Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserIntime ånder (II)

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Joline

Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Hei!

Jeg registrerte meg som bruker for noen dager siden, men pga serverproblemene så ble brukeren og tråden jeg hadde laget, slettet. slettet. Prøver derfor på ny :)

Jeg husker ikke alt jeg skrev i den forrige tråden, og husker ikke alt hva de som svarte meg skrev.
Tingen er iallfall det at jeg blir berørt på steder på kroppen som er intime - altså seksuelt - i tillegg til å kjenne berøring i håret, på beina osv. Jeg kjenner også at noe legger seg inntil meg, og da kan jeg kjenne at feks et område på ryggen blir veldig varmt. Jeg kjenner også kald vind mot ansiktet og jeg kjenner at det blir tyngre å puste som at lufta er blitt tettere.
Jeg får hodepine og jeg kan kjenne at det strammer seg i nakken. Jeg kan få enten skikkelig frysninger, ofte halvsidig, eller jeg kan få skikkelig varmefølelse, og da ofte på hendene. Etter å ha hatt "besøk" kan jeg ofte kjenne meg tappet for energi og jeg kan bli svimmel og ustø.
Jeg har ingen psykiske plager og jeg går heller ikke på noen medisiner.

Noen andre her som har opplevd å bli tafset på av noe usynlig på en seksuell måte, hvor enn usannsynlig og søkt det kan høres ut? :?
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av 30cm »

Noen andre her som har opplevd å bli tafset på av noe usynlig på en seksuell måte, hvor enn usannsynlig og søkt det kan høres ut?
Nei, dessverre :(
Antall ord: 30
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Isan »

Joline, jeg syns det er flott at du tok bryet med å dra igang igjen tråden for andre gang!

Dessverre har jeg ingen vettug tilbakemelding å gi dedg.
Antall ord: 27
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Arven »

Kanksje en god ide og få noen til å rense huset ditt og kanskje kan se hvem, om noen, som er på besøk ?
Antall ord: 23
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

30cm skrev:
Noen andre her som har opplevd å bli tafset på av noe usynlig på en seksuell måte, hvor enn usannsynlig og søkt det kan høres ut?
Nei, dessverre :(
Du skal bare være glad til he he 8)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Arven skrev:Kanksje en god ide og få noen til å rense huset ditt og kanskje kan se hvem, om noen, som er på besøk ?
Jeg glemte å skrive det i hovedinnlegget, men jeg har hatt to ulike medium hjemme ved to anledninger for å rense huset, jeg visualiserer beskyttelse, bruker krystaller og har vel egentlig prøvd det som jeg kan komme på. De så begge en mann her, en veldig sterk energi. Energien er svakere i perioder etter et slikt besøk, for så å komme veldig sterkt tilbake etter en stund.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Bearchild »

Får gjøre et nytt forsøk jeg også da.. :p
Da har du ihvertfall utelukket medisinbruk som jeg såvidt rakk å spørre om før havariet. :) Som jeg sa før er det en del medisiner som kan forårsake det samme du beskriver. For å tøye den strikken litt lenger;
Dersom enkelte preparater kan framkalle tilsvarende "symptomer" vil jeg tro at det kommer av at de påvirker enkelte hjernefunksjoner. Kan det være at disse funksjonene kan trigges av andre årsaker? Altså, kan det være en bakenforliggende fysisk årsak?

Jeg bare tenker høyt, jeg kan ingenting om dette, men tenker at man bør holde alle muligheter åpne. :)

Hvis du alt har fått mye "hjelp" som ikke har hjulpet, i ditt tilfelle ved besøk av medium og krystaller og annet alternativt.. kanskje "det alternative" ikke er rette veien å gå?

Ikke at jeg mistror deg på noe vis! Det kan kanskje virke litt kranglete å foreslå at det ikke dreier seg om ånder, men jeg mener som sagt det kan være noe å ha i bakhodet.. at det kan være noe annet.
Hvor ofte er det snakk om dette her? Hva tenker du selv,- har du noen formening om hvem og/ eller hvorfor? Er det "bare" denne ene slitsomme fyren du merker eller har du også annet "besøk"? Og i hvilken rekkefølge skjer det.. altså, får du frysninger og hodepine etc før eller etter?
Antall ord: 245
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Bearchild skrev:Får gjøre et nytt forsøk jeg også da.. :p
Da har du ihvertfall utelukket medisinbruk som jeg såvidt rakk å spørre om før havariet. :) Som jeg sa før er det en del medisiner som kan forårsake det samme du beskriver. For å tøye den strikken litt lenger;
Dersom enkelte preparater kan framkalle tilsvarende "symptomer" vil jeg tro at det kommer av at de påvirker enkelte hjernefunksjoner. Kan det være at disse funksjonene kan trigges av andre årsaker? Altså, kan det være en bakenforliggende fysisk årsak?

