Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserMystiske kloremerker.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Mystiske kloremerker.

Innlegg av Diffusa »

Gjør du det i søvne så burde du få deg en sånn god gammeldags tvangstrøye!
Antall ord: 19
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Mystiske kloremerker.

Innlegg av Isan »

Lichen Moonweb, jeg syns absolutt det høres ut som du burde gå til lege med det. Men hvis du syns det er vanskelig å begynne det hele med å ta det opp med din mor, så kan du jo heller henvende deg først til helsesøster på skolen. For jeg går ut ifra at dere har helsesøster tilknyttet skolen, og hos helsesøster kan være et fint sted å ta opp noe i første omgang hvis man syns det er litt vanskelig/beklemmende å si fra til foreldrene - sjøl om det er snakk om sånne ting som sår, som det der, f.eks. Slik at du kan få funnet ut av det hele og bli kvitt sårene. :)

Så med mindre det går svært dårlige rykter om vedkommendet, er helsesøstre trygge å gå til :klemme
Antall ord: 142
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Mystiske kloremerker.

Innlegg av FFlower »

Oppsøk lege med en gang. Jeg påstår ingenting men dette ser ut som merker som er blitt påført av en gjenstand. Har selv vært borti selvskading og dette ligner veldig på mine sår som jeg påførte meg selv med saks osv. Sier ikke at du skader deg selv, men om du skulle være så uheldig å skade deg selv i søvne med ulike gjenstander kan det komme av ulike typer stress eller andre psykiske forklaringer. Det er i hvertfall ingen tvil om at du bør dra til helsesøster eller lege så fort det er mulig, og husk at du fint kan snakke med fagpersonale uten mor eller far! :)
Antall ord: 120
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links