Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyntheter eg rar...

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Kiara »

Noe som ER rart, er denne klokken/tiden som vises på innlegget. Den er nokså rar.. Viser innlegget skrevet over to timer tidligere. Iallefall på mine innlegg!
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Isan »

Vises riktignok bare 1 time tidligere enn korrekt på mine innlegg, men det skyldes nok at forumet som sådan ikke er justert for sommertid. Datamaskina mi - og de flestes, tror jeg - justeres jo automatisk når vi går over til sommertid, men det gjør visst ikke slike fora. Og jeg tror vel ikke det skal være nødvendig at hver enkelt av oss justerer tida i de personlige innstillingene to ganger i året. Men dette hører sikkert hjemme et annet sted.
Antall ord: 86
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Nattstjerne »

Hei Ramona ;O)

Ville bare skrive at jeg har det akkurat som deg bare at jeg kan "se" de som har gått over på den andre siden.Du er ikke rar av den grunn.Det må være ekkelt på en måte å føle desse tingene og ikke helt vite hva og hvorfor.Nå er det jo en stund siden du har skrevet innlegget så kan jo hende du har funnet ut av dette nå.Men du er absolutt ikke alene!
Frysninger og et streif foreks av kulde eller plutselig lukt som kan komme uten at en vet helt hvorfra kan være tegn på at en ånd foreks er innom.Dei vil jo som regel varsle og si fra at dei er der.
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ramona78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 25 Mai 2010 10:53
13

Re: er eg rar...

Innlegg av Ramona78 »

lenge sida eg har vert her inne no, det har skjedd ein del i livet mitt så eg har ikkje hatt tid å fokusere så mykje på dette, annet enn at eg ikkje syns at eg er rar lengre ;)
Har godtatt at eg er sånn, og når ting roer seg, driv og pusser opp hus osv, så har eg lyst å fokusere meir på "evnene" mine :mozilla_laughing:

God påske :D
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Nattstjerne »

Vel det er bra ;O) lykke til med viderutvikling av evner og opp pussing av hus.god påske ;)
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Inzide
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 15 Apr 2011 20:45
13
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 14 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Inzide »

Ramona78 skrev:lenge sida eg har vert her inne no, det har skjedd ein del i livet mitt så eg har ikkje hatt tid å fokusere så mykje på dette, annet enn at eg ikkje syns at eg er rar lengre ;)
Har godtatt at eg er sånn, og når ting roer seg, driv og pusser opp hus osv, så har eg lyst å fokusere meir på "evnene" mine :mozilla_laughing:

God påske :D
Godt å høre at du har funnet deg selv i utfordringene dine :) Lykke til videre og God Påske!
Antall ord: 92
What you resist, persists...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ramona78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 25 Mai 2010 10:53
13

Re: er eg rar...

Innlegg av Ramona78 »

takk :D
God påske til deko og :D
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: er eg rar...

Innlegg av Purka »

Vi er da litt rare alle som en ;) men det er det som gjør livet så fargerikt.
Jeg ser på mennesker som rødtoner i livets maleri. Fjerner man alt av rødtoner i et maleri, står man igjen med en trist mørk flekk. Det hadde gjort oss mye rarere enn vi alt er! Det rareste jeg vet om, er folk som har følt åndelig nærvær, og bastant fornekter ånders eksistens.
Men om sant skal sies, så er både mennesker og dyr perfekt utrustet emosjonellt til å plukke opp positive og negative signaler helt uten at det er noe paranormalt med det. Det som bør være det paranormale er jo nettopp det å grave ned vår egen personlighet, våre evner og våre følelser omkring det som omgir oss. Undergraver man følelser, så kan man rett og slett sette sitt eget liv i fare. Ikke vær redd for å være litt "rar" og forlate steder før de blir åsteder. Det har reddet meg flere ganger. ( jeg fikk en feeling, og kommanderte sjåføren til å sette meg av.Han fant det underlig at jeg kunne forlate bilen ((in the middle of no where)), men jeg stod på mitt. De andre kjørte videre.....og 15 min senere fikk bilen skrens, fløy rundt, inn i fjellveggen, kastet ut i veibanen igjen, og katastrofen var et faktum! 2 hardt skadet, ei jente død momentant!)
Så ta følelsene dine alvårlig, til tross for at de kan oppfattes som "rare". Jeg er rar, men lever takket være det :)
Antall ord: 272
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Lilije

Re: er eg rar...

