.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Sol@ngelica skrev:
Mantropolix skrev:
Sol@ngelica skrev:Å drit i å lage så mange dritt tråder da.
Kan dere faen i meg se å få rydda opp litt her.
Nå må du roe deg litt ned her synes jeg,Vedkommende som startet tråden , startet den fordi hun har et problem som hun sliter med og tenkte andre kansje kunne gi henne råd eller hjelpe henne og så skriver du slikt.Skam deg !
Det hadde vært helt greit at du skrev slik du gjorde om dette bare omhandlet temaet , da hadde jeg ikke reagert,men i dette tilfelle da noen spørr om hjelp og råd så synes jeg det du skrev er litt vel på kanten.
Er du 29 år og ikke skjønner at dette er en tulle tråd?
Jeg tror jeg er en vampyr?
LOL.
Vi prater om psi vampyrer ikke slike myte vampyrer, folk som stjeler energi av andre!
Men du har vel aldri hørt om det du. Og jeg tror ikke på den vampyren som suger blod som vi kjenner , bare så du vet det.Men jeg tror og vet at det finnes folk som stjeler energi av andre og liker det , for jeg har vært borti det selv og det kalles energi vampyrer. Du burde lese tråden istede for og komme med slike idiotiske kommentarer!
for det handler ikke om vampyrer som drikker blode og hogger deg i halsen tullet.
Jeg er i vertfall gammel nok til og se at dette ikke er en tulletråd om noen som påstår
at di tusler rundt i natten og må bite folk i nakken og suge blod , men det gjør tydligvis ikke du.
Sist redigert av Mantropolix på 05 Sep 2008 14:17, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

livingdeaddoll skrev:
rasyre skrev:Skal jeg gi deg ett godt råd?Ta deg en tur til en psykolog slik at du kan komme deg ut av den fantasiverdenen du lever i og begynne å leve i det virkelige liv
du vet du skriver på para nå eller? det er veeeeeldig mange forskjellige oppfatninger om hva som er virkelig og ikke her. og hvorfor skal den enes virkelighets oppfatning bli hånet av deg, og på den måten du gjør det på..?

Skal hver eneste "jeg har opplevd noe paranormalt/sett noe paranormalt" tråd inneholde et krast, "KOM DEG TIL PSYKOLOG" kommentar mener du..?

og en gang til... du vet du er på para eller..?
Klapper! Helt enig med deg.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 186
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

De som er veldig i mot vampyrer og råder dem til å gå til psykolog, bør prøve å få tak i mer ekte informasjon om temaet... Det er utrolig mange myter som folk tror på i dag.
Og vær snille med hverandre selv om vi har ulike meninger.
Antall ord: 50
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, jeg har lest innlegget og bruken av 'smiley' og 'lissom' gjør at jeg ikke tar en dritt av det seriøst. Denne tråden ligger i samme kategori som se spøkelset ved dataen min og det spøker i kjelleren, et utslag av kjedsomhet og for å være skrevet på para dårlig fantasi!
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

neida, ikke noe galt å gå til psykolog, eller råde noen til å oppsøke hjelp, men det er måten det ble gjort på var ikke akkurat vennlig.
jeg mener selv at mennesker som tror de er vampyrer, fantaserer om å tømme et annet menneske for blod, og drikker andres/eget blod burde oppsøke hjelp. for det er noe ekstremt. men det å føle at man trenger å snylte på andre menneskers energi, fordi en selv føler seg svak/tappet for energi, er ikke helt i samme kategori..
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Sol@ngelica skrev:Ja, jeg har lest innlegget og bruken av 'smiley' og 'lissom' gjør at jeg ikke tar en dritt av det seriøst.
har du noen gang tenkt på at ungdom oxo kan være serriøs?


jeg er seriøs, jeg fantaserer ikke om å løpe rundt om natten å bite folk så plizz la være det dere psykolog kødden. dette er som han over meg skrev, jeg har så lite energi selv at jeg må ta fra andre. jeg lagde denne tråden får å få hjelp, ikke for at folk sku tro jeg er en freak. har du ikke no snilt å si så drit i å si noe :(
Antall ord: 114
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 12 Jul 2006 00:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Nei, Sol, det fins overraskende mange folk som tror på dette. Jeg blir faktisk rimelig provosert av deg, men jeg vil ikke at dette skal bli noen flammetråd, så jeg skal holde meg saklig. Og enten det er innbilning eller ei, så tråkker du bare over deres personlige bekymringer når du oppfører deg sånn. 'lissom'? smiley? Ikke helt uvanlig akkurat at unge prater/skriver sånn.

