Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisSvineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Svartepus »

Antall ord: 14
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av ludoburgero »

To solskinnshistorier å dele:

Tanta mi har en 70 år gammel nabo. Hun har aldri fått noen vaksine for noe som helst, og hun har aldri i sitt liv før hatt influensa. Hjemmehjelpen og legen hennes klarte å hause henne opp og skremme henne til å ta vaksinen - ja, de nærmest tvang henne - etter hun fikk vaksinen ble hun skikkelig ille tilredt... hun fikk samtlige symptomer på svineinfluensaen og trodde hun skulle dø.

Dattera til søskenbarnet mitt fikk vaksinen og var i utgangspunktet frisk.
Nå får de ikke i henne mat og hun er skikkelig flunsete av seg.

Bare sånn for balansens skyld. Vet ikke hva man blir sykest av, jeg.
Slike bivirkninger er jo noenlunde vanlige ifbm. vaksiner - man får det den skal virke mot.
Igjen er det jo mange som blir bedre rustet av å ta vaksinen.
Antall ord: 142
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Bearchild »

Må jo begynne å lure på om det er forskjellige typer influensa, selv om det nå er bevist at så ikke er tilfelle..? Jeg har jo hatt noe influensagreier tidligere år, med noen dager i senga og gjerne et par uker etterpå med tett nese og null smakssans (og den jævla influensaen kommer selvsagt et par uker før jul sånn at julemiddagen like gjerne kunne bestått av flatbrød og vann).

For den SVINEinfluensaen vi har i heimen er den mest pinglete influensaen jeg har hatt/ hørt om. Og ja, vi har tilogmed familiemedlemmer som er i "risikosonen" men som ikke har fått vaksine selvom (fordi det ikke har vært tilgjengelig). Èn til to dager med lett feber, litt hoste og gørr, ellers er svimmelhet det vi har merket mest til.

Men etter et par dager er det over. Synes det virker helt merkelig at dette kan gjøre så stor skade, tilogmed ta livet av folk..
Antall ord: 164
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av keke »

Dere BØR få med dere denne... Forklarer så mye !!!! SPRE DEN VIDRE!!! viktig!!


http://www.youtube.com/watch?v=kYq5fYXWrZg


"Gary Null Speaking Out at the NYS Assembly Hearing about the poisons in vaccines and their ineffectiveness. He also talks about the crimes committed by these companies and their massive BACKLOG OF LAWSUITS, so far... ..."

------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=IK8bC9SuKLI

Staten utsatte rundt 200 000 ungdommer og militære rekrutter for ukjent helserisiko i norgeshistoriens største medisinske eksperiment. På tross av en statlig garanti om erstatning hvis noe skulle gå galt, nekter nå Staten å betale erstatning til rundt 300 unge som mener de ble skadet i Vaksineforsøket mot hjernehinnebetennelse.

Fra TV2-dokumentaren: Et løfte om beskyttelse, sendt 17.11.08

folkehelseinstituttet fhi direktør Geir Stene-Larsen meningokokk pasientskade erstatning vaksine svineinfluensa staten propaganda stoltenberg legemiddelindustri

--------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 362096.ece

"Legemiddelgiganten GlaxoSmithKline tjener store penger på vaksinen mot svineinfluensa. Oljefondet har så mange aksjer i selskapet at Norges utgifter til vaksinekjøp snart er tjent inn igjen."

-------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Jw43QDiaDnE

Physicians and health professionals are now speaking out clearly of the risks and dangers of vaccination.
We have tip toed around the American Medical model long enough. Vaccines come with a great risk including juvenile diabetes, asthma, ADD, ADHD, and Autism. And never mind the more subtle injury of teenagers who can't focus and are depressed.


Jeg håper at noen kan få nytte av denne infoen..
Antall ord: 252
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Svartepus »

Beklager å ødelegge glansbildet av Gary Null, men å stole på en mann som i fullt alvor mener at AIDS ikke finnes og at HIV er helt harmløst, er ikke noe jeg gjør uten videre...

Og Keke, du glemte å ta med de siste ordene i saken om oljefond-aksjene i GSK; "Økonomiprofessor Steinar Holden ved Universitetet i Oslo går likevel ikke helt god for dette regnestykket.
– Selv om Oljefondet isolert sett tjener på oppgangen, er det nok en del andre selskaper de taper penger på som følge av svineinfluensaen, sier han."