Jeg bare tenker høyt, jeg kan ingenting om dette, men tenker at man bør holde alle muligheter åpne. :)

Hvis du alt har fått mye "hjelp" som ikke har hjulpet, i ditt tilfelle ved besøk av medium og krystaller og annet alternativt.. kanskje "det alternative" ikke er rette veien å gå?

Ikke at jeg mistror deg på noe vis! Det kan kanskje virke litt kranglete å foreslå at det ikke dreier seg om ånder, men jeg mener som sagt det kan være noe å ha i bakhodet.. at det kan være noe annet.
Hvor ofte er det snakk om dette her? Hva tenker du selv,- har du noen formening om hvem og/ eller hvorfor? Er det "bare" denne ene slitsomme fyren du merker eller har du også annet "besøk"? Og i hvilken rekkefølge skjer det.. altså, får du frysninger og hodepine etc før eller etter?
Hei igjen Bearchild! Jeg er bare takknemlig for forslag og vinklinger på hva dette kan være for noe. :) Jeg har vært innom tanken selv om dette er noe jeg innbiller meg, eller om det kan skyldes sykdom. Jeg har slått fra meg det med at det kan være innbilning, men at det kan skyldes noe en skade eller sykdom i hjernen vet jeg ikke. Da må jeg vel i mr eller ct. Hvordan i huleste skal jeg legge det frem for legen uten at han i skjul ringer mennene i hvite frakker he he? :mozilla_laughing:
Det begynte så smått for halv annet år siden, men da var det ikke noe seksuelt over det. Da kunne jeg kjenne trykk og kiling i håret, som regel bare når jeg skulle legge meg. Og så har gradvis blitt mer intenst og oftere, etterhvert som jeg begynte å meditere. Nå opplever jeg det hver dag, også når jeg sitter her og skriver. Hodepinen og strammingen i nakken kommer som regel underveis eller etterpå, frysningene kan jeg kjenne uavhengig av "besøket". Om det er flere her, er ikke jeg i stand til å skille på dette. Jeg har opplevd det jeg har tolket som åndelig Jeg snakket aldri med noen om det og har aldri vanket i et alternativt miljø.
Tanker jeg selv har om det jeg opplever, ja hva skal man si. Magefølelsen min sier meg at dette er et vesen som tar energi fra meg, og jo mer "det" tar fra meg jo mer intenst kjenner jeg "det" og mer svekket føler jeg meg. Så har jeg som sagt tenkt om dette er bare inni hodet mitt og derfor prøvd å ignorere det og late som ingenting, uten at det har hjulpet. Mediumene som har vært her har bekreftet uavhengig av hverandre at det er en sterk mannlig energi her, dene ene sa at hun trodde kanskje at han forvekslet meg med en tidligere kone. Da hun sa dette, hadde jeg ikke fortalt henne om den seksuelle berøringen.

Vet ikke hva jeg skal tro egentlig, ønsker jo selvsagt at dette skal ha en naturlig forklaring og at jeg kan bli kvitt det. Men om andre opplever det samme, er jo det på en måte litt beroligende for da har jeg sannsynligvis ikke noe galt oppi hodet :)
Antall ord: 643

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Jeg begynte å ha åndelige opplevelser rundt 17 års alderen og i de neste 10 årene hadde jeg kanskje 2 eller 3 slike opplevelser. Ikke så ofte med andre ord.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Bearchild »

Jeg var innom tanken.. på hvordan legge det fram for en lege uten å bli lagt i tvangstrøye. :lol:
Men; et legebesøk hadde kanskje vært en idè? Du kan jo bare utelukke den intime biten? Alt det andre du nevner burde være nok for å ha rett på en undersøkelse, spesielt hvis dette er en daglig affære. Det må da tappe deg voldsomt for energi?

En annen ting, forstår jeg deg rett i at dette startet samtidig som du begynte å meditere? Gjør du det fortsatt? Og hva slags "type" meditasjon er det snakk om? Spør og graver fælt, men forsøker bare å få et helhetsbilde.. uten at jeg vet om det er til noen hjelp. :) Men om det er andre som har vært borti noe tilsvarende hjelper det kanskje om man kan sammenligne hvor/ hvordan det oppstår.

Igjen,- håper noen kan komme med noen gode idèer og at du kan få tilbake kontrollen på når og hvor det er greit med slike typer intime tilnærmelser..!
Antall ord: 178
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Bearchild skrev:Jeg var innom tanken.. på hvordan legge det fram for en lege uten å bli lagt i tvangstrøye. :lol:
Men; et legebesøk hadde kanskje vært en idè? Du kan jo bare utelukke den intime biten? Alt det andre du nevner burde være nok for å ha rett på en undersøkelse, spesielt hvis dette er en daglig affære. Det må da tappe deg voldsomt for energi?

En annen ting, forstår jeg deg rett i at dette startet samtidig som du begynte å meditere? Gjør du det fortsatt? Og hva slags "type" meditasjon er det snakk om? Spør og graver fælt, men forsøker bare å få et helhetsbilde.. uten at jeg vet om det er til noen hjelp. :) Men om det er andre som har vært borti noe tilsvarende hjelper det kanskje om man kan sammenligne hvor/ hvordan det oppstår.

Igjen,- håper noen kan komme med noen gode idèer og at du kan få tilbake kontrollen på når og hvor det er greit med slike typer intime tilnærmelser..!
Ja, jeg kan jo starte med et legebsøk og fortelle om varmepunktene og frysningene og at jeg får trykkfølelse på ulike plasser på kroppen, svimmel og ustø og hodepine. Brude være nok det for å få en sjekk får man tro. :)
Ja jeg kjenner at jeg blir trøtt og rar i kroppen av dette her. Skikkelig stramming i nakken også.
Det ble gradvis mer intenst etter at jeg begynte å meditere ja, jeg brukte ikke noen spesiell teknikk for å meditere, bare puster kontrollert og tømmer hodet og lignende.
Jo mer jeg åpna opp for tanken om det åndelige, sånn generelt, jo mer mottakelig virker det som at jeg har blitt. Jeg unngår alt som har med åndelighet å gjøre for tiden, også meditering. Prøver å bare blocke det ut og leve et vanlig dødelig liv uten at jeg får det til. Ekkelt å ikke ha kontrollen ja, uansett hva det nå måtte skyldes... :? Da jeg var yngre, opplevde jeg et par tre hendelser som jeg mener må ha vært åndelighet, og så har jeg sikkert lukket igjen etter den tid, for så å åpnet opp igjen senere. Da jeg var yngre hadde jeg ikke vært borti meditering eller noe i den retningen overhodet.
Er takknemlig for at du prøver å hjelpe å belyse dette Bearchild :)
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- - - Intime ånder (II)

Innlegg av Asbjørn »

Joline skrev:Ja, jeg kan jo starte med et legebsøk og fortelle om varmepunktene og frysningene og at jeg får trykkfølelse på ulike plasser på kroppen, svimmel og ustø og hodepine. Brude være nok det for å få en sjekk får man tro. :)
Ja jeg kjenner at jeg blir trøtt og rar i kroppen av dette her. Skikkelig stramming i nakken også.
Kombinasjonen i det du forteller her,- gjør at jeg faktisk vil anbefale deg å gå til lege !

Det er ett fellestrekk i det du forteller, og det er nervene. Altså den delen av kroppen som sender signaler frem og tilbake, og styrer muskler osv.
Spesielt dette med svimmelhet, ustøhet, og hodepine gjør at jeg får mer tro på medisinsk årsak enn noe åndelig.
Det at du også har HATT medium og renser med diverse, i tillegg, gjør at en bør vurdere andre årsaker.

Så ta en tur til legen,- istedet for å gå inn på intime saker,- kan du bruke det mer generelle utrykket "over hele kroppen". Da har du også med de områdene, uten å spesifisere de.

Dermed tror jeg også at legen ikke finner grunn til å ringe.... :P

Om slike symptomer skjer sjelden, er det gjerne ikke så farlig, - men når de opptrer ofte, bør det sjekkes ut. Idag har man kunnskap om mange typer plager eller sykdom som kan påvirke kroppen på den måten du beskriver, men det er det bare leger / spesialister som kan sjekke ut.

Og er det en skjult sykdom, så er det å gå til lege jo før jo heller.

Når det gjelder evner, kommer og går de også i perioder - for mange.
Men jeg tror ikke det er årsak her....

Jeg er IKKE hverken lege eller ekstrem-synsk - så - la legene finne ut om det er sykdom.
og om legene IKKE kan finne årsak, - får man heller vurdere andre årsaker....

mvh Asbjørn
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - - - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Asbjørn skrev:
Joline skrev:Ja, jeg kan jo starte med et legebsøk og fortelle om varmepunktene og frysningene og at jeg får trykkfølelse på ulike plasser på kroppen, svimmel og ustø og hodepine. Brude være nok det for å få en sjekk får man tro. :)
Ja jeg kjenner at jeg blir trøtt og rar i kroppen av dette her. Skikkelig stramming i nakken også.
Kombinasjonen i det du forteller her,- gjør at jeg faktisk vil anbefale deg å gå til lege !

Det er ett fellestrekk i det du forteller, og det er nervene. Altså den delen av kroppen som sender signaler frem og tilbake, og styrer muskler osv.
Spesielt dette med svimmelhet, ustøhet, og hodepine gjør at jeg får mer tro på medisinsk årsak enn noe åndelig.
Det at du også har HATT medium og renser med diverse, i tillegg, gjør at en bør vurdere andre årsaker.

Så ta en tur til legen,- istedet for å gå inn på intime saker,- kan du bruke det mer generelle utrykket "over hele kroppen". Da har du også med de områdene, uten å spesifisere de.

Dermed tror jeg også at legen ikke finner grunn til å ringe.... :P

Om slike symptomer skjer sjelden, er det gjerne ikke så farlig, - men når de opptrer ofte, bør det sjekkes ut. Idag har man kunnskap om mange typer plager eller sykdom som kan påvirke kroppen på den måten du beskriver, men det er det bare leger / spesialister som kan sjekke ut.

Og er det en skjult sykdom, så er det å gå til lege jo før jo heller.

Når det gjelder evner, kommer og går de også i perioder - for mange.
Men jeg tror ikke det er årsak her....

Jeg er IKKE hverken lege eller ekstrem-synsk - så - la legene finne ut om det er sykdom.
og om legene IKKE kan finne årsak, - får man heller vurdere andre årsaker....

mvh Asbjørn
Blir nesten litt redd her jeg sitter, dersom det jeg opplever er symptomer fra nervesystemet kan det være ganske alvorlig så omfattende som det er :? Jeg skal komme meg til lege, og håpe at ventetiden til en nervolog eller annen spesialist ikke er 1 år unna...
Men jeg synes likevel at det er rart at jeg akkurat når "anfallene" (får kalle det det i stedet for ånden foreløpig) er, så kjenner jeg kald vind mot ansiktet samtidig som hjerteslagene mine blir sterkere og lufta kjennes tettere ut. Ja, og det at jeg fysisk kjenner at madrassen ved siden av meg gir etter. Men jeg skal selvfølgelig ikke undervurdere hvilke symptomer nevrologiske sykdommer kan gi. Takk så mye for svar :)
Antall ord: 456

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
12
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Intime ånder (II)

Innlegg av Arven »

Jeg skal være forsiktig med tanke på reglene her inne men ettersom du gir et bredere bilde av hvordan du har det så støtter jeg rådet om å gå til legen MEN det er viktig at du forteller om følelsen av intim-seksuel berøring. Det finnes innen det nevrologiske et syndrom som gir endringer i nervene i ryggmargen i det senteret som styrer seksuelle fysiske impulser. Jeg sier ikke at du har det, men vil råde deg til å ta med det når du forklarer legen hva som plager deg ! Håper det ordner seg for deg :mozilla_smile: Ingen lege vil oppfatte deg som gal, selv om jeg forstår at du tenker på det.
Antall ord: 121
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Joline

- - Intime ånder (II)

Innlegg av Joline »

Arven skrev:Jeg skal være forsiktig med tanke på reglene her inne men ettersom du gir et bredere bilde av hvordan du har det så støtter jeg rådet om å gå til legen MEN det er viktig at du forteller om følelsen av intim-seksuel berøring. Det finnes innen det nevrologiske et syndrom som gir endringer i nervene i ryggmargen i det senteret som styrer seksuelle fysiske impulser. Jeg sier ikke at du har det, men vil råde deg til å ta med det når du forklarer legen hva som plager deg ! Håper det ordner seg for deg :mozilla_smile: Ingen lege vil oppfatte deg som gal, selv om jeg forstår at du tenker på det.
Takk for svar Arven :) Akkurat DET sliter jeg med...hvordan i huleste skal jeg legge det frem :? Herregud, er mer eller mindre satt ut her jeg sitter nå. Nå virker plutselig det å skulle hatt en uønsket ånd her, som en bagatell sammenlignet med å kunne faktisk ha en fysisk sykdom som gir meg alle disse plagene.
Det syndromet du snakker om, vet du hva det kalles? Hadde vært lettere for meg å visst litt om det i forkant, i forkant av møtet med legen, for å se hva jeg kjenner meg igjen i.
Jeg er takknemlig for svarene jeg får, selv om de gjør meg bekymret. Hadde jo vært verre å skulle fortsatt å gå slik uten å vurdere å oppsøke lege. :)
Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links