Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liza skrev:
Diffusa skrev: Nei vet du hva... Du klarte deg fint uten før du begynte, ikke sant? Hvis dette i det hele tatt er reelt så må du vel kunne bite i det sure eplet og bestemme deg for å takle overgangen til å klare deg uten å tappe andres energi. Er vel ikke vits i å hyle etter hjelp hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det såkalte problemet! Tråden i seg selv er vel et bevis på at du tar energi fra andre unødig, nemlig energien folk bruker på å lese og svare deg. Fy skamme seg!
Vær så snill å ikke skjelle meg ut når du selv ikke vet hvor vanskelig dette er for meg. Det er ikke sånn at jeg VIL ta andres energi, men hvis jeg ikke gjør det tappes jeg selv. Jeg prøver jo å ta minst mulig energi fra andre folk, og jeg tapper dem ikke. For det meste prøver jeg å ta litt fra mange folk så de ikke merker det
Sånn er det med dem som stjeler fra eldre damer også. "Jeg VIL jo ikke ta trygdepengene til de stakkars pensjonistene, men gjør jeg det ikke sulter jeg jo ihjel! Jeg prøver å ta bare litt fra hver pensjonist så de ikke merker det så godt..."
Nei rydd opp i sakene og gjør noe med "problemet" ditt selv! All form for avvenning må starte i deg selv! Det nytter ihvertfall ikke å syte på et forum...
Antall ord: 252
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Liza skrev:går det ann på en eller annen måte å finne ut hvem som stjeler fra meg?
Nei, antakelig ikke. Bare sterke Psi-vampyrer kan finne ut sånt. Men hvis du slutter å stjele og heller lærer deg å takle abstinensene inntil du blir frisk av dette tullet, vil du nok bli mer lukket og mindre utsatt for energityver...
Antall ord: 61
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Svartepus skrev:
Liza skrev:
Diffusa skrev: Nei vet du hva... Du klarte deg fint uten før du begynte, ikke sant? Hvis dette i det hele tatt er reelt så må du vel kunne bite i det sure eplet og bestemme deg for å takle overgangen til å klare deg uten å tappe andres energi. Er vel ikke vits i å hyle etter hjelp hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det såkalte problemet! Tråden i seg selv er vel et bevis på at du tar energi fra andre unødig, nemlig energien folk bruker på å lese og svare deg. Fy skamme seg!
Vær så snill å ikke skjelle meg ut når du selv ikke vet hvor vanskelig dette er for meg. Det er ikke sånn at jeg VIL ta andres energi, men hvis jeg ikke gjør det tappes jeg selv. Jeg prøver jo å ta minst mulig energi fra andre folk, og jeg tapper dem ikke. For det meste prøver jeg å ta litt fra mange folk så de ikke merker det
Sånn er det med dem som stjeler fra eldre damer også. "Jeg VIL jo ikke ta trygdepengene til de stakkars pensjonistene, men gjør jeg det ikke sulter jeg jo ihjel! Jeg prøver å ta bare litt fra hver pensjonist så de ikke merker det så godt..."
Nei rydd opp i sakene og gjør noe med "problemet" ditt selv! All form for avvenning må starte i deg selv! Det nytter ihvertfall ikke å syte på et forum...
jeg syter ikke, jeg har slitt med dette en stund og prøver selv å finne ut en måte å slutte på. Det er jo ikke sånn at jeg ikke engang har prøvd selv å slutte og maser på andre for at de skal løse problemet mitt for meg. Jeg lagde denne tråden for jeg håpet at det kunne være noen andre som hadde opplevd det samme og hadde noen gode råd.
Antall ord: 331
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mira
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 24 Jun 2004 14:27
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Mira »

tenkte jeg skulle ta meg en tur til det forumet jeg var mye innom for noen år siden. syntes det alltid var moro å lese innleggene.
men må si at jeg nå er litt forbauset over hvordan det er her inne... nå har jeg jo ikke lest ALLE ny innlegg siden sist! det er jo 1000-talls, men det jeg har lest gir meg en anelse hakaslepp.
har alltid trodd at mennesker som tror på det paranormale, wicca, energi og det som er av mystikk, har lettere for å godta andre mennesker og andres ulikheter- men da har det visst blitt litt utskiftning i miljøet...

