Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKundalini(oppvåkning)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Bearchild »

Jo, hvis man ser på sykdom og nød generelt blir det nok hovmodig. :) Men jeg tenkte mer type "vage symptomer" som dukker opp hos voksne, ellers friske mennesker. At det i noen tilfeller kan dreie seg om noe annet enn.. sykdom?

Jeg spør av nysgjerrighet og uvitenhet. Hvis denne Kundalini-kraften (eller for den del andre sånne ekstreme "dimensjonelle krefter") svever i fritt omløp skulle man tro det kunne påvirke mennesker negativt om man ikke er i stand til å håndtere dem?
Jeg er på tynn is nå kjenner jeg, klarer ikke helt forklare hva jeg mener.. :oops:
Men sånn som du skriver det i hovedinnlegget forstår jeg det som om man ikke nødvendigvis behøver å "oppsøke" denne kraften for å få kjennskap til den, men at det er en iboende kraft vi kanskje ubevisst vekker til live på et eller annet tidspunkt?
Antall ord: 150
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av zind »

Dette blå lyset jeg ser har ikke noe rødt i seg, men er slik Angel Dust beskriver det.
Mer sånn som dette;
Image

Skjønner hva dere begge, bearchild og angel dust, mener ift sykdom. Det hele blir jo et så innmari sensitivt tema, ingen vil jo være "skyld" i sin egen sykdom og elendighet, det er ingen logikk i at noen fortjener å oppleve smerte slik noen så enkelt slenger det ut (healerens kommentarer om sultne barn i afrika f.eks *sukk*). Men som ? også har blitt hørt si, "man opplever ikke noe man ikke er opphav til selv", og sykdom setter både ting i perspektiv og leder gjerne til en større søken... ingenting er så ille at det ikke er godt for noe, bare man holder ut ;)

Isan skrev:
Zind, hvis du har en eller annen form for naturtype i nærheten av deg, skogen, langs sjøen, eller kultivert landskap for den saks skyld, så kanskje du bevisst skulle planlegge å gå deg en spesifik jordingstur? En tur der du ser, hører, lukter og kjenner etter det som møter deg og hvor du er?

Om det virkelig vil gjøre noen forskjell fra eller til, kan jeg sjølsagt ikke vite, men kanskje?
Det er litt festlig at du sier det, for jeg har sittet ute og latt regnet plaske ned på meg, men så fort jeg er i naturen så virker det til å sette meg i kontakt med noe mer enn det jorder meg. De siste månedene har jeg tatt meg pauser, ingen meditasjoner og full fokus på jordiske ting i noen dager, det fungerer veldig bra. Så får jeg etterhvert prøve å finne en balanse hvor jeg kan fungere med ett bein i hver leir, og i mellomtiden prøve å jorde meg litt ekstra etter meditasjon :D
Antall ord: 309
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Bearchild:

Ja jeg tror nok at det er mange som blir fysisk og psykisk syke av ekstremt stress foreksempel. Dette kan gi seg til utslag rent kroppslig. Og da vil man kanskje ikke bli frisk før man er klar for det, at man har endret de tingene som var opphavet til stresset og dermed sykdommen man opplever. Men sykdommer som ME er mer enn å bare å ha "vage symptomer". Det er for mange en svært alvorlig og invalidiserende sykdom, som rammer både unge og voksne.
Samtidig vil det kanskje for noen av de med ME eller andre lignende sykdomstilstander, gjøre at man søker innen det alternative rett og slett fordi at legestanden ikke kan hjelpe med den snevre kunnskapen de har om slike sykdommer i dag. Og når man da har startet denne prosessen med å oppsøke alternativ behandling kan steget til det åndelige i seg selv være kortere enn om man aldri hadde blitt syk i utgangspunktet.