Innlegg av Slettet_Lilije »

Moonstone skrev:Du er nok en veldig åpen kanal for diverse frekvenser.
Noe du sikkert ikke vet hvordan man mestrer, ser det ut som på det du skriver.
Du er ikke rar av den grunn, bare følsom ovenfor noe du ikke helt vet hva er, og hva du skal bruke til..
Hadde du bodd i Østen eller hos Shamaner hadde de øyeblikkelig "snappet deg opp" og utviklet deg og dine evner. De har mer kultur med sånt enn her. Her følger folk flest blindt religion ser det ut til..
Kan jeg spørre hva du mener med at sjamaner ville ha utviklet evnene? Jeg går godt under beskrivelsen empat og bruker for det meste å se for meg at jeg har et slags skjold rundt meg som beskytter meg mot 'forstyrrelser' fra utsiden. I tillegg så gjør jeg ofte teknikker for å ikke la meg bli påvirket av andres energier. Jeg blir rett og slett veldig syk av å omgåes mange mennesker. Men på hvilken måte kan en utvikle seg? Å kontrollere det er nyttig, men kan man utvikle det på en måte? Håper på svar! :)
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: er eg rar...

Innlegg av Kiara »

Lilije skrev:
Moonstone skrev:Du er nok en veldig åpen kanal for diverse frekvenser.
Noe du sikkert ikke vet hvordan man mestrer, ser det ut som på det du skriver.
Du er ikke rar av den grunn, bare følsom ovenfor noe du ikke helt vet hva er, og hva du skal bruke til..
Hadde du bodd i Østen eller hos Shamaner hadde de øyeblikkelig "snappet deg opp" og utviklet deg og dine evner. De har mer kultur med sånt enn her. Her følger folk flest blindt religion ser det ut til..
Kan jeg spørre hva du mener med at sjamaner ville ha utviklet evnene? Jeg går godt under beskrivelsen empat og bruker for det meste å se for meg at jeg har et slags skjold rundt meg som beskytter meg mot 'forstyrrelser' fra utsiden. I tillegg så gjør jeg ofte teknikker for å ikke la meg bli påvirket av andres energier. Jeg blir rett og slett veldig syk av å omgåes mange mennesker. Men på hvilken måte kan en utvikle seg? Å kontrollere det er nyttig, men kan man utvikle det på en måte? Håper på svar! :)
Du kan gå på forskjellige kurs for å lære å utvikle deg og beherske det, eller så får du kjøpe deg bøker om emnet, og prøve å lære derfra.. Det krever masse tid, energi og tolmodighet! Noen tar det nok lettere enn andre.. og er det meningen du skal bruke slike evner, så får du det nok til etterhvert.. Så jeg mener ikke at de som er på en måte født til dette, ikke har evner til å oppfatte paranormal aktivitet, er lite troverdige! For vi er mange, mange... som opplever og senser aktivitet veldig lett. Men det er ikke sikkert vi får mere ut av det.. Selv om nyskjerrigheten, og interessen er der! :P Skjønner du hva jeg mener..? ;)
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Lilije

Re: er eg rar...

Innlegg av Slettet_Lilije »

Kiara skrev:
Lilije skrev:
Moonstone skrev:Du er nok en veldig åpen kanal for diverse frekvenser.
Noe du sikkert ikke vet hvordan man mestrer, ser det ut som på det du skriver.
Du er ikke rar av den grunn, bare følsom ovenfor noe du ikke helt vet hva er, og hva du skal bruke til..
Hadde du bodd i Østen eller hos Shamaner hadde de øyeblikkelig "snappet deg opp" og utviklet deg og dine evner. De har mer kultur med sånt enn her. Her følger folk flest blindt religion ser det ut til..
Kan jeg spørre hva du mener med at sjamaner ville ha utviklet evnene? Jeg går godt under beskrivelsen empat og bruker for det meste å se for meg at jeg har et slags skjold rundt meg som beskytter meg mot 'forstyrrelser' fra utsiden. I tillegg så gjør jeg ofte teknikker for å ikke la meg bli påvirket av andres energier. Jeg blir rett og slett veldig syk av å omgåes mange mennesker. Men på hvilken måte kan en utvikle seg? Å kontrollere det er nyttig, men kan man utvikle det på en måte? Håper på svar! :)
Du kan gå på forskjellige kurs for å lære å utvikle deg og beherske det, eller så får du kjøpe deg bøker om emnet, og prøve å lære derfra.. Det krever masse tid, energi og tolmodighet! Noen tar det nok lettere enn andre.. og er det meningen du skal bruke slike evner, så får du det nok til etterhvert.. Så jeg mener ikke at de som er på en måte født til dette, ikke har evner til å oppfatte paranormal aktivitet, er lite troverdige! For vi er mange, mange... som opplever og senser aktivitet veldig lett. Men det er ikke sikkert vi får mere ut av det.. Selv om nyskjerrigheten, og interessen er der! :P Skjønner du hva jeg mener..? ;)
Ah, jo jeg skjønner hva du mener :) Takk for svar!
Antall ord: 333

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links