man skal alltid ha respekt for andre mennesker og deres spørsmål, og ikke rakke ned på dem fordi de er yngre. de skal også ha rett til å søke hjelp og dermed få seriøse svar.
det finnes så mye mellom himmel og jord, og man kan ikke tro på alt her i verden. men man skal ikke tråkke på andre selv om man ikke har helt samme synspumkt! da er det bedre og smile for seg selv og klikke seg videre...

vet at dette ikke har noe med energi stjeling å gjøre, men måtte bare få det ut etter at jeg hadde lest alle "rådene" hun fikk.
blir så sint og lei av urettferdighet!
Antall ord: 224
in Perfect Love and Perfect Trust

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Liza skrev: Vær så snill å ikke skjelle meg ut når du selv ikke vet hvor vanskelig dette er for meg. Det er ikke sånn at jeg VIL ta andres energi, men hvis jeg ikke gjør det tappes jeg selv. Jeg prøver jo å ta minst mulig energi fra andre folk, og jeg tapper dem ikke. For det meste prøver jeg å ta litt fra mange folk så de ikke merker det
Jeg skjeller deg ikke ut, jeg bare sier tydeligvis det du ikke vil høre. Du kan jo spørre deg selv hvorfor det ikke fenger...
Antall ord: 101
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Liza skrev:jeg syter ikke, jeg har slitt med dette en stund og prøver selv å finne ut en måte å slutte på. Det er jo ikke sånn at jeg ikke engang har prøvd selv å slutte og maser på andre for at de skal løse problemet mitt for meg. Jeg lagde denne tråden for jeg håpet at det kunne være noen andre som hadde opplevd det samme og hadde noen gode råd.
Ja men du har fått ett råd, tro meg, det fungerer: mediter.

Jeg vet hvor lett det er å koble seg på andre når man først har begynt. Men det fine er jo at du faktisk er oppmerksom på det. Det er ikke alle som er det!

Men løsningen er å finne den kilden av energi som er i ditt indre slik at du blir fullstendig uavhengig av andre. Og den kilden finner du bare med meditasjon.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

har prøvd å meditere før og jeg sovna 0_o, men det skader vel ikke å prøve igjen.
Antall ord: 19
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Liza skrev:
madjava skrev:
Liza skrev:Jeg er ikke en sånn vampyr, jeg bare kaller det jeg er for vampyr fordi jeg er usikker hva jeg skal kalle det. Jeg begynte å stjele energi fra andre for å prøve det, så ble jeg avhengig og kan ikke slutte for da blir jeg kjempe trøtt og besvimer. Jeg ladge denne tråden får å be om hjelp til å slutte, ikke får å høre på andres komentarer.
Viss du ikkje får hjelp...kan du gjerne stjele energi fra meg...dvs du får energien om du vil ha den... :)
takk, men det går bra. kan ikke ta energi fra folk jeg ikke aner hvem er, eller hvor di er. dessuten har pappa en ny kjæreste. hun er ikke særlig grei, men grei nok til at jeg "får" litt energi fra henne :mozilla_wink:
Klart du kan ta energi fra meg...bare å tune deg inn på vestlandet...så kan eg sende ut nokre energispor slik at du finner fram...bare å forsyne seg :)
Antall ord: 176
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Svartepus skrev:
madjava skrev:
Svartepus skrev:Siden du ser ut til å føle deg litt truffet, kan jeg trøste deg med at jeg nok har en annen definisjon på ordene "innbitt skeptiker" enn mange andre her. Faktisk er det få her på forumet jeg kan putte i den båsen. Kjekay var/er en sånn, men da mer i den parodiske kategorien. Så lenge folk gidder å komme med grunner til hvorfor de ikke tror (utover "jeg bare vet det"), sånn som både du, BA og Kimbara som oftest gjør, kaller jeg det ikke å være innbitte skeptikere.