Jeg tror jeg skjønner hvor du vil hen i forhold til Kundalini, at man kan bli syk av en begynnedne oppvåkning dersom man ikke er klar for eller i stand til å¨takle denne oppvåkningen og så blir det igjen en (nødvendig) prosess for å klargjøre seg for å takle denne kraften?
Det er veldig spennende synes jeg, og veldig viktig å inneha en ydmyk innstilling til det hele. Jeg liker godt Louise Hay for eksempel, men steiler når jeg leser kaptilene hvor hun temmelig skråsikkert legger det fram som at det skulle vært et faktum, dette med at alle sykdommer og skader og plager man har er et resultat av ens egne tanker eller miljøet rundt. Et eks. dersom et barn har svært nedsatt syn, har hun sett noe i familien hun ikke vil se og dermed har hun selv for å beskytte seg selv, sørget for å få dårlig syn. Og så videre. Det blir en litt for tullerusk og arrogannt tankegang for meg.
Hvis alt har en mening, og er slik universet mener at det skal være, hvordan rettferdiggjør man at små barn blir mishandlet og drept, at barn på barnehjem i Romania lever under verre forhold enn mange dyr osv?
Man kan godt snakke om seg selv, at det var en mening med og at det var man selv som forårsaket ditt datt, men når det kommer til andre mener jeg personlig at man skal trå forskiktig. Jeg ble veldig revet med her merker jeg, men det kommer nok av at hun healeren satte følelsene mine i sving med det utsagnet sitt. Jeg ble rett og slett satt ut. :cry:
Antall ord: 448

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

zind skrev:
Det er litt festlig at du sier det, for jeg har sittet ute og latt regnet plaske ned på meg, men så fort jeg er i naturen så virker det til å sette meg i kontakt med noe mer enn det jorder meg. De siste månedene har jeg tatt meg pauser, ingen meditasjoner og full fokus på jordiske ting i noen dager, det fungerer veldig bra. Så får jeg etterhvert prøve å finne en balanse hvor jeg kan fungere med ett bein i hver leir, og i mellomtiden prøve å jorde meg litt ekstra etter meditasjon :D
Vet du, jeg kjenner meg mye igjen i slik du skriver det her. Når jeg prøver å jorde meg, gjøre jordingsøvelser, så kjenner jeg at det er som om jeg blir mye mer sensitiv og kjenner mye mer energier. Samme når jeg mediterer. Så jeg har også i perioder gjort som deg, og tatt lange pauser fra meditasjon og jording, og det føler jeg har hjulpet en del. Føler meg også med en fot i hver verden på et vis, noe som oppleves veldig rart. Det er så vanskelig synes jeg, å skal finne seg en veileder av noe slag for å kunne hjelpe seg gjennom det her og finne en trygghet i det hele. Det er nok ganske typisk for "slike som oss" å søke bekreftelser fra andre åndelige mennesker. Ikke så rart, men ganske kostbart :mozilla_money:
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Bearchild »

Angel Dust skrev:Bearchild:

Ja jeg tror nok at det er mange som blir fysisk og psykisk syke av ekstremt stress foreksempel. Dette kan gi seg til utslag rent kroppslig. Og da vil man kanskje ikke bli frisk før man er klar for det, at man har endret de tingene som var opphavet til stresset og dermed sykdommen man opplever. Men sykdommer som ME er mer enn å bare å ha "vage symptomer". Det er for mange en svært alvorlig og invalidiserende sykdom, som rammer både unge og voksne.
Misforstå meg rett; jeg mener på ingen som helst måte å bagatellisere ME altså. :) Det var egentlig mer tenkt som eksempel på.. ikke vage, men mer diffuse kanskje? symptomer som er vanskelig å finne årsaken til, og som stadig fler får/ blir utredet for i voksen alder.
Hvordan man enn vender og vrir på det er det en samlebetegnelse på en sykdom med mange symptomer der man ikke finner noen annen kjent sykdom å relatere det til.
Jeg tror jeg skjønner hvor du vil hen i forhold til Kundalini, at man kan bli syk av en begynnedne oppvåkning dersom man ikke er klar for eller i stand til å¨takle denne oppvåkningen og så blir det igjen en (nødvendig) prosess for å klargjøre seg for å takle denne kraften?
Så enkelt kan det også sies. :D
I tillegg til å kunne krysse av på mange av punktene i listen har jeg også noen "tilleggsproblemer", deriblant afasi, som gjør at det tidvis er vrient å ordlegge seg. Jeg er forøvrig scannet og røntget i alle ender uten at man finner noen feil.. så ja, det føles naturlig å lete etter "alternative løsninger".

