Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Svartepus skrev:Hvis dere hadde giddet å lese rasyre's andre innlegg, hadde dere sett at hun ikke er noen innbitt skeptiker. Uansett er det da lov å si sin mening, er det ikke? Skal alle innlegg om overnaturlige fenomener bare bli svart på av dem som er enige?

Greit at rasyre kanskje provoserer litt, men jeg tror sannelig hun har litt rett i det hun sier. Det at enkelte blir fornærmet viser bare at de ikke er helt sikker på det de påstår. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer. Istedet for å bli fornærmet og gå i forsvarsposisjon, kan jo Liza og dere andre fortelle om hvordan psi-vampyrisme fungerer. Hvordan går dere egentlig frem for å stjele energi fra andre?

Etter min mening er den eneste måten å stjele energi på, å være et ubehagelig menneske som gjør andre sliten. Jeg har møtt mange sånne... Uansett må man tillate andre, bevisst eller ubevisst, å "stjele energi". Jeg har null tro på at noen kan stjele energi fra andre mennesker uten "tillatelse" fra offeret.
Du har så rett.
samtidig beklager jeg rasyre,jeg har kun lest denne tråden av deg og jeg kjenner meg
igjenn selv i lizas sak at folk ber deg gå til sykolog for noe man tror på og derfor overkokte jeg litt. og samtidig var det fint det råde altså inlegget på tråden steiner mot ånder tråden. Har nå slettet den nedværgende kommentar inlegget mitt...mhm..
Man burde Tenke og lese nøye før man kommenterer på en slik alvorlig måte jeg gjorde ista.Skal huske det nestegang. :mozilla_oops:
Antall ord: 284

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Mantropolix skrev:
Svartepus skrev:Hvis dere hadde giddet å lese rasyre's andre innlegg, hadde dere sett at hun ikke er noen innbitt skeptiker. Uansett er det da lov å si sin mening, er det ikke? Skal alle innlegg om overnaturlige fenomener bare bli svart på av dem som er enige?

Greit at rasyre kanskje provoserer litt, men jeg tror sannelig hun har litt rett i det hun sier. Det at enkelte blir fornærmet viser bare at de ikke er helt sikker på det de påstår. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer. Istedet for å bli fornærmet og gå i forsvarsposisjon, kan jo Liza og dere andre fortelle om hvordan psi-vampyrisme fungerer. Hvordan går dere egentlig frem for å stjele energi fra andre?

Etter min mening er den eneste måten å stjele energi på, å være et ubehagelig menneske som gjør andre sliten. Jeg har møtt mange sånne... Uansett må man tillate andre, bevisst eller ubevisst, å "stjele energi". Jeg har null tro på at noen kan stjele energi fra andre mennesker uten "tillatelse" fra offeret.
Du har så rett.
samtidig beklager jeg rasyre,jeg har kun lest denne tråden av deg og jeg kjenner meg
igjenn selv i lizas sak at folk ber deg gå til sykolog for noe man tror på og derfor overkokte jeg litt. og samtidig var det fint det råde altså inlegget på tråden steiner mot ånder tråden. Har nå slettet den nedværgende kommentar inlegget mitt...mhm..
Man burde Tenke og lese nøye før man kommenterer på en slik alvorlig måte jeg gjorde ista.Skal huske det nestegang. :mozilla_oops:
Sånt står det respekt av, Mantropolix! Vi er alle bare (litt rare) mennesker :)
Antall ord: 301
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rasyre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 02 Sep 2007 13:01
16

Innlegg av rasyre »

Alt er tilgitt og glemt :mozilla_wink: .Er meget klar over at jeg kan være en smule provoserende og påståelig.Men er nesten bare snill :mozilla_innocent:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

[quote="Svartepus"]
. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer.
quote]

Jeg er ikke en sånn vampyr, jeg bare kaller det jeg er for vampyr fordi jeg er usikker hva jeg skal kalle det. Jeg begynte å stjele energi fra andre for å prøve det, så ble jeg avhengig og kan ikke slutte for da blir jeg kjempe trøtt og besvimer. Jeg ladge denne tråden får å be om hjelp til å slutte, ikke får å høre på andres komentarer.
Antall ord: 91
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
16