Jeg er en liten skeptiker selv, og det må man være i en verden full av lureri og bedrag. Sånn som disse tulletrådene om div vampyrisme-lidelser... :roll:
Kan ikkje ta imot trøst...lever i ein følelsesmessig form for sølibat...dessutan svinner energien hen oxo...
Så trist. Nå kan du angre på at du ga av din energi til den skumle vampyren!

Hei vent! Fungerte det altså? Ånei, må jeg revurdere ytringene mine her i tråden nå? Æsjda, og så nå som jeg følte meg så ovenpå og sikker i min sak...
Yepp...ble så trøtt at eg søvna...men angrer ikkje...fekk snappa til meg litt energi fra nokre skrikende måker i dag tidlig...ble stille gitt...trur nesten di ramla i bakken...

Om det funker er vel umulig å vite...men mange som får min energi...viktig å gje av seg sjølv vettu :)
Antall ord: 257
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

har funnet en måte å få energi på uten å ta fra folk :) Jeg gjorde som en her på denne tråden (sorry husker ikke hvem :S) sa, jeg tok fra sola og havet. Fikk masse energi med en gang. Nå trenger jeg ikke å ta fra folk :D
Antall ord: 46
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 138
Startet: 12 Jul 2008 18:27
15
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

lol
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Krull - sluttet »

[quote="Liza"]Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:[/quote]


Hadde jeg vært i stand til å gjøre det du hevder du kan, så skulle det forblitt min største hemmelighet.

Det hadde aldri blitt noe jeg hadde skrevet om på et slikt forum som dette i hvertfall !

Slutt å tull nå ! ;)
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Liza skrev:har funnet en måte å få energi på uten å ta fra folk :) Jeg gjorde som en her på denne tråden (sorry husker ikke hvem :S) sa, jeg tok fra sola og havet. Fikk masse energi med en gang. Nå trenger jeg ikke å ta fra folk :D
Stakkars sola og havet da!!! neida... BRA for deg!

Men uansett vill jeg fortsatt henvise deg til meditasjon. Du har jo fortsatt et mønster som går på å ta energi fra noe utenfor deg selv. Meditasjon gjør at du får energi fra ditt eget indre. Og der har du all energi som du trenger noen sinne.

Ikke gi opp selv om du sovner. De første 3 månedene jeg lærte å meditere brukte jeg det til å sovne. Men så plutselig oppdaget jeg den meditative tilstanden, og da var det gjort ;)
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

jon blund skrev:
Liza skrev:har funnet en måte å få energi på uten å ta fra folk :) Jeg gjorde som en her på denne tråden (sorry husker ikke hvem :S) sa, jeg tok fra sola og havet. Fikk masse energi med en gang. Nå trenger jeg ikke å ta fra folk :D
Stakkars sola og havet da!!! neida... BRA for deg!

Men uansett vill jeg fortsatt henvise deg til meditasjon. Du har jo fortsatt et mønster som går på å ta energi fra noe utenfor deg selv. Meditasjon gjør at du får energi fra ditt eget indre. Og der har du all energi som du trenger noen sinne.

Ikke gi opp selv om du sovner. De første 3 månedene jeg lærte å meditere brukte jeg det til å sovne. Men så plutselig oppdaget jeg den meditative tilstanden, og da var det gjort ;)
skal prøve å meditere
Antall ord: 149
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Metodisten »

Liza skrev:Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:
Begynn på sats.

Trening gir energi.

Når det gjelder det psykologiske og de vampyr ideene dine må du nok søke hjelp.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links