Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Madjava, blir ikke det litt feil å tilby sånt ?
Antall ord: 9
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

madjava skrev:
Svartepus skrev:Hvis dere hadde giddet å lese rasyre's andre innlegg, hadde dere sett at hun ikke er noen innbitt skeptiker. Uansett er det da lov å si sin mening, er det ikke? Skal alle innlegg om overnaturlige fenomener bare bli svart på av dem som er enige?

Greit at rasyre kanskje provoserer litt, men jeg tror sannelig hun har litt rett i det hun sier. Det at enkelte blir fornærmet viser bare at de ikke er helt sikker på det de påstår. Hvis du vet at du er en psi-vampyr, er det vel bare å drite i andres kommentarer. Istedet for å bli fornærmet og gå i forsvarsposisjon, kan jo Liza og dere andre fortelle om hvordan psi-vampyrisme fungerer. Hvordan går dere egentlig frem for å stjele energi fra andre?

Etter min mening er den eneste måten å stjele energi på, å være et ubehagelig menneske som gjør andre sliten. Jeg har møtt mange sånne... Uansett må man tillate andre, bevisst eller ubevisst, å "stjele energi". Jeg har null tro på at noen kan stjele energi fra andre mennesker uten "tillatelse" fra offeret.
Jah...skeptikere er verst...di utbasunerer meir enn meiningane sine...spesiellt innbitt skeptiker...
Siden du ser ut til å føle deg litt truffet, kan jeg trøste deg med at jeg nok har en annen definisjon på ordene "innbitt skeptiker" enn mange andre her. Faktisk er det få her på forumet jeg kan putte i den båsen. Kjekay var/er en sånn, men da mer i den parodiske kategorien. Så lenge folk gidder å komme med grunner til hvorfor de ikke tror (utover "jeg bare vet det"), sånn som både du, BA og Kimbara som oftest gjør, kaller jeg det ikke å være innbitte skeptikere.

Jeg er en liten skeptiker selv, og det må man være i en verden full av lureri og bedrag. Sånn som disse tulletrådene om div vampyrisme-lidelser... :roll:
Antall ord: 330
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Neida Diffusa...er snakk om energikrise her...så dette bør krisehåndterast med førebyggande krisehjelp...
Antall ord: 17
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Svartepus skrev:Siden du ser ut til å føle deg litt truffet, kan jeg trøste deg med at jeg nok har en annen definisjon på ordene "innbitt skeptiker" enn mange andre her. Faktisk er det få her på forumet jeg kan putte i den båsen. Kjekay var/er en sånn, men da mer i den parodiske kategorien. Så lenge folk gidder å komme med grunner til hvorfor de ikke tror (utover "jeg bare vet det"), sånn som både du, BA og Kimbara som oftest gjør, kaller jeg det ikke å være innbitte skeptikere.

Jeg er en liten skeptiker selv, og det må man være i en verden full av lureri og bedrag. Sånn som disse tulletrådene om div vampyrisme-lidelser... :roll:
Kan ikkje ta imot trøst...lever i ein følelsesmessig form for sølibat...dessutan svinner energien hen oxo...
Antall ord: 148
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

madjava skrev:Neida Diffusa...er snakk om energikrise her...så dette bør krisehåndterast med førebyggande krisehjelp...
Ahaaa.. :D
Antall ord: 20
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

madjava skrev:
Svartepus skrev:Siden du ser ut til å føle deg litt truffet, kan jeg trøste deg med at jeg nok har en annen definisjon på ordene "innbitt skeptiker" enn mange andre her. Faktisk er det få her på forumet jeg kan putte i den båsen. Kjekay var/er en sånn, men da mer i den parodiske kategorien. Så lenge folk gidder å komme med grunner til hvorfor de ikke tror (utover "jeg bare vet det"), sånn som både du, BA og Kimbara som oftest gjør, kaller jeg det ikke å være innbitte skeptikere.

Jeg er en liten skeptiker selv, og det må man være i en verden full av lureri og bedrag. Sånn som disse tulletrådene om div vampyrisme-lidelser... :roll:
Kan ikkje ta imot trøst...lever i ein følelsesmessig form for sølibat...dessutan svinner energien hen oxo...
Så trist. Nå kan du angre på at du ga av din energi til den skumle vampyren!