Innlegg av Mariann66 »

...
Antall ord: 0
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liza skrev:
Svartepus skrev: . Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer.
Jeg er ikke en sånn vampyr, jeg bare kaller det jeg er for vampyr fordi jeg er usikker hva jeg skal kalle det. Jeg begynte å stjele energi fra andre for å prøve det, så ble jeg avhengig og kan ikke slutte for da blir jeg kjempe trøtt og besvimer. Jeg ladge denne tråden får å be om hjelp til å slutte, ikke får å høre på andres komentarer.
Hvordan skal du få hjelp til å slutte uten å motta kommentarer fra andre her?

Jeg tror heller du lider av ME (kronisk trøtthetssyndrom) og en smule oppmerksomhetssyke...
Sist redigert av Svartepus på 06 Sep 2008 19:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 119
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Mmmmh!!
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
16

Innlegg av Mariann66 »

Ikkje gidd å svare da vel..
Antall ord: 5
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Hva mener du? ...
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 190
Startet: 12 Aug 2006 12:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Schnugaf »

Liza skrev:Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:
Jeg er en Pirat dammit! jeg lissm Plyndrer Booty fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å Plyndre Booty men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er Booty. jeg kan ikke slutte å Plyndre fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta Booty fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når Booty til et menneske ikke er nok lenger?

Unskyld, jeg bare måtte, noen kjenner kanskje denne fra noen av chan sidene.
Antall ord: 208
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Svartepus »

Schnugaf skrev: Jeg er en Pirat dammit! jeg lissm Plyndrer Booty fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å Plyndre Booty men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er Booty. jeg kan ikke slutte å Plyndre fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta Booty fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når Booty til et menneske ikke er nok lenger?
Alvorlige saker dette...
Du må nok bare drikke noen kagger rom og la ting seile sin egen sjø inntil videre.
Antall ord: 118
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Noop! [-(

Altså, jeg kjenner det ikke igjen.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Jeg er en vampyr :o)

Innlegg av M... »

Ja, det er mye rart her inne. Og sikkert mange som kun vil ha oppmerksomhet.

Har sikkert hatt mye rart her, jeg óg.... :mozilla_frown:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Svartepus skrev:Hvis dere hadde giddet å lese rasyre's andre innlegg, hadde dere sett at hun ikke er noen innbitt skeptiker. Uansett er det da lov å si sin mening, er det ikke? Skal alle innlegg om overnaturlige fenomener bare bli svart på av dem som er enige?

Greit at rasyre kanskje provoserer litt, men jeg tror sannelig hun har litt rett i det hun sier. Det at enkelte blir fornærmet viser bare at de ikke er helt sikker på det de påstår. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer. Istedet for å bli fornærmet og gå i forsvarsposisjon, kan jo Liza og dere andre fortelle om hvordan psi-vampyrisme fungerer. Hvordan går dere egentlig frem for å stjele energi fra andre?

Etter min mening er den eneste måten å stjele energi på, å være et ubehagelig menneske som gjør andre sliten. Jeg har møtt mange sånne... Uansett må man tillate andre, bevisst eller ubevisst, å "stjele energi". Jeg har null tro på at noen kan stjele energi fra andre mennesker uten "tillatelse" fra offeret.
Jah...skeptikere er verst...di utbasunerer meir enn meiningane sine...spesiellt innbitt skeptiker...
Antall ord: 202
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Liza skrev:Jeg er ikke en sånn vampyr, jeg bare kaller det jeg er for vampyr fordi jeg er usikker hva jeg skal kalle det. Jeg begynte å stjele energi fra andre for å prøve det, så ble jeg avhengig og kan ikke slutte for da blir jeg kjempe trøtt og besvimer. Jeg ladge denne tråden får å be om hjelp til å slutte, ikke får å høre på andres komentarer.
Viss du ikkje får hjelp...kan du gjerne stjele energi fra meg...dvs du får energien om du vil ha den... :)
Antall ord: 96
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links