Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserKatt og åndelig aktiviteter

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Katt og åndelig aktiviteter

Innlegg av Astarte »

Jeg ønsker deg masse lykke til!

Og det er kjempefint om du vil oppdatere oss om hvordan det går med deg og spesielt pusen! :D
Antall ord: 25
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Keara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 61
Startet: 15 Okt 2007 23:12
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: Katt og åndelig aktiviteter

Innlegg av Keara »

Hei!
Jeg har 2bengal katter selv. Leste du noe særlig om rasen før du skaffet en?
De er næmli fæl på å "prate". Mine katter springer også rundt og roper forferdelig innimellom.
Ofte kan det virke som om de roper på noen og leter.
Et godt alternativ er faktsik å skaffe deg en katt til. Kan nesten garantere at pusen vil roe seg da.
Min pus roper og skriker, så kommer den andre katten, også leker de sammen eller går rundt i leiligheten også legger seg ned å sover.
Bengaler er utrolig lekne, hele livet ut, de blir aldri "slappe" som andre katter ofte blir med åra. Derfor har de også en tendens til å bli litt ensomme...

Nå skal jeg selvfølgelig ikke si at katten din ikke legger merke til paranormal aktivitet, mine egne kan også reagere merkelig på ting, og jeg har en hund som bjeffer til ting som ikke er der.
Men jeg tror at en katt nr 2 vil hjelpe. Men da gjerne en bengal til kanskje...
Antall ord: 173
Tænk positivt, det spare så jævli mye tid å energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

Re: Katt og åndelig aktiviteter

Innlegg av helgemann »

Keara skrev:Hei!
Jeg har 2bengal katter selv. Leste du noe særlig om rasen før du skaffet en?
De er næmli fæl på å "prate". Mine katter springer også rundt og roper forferdelig innimellom.
Ofte kan det virke som om de roper på noen og leter.
Et godt alternativ er faktsik å skaffe deg en katt til. Kan nesten garantere at pusen vil roe seg da.
Min pus roper og skriker, så kommer den andre katten, også leker de sammen eller går rundt i leiligheten også legger seg ned å sover.
Bengaler er utrolig lekne, hele livet ut, de blir aldri "slappe" som andre katter ofte blir med åra. Derfor har de også en tendens til å bli litt ensomme...

Nå skal jeg selvfølgelig ikke si at katten din ikke legger merke til paranormal aktivitet, mine egne kan også reagere merkelig på ting, og jeg har en hund som bjeffer til ting som ikke er der.
Men jeg tror at en katt nr 2 vil hjelpe. Men da gjerne en bengal til kanskje...
Hmm to bengaler i ei leilighet på 40 m2? Trur du det går?

Eh... Hadde jo lest litt om de. Men kanskje ikke godt nok..... :oops: Valgte denne type rase pga at jeg er allergisk mot vanlige katter. Regner med at du har stor leilighet siden du har to?
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links