Det blir kanskje litt avsporing ifht kundalini, men interessant mtp "undertrykte energier" og symptomene du alt har nevnt. :)
Antall ord: 301
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Isan »

Angel Dust skrev:Man kan godt snakke om seg selv, at det var en mening med og at det var man selv som forårsaket ditt datt, men når det kommer til andre mener jeg personlig at man skal trå forskiktig.
Bra sagt!
Vet du, jeg kjenner meg mye igjen i slik du skriver det her. Når jeg prøver å jorde meg, gjøre jordingsøvelser, så kjenner jeg at det er som om jeg blir mye mer sensitiv og kjenner mye mer energier.
Men å jorde seg betyr vel ikke å "sløve" seg (om enn midlertidig), men å gjøre seg bedre i stand til å beholde fotfestet og ikke "ta av"? Eller?

At noen snakker om at de behøver å stenge av, f.eks. tidvis, er så. Men det er vel noe litt annet?
Antall ord: 135
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Bearchild skrev:
Misforstå meg rett; jeg mener på ingen som helst måte å bagatellisere ME altså. :) Det var egentlig mer tenkt som eksempel på.. ikke vage, men mer diffuse kanskje? symptomer som er vanskelig å finne årsaken til, og som stadig fler får/ blir utredet for i voksen alder.
Hvordan man enn vender og vrir på det er det en samlebetegnelse på en sykdom med mange symptomer der man ikke finner noen annen kjent sykdom å relatere det til.
Ja per i dag så er det nermest blitt en samlebetegnelse, men det skal sies at man får ikke ME diagnosen uten å fylle bestemte kriterier både for symptomer og utviklingen av disse symptomene.
Jeg håper at om noen år så vil man kunne finne svaret på ME gåten og at den kan bevises via tester så de kan slippe å få "psykiatristempelet" på seg, som de har fått i lang tid. Det er blitt bedre, men det er enda leger som blåser av ME og mener det er innbilt sykdom eller bare en følge av mentale problem. ME symptomene er veldig like symptomene man kan få ved Lupus, lavt stoffskifte og andre autoimmune sykdommer. Men forskjellen på disse og ME, er at ME per i dag ikke kan bevises ved blodprøver. Jeg mener å ha lest at også Lupus er vanskelig å diagnostisere, og at man i stor grad baserer diagnosen på sykdomshistorie og kroppslige symptomer.

Uansett tror jeg at mange type sykdommer kan utløses av undertrykt energi og følelser, som for eksempel høyt blodtrykk og hjerteinfarkt, høyt stressnivå kan være en faktor til mange tilstander osv. Det gjelder oss alle, åndelige eller ikke, og å inneha gode og positive følelser er viktig for alle for å ha best mulig helse :)
Antall ord: 298

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

Isan skrev:
Angel Dust skrev:Man kan godt snakke om seg selv, at det var en mening med og at det var man selv som forårsaket ditt datt, men når det kommer til andre mener jeg personlig at man skal trå forskiktig.
Bra sagt!
Vet du, jeg kjenner meg mye igjen i slik du skriver det her. Når jeg prøver å jorde meg, gjøre jordingsøvelser, så kjenner jeg at det er som om jeg blir mye mer sensitiv og kjenner mye mer energier.
Men å jorde seg betyr vel ikke å "sløve" seg (om enn midlertidig), men å gjøre seg bedre i stand til å beholde fotfestet og ikke "ta av"? Eller?

At noen snakker om at de behøver å stenge av, f.eks. tidvis, er så. Men det er vel noe litt annet?
Jeg vet ikke om jeg helt forstår hva du mener med å sløve seg. Jeg husker ikke at noen her skrev at det å jorde seg var å sløve seg?
Å jorde seg for meg er å "feste seg til jorden" på en måte, å føle seg trygt plantet på jorda sånn åndelig sett. For å ikke "ta av", slik du sier. :)
Men for meg så fungerer ikke jordingsøvelsene, og jeg gjør dem kanskje feil for allt jeg vet. Men har lest mye om det og fulgt oppskriftene så godt jeg kunne. For eksempel å se for seg at man står på en slette med et stort tre, og ta se seg selv inni en søyle av lys og trekke dette lyset ned over seg og samtidig se for seg at man gror røtter ned i fra føttene og ned i jordas indre hvor disse røttene fester seg. Men jeg blir dessverre mer sensitiv for energiene rundt meg mens jeg driver å jorder meg. Og siden jeg har en tendenes til å sveve når jeg mediterer har jeg måttet ta lange pauser fra å meditere, rett og slett fordi jeg ikke får til å jorde meg i forkant.
Vet ikke om jeg klarte å forklare hva jeg mener her men det var iallfall et forsøk :oops:
Antall ord: 356

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Isan »

Joda, Angel Dust, jeg syns du forklarte deg bra og tydelig :)

Grunnen til at jeg satte ordet sløve i anførselstegn, var at jeg mente det å gjøre seg mindre sensitiv, og så fikk jeg ikke bestemt meg for hva som ville være det beste ordet.

