Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sansernavn!?!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
angel of faith
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 09 Des 2004 11:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av angel of faith »

det er vel ikke så rart om vi hadde hatt navn på den andre siden ,det er jo mange som har bett hjelpere om navnene demses og fått vite det ,eller når det er noen som kommer igjenom fra den andre siden via et medium ,kommer de jo med navn ,det er jo som oftest det jordiske navnet de hadde her da men ,jeg stiller meg i alle fall absolutt åpen for at jeg het noe anet en gang .men hva det kan hvere????aner ikke ,men hadde vært morro å finne det ut ja :wink:

se så ja da fikk jeg skrevet ned noen tanker jeg også ,selv om det kanskje falt litt utenom
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
black rose
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 26 Jan 2005 16:26
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nes

Innlegg av black rose »

Biejjie skrev:Jo, jeg ser hva du mener. Da du nevnte det med at folk har opplevd "dåp" på "den andre siden" så jeg for meg at det er snakk om en slags seremoni i forbindelse med at man blir et eget individ skilt fra det guddommelige som helhet. Kanskje man får et navn da for liksom å symbolsk markere at man har blitt et eget individ, en egen avgrenset ånd/sjel...? :-k
der har du det... :D
det er det jeg mener...
nei, må komme til bunns i dette egentlig...
hadde jo vært morro da, ikke sant? spes hvis man kunne få greie på "ånde-navnet" sitt.. :roll: :wink:
Antall ord: 108
*det er moro hvordan man kan møte mennesker som i løpet av et par sekunder viser seg å stå en nærmere enn dem som man omgås med nesten hver dag*

*black rose*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg går ut fra at det dere mener er navnet på sjelen som vi er det jordiske skallet til.
Det er vel naturlig at denne sjelen har et navn - kanskje gjennom alle reinkarnasjoner.

Jeg vet at flere har fått tak i sitt sjelenavn på Illiuka råd. Da jeg var der sist, så var det mange som presenterte seg med sitt sjelenavn istedenfor sitt virkelige navn ovenfor Illiuka når de henvendte seg til ham.

En av de som var der på et råd spurte om Illiuka kunne fortelle henne hva hennes sjelenavn var og da fikk hun til svar: Hva skal du med det da?
Det kunne hun ikke svare på, så hun fikk ikke vite sjelenavnet sitt.

Det skal være nytt Illiukaråd i Trondheim den 5. april og da kan jeg spørre om sjelenavnet mitt - gi meg en god grunn til at jeg skal vite det?
Antall ord: 154
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
black rose
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 26 Jan 2005 16:26
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nes

Innlegg av black rose »

godt spm egentlig da...
hva skal man med navnet?
kanskje det kunne hjelpe med å føle seg mere i kontakt med seg selv?
hvis man har det problemet, mener jeg. utvide sin viten om seg selv, for informasjonen sin skyld. dessuten er det jo morro bare å vite...
Antall ord: 47
*det er moro hvordan man kan møte mennesker som i løpet av et par sekunder viser seg å stå en nærmere enn dem som man omgås med nesten hver dag*

*black rose*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

larsrolle skrev:gi meg en god grunn til at jeg skal vite det?
Kunskap er makt? :?:
Du kommer et skritt nærmere din innerste kjerne? :?:
Du gir opp din individualitet til denne Illiuka? :?:
Fordi ditt navn er ditt navn? :?:

Hm... :-k kanskje du kan spørre om Illiuka vil gi deg en grunn...?

Navn er uhyre mektige der jeg kommer fra - så mektige og kraftfulle og magiske at noen ikke engang får uttales, så man får bruke noa-ord istedet. Jeg skulle ikke ville presentere meg for noen med mitt innerste navn - det ville være det samme som å gi opp kontrollen over seg selv. Eller i alle fall å gi et annet menneske muligheten til å ta den kontrollen.

Synes forresten ikke at det behøver være "naturlig" at sjelen har navn. Det er å antropomorfisere å tro at ting i "andre verdner" nødvendigvis har paralleller til hvordan tingene er innrettet her hos oss.
Antall ord: 154
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links