Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHar jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av Svartepus »

Jeg snakker med meg selv rett som det er, så jeg er vel ikke den rette til å dømme.
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: - Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

jeditrond skrev:
dronjom skrev:
Arven skrev:Det skal etter sigende være begynnelsen på evnen til å kanalisere
kall meg gjerne gal og sprò, men nà kommuniserer jeg med engler hele tiden.
Vel, da må jo Märtha mfl. også anses som gale, veldig mange innenfor det åndelige ser ut til å slå av en prat med engler. Det er bare jeg som er litt sær og prater med gamle egyptere og skjeller ut Odin :-D
Hehe jeg vil ogsaa prate med egyptere. Englene mine heter Marina og Magda m. fler.

Jeg har en forespursel: kan jeg legge link til atlantisbloggen din her i nettverket mitt:
http://www.noshitland.com/morewebsites/kloads/best.htm
?

Jeg lager stort nettverk for en bedre verden :) forelopig er det mest selve plattformen liksom, men det er jo som et livsprosjekt (i samarbeid med venner og folk jeg treffer), saa aa skulle revolusjonere det paa en dag er jo ikke maalet liksom, men aa jobbe for noe positivt:) vennlig hilsen meg dronjom
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: - Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av jeditrond »

dronjom skrev:kall meg gjerne gal og sprò, men nà kommuniserer jeg med engler hele tiden.
Vel, da må jo Märtha mfl. også anses som gale, veldig mange innenfor det åndelige ser ut til å slå av en prat med engler. Det er bare jeg som er litt sær og prater med gamle egyptere og skjeller ut Odin :-D[/quote]

Hehe jeg vil ogsaa prate med egyptere. Englene mine heter Marina og Magda m. fler.

Jeg har en forespursel: kan jeg legge link til atlantisbloggen din her i nettverket mitt:
http://www.noshitland.com/morewebsites/kloads/best.htm
?

Jeg lager stort nettverk for en bedre verden :) forelopig er det mest selve plattformen liksom, men det er jo som et livsprosjekt (i samarbeid med venner og folk jeg treffer), saa aa skulle revolusjonere det paa en dag er jo ikke maalet liksom, men aa jobbe for noe positivt:) vennlig hilsen meg dronjom[/quote]
Klart du kan linke til Atlantisbloggen på siden din :)

Har du lyst til å slå av en prat med gamle egyptiske gudinner og guder, så skjer det nok. Jeg bare hoppet over englene og gikk rett til disse, men så har jeg jo over snittet interesse for oldtidens Egypt også, så universet mente vel at det var mer sjans for at jeg ville høre på hjelpere med egyptisk tema fremfor engler :laughing
Antall ord: 224
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: - Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av dronjom »

Jeditrond: Jeg nermer meg egypt faktisk naar jeg tenker meg om: i juli, august, september og oktober var jeg i frankrike, i november var jeg i barcelona, og naa i desember og januar har jeg vert i malaga, og naa snakker vi om aa reise til marokko i nordafrika kanskje alt neste uke. Det er sikkert en bestemt egypter som jeg er ment aa ha kontakt med. Viste du egypt ligger gjemt under hele sahara, og sahara strekker seg over hele nordafrika? :) jeg leste det ligger store byer under sanden.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: - Har jeg telepatisert en SANG fra et annet univers?

Innlegg av jeditrond »

dronjom skrev:Jeditrond: Jeg nermer meg egypt faktisk naar jeg tenker meg om: i juli, august, september og oktober var jeg i frankrike, i november var jeg i barcelona, og naa i desember og januar har jeg vert i malaga, og naa snakker vi om aa reise til marokko i nordafrika kanskje alt neste uke. Det er sikkert en bestemt egypter som jeg er ment aa ha kontakt med. Viste du egypt ligger gjemt under hele sahara, og sahara strekker seg over hele nordafrika? :) jeg leste det ligger store byer under sanden.
Interessant at du nærmer deg Egypt sånn via trekk en strek mellom punktene-metoden :D

Jeg er fullstendig klar over at det fortsatt er mye av oldtidens Egypt som befinner seg under ørkensanden, så det er mye spennende igjen å oppdage der :ooom
Antall ord: 134
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links