Angående det man kaller jordingsteknikker, så må vel den enkelte finne fram til hva som fungerer for akkurat en sjøl. Kan disse tipsene være til nytte? Tygge en fruktbit eller noe annet og konsentrere seg om å kjenne etter smaken og opplevelsen? Kald eller varm dusj? Kjenne at en står med føttene på bakken eller golvet - barbeint hvis det passer med temperatur og forhold? Altså helt sånne jordnærkonkrete ting, der man er seg situasjonen bevisst.
Antall ord: 129
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- - - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av zind »

Jeg får prøve noe av det du sier sist her isan :) Ærlig talt er jeg vel litt dårlig på jording rett og slett fordi jeg glemmer det (fyfy zind! :bat )
Angel Dust skrev:
Vet du, jeg kjenner meg mye igjen i slik du skriver det her. Når jeg prøver å jorde meg, gjøre jordingsøvelser, så kjenner jeg at det er som om jeg blir mye mer sensitiv og kjenner mye mer energier. Samme når jeg mediterer. Så jeg har også i perioder gjort som deg, og tatt lange pauser fra meditasjon og jording, og det føler jeg har hjulpet en del. Føler meg også med en fot i hver verden på et vis, noe som oppleves veldig rart. Det er så vanskelig synes jeg, å skal finne seg en veileder av noe slag for å kunne hjelpe seg gjennom det her og finne en trygghet i det hele. Det er nok ganske typisk for "slike som oss" å søke bekreftelser fra andre åndelige mennesker. Ikke så rart, men ganske kostbart :mozilla_money:
Rødt kjøtt funker fint for jording, men jeg klarer nå ikke å få i meg det greiene der, å stå barføtt på bakken funker også, spesielt gresset. Men ja, denne jordinga er pokker ikke enkel! Det kan virke som om når vibrasjonen blir veldig høy så er man "rusa" en stund uansett hvor flink man er til å jorde seg :rasende
Kanskje er det bare en periode, en "tilvenningsfase"?

Ja! Selvfølgelig trenger man noen å snakke med, man føler seg jo gal!! :lol:
Det som er fint med forumer som dette f.eks. Men heldigvis virker det som om "læreren dukker opp når eleven er klar"? kanskje ikke i form av fysiske personer, men man har en tendens til å komme over svarene man trenger om man bare ber om det. Jeg hadde en periode på over ett år hvor jeg opplevde null komma niks som hadde med det åndelige å gjøre, jeg var frustrert fordi jeg følte meg fullstendig avkuttet. Så fikk jeg løsnet opp i noen floker og alt fortsatte der det sluttet, sakte men sikkert. Det var ikke før jeg faktisk sa at nå, nå er jeg klar at det BANG, dagen etterpå dukket opp noen som opplevde de samme tingene som meg, og det er nå etter det at ting virkelig har tatt fullstendig av. På godt og vondt, å åpne opp kan definitivt være en tøff prosess :?
Antall ord: 414
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av zind »

Btw, når det gjelder ME så har de kommet litt lenger.. antagelig fortsatt mange forskjellige ting som går under samme diagnose, men for min del er det ingen tvil om at jeg ble syk etter kyssesyken. EB-viruset ligger i kroppen, det forsvinner ikke, og ved høyt stress (enten fysisk eller psykisk) så viser forskningen nå at dette viruset begynner å våkne og gjør sitt. Uten tvil fysiske symptomer ja, og veldig veldig frustrerende og vanskelig for de det gjelder. link: http://forums.phoenixrising.me/content. ... 4bed7b5a9b
Antall ord: 91
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Bearchild »