Jeg aner ingenting om trådstarter her, men det fins mange som tror det hun sier hun tror, og derfor har ikke jeg noen grunn til å ikke tro på at hun mener det hun sier hun mener. Jeg er sjøl noe involvert i lignende miljøer, men jeg tror det er en del innbilning ute og går i psi- og magimiljøet generelt, fordi opplevelsene blir så subjektive og nært opp til det psykologiske, så jeg tar det meste med en klype salt.

Liza: Jeg er klar over at men ikke skal 'leke doktor' her, men som svar på at du ber om råd vil jeg gjerne si hva jeg tenker om din situasjon fra mitt synspunkt, og hvordan jeg selv ville angrepet det å la være.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye. Tror dette er veldig psykologisk for de fleste psi-vampyrer, at de blir så vant til å gjøre det at det føles 'tomt' å ikke gjøre det. Gir det mening? Omtrent som å venne seg av med å bite negler, men med en faktisk bekymring bak, hvis man tror at dette er noe kroppen faktisk forer på. Jeg driver sjøl med energimanipulasjon (har gjort det i tre år), flytter på, samler og anvender energi, og jeg kan ikke tenke meg at det du gjør er noe som kroppen genuint trenger å fortsette med (derimot kan jeg tenke meg at det er en veldig mentalt avhengighetsskapende vane)..

Men det er lett å overbevise seg om det - jeg har sjøl opplevd å føle ting som jeg senere har skjønt at jeg følte fordi jeg forventa det. Placebo. Jeg har faktisk blitt ganske god på å fremprovosere fornemmelser, en slags 'placebo', det fungerer for meg som symbolikk. Men altså, desto viktigere å ikke stole for mye på de fornemmelsene. I din situasjon tror jeg jeg rett og slett ville passet på å spise og sove godt, og spurt doktoren hvis jeg fortsatt hadde problemer med å holde meg våken i mer enn åtte timer.
Antall ord: 411
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

jeg vet selv at jeg er avhengig og jeg vet åssen jeg ble det.. men jeg kan serriøst ikke slutte! jeg prøvde en gang og det føltes ut som å slutte å sove. som jeg har sagt flere ganger, jeg besvimte nesten .
men jeg prøver å slutte på en annen måte nå. for hver dag tar jeg mindre å mindre energi fra folk. går rundt trøtt, men jeg må bare leve med det siden jeg var så dum å begynte.
Antall ord: 82
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

Jeg må bare si en ting til.Når du blir stor og får deg familie kommer du til å smile av dette her.Tror det er ungdomsnykker du har.Går sikkert over :mozilla_wink:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

rasyre skrev:Jeg må bare si en ting til.Når du blir stor og får deg familie kommer du til å smile av dette her.Tror det er ungdomsnykker du har.Går sikkert over :mozilla_wink:
whatever :mozilla_undecided:
Antall ord: 39
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

rasyre skrev:Jeg må bare si en ting til.Når du blir stor og får deg familie kommer du til å smile av dette her.Tror det er ungdomsnykker du har.Går sikkert over :mozilla_wink:

SLETTET PGA TANKELØST KOMMENTAR INNHOLD FRA MEG....................................
--------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------



BEKLAGER RASYRE.........................

Skal prøve lese litt bedre neste gang. :mozilla_oops:
Sist redigert av Mantropolix på 05 Sep 2008 23:38, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

VET DU HVA?Tror du har misforstått meg fullstendig.Hater folk som håner andre,bare så du vet det.Er ikke noe hån å foreslå psykolog.Og når jeg nevner at han/hun kommer til å smile av evt.ungdomsnykker er ikke det hån i det hele tatt.Jeg har iallefall noen rare minner fra ungdomstiden.Har ikke kalt ham noen ting som helst.Personen ba om hjelp og jeg ambefalte ham noe som hjelper,og det er bevist.Så jeg tror du skal lese mitt innlegg nøye før du beskylder meg for håning [-X
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Hvis dere hadde giddet å lese rasyre's andre innlegg, hadde dere sett at hun ikke er noen innbitt skeptiker. Uansett er det da lov å si sin mening, er det ikke? Skal alle innlegg om overnaturlige fenomener bare bli svart på av dem som er enige?

Greit at rasyre kanskje provoserer litt, men jeg tror sannelig hun har litt rett i det hun sier. Det at enkelte blir fornærmet viser bare at de ikke er helt sikker på det de påstår. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer. Istedet for å bli fornærmet og gå i forsvarsposisjon, kan jo Liza og dere andre fortelle om hvordan psi-vampyrisme fungerer. Hvordan går dere egentlig frem for å stjele energi fra andre?

Etter min mening er den eneste måten å stjele energi på, å være et ubehagelig menneske som gjør andre sliten. Jeg har møtt mange sånne... Uansett må man tillate andre, bevisst eller ubevisst, å "stjele energi". Jeg har null tro på at noen kan stjele energi fra andre mennesker uten "tillatelse" fra offeret.
Antall ord: 187
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links