Det er nettopp svineinfluensaens uforutsigbarhet som gjør at jeg vil la meg vaksinere. Jeg har hørt om en kreftsyk (og svært redusert) dame under cellegiftbehandling som klarte seg fint gjennom svineinfluensaen, og jeg har hørt om tilsynelatende friske folk som havner i respirator med store lungeskader. Om jeg får vaksinen tidsnok, er jo en annen sak.

Det er to sider av denne saken, så jeg håper at folk velger det som er best for akkurat dem. Dvs; at de som velger vaksinen slipper unna alvorlige bivirkninger og at de som ikke vaksinerer seg enten unngår viruset helt eller får en mild sykdomsperiode... Ingen kan vel med sikkerhet vite at deres valg er det rette, før man ser utfallet av valget man har tatt.
Antall ord: 225
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av keke »

At du vil vaksinere deg er din sak .. fri vilje...

At du avfeier en manns GODE argumenter fordi du er UENiG i en annen sak du også har avfeid uten å bruke mer enn 10 sekunder på å lese en overskrift .. Det er svært så trautig å komme med upopulære meninger.. hva om de har rett?

Hva med alle 1000 vis av forskere som sier noe annet - som belyser mangler - er vi virkelig blitt så godtroende at vi tar alt som kommer fra "rette" hold for god fisk uten å stille kritiske spørsmål.... Er alle idoter - Konspirasjons tullinger - Ufaglærte grådige - selge bøker - penger- HVA er det som skjer?????

Jeg er verken forsker eller Fagkyndig i noen av "topics" som vi diskuterer.. men jeg har studert mitt i historie... uten at det skal ha mer å si enn at jeg kan Annta å ha Mine Meninger om hva er hva og hvorfor....

Hiv/aids er en pengemaskin så det holder - Det har vært Rykter fra dag 1 om at den er spredd via LABs- eller produsert i lab osv... ( nok av konspirasjonsteorier om det ) - Det er og har vært nok av Direktører og kompetente mennesker som har lagt fram sitt arbeid eller tystet på sine tidligere sjefer... Er ikke det en indikator på at noe ikke er som det skal være så vet ikke jeg...

Om du tjener mer en hundrevis av miliarder dollar på Hiv/aids "Uten Kur" - og ditt mål er å tjene masse penger - vil ikke du at tingene da skal forbli det samme?

Så jeg syntes det blit for galt at man skal avfeie ALT som er kritisk til det bestående - å heller se det fra et persketiv at de som kommer med kritikken står i en FORFERDELIG possisjon - For hva er resultatet om du er Forsker/doktor/professor som kommer med Kritikk til det NÅværende? det resulterer ofre i at du ALDRI vil få publisert noe som helst - Så all ÆRE til de som er TØFFE nok til å prøve å se ting fra et annet perspektiv -- Noe som gjennom HISTORIEN har medført forandringer -

Så se på den Linken å Hør hva Mannen har å si ! det er Nok av gode argumenter - Han har brukt mange år av sitt liv på å hjelpe mennesker som har blitt glemt - skrevet flere tusen artikkler og mange bøker... Og han har ikke gjort alt alene - han har sammarbeidet med flere tusen FAGKYNDIGE - og jeg sier igjen - ER alle HELT UTE På Villspor???

- Hva med alle som har og har hatt insideinformasjon som har gått ut med dette - er dette også PR stunts? det klinger liksom ikke helt hos meg - Hvorfor Gjøre seg til TARGET - Upopulær og forhatt bare for å formiddle noe de kanskje tjener noen penger de i utgangspunktet ikke trenger.... da flere av dem er milionærer og gamle...

Det er ugler i mosen - korrupsjon og manipulering på høyt plan - Spesifikt: HVem , hva, hvor og hvorfor gjenstår å finne ut- Eller Utspille seg . Føler ikke at det er paranoia fra min side da jeg ikke frykter uansett hva som skjer - det som skjer skjer - sånn er det bare - å så lenge jeg har frihet til å yttre min mening så gjør jeg det.....

Jeg vil bare ikke at folk skal gjøre ting ut fra FRYKT - Å stille spørsmål til Alt, det er jo lov.. spess når det gjelder helsa vår--

Det finnes ikke dokumentasjon på at Vaksinen er bra-trygg eller fungerer - Thats it- Ikke skyt meg - Spør FHi , eller let på sider til instanser som skal ha disse svarene .. hvem er uavhengig instans?

WARSAW, Poland — Polish Prime Minister Donald Tusk said Friday that his government won't buy vaccines for swine flu that have not been properly tested or from producers who won't take responsibility for possible side effects.

Tusk told reporters that vaccine producers were pressuring governments to buy, but were also demanding that all responsibility and compensation for possible negative side effects fall upon government shoulders.

"Today we are dealing with great pressure from pharmaceutical firms ... we are dealing with expectations that hundreds of millions of zlotys (dollars) will be spent on vaccine while no one wants to guarantee that it has no side effects," he said.

He stressed that the few dozen swine cases in Poland have been mild and no deaths have been reported........ "


Betyr heller ikke dette noe? er ikke det en indikator på at ting gjøres i feil rekkefølge.. hvorfor forhaste seg.---- HVorfor all denne forbaska fryktspredninga????

Skremme folk er en kjiiiiip ting - Ligner Teknikker alle historiens VERSTE ledere har brukt...
Antall ord: 781
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg vet det ikke har så umiddelbart og direkte mye med saken å gjøre,
men i helhetlig perspektiv tror jeg vi skal ta det med i betraktning likevel:

Hvorfor stole på myndigheter?

Vi ser jo med årenes løp og gjennom hele historien at mennesker lar seg manipuleres og villedes med billig propaganda, og at krigføring blir stadig mer og mer sofistikert. Jeg tror ikke lengre man trenger å være paranoid for å ane at det er ting som går mot vårt eget beste utsatt av myndigheter og styresmakter i forskjellige land, verden over.

En ting jeg vil peke på er bruken av droner... ubemannede fartøy som Obama har klart å øke i antall etter at George W. Bush åpnet for bruken. Dette i Pakistan. Det er definitivt ikke alltid til vårt eget beste at ting blir satt ut i livet av idéer. Som regel går det på økonomiske interresser og kontrollbehov fra mennesker som har fått blod på tann av den makten de besitter, eller så er de født inn i makten. Det er grusomt å se hvor kjølig dette samfunnet utvikler seg til å bli hele tiden... vi har aldri vært så nær en apokalypse som nå... vi er fucking armed to teeth og vi fortsetter bare å drepe og hate hverandre...

Den ambivalensen som ligger og ulmer idag er hele tiden dette med å smelte sammen versus det å splides. Altså fører globaliseringen med seg både distansering, ekstrem fokus på ego, vi blir flere og føler oss ubetydelige, må finne en mening, komme frem i lyset, alt dette overfladiske pjattet og denne egocastingen... ingen jordnære verdier lengre... men globaliseringen gjør at vi smelter mer sammen også... vi finner oss mer og mer i en slags kollektiv bevissthet.

Disse dagene vi lever i nå er viktige!
Det er en spennende tide, og vi står ovenfor et veiskille.
Ingen tvil om at ting skjer i "2012", spør du meg. Spørsmålet er hva... hvordan dette vil gå... hva vil ende og hvilken ny begynnelse får vi? Det trenger ikke skje i 2012, men det skjer allerede... tidene har forandret seg drastisk og grusomt og vi er en selvdestruktiv rase, sett historisk og kollektivt - og alt dette i regi av et fåtall - et knippe maktsyke mennesker som sitter med styringa.

Det meste er satt på prøve. Tidene har tålt sine tabuer og barrierer før, men nå kan det spøkes med alt, og kjærlighet kan være kun formelt på et papir. Alt det merkelige penger får folk til å gjøre mot hverandre. Men igjen... historien gjentar seg... den kommer i bølgedaler, om en vil... eller den går opp og så ned... den snur til det motsatte, trender forandrer seg, riktig blir galt, galt blir riktig... ja, som jeg sier - det meste er satt på prøve.

Vi har ikke noe solskinn igjen snart, ingenting mer å lengte etter. Vi har funnet svar på det meste. Vi har ikke lengre noen Gud å klamre oss til. Alt som engang var molekylært... som kom ned på atomnivå... DNA... genetisk kartlegging... vi splitter atomer... vi krasjer snart partikler, ganske snart... vi bryter det hele ned... vi har nanoteknologi... bare dette med iPods er jo et klassisk eksempel på hvor smått og lite alt blir. Vi kan ikke holde på sånt som dette her for evig. Hvor er vi på vei hen?

Det har nok vært vanskelig å forestille seg flere oppfinnelser og mer utvikling lenge. Ja, etter lyspæren eller hva det nå var ble oppfunnet, så ble det jo erklært at nå var det ikke mer å oppfinne... i sin tid... men så spør jeg igjen:

Hva med å stoppe opp litt og tenke seg om?
Går vi i den retningen vi vil? Tenker vi alltid nok over dette?
Eller har vi det stort sett greit så lenge vi har det økonomisk greit?
Kan veien til lykke kjøpes?

Jeg tviler på det... og jeg tviler på om ingen ønsker å redusere mengden mennesker på jord.
Spør du meg, så er det ikke en helt fjern idé at dette med svineinfuensaen er et ledd av mange i denne prosessen. Og jeg vet ikke helt om jeg stoler på de som kutter deg i hånda med kniv for så å tilby deg plaster. Det høres kanskje ut som om jeg impliserer at de samme folka som står for botemiddelet også har skapt giften; javel, Einstein... kom det som ei bombe?

Uansett... det er ikke sikkert...
Vi kan jo koble det til andre ting som at så mange skadelige tilsetningsstoffer er tillatt i mat "fordi vi jo liker holdbarheten". Nok et eksempel på alt dette overfladiske vi gidder å bry oss med i dette livet vi har så forbanna dårlig tid å leve. Stress, stress, stress. Vi tar oss ikke tid til noen ting lengre. Alt dette henger sammen på sett og vis, skjønner dere ikke det?
For meg er det iallefall soleklart at linken mellom A og Å er alle bokstavene imellom. Det er kanskje noen rare bokstaver fra det kyrilliske alfabetet inni der også, for all del, men vi kan da i det minste se etter de mønsterene som går overens og passer...
Det krever ikke mye å se at det er mye som ikke stemmer når det råder så mye forvirrelse som i denne saken med vaksinene og selve sykdommen. Gjør det virkelig det?

Så kan vi jo leke eksperter og skylde det på media alene.
Nei, feil.
Hva med legemiddelindustrien? Nei, feil.
Hva med MEG OG DEG? Ja...

Det er vi som er problemet. Vi biter på fear mongering.
Vi er redde for våre egne liv og driter stort sett i de andre rundt oss.
Noe er alvorlig galt med verden den dag idag. Kjærigheten er i ferd med å dø og visne hen.

Jeg mener det. Ta en titt rundt deg. Hadde vi vært mer glad i hverandre hadde det ikke engang fantes våpen. Vi skal liksom være så jævla siviliserte. Siviliserte mennesker dreper ikke hverandre.

Jeg får med dette innlegget lyst å spytte på hele menneskerasen.
Den gjør meg kvalm.

Og det gjør ikke meg bedre. Kanskje det er mangel på kjærlighet som gjør meg slik.
Jeg skal finne en unnskyldning, for er det en ting verden har lært meg så er det selvrettferdigelse og tåpelige bortforklaringer. Vi er alle bare speilbilder av hverandre.

Innse det, og uansett om jeg ikke er noe bedre enn noen andre, så ønsker jeg at vi alle prøver å få til en bedre verden sammen. Hva enn det innebærer, jeg tror vi har overanalysert det hele så mye at vi har kommet frem til at "ALT ER EGOISME" og at for å si hva som er en bedre verden må man nødvendigvis være en besserwisser. Alt har blitt brutt ned nå, ikke bare på nanostadie i fysikkens verden, men også i moralens verden. Er det rart folk blir apatiske og likegyldige?

Nei. Og derfor lar de seg skremmes til å ta vaksiner.
Sunnhet og helse er å leve i harmoni med naturen. Vi har for lengst trådd over de grensene. Og nå skal vi liksom redde den verden vi ødela med flere skatter og avgifter. Co2-avgifter?
Hva faen? Skal jeg runke i glede over disse tåpelige, meningsløse forslagene eller?

Det er bare til å le av. Vi fikk en planet, vi ble satt hit, og vi feilet hele greiene.
Rett i dass med hele verden. Jeg håpet at våre etterkommere kunne gjort det bedre, men jeg tror rett og slett ikke på menneskeheten lengre. Får håpe vi skåner dyrene i alle fall.

Glem utsagn som at "barna er fremtiden".
Dyra er fremtiden! Lenge leve Fido, Snoopy, Mons og hva enn disse dyra heter.
Ikke er de redde for svineinfluensa, men de spiser jo hverandre da.
Kanskje vi ikke var så fæle uansett... men jeg tror, folkens...

at vi har utspilt vår rolle her snart.

Ha en fin kveld! :)
Antall ord: 1367
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av keke »

Ukraina... Har vi hørt noe om det som skjer dær? over 3000 døde - "ukjennt" "mutert" svineinfluensa...

http://www.youtube.com/watch?v=LZqdOmfpHEE

Denne er også relevant.... Han advarte om at epedemien skulle begynne i Ukraina - dette sa han visstnok i august... Konspirasjonsteori? vel sjekk ut det som er av info å gjør deg opp en egen mening..

http://www.youtube.com/watch?v=p46OqT11 ... r_embedded


Whistleblower warning in August by Professor Joseph Moshe to Dr True Ott about Baxter creating a Plague in the Ukraine. Exactly what we are seeing and hearing now. He was then arrested and hasn't been seen since. The MSM said he was going to blow up the white house. Where is he now ?

Lots of info about the story and Joseph Moshe here-
http://pimpinturtle.com/2009/08/21/th...

------------------------------------------------------------------------------------------
Antall ord: 141
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av keke »

Spesielle inlegg du kommer me ludo... :bat

Fortvilelse - splittelse ... Mye rart der ja... Menneskeheten en gjeng Egoer? ikke alle?

Legemiddelindustrien? svin - jeeps .. All industri er no svineri , så lenge det blir drevet på dagens prinsipper .. Tut å kjør nå topp koste hva det koste vil - Profitt - Vekst - Forbruk: Din rolle Forbrukeren av ALt søppelet - fra det du spiser - til det di stikker i åra di... Er det overhode noe godt? Jaaa Seff - Hvoooooooor... Det ser så mørkt ut.. hjeeelp.. fortvilelse - Frykt - Det er virkelig ting Produsenter setter pris på : Jo mer Redd du er - JO mer Du frykter Bedre er det for de som Alltid Har prøvd å skremme dritten av deg.............

Men vi må ikke glemme at vi er i en Dualistisk verden - Vi ER dualistiske... høyre /venstre - Svart/hvit - pluss/minus and so on...

Slik er det med alt rundt oss - Øker vi motstanden - Øker "de" motstanden... Politi/røvere - Blir kriminelle mer hennsynsløse så går politiet hardere til verks - slik ser vi i Krig og Fred -

kanskje ikke så flott og detaljert skrevet som en guru ville formulert seg men "alle" vet dette med dualitet...

Du nevner 2012 Ludo - hva er nå det :) vil det være anderledes enn alle andre Dommedagene som har vært? Neppe? - for noen - sikkert! mange Teorier ute å går... Hvor kommer det fra.. hvem var først ute med det? Terence mchenna Time Wave Zero - maange flere - men hva sier Time Wave Zero - ikke noe om Undergang iallefall ... Hva sier The mayan Elders - ikke noe om Undergang... Så hvem i Faen er det som snakker om Undergangen - Mer skremselsProp... jaja...

Når du dør - Går verden under : For deg, ja!

Maya kalenderen slutter 28.okt 2011 - 8.november entret vi inn i den 6.natten : jeg anbefaler på det sterkeste folk som intresserer seg for slikt å lese Callemanns artikkel om nettopp denne spesielle galaktiske natten - Det erto tidligere tidsperioder som er verd å notere seg som paralleller til denne. Den ene er 1498 – 1617 – Rensaissansen, som betydde en stor forandring av det føydalske systemet som så på Vatikanet som maktsentrum

Den andre paralellen er årene mellom 1986 - 1992 som var en revolusjonær bølge av demokrati – eks da Berlinmuren falt og var begynnelsen på slutten av den kalde krigen...

Det finnes mange artikkler om denne men jeg har alltid hatt en knapp på Calleman og Ian Xel Lungold... - Www.Callemann.com - www.mayanmajix.com - www.maya-portal.net - google å du vil finne :)

Ludo Du er en Flott kar med et Eeenormt Hjerte og en fantastisk Humor..

Keep Up the good spirit - Det er det vi sårt Trenger i denne tiden :) Håp - Smil - Glede --- Slippe frykten .. .. Hadde ikke vi vært så forbanna lett skremte så hadde det ikke vært No problem... La meg bruke en quote som jeg mener passer godt :

a Roman Senator suggested that
all slaves wear white armbands to better identify them.

"No," said a wiser Senator,
"If they see how many of them there are, they will revolt."


Frykt er "deres" våpen ....
Antall ord: 516
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Svartepus »

Virkelig interessant Keke, at du beskylder meg for å "avfeie en manns GODE argumenter fordi du er UENiG i en annen sak du også har avfeid uten å bruke mer enn 10 sekunder på å lese en overskrift". Hva vet du om hvor mye jeg har tatt meg bryet med å lese om herr Null (og andre for den saks skyld)? Bare fordi jeg ikke skriver en hel avhandling om alle mine synspunkt om alle sakene jeg føler er relevante, så betyr det ikke at jeg ikke har lest mer enn det jeg skriver.

Jeg er kritisk og prøver å lese argumenter fra begge sider. Utifra det jeg har lest, ønsker jeg å ta vaksinen. Og nei, jeg har ingen problemer med å være UENiG i disse såkalte GODE argumentene kildene dine kommer med, fordi de (etter min mening) er altfor unyanserte og ensporede. En sak har aldri bare én side.

Vi er rett og slett uenige, og det er helt greit for meg.
Antall ord: 161
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av ludoburgero »

Sånn går det når man behandler Naturen uten respekt,
det slår tilbake på oss! ;)

Image

Takk for fine ord, keke!
Spre ordene du også. Du har mye interessant å komme med.
Antall ord: 33
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Kimbara »

keke skrev:Ukraina... Har vi hørt noe om det som skjer dær? over 3000 døde - "ukjennt" "mutert" svineinfluensa...

http://www.youtube.com/watch?v=LZqdOmfpHEE
Hehehe, her har altså en ungfole gjort den genistreken å la Google Translator gjøre jobben med å oversette ukrainske websider og fått det for seg at 3000 mennesker har omkommet av svineinfluensa bare i Ukraina?
Vel, landet er riktignok hardt angrepet, men dødstallet er fremdeles under 100 såvidt jeg vet.

Det lønner seg ikke å stole på alt kvisete tenåringer påstår i videoer på youtube ;)
Denne er også relevant.... Han advarte om at epedemien skulle begynne i Ukraina - dette sa han visstnok i august... Konspirasjonsteori? vel sjekk ut det som er av info å gjør deg opp en egen
mening..
Hvis han advarte mot det tok han jo totalt feil, da pandemien startet i Mexico.

Videre ser jeg ikke helt det store i dette. Her har tydeligvis noen mennesker laget seg sammenhenger som ikke eksisterer bare fordi en uttalelse kan tolkes dithen.

Ukraina er nok litt hardere rammet enn de fleste andre land fordi de har et dårligere helsevesen og generelt dårligere hygiene blant befolkningen. Opplysning og utdanning er nok også så-som-så der nede.

At han valgte Ukraina som landet disse "biologiske våpenene" skal være produsert er heller ikke så rart. Det er et stort og forholdsvis utilgjengelig land. Det kan også være at han har misforstått informasjon han har fått, eller med vilje forvrengt denne informasjonen til å passe sine egne meninger.

Bottom line is; dette er lite troverdig.
Whistleblower warning in August by Professor Joseph Moshe to Dr True Ott about Baxter creating a Plague in the Ukraine. Exactly what we are seeing and hearing now. He was then arrested and hasn't been seen since. The MSM said he was going to blow up the white house. Where is he now ?
Antakeligvis inne til forhør. Det lønner seg ikke å true med å sprenge Det Hvite Hus i disse dager.
Antall ord: 344
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
samomosa

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av samomosa »

slettet
Sist redigert av samomosa på 11 Nov 2009 16:30, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av Kimbara »

Samomosa: Det er IKKE nødvendig å poste en haug innlegg etter hverandre. Jeg har slått de sammen til ett innlegg for deg.
Neste gang tar du det litt roligere i svingene og skriver det du vil ha frem i ETT innlegg.

Dessuten fungerer ikke disse linkene:

http://www.recombinomics.com/News/11090 ... eline.html

http://www.recombinomics.com/News/11090 ... eline.html

Skal du poste linker må du kopiere hele adressefeltet, lime det inn i innlegget, markere teksten og trykke på "URL".

Jeg skal lese igjennom det du skrev og svare deg senere.
Antall ord: 94
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
samomosa

Re: Svineinfluensaen, et eksperiment mot menneskeheten?

Innlegg av samomosa »

slettet
Sist redigert av samomosa på 11 Nov 2009 16:31, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links