zind skrev:Btw, når det gjelder ME så har de kommet litt lenger.. antagelig fortsatt mange forskjellige ting som går under samme diagnose, men for min del er det ingen tvil om at jeg ble syk etter kyssesyken. EB-viruset ligger i kroppen, det forsvinner ikke, og ved høyt stress (enten fysisk eller psykisk) så viser forskningen nå at dette viruset begynner å våkne og gjør sitt. Uten tvil fysiske symptomer ja, og veldig veldig frustrerende og vanskelig for de det gjelder. link: http://forums.phoenixrising.me/content. ... 4bed7b5a9b
Linken funker ikke..? :(
Antall ord: 96
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - - - - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

zind skrev:
Rødt kjøtt funker fint for jording, men jeg klarer nå ikke å få i meg det greiene der, å stå barføtt på bakken funker også, spesielt gresset. Men ja, denne jordinga er pokker ikke enkel! Det kan virke som om når vibrasjonen blir veldig høy så er man "rusa" en stund uansett hvor flink man er til å jorde seg :rasende
Kanskje er det bare en periode, en "tilvenningsfase"?

Ja! Selvfølgelig trenger man noen å snakke med, man føler seg jo gal!! :lol:
Det som er fint med forumer som dette f.eks. Men heldigvis virker det som om "læreren dukker opp når eleven er klar"? kanskje ikke i form av fysiske personer, men man har en tendens til å komme over svarene man trenger om man bare ber om det. Jeg hadde en periode på over ett år hvor jeg opplevde null komma niks som hadde med det åndelige å gjøre, jeg var frustrert fordi jeg følte meg fullstendig avkuttet. Så fikk jeg løsnet opp i noen floker og alt fortsatte der det sluttet, sakte men sikkert. Det var ikke før jeg faktisk sa at nå, nå er jeg klar at det BANG, dagen etterpå dukket opp noen som opplevde de samme tingene som meg, og det er nå etter det at ting virkelig har tatt fullstendig av. På godt og vondt, å åpne opp kan definitivt være en tøff prosess :?
Ja det er kanskje en tilvenningsfase rett og slett, å jo mer sikker man blir på seg selv og føler at man mer er i kontroll, jo mindre svevende vil man føle seg? Håper det. Og så håper jeg at min læremester vil dukke om snart, og at jeg er klar for det. Å åpne seg, særlig når man ikke søker det selv, kan være tøft ja, absolutt! Tenker en del ganger at jeg skulle nesten ønske at jeg ble kvitt alt dette her av påtregende og fysisk nærvær, egne energier rundt kroppen min, føle følelser og stemninger så sterkt, bli tappa så raskt osv. Samtidig hadde det nok blitt merkelig rolig rundt meg hadde det plutselig forsvunnet. :) Det jeg savner er rett og slett trygghet på det som skjer, og noen jeg vet har kunnskapen og evnene, til å veilede meg i riktig retning. Derav min til dels desperate søken på 555 - klarsynt he he :D
Antall ord: 409

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Angel Dust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 18 Apr 2011 13:28
13
Blitt takket: 1 gang

- - Kundalini(oppvåkning)

Innlegg av Angel Dust »

zind skrev:Btw, når det gjelder ME så har de kommet litt lenger.. antagelig fortsatt mange forskjellige ting som går under samme diagnose, men for min del er det ingen tvil om at jeg ble syk etter kyssesyken. EB-viruset ligger i kroppen, det forsvinner ikke, og ved høyt stress (enten fysisk eller psykisk) så viser forskningen nå at dette viruset begynner å våkne og gjør sitt. Uten tvil fysiske symptomer ja, og veldig veldig frustrerende og vanskelig for de det gjelder. link: http://forums.phoenixrising.me/content. ... 4bed7b5a9b
Ja ikke sant. Jeg føler det virker så lett å bare avskrive ME som at det skyldes fortrengte saker eller at personen ikke klarer å takle stress eller andre påkjenninger. Selv om dette selvsagt kan være til hinder for å bli frisk, slik det kan med andre sykdommer også.
Jeg har en nær venninne som har ME og har hatt det i flere år. Det er mye av grunnen til at jeg intresserer meg i dette, når andre tar det opp. I hennes tilfelle er ikke kyssesyken påvist, men det er jo ikke alle med ME som har hatt kyssesyken. Men hun sier selv at for henne hadde det vært bedre og kunne oppgitt kyssesyken som grunnen til saksbehandlere og leger, for det virker med legalt da, enn at man plutselig uten grunn ble syk med ME.

Jeg fikk ikke linken din til å virke :?
Antall ord: 241

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !