Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHar jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Nephandi »

hm, ja da trur jeg det må komme fra meg, jeg var jo fullt bevisst da jeg sang den, bare leket meg og sang litt tull, så dukket dette opp :) kanskje jeg laget musikk i mitt forrige liv også :)
Vel det kan også ha vert tilsvarende automatskrift, som ja av og til kan komme fra mediet selv men ofte kommer i fra noe utenifra, de fleste som driver med automatskrift er fullt beviste det er bare at noe styrer hånden deres, jeg tror det samme kan gjøres med musikk.

For å finne ut mer om det kan være et språk eller ikke så bør du snakke med en linguist som kan si om oppbygningen av ordene minner om et språk eller ikke, det kan de finne ut av selv om de ikke vet hva språket sier eller hva ordene betyr fordi det kan bedømme om ordene høres ut som et språk eller ikke. Du kan se litt på det selv også, tenk på fiktion språk som Klingon eller Tolkien sitt alvespråk, det høres ut som faktisk språk fordi de er laget som språk, det har en setnings opbygging og betydninger for ord så selv om du ikke vet hva de sier så høres det naturlig ut, om jeg bare sier gurmot tyle pati pari oberta bel så høres ikke det naturlig ut fordi det bare er tulleord slått sammen. Spørsmålet er for dine ører høres språket i sangen din naturlig ut? Hvis ja kanskje du vil ha en som forstår seg på slikt til å se på det.
Antall ord: 279
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Bearchild »

Det kan ikke være noe tilsvarende "tungetale"? Jeg har ingen kjennskap til dette utenom tilfeldige TV-klipp, men kanskje noen har vært borti det/ hørt det og kan si om det i det hele tatt ligner..? Selv om det vel helst er noe som forbindes med religiøse sammenkomster så er det vel også de som "taler i tunger" mer spontant såvidt jeg kan lese utifra det som står på nettet.
Antall ord: 76
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Nephandi »

Gubben min sier også at det er en egen musikk stil der artisten lager ordene etter som de føler for det og at det ofte kan skape veldig Åndelig musikk. For eksempel så gjør bandet Dead Can Dance dette.

http://no.wikipedia.org/wiki/Dead_Can_Dance
Antall ord: 49
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

når jeg søker på Meno får jeg dette:
http://en.wikipedia.org/wiki/Meno
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

snedig, jeg hadde faktisk et bilde fra før av at jeg kan ha vært noen rundt ved platon eller aristoteles eller sokrates tid i mitt forrige liv, eller på den tida
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

jeg mener ikke forrige nødvendigvis, men en av de tidligere
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Nephandi »

Det er spennende. Jeg satt og så på en dokumentar på en alternativ messe en gang, plutselig gikk det opp for meg at jeg ikke leste tekstene men kvinnen på filmen snakket Spansk, en språk jeg ikke snakker, så fort jeg ble klar over det så forsvant forståelsen, det var en litt merkelig opplevelse, fordi for en stund der så forstod jeg alt den damen sa på Spansk.
Antall ord: 70
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

se på det ultrasnedige her:

http://www.google.no/#hl=no&cp=1&gs_id= ... 43&bih=680

3 tilfeller av setninger som begynner med alo meno meno, hva er sjansen for det? ingen av de har sammenheng med hverandre, og det begynner med alo meno meno som i min, akkurat som om det er en velkomst hilsen. det kan ikke være det hovedspråket de bruker i verdensrommet? nifst
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Nephandi »

alo meno meno er så vidt jeg vet Italiensk og betyr intet mindre. meno betyr mindre og jeg tror at når det srives slik så blir det intet mindre eller muligens mye mindre, jeg er ikke helt stø på gramatikken her. Men meno er Ttalienske ord og menomeno trekkes ofte sammen til et ord så da vel blir ja mye mindre eller veldig lite, noe i den duren.
Antall ord: 69
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

kanskje det betyr, siden jeg trodde det betydde "halo lykke lykke", kanskje budskapet er at lykken ligger i det små? å holde seg liten? passe på å ikke miste den?

men angående at jeg tror linje to betyr "tilhører dere",
hva menes da med; "intet mindre tilhører dere"? :oops:
eller hva tror du "tikila tedo" betyr?
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Nephandi »

Tja du har det gamle ordtaket, små barn store gleder. Har du noen gang sett hvor lykkelig barn kan være over en liten bamse eller noen tegnestifter, eller sett hvor lykkelig en katt er over en bit med hyssing, kanskje det er budskapet å ta glede i de små ting og ikke glemme å nyte livet, nyte en kopp med te eller en vakker blomst man ser langs veien, at i våre travle liv at vi skal huske på gleden vi som barn fikk av den lille teddybjørnen vi hadde eller lykken som kom når vi kunne gå barbent for første gang om våren?
Antall ord: 108
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- - Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

Nephandi skrev:Tja du har det gamle ordtaket, små barn store gleder. Har du noen gang sett hvor lykkelig barn kan være over en liten bamse eller noen tegnestifter, eller sett hvor lykkelig en katt er over en bit med hyssing, kanskje det er budskapet å ta glede i de små ting og ikke glemme å nyte livet, nyte en kopp med te eller en vakker blomst man ser langs veien, at i våre travle liv at vi skal huske på gleden vi som barn fikk av den lille teddybjørnen vi hadde eller lykken som kom når vi kunne gå barbent for første gang om våren?
da betyr den sikkert noe bra, og tedo er kanskje todo som betyr Alle på enkelte språk(?)

har jeg italiensk fortid tro ? :)
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragghy86
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Feb 2011 12:40
13
Kjønn (valgfri): Frøken
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 8 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av ragghy86 »

Bare for å være helt usaklig her nå. Men jeg ble redd av hele greia :?

Men alikevel syns jeg det var ganske spennende å høre, så måtte jo høre to ganger. :p
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Arven »

Det er vel ikke usakelig å innrømme at man blir redd. Det er en ærlig sak :)
Antall ord: 16
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Gaute »

dronjom,
Den sangen din ligner på da jeg begynte å kanalisere for første gang, særlig slutten der tempoet øker. Men jeg fikk et annet språk....et universelt kosmisk språk som jeg kun kanaliserte de første minuttene før det gikk over til pleiadisk. Deretter ba jeg om å få beskjedene på engelsk før det til slutt kom på norsk.

Ellers er det lett for meg å høre at dette er kanalisert siden jeg har holdt på en del år med det samme, og fått gjennom flere ulike språk, også sang til musikk eller med egen melodi. Du kan helt sikkert fortsette der du slapp....om enn med litt slark og startvansker. Spør om noen der ute (eller inne) har noe å fortelle deg og bare la ordene strømme på. I starten blir det ofte en synkroniseringsprosess før språket jevner seg ut og blir tydeligere med roligere tempo. ;)
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links