Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetNoen som kan hjelpe meg???

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

mamma86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 11 Jul 2010 13:45
13

Re: Noen som kan hjelpe meg???

Innlegg av mamma86 »

hvor får jeg tak i salvi og einer?

skal jeg vaske hele leiligheten med det?( både vegger tak og gulv?)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Noen som kan hjelpe meg???

Innlegg av Heksepusen »

Enkleste måten er og ta deg en tur på butikken der får du kjøpt mat salvie den virker.
Du kan også finne salvie i alternativbutikker og nett.

Einer finner man i skogen hvis du har mulighet for det, eller du får i noen matbutikker kjøp einebær ( bar hus og knus dem litt før du putter dem i vaskevanne).
Det har i det minste hjulpet meg mange ganger.
Lykke til.
Antall ord: 76
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mamma86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 11 Jul 2010 13:45
13

Re: Noen som kan hjelpe meg???

Innlegg av mamma86 »

Takk :) skal jeg vaske både vegger gulv og tak?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Noen som kan hjelpe meg???

Innlegg av Heksepusen »

Jeg pleier bare og vaske gulv, men jeg pleier å råde folk til og følge det dem mener er riktig for seg selv. ¨Så føler du får og vaske gulv vegger og tak så gjør det.
Antall ord: 40
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Noen som kan hjelpe meg???

Innlegg av zind »

Jeg bruker en teknikk som er veldig enkel for å rense vekk gamle energier i hus. Du setter deg enkelt og greit ned i "hjertet" av huset, du kan finne dette stedet ved å lete etter et hot-spot/varmt felt enten ved hjelp av å føle deg frem el f.eks med pendelbruk. Jeg er nå ikke så nøye på det, høres det vanskelig ut så kan du bare ta for deg et og et rom, eller sette deg ned der det føles riktig. Ta noen minutter til å roe deg ned, koble ut omverden og koble deg på det store energinettet vi alle er en del av. Scann rommet/leiligheten/huset for dårlige energier, du ser disse som sorte felt. Gjør det fra der du sitter, gjerne intuitivt og med øynene lukket. Det er ikke så nøye om du føler du får helt tak i alle stedene det er uønsket energi, og vær forberedt på at du må rense flere runder og at du kan oppleve at disse sorte "skyggene" kan flytte på seg og gjemme seg. Det du skal gjøre er å kaste ut et nett som fanger disse skyggene, dra nettet til deg og gi denne energien videre. Jeg pleier å visualisere et par hender ("guds hender" om du vil) som står klar til å ta imot, så kaster jeg fangsten oppi der for hver gang jeg samler inn noe nytt. Slik fortsetter jeg å rense til rommene føles rene og lette.
Ønsker du å ikke bare rense, men også tilføye healende energi er det enkelt og greit èn ting som fungerer; kjærlighet. Meditere på kjærlighet, følelser av glede og helhet vil fylle omgivelsene med god energi. Det å ha planter som du behandler med kjærlighet vil ikke bare vokse fortere enn andre planter, men siden de er levende vesner vil de kunne holde på denne gode energien og gi en mer varig effekt. ALT som er forbundet med kjærlighet vil ha en healende effekt, og selvfølgelig det å ta naturen inn i stua. Ta f.eks musikken som spilles, det å være bevisst der kan være med på å løfte energiene kraftig. Enklest er det vel å ta musikk der teksten er oppløftende, da det kanskje ikke er like lett for alle å kjenne hvordan instrumentalmusikk påvirker sinnstemning og de forskjellige kroppene/lagene vi består av. "All you need is love" av Beatles er genial, ikke bare en fantastisk tekst, men skikkelig happygolucky-melodi også :D Det enkle er ofte det beste er det noe som heter, og jaggu er det ikke det... Jeg har alltid en håndfull sanger som jeg vet omtrent umiddelbart løfter sjelen min litt når jeg er i ordentlig møkkehumør, og hvis jeg ikke velger å velte meg i selvmedlidenhet så hjelper det da alltid. Og det tar kun så mange minutter som sangen varer, noen ganger kan alt ha snudd bare 10 sekunder inn i sangen. Fokus, fokus og atter fokus. Det er gjerne det alt bunner ned i, for det du fokuserer på vil alltid reflekteres i hvordan du har det og hva du tiltrekker.

Peace out!


Ps: Salt blir også brukt til å rense. Det er ikke alle som har salvie liggende i en skuff, men havsalt finner en vel som regel i en skuff eller et skap. Salt har egenskapen å kunne tiltrekke seg og holde på negative energier, blir ofte brukt til å rense stener. Jeg bruker ikke denne teknikken selv, men det å strø salt i husets kriker og kroker er noe jeg har skjønt blir brukt for å rense ut negative energier... Etter at du har renset kan du henge opp ei stjerne over inngangsdøra, enten fysisk eller mentalt da dette symbolet beskytter mot uvedkommende entiteter/energier. Gudd løkk!
Antall ord: 638
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links