Hei vent! Fungerte det altså? Ånei, må jeg revurdere ytringene mine her i tråden nå? Æsjda, og så nå som jeg følte meg så ovenpå og sikker i min sak...
Antall ord: 199
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Storpai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Sep 2008 17:29
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Storpai »

Det er en dårlig dekkhistorie fordi du er en simpel tyv. Jeg liker pai. Men jeg går ikke rundt og sier at jeg er gravid og at babyen min tar all maten min slik at jeg kan spise pai fordi! Nei. Jeg sier at jeg må stjele kake, jeg. Det burde du og.
Antall ord: 55
=(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

madjava skrev:
Liza skrev:Jeg er ikke en sånn vampyr, jeg bare kaller det jeg er for vampyr fordi jeg er usikker hva jeg skal kalle det. Jeg begynte å stjele energi fra andre for å prøve det, så ble jeg avhengig og kan ikke slutte for da blir jeg kjempe trøtt og besvimer. Jeg ladge denne tråden får å be om hjelp til å slutte, ikke får å høre på andres komentarer.
Viss du ikkje får hjelp...kan du gjerne stjele energi fra meg...dvs du får energien om du vil ha den... :)
takk, men det går bra. kan ikke ta energi fra folk jeg ikke aner hvem er, eller hvor di er. dessuten har pappa en ny kjæreste. hun er ikke særlig grei, men grei nok til at jeg "får" litt energi fra henne :mozilla_wink:
Antall ord: 146
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Storpai skrev:Det er en dårlig dekkhistorie fordi du er en simpel tyv. Jeg liker pai. Men jeg går ikke rundt og sier at jeg er gravid og at babyen min tar all maten min slik at jeg kan spise pai fordi! Nei. Jeg sier at jeg må stjele kake, jeg. Det burde du og.
jeg vet selv at jeg er en energi tyv, men jeg kan ikke slutte! Det var lissm derfor jeg lagde denne tråden (duh)
Antall ord: 81
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liza, har du tenkt på at noen kanskje vet at du stjeler energi fra andre, og derfor hevner seg på deg ved å stjele masse fra deg? Kanskje det er derfor du blir trøtt og svimmel?

What goes around, comes around! :mozilla_wink:
Antall ord: 43
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Liza skrev:
Storpai skrev:Det er en dårlig dekkhistorie fordi du er en simpel tyv. Jeg liker pai. Men jeg går ikke rundt og sier at jeg er gravid og at babyen min tar all maten min slik at jeg kan spise pai fordi! Nei. Jeg sier at jeg må stjele kake, jeg. Det burde du og.
jeg vet selv at jeg er en energi tyv, men jeg kan ikke slutte! Det var lissm derfor jeg lagde denne tråden (duh)
Nei vet du hva... Du klarte deg fint uten før du begynte, ikke sant? Hvis dette i det hele tatt er reelt så må du vel kunne bite i det sure eplet og bestemme deg for å takle overgangen til å klare deg uten å tappe andres energi. Er vel ikke vits i å hyle etter hjelp hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det såkalte problemet! Tråden i seg selv er vel et bevis på at du tar energi fra andre unødig, nemlig energien folk bruker på å lese og svare deg. Fy skamme seg!
Antall ord: 180
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Diffusa skrev: Nei vet du hva... Du klarte deg fint uten før du begynte, ikke sant? Hvis dette i det hele tatt er reelt så må du vel kunne bite i det sure eplet og bestemme deg for å takle overgangen til å klare deg uten å tappe andres energi. Er vel ikke vits i å hyle etter hjelp hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det såkalte problemet! Tråden i seg selv er vel et bevis på at du tar energi fra andre unødig, nemlig energien folk bruker på å lese og svare deg. Fy skamme seg!
Vær så snill å ikke skjelle meg ut når du selv ikke vet hvor vanskelig dette er for meg. Det er ikke sånn at jeg VIL ta andres energi, men hvis jeg ikke gjør det tappes jeg selv. Jeg prøver jo å ta minst mulig energi fra andre folk, og jeg tapper dem ikke. For det meste prøver jeg å ta litt fra mange folk så de ikke merker det
Antall ord: 172
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Svartepus skrev:Liza, har du tenkt på at noen kanskje vet at du stjeler energi fra andre, og derfor hevner seg på deg ved å stjele masse fra deg? Kanskje det er derfor du blir trøtt og svimmel?

What goes around, comes around! :mozilla_wink:
kan hende det, men da må det være en som følger etter meg hele tiden, hvis man ikke kan stjele energi fra folk på lang avstand
Antall ord: 73
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liza skrev:
Svartepus skrev:Liza, har du tenkt på at noen kanskje vet at du stjeler energi fra andre, og derfor hevner seg på deg ved å stjele masse fra deg? Kanskje det er derfor du blir trøtt og svimmel?

What goes around, comes around! :mozilla_wink:
kan hende det, men da må det være en som følger etter meg hele tiden, hvis man ikke kan stjele energi fra folk på lang avstand
Det kan man sikkert også. Man bare tuner seg inn på energisignalet til den man vil stjele fra, og så er det bare å forsyne seg. Siden du stjeler fra andre, er du nok også mer åpen for å bli stjålet fra. Det er det man kaller en ond sirkel.
Antall ord: 124
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

går det ann på en eller annen måte å finne ut hvem som stjeler fra meg?
Antall ord: 17
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links